Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum e sa locuiești la ultimu...

Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior
 Timpi asteptare in contract de tr...

Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete
 Simbol "bec aprins" tele...

Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC
 Propuneri pentru imbunatatirea pr...

Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!
 

Probleme card CEC

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Alexiaz

Alexiaz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 02.07.2019
A se sti pe viitor: card multicurrency,zeci de telefoane,emailuri,nici azi nu functioneaza sa fac plata online cu datele cardului.  Cui sa ma mai plang? Card facut de o saptamana.
Mentionez ca din aplicatie merge sa platesc factura digi dar ma intereseaza cardul fizic sa pot platii un orange-prepay sau o cumparatura online. Nu am crezut vreodata ca CEC poate fi atat de dificil si sa nu poata rezolva o problema.
Nu mai stiu cui sa ma adresez.

Edited by Alexiaz, 11 October 2023 - 05:52.


#2
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,434
  • Înscris: 11.08.2003
Aici e foarte bine.
Presupun ca nu vrei nici o rezolvare, altfel ai fi dat mai multe informatii.

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,699
  • Înscris: 01.12.2001
Ai activat cardul? In ATM al acelei bănci.
Cel puțin așa e la BCR.

#4
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,143
  • Înscris: 24.04.2013
Mie la cardul virtual (asociat unui card de debit obisnuit de la CEC) nu imi vin notificarile pentru validarea 3D Secure prin CECapp deci asa nu pot face plati online. Dealtfel nic alte feluri de notificari (miscarile pe cont) nu vin, desi sunt bifate in setari

In CECapp, la setarile cardului virtual:
  • sa ai 3D Secure activat,
  • sa existe numar de telefon valid specificat,
  • si in principiu DEbifezi optiunea de ‘Autentificare biometrica’ sau cum i-o zice (tot de acolo de la setare 3D Secure, nu din alta parte) ca sa ai validarea 3D Secure cu parola fixa aleasa de tine + cod unuic primit prin SMS.
Alternativ, cand faci o plata, din pagina care zice sa astepti notificarea ai optiune sa treci la validarea cu SMS-uri. Asa mi-a functionat. Insa nu stiu de ce, si dupa ce am trecut la validare cu SMS-uri optiunea de ‘Autentificare biometrica’, cea care din ce am inteles eu insemana de fapt validare prin aplicatie, a ramas bifata - pare un bug, sau poate nu am inteles eu nimic.

LE: Scuze, nu stiu de ce mi s-a parut ca e vorba de cardul virtual. Oricum, problema cu notificarile exista oricum ca la mine nu primesc deloc (in CECapp, in alte aplicatii primesc notificari push). Daca e de la lipsa notificari trecerea pe SMS-uri ar trebui sa rezolve problema.

LLE: Verifica si limitele cardului - suma maxima/ numar tranzactii, tranzactiile online par a intra la gramada cu cele la POS (desi aceste verificari ar fi trebuit sa le fi facut deja cei de la suport).

Edited by sags, 11 October 2023 - 06:21.


#5
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,247
  • Înscris: 24.05.2006

View PostAlexiaz, on 11 octombrie 2023 - 05:47, said:


Nu mai stiu cui sa ma adresez.

N-ai nici o sansa. Asa are maica-mea, tot la CEC...mailuri, telefoane, intrebat la filiala, nimic, tot nu merge. VISA cred ca e. Niste incompetenti.

#6
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,143
  • Înscris: 24.04.2013

View Postdorin_2k, on 11 octombrie 2023 - 06:01, said:

Ai activat cardul? In ATM al acelei bănci. …
La cardurile virtuale de la CEC nu e nevoie de activare, pot fi folosite online si fara imediat ce le vezi in aplicatie. Spun ei ceva de activare, probabil e necesara pentru utilizarea lui la ATM/POS (pe telefon cu NFC, ca fiind virtual nu ai plasticul).

LE: Scuze, nu stiu de ce am avut impresia ca ar fi vorba de cardul virtual. Cel fizic intr-adevar trebuie activat la un ATM CEC, insa nu stiu sigur daca merge sau nu pentru tranzactii online fara activare (probabil ca nu). Insa e mai putin probabil ca aceasta sa fie cauza fiindca aceasta verificare ar trebui sa fie deja facuta de cei de la suport…

Edited by sags, 11 October 2023 - 06:25.


#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,322
  • Înscris: 22.05.2003
1. Cardul trebuie activat la un bancomat CEC.
Primesti pe SMS informatiile (niste coduri maricele).

2. Fa o plata la POS.

3. Reincearca online.

#8
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,248
  • Înscris: 30.08.2006
La mine a mers plata online din prima. Am facut ce trebuia facut la primirea unui card nou. Adica ce s-a repetat si in postarile anterioare.

#9
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 23.12.2015

View Postsags, on 11 octombrie 2023 - 06:12, said:

Mie la cardul virtual (asociat unui card de debit obisnuit de la CEC) nu imi vin notificarile pentru validarea 3D Secure prin CECapp deci asa nu pot face plati online. Dealtfel nic alte feluri de notificari (miscarile pe cont) nu vin, desi sunt bifate in setari

In CECapp, la setarile cardului virtual:
  • sa ai 3D Secure activat,
  • sa existe numar de telefon valid specificat,
  • si in principiu DEbifezi optiunea de ‘Autentificare biometrica’ sau cum i-o zice (tot de acolo de la setare 3D Secure, nu din alta parte) ca sa ai validarea 3D Secure cu parola fixa aleasa de tine + cod unuic primit prin SMS.
Alternativ, cand faci o plata, din pagina care zice sa astepti notificarea ai optiune sa treci la validarea cu SMS-uri. Asa mi-a functionat. Insa nu stiu de ce, si dupa ce am trecut la validare cu SMS-uri optiunea de ‘Autentificare biometrica’, cea care din ce am inteles eu insemana de fapt validare prin aplicatie, a ramas bifata - pare un bug, sau poate nu am inteles eu nimic.

LE: Scuze, nu stiu de ce mi s-a parut ca e vorba de cardul virtual. Oricum, problema cu notificarile exista oricum ca la mine nu primesc deloc (in CECapp, in alte aplicatii primesc notificari push). Daca e de la lipsa notificari trecerea pe SMS-uri ar trebui sa rezolve problema.

LLE: Verifica si limitele cardului - suma maxima/ numar tranzactii, tranzactiile online par a intra la gramada cu cele la POS (desi aceste verificari ar fi trebuit sa le fi facut deja cei de la suport).

Avem conturi la CEC pe 3 telefoane: LG G6, Samsung S9 si Samsung S10. Dintre toate numai pe S10 merge notificarea push. Pe celelalte trebuie sa folosim validarea cu SMS. Ne cam incurca deoarece suntem peste ocean si mai vrem sa facem plati in Romania. Din fericire S10 merge fara probleme. Banuiesc ca e de la versiunea de Android, care pe S10 e Android 12. Cei de la suport n-au reusit sa ne lamurasca.

#10
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,326
  • Înscris: 13.03.2005
Cardul fizic CEC trebuie să-l activezi din aplicația mobilă CEC și apoi poți face plăți online, iar pentru folosirea lui fizică la POS și ATM trebuie făcută o operațiune la bancomat.

Intră în aplicație secțiunea Carduri și cardul respectiv.

#11
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,890
  • Înscris: 12.01.2018

View PostAlexiaz, on 11 octombrie 2023 - 05:47, said:

Nu mai stiu cui sa ma adresez.
BĂNCII TRANSILVANIA

și-ți iei și-un purcoi de acțiuni să-ți dea dividende ca să nu ți se pară mari comisioanele

#12
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Putin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,066
  • Înscris: 30.08.2017

View Postvladut01, on 11 octombrie 2023 - 07:15, said:



Avem conturi la CEC pe 3 telefoane: LG G6, Samsung S9 si Samsung S10. Dintre toate numai pe S10 merge notificarea push.

La Unicredit îmi mai face figuri (telefon Huawei P40 pro) iar notificarea push nu e afisata uneori. Dar în interiorul aplicației am totuși un mesaj cum că trebuie să validez o plată. În aplicația CEC nu e la fel? Dacă ratezi notificarea, nu vezi în aplicație că ai o plată ce așteaptă validarea?

View PostEMPP, on 11 octombrie 2023 - 07:45, said:


BĂNCII TRANSILVANIA

și-ți iei și-un purcoi de acțiuni să-ți dea dividende ca să nu ți se pară mari comisioanele

Ajungi chiar să te bucuri că au comisioane mari :lol:

#13
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,228
  • Înscris: 08.12.2006
sa nu uitam sa il sfatuim pe om sa faca o plangere la protectia consumatorului, ca tot e la mona ca la orice partz sa facem plangere la ANPC. Daca face asta, sigur problema rezolvata

#14
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View PostEMPP, on 11 octombrie 2023 - 07:45, said:

BĂNCII TRANSILVANIA
(...)
Aha, omu' are card de CEC, da' să meargă la BT! Bun sfat, tre' să recunosc...Posted Image

#15
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,890
  • Înscris: 12.01.2018

View Postgeorge_alexandru, on 11 octombrie 2023 - 07:48, said:

Ajungi chiar să te bucuri că au comisioane mari Posted Image
cțiar luna asta mai dau o bucurie BT-ul.
n-am pus la mișto postul numai m-am gândit să mai deschid niște minți spre acest domeniu

primești un 15% anual

#16
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,129
  • Înscris: 07.02.2003

View Postsags, on 11 octombrie 2023 - 06:12, said:

Mie la cardul virtual (asociat unui card de debit obisnuit de la CEC) nu imi vin notificarile pentru validarea 3D Secure prin CECapp deci asa nu pot face plati online.
Merg perfect platile online, dar nu folosesti 3dsecure ca nici nu cred ca e fololsit/suportat, faci prin 2 pasi sms si otp, e mai bine asa pentru siguranta oricum.

#17
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,143
  • Înscris: 24.04.2013
@andreic: Pai si chestia aia in 2 pasi cu cod prin SMS e tot o metoda de validare 3D Secure, ca si validarea in aplicatie. Daca nu ai folosi 3D Secure atunci dupa ce ai introdus datele cardului nu ai mai avea nimic de facut…

Edited by sags, 11 October 2023 - 11:44.


#18
edydotmail

edydotmail

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 22.02.2009
Am avut aceeași problemă. Niciunul din carduri - virtual sau fizic, nu a funcționat timp de 4 luni. Nimeni nu a știut ce să facă. Am închis cardul virtual aplicație și am deschis unul nou. Surpriza - noul card virtual funcționează iar cardul fizic tot nu.

Poți încerca asta

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate