Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme card CEC
Last Updated: Oct 21 2023 11:40, Started by
Alexiaz
, Oct 11 2023 05:47
·
4
#1
Posted 11 October 2023 - 05:47
A se sti pe viitor: card multicurrency,zeci de telefoane,emailuri,nici azi nu functioneaza sa fac plata online cu datele cardului. Cui sa ma mai plang? Card facut de o saptamana.
Mentionez ca din aplicatie merge sa platesc factura digi dar ma intereseaza cardul fizic sa pot platii un orange-prepay sau o cumparatura online. Nu am crezut vreodata ca CEC poate fi atat de dificil si sa nu poata rezolva o problema. Nu mai stiu cui sa ma adresez. Edited by Alexiaz, 11 October 2023 - 05:52. |
#2
Posted 11 October 2023 - 05:57
Aici e foarte bine.
Presupun ca nu vrei nici o rezolvare, altfel ai fi dat mai multe informatii. |
#3
Posted 11 October 2023 - 06:01
Ai activat cardul? In ATM al acelei bănci.
Cel puțin așa e la BCR. |
#4
Posted 11 October 2023 - 06:12
Mie la cardul virtual (asociat unui card de debit obisnuit de la CEC) nu imi vin notificarile pentru validarea 3D Secure prin CECapp deci asa nu pot face plati online. Dealtfel nic alte feluri de notificari (miscarile pe cont) nu vin, desi sunt bifate in setari
In CECapp, la setarile cardului virtual:
LE: Scuze, nu stiu de ce mi s-a parut ca e vorba de cardul virtual. Oricum, problema cu notificarile exista oricum ca la mine nu primesc deloc (in CECapp, in alte aplicatii primesc notificari push). Daca e de la lipsa notificari trecerea pe SMS-uri ar trebui sa rezolve problema. LLE: Verifica si limitele cardului - suma maxima/ numar tranzactii, tranzactiile online par a intra la gramada cu cele la POS (desi aceste verificari ar fi trebuit sa le fi facut deja cei de la suport). Edited by sags, 11 October 2023 - 06:21. |
#5
Posted 11 October 2023 - 06:12
#6
Posted 11 October 2023 - 06:14
dorin_2k, on 11 octombrie 2023 - 06:01, said: Ai activat cardul? In ATM al acelei bănci. … LE: Scuze, nu stiu de ce am avut impresia ca ar fi vorba de cardul virtual. Cel fizic intr-adevar trebuie activat la un ATM CEC, insa nu stiu sigur daca merge sau nu pentru tranzactii online fara activare (probabil ca nu). Insa e mai putin probabil ca aceasta sa fie cauza fiindca aceasta verificare ar trebui sa fie deja facuta de cei de la suport… Edited by sags, 11 October 2023 - 06:25. |
#7
Posted 11 October 2023 - 06:47
1. Cardul trebuie activat la un bancomat CEC.
Primesti pe SMS informatiile (niste coduri maricele). 2. Fa o plata la POS. 3. Reincearca online. |
#8
Posted 11 October 2023 - 07:02
La mine a mers plata online din prima. Am facut ce trebuia facut la primirea unui card nou. Adica ce s-a repetat si in postarile anterioare.
|
#9
Posted 11 October 2023 - 07:15
sags, on 11 octombrie 2023 - 06:12, said:
Mie la cardul virtual (asociat unui card de debit obisnuit de la CEC) nu imi vin notificarile pentru validarea 3D Secure prin CECapp deci asa nu pot face plati online. Dealtfel nic alte feluri de notificari (miscarile pe cont) nu vin, desi sunt bifate in setari In CECapp, la setarile cardului virtual:
LE: Scuze, nu stiu de ce mi s-a parut ca e vorba de cardul virtual. Oricum, problema cu notificarile exista oricum ca la mine nu primesc deloc (in CECapp, in alte aplicatii primesc notificari push). Daca e de la lipsa notificari trecerea pe SMS-uri ar trebui sa rezolve problema. LLE: Verifica si limitele cardului - suma maxima/ numar tranzactii, tranzactiile online par a intra la gramada cu cele la POS (desi aceste verificari ar fi trebuit sa le fi facut deja cei de la suport). Avem conturi la CEC pe 3 telefoane: LG G6, Samsung S9 si Samsung S10. Dintre toate numai pe S10 merge notificarea push. Pe celelalte trebuie sa folosim validarea cu SMS. Ne cam incurca deoarece suntem peste ocean si mai vrem sa facem plati in Romania. Din fericire S10 merge fara probleme. Banuiesc ca e de la versiunea de Android, care pe S10 e Android 12. Cei de la suport n-au reusit sa ne lamurasca. |
#10
Posted 11 October 2023 - 07:30
Cardul fizic CEC trebuie să-l activezi din aplicația mobilă CEC și apoi poți face plăți online, iar pentru folosirea lui fizică la POS și ATM trebuie făcută o operațiune la bancomat.
Intră în aplicație secțiunea Carduri și cardul respectiv. |
|
#11
Posted 11 October 2023 - 07:45
#12
Posted 11 October 2023 - 07:48
vladut01, on 11 octombrie 2023 - 07:15, said: Avem conturi la CEC pe 3 telefoane: LG G6, Samsung S9 si Samsung S10. Dintre toate numai pe S10 merge notificarea push. La Unicredit îmi mai face figuri (telefon Huawei P40 pro) iar notificarea push nu e afisata uneori. Dar în interiorul aplicației am totuși un mesaj cum că trebuie să validez o plată. În aplicația CEC nu e la fel? Dacă ratezi notificarea, nu vezi în aplicație că ai o plată ce așteaptă validarea? EMPP, on 11 octombrie 2023 - 07:45, said: BĂNCII TRANSILVANIA și-ți iei și-un purcoi de acțiuni să-ți dea dividende ca să nu ți se pară mari comisioanele Ajungi chiar să te bucuri că au comisioane mari |
#13
Posted 11 October 2023 - 08:08
sa nu uitam sa il sfatuim pe om sa faca o plangere la protectia consumatorului, ca tot e la mona ca la orice partz sa facem plangere la ANPC. Daca face asta, sigur problema rezolvata
|
#14
Posted 11 October 2023 - 09:04
#15
Posted 11 October 2023 - 09:50
|
#16
Posted 11 October 2023 - 11:04
sags, on 11 octombrie 2023 - 06:12, said:
Mie la cardul virtual (asociat unui card de debit obisnuit de la CEC) nu imi vin notificarile pentru validarea 3D Secure prin CECapp deci asa nu pot face plati online. |
#17
Posted 11 October 2023 - 11:38
@andreic: Pai si chestia aia in 2 pasi cu cod prin SMS e tot o metoda de validare 3D Secure, ca si validarea in aplicatie. Daca nu ai folosi 3D Secure atunci dupa ce ai introdus datele cardului nu ai mai avea nimic de facut…
Edited by sags, 11 October 2023 - 11:44. |
#18
Posted 11 October 2023 - 12:30
Am avut aceeași problemă. Niciunul din carduri - virtual sau fizic, nu a funcționat timp de 4 luni. Nimeni nu a știut ce să facă. Am închis cardul virtual aplicație și am deschis unul nou. Surpriza - noul card virtual funcționează iar cardul fizic tot nu.
Poți încerca asta |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users