Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul camion Tesla Semi urmeaza sa scoata de pe piata Renault Trucks, Volvo Trucks, Scania, Mercedes Trucks sau Iveco Trucks
#55
Posted 19 September 2023 - 21:45
E vorba de Semi, Cybertruck nu e camion, e o Dacia Papuc mai evoluata
Nu l-am vazut, dar conform initiatorului e deja disponibil in teste. cotizo_dacul, on 19 septembrie 2023 - 21:10, said:
Concurenta europeana si japoneza.Ca nu se pune cu chinezii.Am vazut pe un canal tik tok niste masini chinezesti.Cu o autonomie destul de mare 500-600 km.Cand or intra pe piata europeana cam o sa scada Tesla.Plus ca au niste dotari si niste preturi de iti cam cade fata,nu crezi ca este adevarat.Preturi de masini cu motoare termice. Cat timp nu vad vanzari semnificative in Europa si SUA ma cam lasa rece astea chinezesti. Probabil vor vinde foarte mult in Asia, acolo sunt convins ca vor avea succes. |
#56
Posted 19 September 2023 - 21:58
george_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 21:45, said:
E vorba de Semi, Cybertruck nu e camion, e o Dacia Papuc mai evoluata Nu l-am vazut, dar conform initiatorului e deja disponibil in teste. Cat timp nu vad vanzari semnificative in Europa si SUA ma cam lasa rece astea chinezesti. Probabil vor vinde foarte mult in Asia, acolo sunt convins ca vor avea succes. Edited by cotizo_dacul, 19 September 2023 - 22:00. |
#57
Posted 19 September 2023 - 22:29
AztecWarrior, on 19 septembrie 2023 - 18:42, said:
Asa se zicea și de Tesla ce mașină revoluționară este când colo e un "piece of junk" Tesla e in cadere libera - calitate atroce - tehnologie înapoiată - [...] Toate mașinile electrice sunt predispuse sa i-a foc subit - de 30 000 de ori (trei zeci de mii - ati citit bine) mai predispuse decât cele pe combustibil. Dar este o vorba - nimic nu se aprinde mai ușor și arde mai bine decât o Tesla. Probabil astfel se explica și prețul SH derizoriu. |
#58
Posted 19 September 2023 - 22:43
florinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:01, said:
Corect ,e plin internetu' de tesle busite cu cruze control activat si sofer ..............ocupat Franarea regenerativa,face o economie de MAXIMUM 1%,foarte important,este un sistem SECUNDAR Absolut orice masina electrica are frane clasice. Banuiesc ca nu ai condus vreoda o masina electrica, daca aveai nu spuneai asemenea tampenii. Frana regenrativa face o economie de 100% pt ca nu se actioneaza deloc frana clasica. In 60.000 km placutele mele sunt aproape noi nu cred ca au au o uzura mai mare de 1-2 mm. Daca eram cu o masina clasica schimbam deja 2 seturi de placute.. Deci mai spune-ne cum e cu economia si franarea regenerativa. Folosesc frana clasica doar in cazuri de urgente, gen: biciclisiti si pietoni sinucigasi. |
#59
Posted 19 September 2023 - 23:10
florinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:01, said:
Franarea regenerativa,face o economie de MAXIMUM 1% Screenshot_20230919_230358_Gallery.jpg 29.33K 42 downloads Edited by ro_explorer, 19 September 2023 - 23:10. |
#60
Posted 20 September 2023 - 06:31
marr, on 19 septembrie 2023 - 21:11, said:
... PS: Elon e un geniu in business si marketing, nu un vizionar si nici un sclipitor inventator in domeniul tehnic ! Este doar un alt actor care interpretează rolulu unui afacerist de succes. Partea proastă este că filmul lui are mulţi fani, oameni care cred în inventatori fără şcoală sau în "inteligenţe artificiale" care vor lucra pentru ei. |
#61
Posted 20 September 2023 - 08:18
george_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 21:45, said:
Cat timp nu vad vanzari semnificative in Europa... Dar da, câtă vreme Evropa e condusă cum e condusă, cetățenii săi vor fi văzuți în continuare doar drept "vaci de muls" cu scuze "verzi"! De ce să lași "fraierul" să cumpere o mașină cu 20k euro când poți cere pe ea 60k, cu largul concurs al "decidenților"? FIX ACEEAȘI MAȘINĂ, nota bene! |
#62
Posted 20 September 2023 - 08:19
florinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:14, said:
Foarte tare Am auzit ca sunt in SUA peste 5 milioane de camioane de mare capacitate,deci se vor incarca o data de 3luni Stai cumnte esti ....praf,este 1% AI exista de peste 20 de ani,acum a fost ""explodat""conceptul de presa care nu mai are subiecte stai prietene, ca astea sunt doar cifrele Tesla de supercharger. Mai exista si alte optiuni cu 200-300kwh. Dar idea este ca statul american a inceput implementarea de infrastructura fast charger in toata America si pana in 2025 vom avea zeci de mii de incarcatoare. Iar din cele 5 milioane de tiruri nu toate vor trece imediat pe electricitate, plus ca nu vor incarca toate deodata. |
#64
Posted 20 September 2023 - 08:31
The_Visitor, on 20 septembrie 2023 - 08:18, said: N-o să vezi bcoz taxe și alte piedici legislative. Altminteri într-o situație de concurență reală 1:1 mașinile chinezești sunt mult peste ce oferă europenii sau americanii! La prețuri mai mici, evident. Dar da, câtă vreme Evropa e condusă cum e condusă, cetățenii săi vor fi văzuți în continuare doar drept "vaci de muls" cu scuze "verzi"! De ce să lași "fraierul" să cumpere o mașină cu 20k euro când poți cere pe ea 60k, cu largul concurs al "decidenților"? FIX ACEEAȘI MAȘINĂ, nota bene! Eu văd că pot vinde în Uniunea Europeană https://www.topgear....nds and Sweden. Taxele sunt aceleași ca pentru orice alt produs din China. Și este normal să fie așa. Statul chinez oferă subvenții puternice producătorilor autohtoni, ar fi o concurență neloială cu producătorii europeni și americani. Edited by george_alexandru, 20 September 2023 - 08:36. |
|
#65
Posted 20 September 2023 - 08:37
#66
Posted 20 September 2023 - 08:47
Nu stiu cine, dar as pune pariu ca numarul de preorders a fost mai mare decat zero.
https://www.marketwa...-now-2017-11-17 Daca nu voiai founder's series scapai cu doar 50k. Evident ca nu era nereturnabil, dar ai avea asteptari mai mari de la Tesla decat de la o campanie pe kickstarter. Sau ma rog, eu as fi avut, nu stiu de altii. Daca aia care au facut preorders in nov 2017 ar fi cumparat actiuni tesla de banii aia, anu' asta ar fi valorat peste 3 milioane acei 250k. Dar au preferat sa crediteze Tesla fara dobanda, pe baza promisiunii ca vor avea la un moment dat roadstere. Da' poate o sa intre in productie in 2024, daca sunt cuminti. Edited by TehCube, 20 September 2023 - 08:47. |
#67
Posted 20 September 2023 - 08:50
radunic, on 19 septembrie 2023 - 17:37, said:
De acord cu tine da' chiar atît? Peste 100.000 dolari pe an? La ICE modele mai noi s-a trecut de la probleme de consum de ulei la probleme de dilutie ulei (nu ma astept neaparat si la camioane sa fie asta). |
#68
Posted 20 September 2023 - 09:20
george_alexandru, on 20 septembrie 2023 - 08:31, said:
Eu văd că pot vinde în Uniunea Europeană https://newsweek.ro/...g-protectionism Situația e mai nuanțată. China a decis să renunțe la ICE dar făcând investiții masive în alternativa electrică. UE a dat un ucaz și s-a spălat pe mâini, a pasat motanul în cârca cetățenilor. Iar acum împiedică aceiași cetățeni să aibă acces la alternative IEFTINE folosind pârghii politice FĂRĂ A OFERI ALTERNATIVE IEFTINE LOCALE. Situația clasică și... european și cu banii luați! Un articol excelent despre arta europeană a împușcatului în propriul picior: https://www.politico...climate-change/ |
#69
Posted 21 September 2023 - 05:49
China a decis sa renunțe la ICE pentru simplul motiv ca asta-i unul dintre putinele domenii tehnice in care efectiv nu știau ce si cum sa facă. Idem si cu motoarele de avion.
Pentru chinezi a fost mâna cereasca idioțeniei UE de a renunța la motoarele cu ardere interna in domeniul auto. Motorul electric este extrem de simplu dpdv constructiv. Cu puțin efort si minime cunoștințe tehnice oricine poate face unul. Nu ai nevoie de prelucrari mecanice de precizie, de tratamente termice, etc. PS: Dacă ar permite inundarea pieței europene cu “alternative ieftine” din China, niște multe milioane de cetățeni din Europa (România included) nu si-ar mai permite nici măcar biciclete ... Edited by marr, 21 September 2023 - 05:54. |
|
#70
Posted 21 September 2023 - 07:56
AztecWarrior, on 19 septembrie 2023 - 18:42, said:
Asa se zicea și de Tesla ce mașină revoluționară este când colo e un "piece of junk" Tesla e in cadere libera - calitate atroce - tehnologie înapoiată - iar acum marii producători o sa inunde piața cu EV. Plus ca vin chinezii tare. Toate mașinile electrice sunt predispuse sa i-a foc subit - de 30 000 de ori (trei zeci de mii - ati citit bine) mai predispuse decât cele pe combustibil. Dar este o vorba - nimic nu se aprinde mai ușor și arde mai bine decât o Tesla. Probabil astfel se explica și prețul SH derizoriu. 1. de 30K ori mai predispuse sa ia foc . Te rog sa dai sursa acestei imbecilitati ca statistica spune cu totul altceva " 2022: Out of Sweden's 611,000 electric vehicles, 23 fires (0.004%) were reported. The fleet of 4.4 million petrol and diesel vehicles recorded 3,400 fires (0.08%)" 2.Tehnologie inapoiiata..... alt bullshit. A se vedea cine conduce clasamentele la eficienta si inovare in materie de EV( structural pack, Gigacasting, Heat Pump/octo valve...), retea de incarcare. Te rog sa te uiti si la ce pret reuseste tesla sa vanda M3 si MY si cu ce dotari, comparativ cu competitia. Inteleg ca unii din voi aveti frustrari dar ati putea macar sa faceti un minim efort de a va documenta putin. Sunt si lucruri de criticat la Tesla si EV-uri dar voi se pare ca nu reusiti sa le gasiti asa ca inventati tot felu de statistici tampite. Edited by andreyvsjoker, 21 September 2023 - 08:03. |
#71
Posted 21 September 2023 - 08:01
marr, on 21 septembrie 2023 - 05:49, said:
PS: Dacă ar permite inundarea pieței europene cu “alternative ieftine” din China, niște multe milioane de cetățeni din Europa (România included) nu si-ar mai permite nici măcar biciclete ... Mda, ar cam pune industria auto europeana pe butuci. Companiile europene sunt niște coloși puternic îndatorați și cu marje mici, nu au de unde să taie pentru a face față concurentei. Electricele le permit să lucreze cu marje mai mari, apoi mai sunt și subvențiile, dar cât timp nu vii cu ceva atractiv, lumea nu cumpără de la tine. |
#72
Posted 21 September 2023 - 09:18
marr, on 21 septembrie 2023 - 05:49, said:
PS: Dacă ar permite inundarea pieței europene cu “alternative ieftine” din China, niște multe milioane de cetățeni din Europa (România included) nu si-ar mai permite nici măcar biciclete ... Pe de altă parte nici pauperizarea populației europene prin impunerea unor interdicții abuzive și menținerea artificială a prețurilor ridicate la EV în lipsa alternativelor nu ajută nimănui în mod real. Era o discuție ieri la Europa FM despre cifrele de vânzări, cu tema "uite ce a scăzut cota dieselurilor a crescut cea a electricelor". Ori ambele "realizări nu au absolut nimic de-a face cu "meritele" tehnologiilor respective ci exclusiv cu cauzele politice, nu se mai cumpără diesel din cauza restricțiilor impuse politic implicit a incertitudinii privind viitorul său iar electricele se vând nu neapărat datorită meritelor tehnologiei cât mai ales subvenționării lor. Idem în cazul de față, Tesla Semi și în general orice viitor camion electric nu va fi cumpărat datorită meritelor sale ci din cauza restricțiilor impuse politic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users