Noul camion Tesla Semi urmeaza sa scoata de pe piata Renault Trucks, Volvo Trucks, Scania, Mercedes Trucks sau Iveco Trucks
Last Updated: Apr 13 2024 22:04, Started by
max_01
, Sep 19 2023 10:15
·
14
#19
Posted 19 September 2023 - 11:28
andreyvsjoker, on 19 septembrie 2023 - 10:45, said:
Dar voi realizati ca un AI recunoaste obstacole si reactioneaza mai repede decat un om nu? Sau....? Cica 400 accidente cu masini care se conduc singure. Si astea doar accidentele oficiale, nu si cine stie ce teste sau altfel de accidente. https://futurism.com...-tried-kill-him Cica era sa-l calce masina pe Musk ). Cred ca mai e mult de munca pana sa zici ca autopilotul e bun. |
#20
Posted 19 September 2023 - 11:35
#21
Posted 19 September 2023 - 11:40
inteleg romanii AI cum intelegeau casele inteligente. credeau ca daca si-au pus un bec pe care-l aprind din aplicatie, gata.. au smarthome
|
#22
Posted 19 September 2023 - 11:42
motorul este doar o componenta care are nevoie de mentenanta, dar pana cand Elon nu inventeaza si cauciucuri, frane, suspensii, geamuri si multe alte ansable revolutionare, nu se poate vorbi despre mentenanta minima.
Mai este si discutia despre pret si despre reparabilitate, stai ca mai e mult pana departe. |
#23
Posted 19 September 2023 - 11:44
Bursul, on 19 septembrie 2023 - 11:35, said:
Sunt curios pe ploaie/ninsoare cum se descurca Ploua/ninge doar noapte, in intervale orare cand mare majoritate a conducatorilor auto dorm. Poate poate sa scoata si ploaia/ninsoarea de pe carosabil, solutii se gasesc Edited by 2cata, 19 September 2023 - 11:45. |
#24
Posted 19 September 2023 - 11:58
max_01, on 19 septembrie 2023 - 10:15, said:
Tesla Semi este cel mai DISTRUGATOR produs introdus vreodata pe piata auto in istorie pentru ca este un camion care nu are nevoie de revizii si duce la reducerea costurilor anuale al transportatorilor cu pana la 200.000 euro. Adica, un singur camion Tesla Semi poate sa-si acopere valoarea initiala in primul an de utilizare fara ca acesta sa treaca pe la service-ul de camioane pentru ca NU ESTE NEVOIE. Un Tesla Semi merge 800 de km cu o singura alimentare si ofera soferului peste 1.000 de CP si aproape 10.000 de Nm inca de la zero rpm, detalii care se traduc printr-o repriza de la 0-100 de km/h in doar 20 de secunde. Soferii Pepsi care conduc deja noul Tesla Semi spun ca, comportamentul rutier al camionului este de-a dreptul sportiv fata de vechile camioane diesel de 500 CP si 3.000 de Nm. Incarcarea bancului de baterii Tesla Semi se face in 30 de minute pentru 500 de km, adica de la 0-70% din capacitate acumulatorului. Si ca sa fie o schimbare completa si fara concurenta, noul Tesla Semi are acces la cele peste 45.000 de statii SuperCharger Tesla deja construite in majoritatea tarilor industrializate. In SUA deja marii producatori de camioane au intrat in panica pentru ca nu pot controla accesul pe piata a lui Tesla Semi si nu au nici macar o sansa mica de a concura cu el. Personal cred ca este doar o chestiune de timp pana ce IA va prelua conducerea autovehiculelor, avioanelor și navelor. ai uitat sa pui ghilimelele la fragmentele din articol: "https://a u t o l a t e s t.ro/stiri/noul-camion-tesla-semi-urmeaza-sa-scoata-de-pe-piata-renault-trucks-volvo-trucks-scania-mercedes-trucks-sau-iveco-trucks/" (scoateti voi spatiile) |
#25
Posted 19 September 2023 - 12:06
#26
Posted 19 September 2023 - 12:16
Odata cu stirea forumistului softpedist se aude ca directorii si angajatii " Renault Trucks, Volvo Trucks, Scania, Mercedes Trucks sau Iveco Trucks " s-au apucat deja de colive si se reorienteaza catre Glovo, Uber food, Amazon Dlivery, etc...
Scania, singurii care vor disparea de pe piata in 2024 sau cand ? Ca ceilalti inca mai activeaza pe celelalte paliere.. Pacat de Scania..faceau camioane frumoase si poate cele mai bune de atat timp.. Asta e, se mai intampla.. |
#28
Posted 19 September 2023 - 12:43
max_01, on 19 septembrie 2023 - 10:15, said:
Tesla Semi este cel mai DISTRUGATOR produs introdus vreodata pe piata auto in istorie max_01, on 19 septembrie 2023 - 10:15, said:
este un camion care nu are nevoie de revizii max_01, on 19 septembrie 2023 - 10:15, said:
Si ca sa fie o schimbare completa si fara concurenta, noul Tesla Semi are acces la cele peste 45.000 de statii SuperCharger Tesla deja construite in majoritatea tarilor industrializate. max_01, on 19 septembrie 2023 - 10:15, said:
Tesla Semi ... duce la reducerea costurilor anuale al transportatorilor cu pana la 200.000 euro. Adica, un singur camion Tesla Semi poate sa-si acopere valoarea initiala in primul an de utilizare |
|
#29
Posted 19 September 2023 - 12:59
radunic, on 19 septembrie 2023 - 12:43, said:
Nu s-a inventat mecanismul care să nu aibă nevoie de revizii periodice. Masina mea, in 2 ani jumate si 61K Km a avut parte de fix o revizie in cadrul careia i s-a schimbat filtrul de aer de la habitaclu. Discurile si placutele de frana au 0 uzura, ca scoase din fabrica - pentru ca masina nu franeaza cu discurile decat in situatii de urgenta - in restul de 95% din cazuri franeaza regenerativ. Nu ai de schimbat ulei si nici filtre la motor. |
#30
Posted 19 September 2023 - 13:08
Aici e vorba de camioane de 42 de tone, nu despre o tigaie de asta mica. Si care merg pe zi probabil cat mergi tu intr-o luna.
|
#31
Posted 19 September 2023 - 13:21
Pai tocmai de aia se face economie mai mare la revizii. Cu cat masina circula mai mult cu atat economia e mai mare.
|
#32
Posted 19 September 2023 - 13:41
ro_explorer, on 19 septembrie 2023 - 12:59, said:
Corect, revizii sunt dar mult mai rare si mult mai putin de facut (implicit muuuult mai ieftin). Masina mea, in 2 ani jumate si 61K Km a avut parte de fix o revizie in cadrul careia i s-a schimbat filtrul de aer de la habitaclu. Discurile si placutele de frana au 0 uzura, ca scoase din fabrica - pentru ca masina nu franeaza cu discurile decat in situatii de urgenta - in restul de 95% din cazuri franeaza regenerativ. Nu ai de schimbat ulei si nici filtre la motor. Se vede ca nu locuiesti in Romania, filtrul meu de polen arata groaznic dupa 6 luni si masina nu circula pe drumuri neasfaltate. |
#33
Posted 19 September 2023 - 13:49
|
#34
Posted 19 September 2023 - 13:50
Idea este geniala si cu siguranta in 5 ani de zile revolutionara pe piata mondiala. Sa nu uitam ca in California s-au testat tiruri pe autostrada, care era conectate la curent non-stop (ca si troleibuzele) si testul a functionat foarte bine.
Pe langa asta Tesla are peste 2200 de superchargere si statul american a inceput din februarie 2023 implementarea a inca 3500 de superchargere. Planul lor este o statie supercharger odata la 50 de mile. Deci in 5 ani de zile infrastructura o sa fie mai mult decat existenta. Tirul circula pe autostrada cam 800km, adica mai mult decat permis prin lege (din punct de vedere al timpului). Iar in pauze se poate reincarca. Cel mai avantajos este clar mentenanta mult mai scazut, dar exista in acelasi timp si multe dezavantaje (greutate, loc mai putin in cabina, etc.) |
#35
Posted 19 September 2023 - 13:58
Namidee, on 19 septembrie 2023 - 10:29, said:
IA va trebui sa vina in RO pentru training de specialitate, sa invete sa mearga fara marcaje si sa interpreteze fluierul si semnele politistilor din intersectie si poate cel mai important, sa invete sa vb cu colegii prin statie ca sa afle unde sunt controale si radare, ca doar nu.i atat de proasta IA incat sa mearga legal. |
#36
Posted 19 September 2023 - 14:23
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users