Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate
 Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta
 alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix
 Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...
 

Burn-in-ul la OLED-uri

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,821
  • Înscris: 04.10.2014

View Postdba, on 18 decembrie 2023 - 19:27, said:

nu toti cauta imaginea perfecta.
Pentru aceia sunt televizoarele din supermarket, stivuite între detergenți și tigăi.

#56
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 06.11.2014
Vezi ca Oled-urile-s "stivuite între detergenți și tigăi", nu doar TCL-urile Posted Image

Edited by iZet, 18 December 2023 - 19:41.


#57
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,821
  • Înscris: 04.10.2014
Stai liniștit, că și eu mi-am cumpărat primul televizor „cu ecran plat”, un Samsung, de la Cora, peste drum de detergenți (tigăile erau în altă parte, dar mi s-a părut mai amuzant decât articole cu preț redus), nu e nimic rău în asta. De asemenea, pe vremea aceea nu eram atât de pretențios la imagine (și nici nu se puteau calibra cine știe ce chiar dacă aș fi fost), cum s-a afirmat mai sus pe bună dreptate că destui nu sunt. Dar nu pentru ei e forumul acesta, ar fi prea indiferenți și să stea pe un forum.

#58
dba

dba

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,298
  • Înscris: 06.12.2006

View PostJean-Luc_Picard, on 18 decembrie 2023 - 19:36, said:

Pentru aceia sunt televizoarele din supermarket, stivuite între detergenți și tigăi.