Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Audi A4 S-line 45tfsi 2023

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#37
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Treaba aia cu scaunele incalzite a fost inteleasa prost sau rastalmacita de vreun jurnalist ca sa faca senzatie. Ei au zis ca fie daca se bifeaza optiunea scaune incalzite fie daca nu, masina va pleca din fabrica cu hardwareul montat, la fel cum volanele au motorul de vibratie de multi ani chiar daca nu ai optiunea, la fel cum acum o generatie la VW aveai hardwareul pentru cruise control, mai putin maneta de semnalizare, la fel cum masinile mele americane au lampa de ceata si cablajul necesar chiar daca pe continentul ala nu exista asa ceva in reglementari.
Diferenta e ca si daca nu s-a cumparat initial optiunea, se va putea activa temporar sau permanent.
La o masina clasica, poti avea scaune incalzite dupa vanzare decat dezbracand tapiteria, adaugand rezistentele, cablajele si panoul de comanda necesar.

Una din jucariile mele a trait prima tinerete in Florida, unde ai nevoie de scaune incalzite doar daca te alinti, vreo trei zile pe an. In Romania as fi vrut sa le am, si era mult mai la indemana sa platesc taxa de activare la BMW decat sa ma lupt cu scaunele si bordul ca sa instalez optiunea. Nici nu mi-am gasit timp pentru asta, de fapt.

#38
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
pai care e diferenta in plus intre B9.5 si B9 de zici ca oricand preferi B9.5 in detrimentul celuilalt?

#39
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postsebulbus, on 05 mai 2023 - 12:37, said:

Treaba aia cu scaunele incalzite a fost inteleasa prost sau rastalmacita de vreun jurnalist ca sa faca senzatie.

Ehee, e o intreaga discutie pe internetz despre treaba asta, filozofia din spate fiind ca nu e acceptabil sa platesti pentru un lucru si sa nu-l poti folosi.
Cu alte cuvinte nu se bifeaza optiunea de scaune incalzite dar pentru ca hardware-ul sistemului e montat pe masina si masina e platita = > userul trebuie sa poata folosi tot ce poate oferi hardware-ul fara taxe ulterioare.

#40
fmarius0895

fmarius0895

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 16.04.2019
Astea sunt aberații. Toate masinile au functii care nu sunt disponibile pt ca sunt invalidate din software, desi hardware-ul e prezent fizic pe masina.

#41
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Io' stiu, dar nah, brand new world cu o gramada de oameni cu mult prea mult timp liber pe mana. In majoritatea cazurilor average Joe nu stia de prezenta lor pe masina si vorba aia, ignorance is bliss.
Acum insa, cand vine BMW si ii zice ca poate sa-si activeze optiunea de scaune incalzite (optiune pe care nu a bifat-o cand a luat masina) pe perioada iernii direct din app. contra unei sume modice, ii se aprinde beculetul si zice: "hopaaa, deci masina mea e dotata cu scaune incalzite!".

Edited by closchkutza, 05 May 2023 - 15:26.


#42
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 05.10.2022
BMW si pana la treaba cu scaunele incalzite cerea extra pentru anumite chestii si pe varianta non-LCI, cum ar fi pornirea motorului din aplicatie.
Din cont de la mine:


View Postsebulbus, on 05 mai 2023 - 06:32, said:

N-am faceliftul S3 in catalogul de piese, dar buzinarul ala a fost optional dintotdeauna si probabil la asta noua au uitat sa bifeze storage compartment package. Mi se pare ca nici plasele de pe spatele scaunului nu mai sunt standard.

View Postgeorge_alex, on 05 mai 2023 - 11:51, said:

In ceea ce priveste buzunarul acela de pe 3 LCI: si eu tind sa cred ca este optional. Prea a ramas decupajul ala urat acolo si din interactiunea mea lucrand pentru 2 produse BMW cat am stat pe automotive, pot doar sa zic ca astia sunt extrem de atenti la detalii si n-ar fi lasat scobitura aia acolo. Oamenii au modificat hardware-ul pentru niste IC-uri ca lumina led de contur se reflecta la un moment dat pe parbriz. Asta nu inseamna ca nu vor exista reflexii, ci ca in general sunt foarte atenti cu produsul lor. Si pe A4 exista "pachet depozitare" care vine cu acelasi buzunar (e super adanc, intra toata mana), plase pe spatarele scaunelor si inchidere cu cheia pentru tropedou si bancheta din spate in asa fel incat portbagajul sa fie sigur.
Interesant! nu m-as fi gandit ca sertarul ala ar fi optional ca l-am avut si pe Skoda, VW, Mazda.
Am decodat VIN-ul si il vad acolo: "S493 Storage Compartment Package" dar pe site acum nu gasesc pachetul asta nicaieri.

Plus ca am pus si in VIN de la un Seria3 LCI ce n-are buzunarul ala si acelasi pachet e prezent si acolo.

Vazusem si pe forum pe bimmerpost ca difera si in functie de piata pe care e vanduta masina.

View Postsebulbus, on 05 mai 2023 - 12:37, said:

Una din jucariile mele a trait prima tinerete in Florida, unde ai nevoie de scaune incalzite doar daca te alinti, vreo trei zile pe an. In Romania as fi vrut sa le am, si era mult mai la indemana sa platesc taxa de activare la BMW decat sa ma lupt cu scaunele si bordul ca sa instalez optiunea. Nici nu mi-am gasit timp pentru asta, de fapt.
Macar n-avea rugina :P

Edited by sirronkcuhc, 05 May 2023 - 15:54.


#43
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
La remote start e exact aceeasi problema, e un cod de activare care iti porneste optiunea daca nu ai luat-o de fabrica. Alta chestie misto. Din pacate dispare posibilitatea de a o cumpara cand faci region change pe EU ca sa poti incarca hartile navigatiei.

Interesanta treaba cu buzunarul ala. Ma uit la un M3 care il are si un seria 3 normal care nu il are si ambele au storage compartment package. Ori l-au diferentiat in mai multe optiuni ori e vreo alta optiune care concureaza pentru locul ala din plansa de bord, ori e haos, ceva.

Cand s-o actualiza ETK lamurim.

#44
george_alex

george_alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.01.2010

View Posttatimeu, on 05 mai 2023 - 12:47, said:

pai care e diferenta in plus intre B9.5 si B9 de zici ca oricand preferi B9.5 in detrimentul celuilalt?
Sincer sa fiu, cand am vazut ca A4 B9 nu avea touchscreen si aveam eu pe Octavia in 2017, am zis ca A4 nu exista pentru mine. Poate pare naiv sau chiar stupid in ochii multora, dar fiind vorba despre masina principala, mi se pare imperativ sa am anumite lucruri pe care le folosesc absolut de fiecare data cand sunt in masina. Un MMI cu touchscreen se enumera printre ele, mai ales ca din 11.2017 am folosit mereu Android Auto sau Apple CarPlay. Chiar nu ma mai uitasem la A4 deloc, abia cand am inceput sa ma uit de o urmatoare masina in 2022 m-am uitat din nou la el si am vazut ca pe B9.5 au pus touchscreen. Iti zic sincer, daca nu puneau, A4 nu ar fi existat pentru mine. Exista suficienti producatori pe piata incat sa poti avea asemenea pretentii si sa gasesti confort, putere, dinamica, etc la altii.

Acum, sa-ti raspund concret la intrebare, prefer B9.5 vs B9 datorita:
  • MMI cu touchscreen, ca tot am zis mai sus. Mi-ar fi placut si rotita, pot trai fara ea.
  • faptul ca e noua, modelul actual. Nu aveam de unde sa iau B9 nou-nout. As adauga si faptul ca e facelift, cand multe din eventualele probleme din modelul de lansare se remediaza.
  • desi pe exterior sunt aparent putine diferente, imi place mai mult B9.5. Foarte mult imi plac farurile Matrix si stopurile dinamice.
  • faptul ca motorul desi are 265cp, e mild-hibrid si platesc 10ron/an impozit (nu ca ar fi contat asta neaparat), dar pot parca gratis oriunde in Bucuresti. E mai mult vorba de deranj decat de costuri.
  • Virtual Cockpit Plus + MMI nou, care sunt puse si pe "fratii mai mari". Pe A6 doar se schimba modulul de comenzi AC cu display-ul ala (care nu-mi place deloc, ocupa mult prea mult loc). Aici intra si GUI-ul sistemului in general, cel de pe B9 deja era invechit bine, cel putin in ochii mei.
  • extrem de atipic o sa fiu, dar: Quatro Ultra. Fiind inginer, m-ar enerva sa angrenez puntea spate degeaba, pe autostrada/dn/cand merg cu viteza constanta si chiar nu ma ajuta cu nimic. Imi place implementarea, pare ca au depus efort. Ramane de vazut cum o sa tina in timp, dar la cati km fac eu, nu ar trebui sa fie asta o problema, iar sistemul deja e pe A4 Allroad din 2017.

View Postsirronkcuhc, on 05 mai 2023 - 16:07, said:

BMW si pana la treaba cu scaunele incalzite cerea extra pentru anumite chestii si pe varianta non-LCI, cum ar fi pornirea motorului din aplicatie.
Din cont de la mine:
Attachment Screenshot 2023-05-05 at 6.43.18 AM.png
(...)
Interesanta masina e cumva pe aici prin Jurnal de bord? Sau ce model e? :)

View Postsebulbus, on 05 mai 2023 - 16:23, said:

La remote start e exact aceeasi problema, e un cod de activare care iti porneste optiunea daca nu ai luat-o de fabrica. Alta chestie misto. Din pacate dispare posibilitatea de a o cumpara cand faci region change pe EU ca sa poti incarca hartile navigatiei.

Interesanta treaba cu buzunarul ala. Ma uit la un M3 care il are si un seria 3 normal care nu il are si ambele au storage compartment package. Ori l-au diferentiat in mai multe optiuni ori e vreo alta optiune care concureaza pentru locul ala din plansa de bord, ori e haos, ceva.

Cand s-o actualiza ETK lamurim.

Da, si eu sunt curios care-i treaba cu buzunarul ala.

In ceea ce priveste serviciile astea, Audi le ofera primii 3 ani, dupa am inteles ca sunt cu plata. Dar nu am remote start, are doar (1) navigatia & infotainment plus cu seriviciile online si hotspot si (2)audi connect remote. Ma rog, mai e asta cu serivicii de asistenta pe 10 ani, probabil e la al 3-lea proprietar deja masina pe vremea aia

#45
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
In UE nu poti avea remote start ca vor unii sa salveze planeta. Pana sa lege functia de regiunea pentru care e autorizata navigatia sa incarce harti puteai pastra functia activata pe o masina produsa pentru alte piete, dar s-a dus asta in cazul BMW.
Raman cu Alfa, la care implementarea e strict hardware pentru treaba asta.

#46
george_alex

george_alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.01.2010
Trist. Macar acum stiu de ce nu am vazut optiunea pe nicaieri. Eh, oricum nu sunt adeptul, eu pornesc masina, stau sa urce uleiul si dus am fost.

#47
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 05.10.2022

View Postgeorge_alex, on 05 mai 2023 - 16:31, said:

Interesanta masina e cumva pe aici prin Jurnal de bord? Sau ce model e? :)
A fost un jurnal o perioada scurta combinat cu o alta masina dar nu am mai tinut actualizat.

Masina e un ‘21 330i xDrive, luata la inceput de 2021 in leasing inainte de nebunia cu chip shortage.
Am 29k km cu ea acum si inca 8 luni de leasing; ma mai agit acum putin ca fie o cumpar cu $28k peste 8 luni sau iau altceva in leasing sau cumpar altceva.

Edited by sirronkcuhc, 05 May 2023 - 17:13.


#48
george_alex

george_alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.01.2010

View Postsirronkcuhc, on 05 mai 2023 - 17:12, said:

Masina e un ‘21 330i xDrive, luata la inceput de 2021 in leasing inainte de nebunia cu chip shortage.
Am 29k km cu ea acum si inca 8 luni de leasing; ma mai agit acum putin ca fie o cumpar cu $28k peste 8 luni sau iau altceva in leasing sau cumpar altceva.
Mie imi pare ca e pacat sa renunti la ea pentru reziduala aia de $28k. Daca ar fi sa nu o vrei, mai ca ti-as propune sa achit si sa o iau eu (+ceva adaos de oportunitate pt tine) Posted Image Dar daca ai zis $ si nu esti prin RO, mai greu

#49
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 05.10.2022
E mai greu de luat de la mine si inca nu stiu nici eu ce o sa fac. Seria3-ul meu mai are garantia standard pana in 2025 si pe urma mai pot lua vreo 3 ani extra daca e nevoie asa ca daca nu apar ceva oferte, o sa-l pastrez.
Index la piata second-hand arata ca iarasi cresc preturile: e ciudat cu Tesla ce tot scade din preturi, au cateva mii de masini pe stoc si totusi piata second-hand se duce in sus.
Momentan Model3 Performance e la pret de 330i xDrive ca al meu; prin martie am mai luat o masina ca incepusera sa apara oferte d-astea cu 0% dobanda, 5-10% discount pret de lista dar se pare ca s-a cam terminat cu ofertele si de acum pare ca piata sh se duce inapoi in sus.

Dar gata despre BMW aici Posted Image. Motorul asta de pe A4 e tot din generatia EA888? e acela atat cu injectie directa cat si multipunct? am avut un GTI Mk7 cu 2l TSI si DSG.

Edited by sirronkcuhc, 06 May 2023 - 06:08.


#50
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
george

faptul ca e noua (B9,5) nu are treaba cu oricand atata timp cat B9 nu se mai fabrica.
singurul lucru care te poate face sa alegi oricand B9.5 cred ca poate fi considerat Quatro Ultra. Oricum cazurile cand poti sa spui ca tractiunea 4x4 te scoate din ceva necazuri cred ca tind spre zero, asta in cazul in care nu faci ceva manevre de nefacut
ecranul cu touchscreen e un avantaj doar cand stai pe loc, in trafic nu are nici un avantaj. Clima e cu butoane, modurile de condus sunt cu butoane, parcarea automata, camera, start/stop, ESP toate sunt cu butoane identice cu modelul precedent. Acum daca stai pe loc si te joci pe ecran e un argument. In rest nu cred ca e cazul
Virtual Cockpit Plus are in plus doar modul sport - dupa un timp il pui intr-un anumit mod si asa ramane
Farurile Matrix si stopurile dinamice - sunt si la B9 - nu stiu daca au inbunatatit ceva la faruri de la o generatie la alta.
In legatura cu motorul si cu beneficiile taxelor datorate la primarie  nu comentez

Concluzia mea e ca oricand la tine tine de latura sentimentala nu rationala.
Oricum sa ai drumuri linistite si sa te bucuri de ea

#51
george_alex

george_alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.01.2010

View Posttatimeu, on 08 mai 2023 - 10:06, said:

george

faptul ca e noua (B9,5) nu are treaba cu oricand atata timp cat B9 nu se mai fabrica.
singurul lucru care te poate face sa alegi oricand B9.5 cred ca poate fi considerat Quatro Ultra. Oricum cazurile cand poti sa spui ca tractiunea 4x4 te scoate din ceva necazuri cred ca tind spre zero, asta in cazul in care nu faci ceva manevre de nefacut
ecranul cu touchscreen e un avantaj doar cand stai pe loc, in trafic nu are nici un avantaj. Clima e cu butoane, modurile de condus sunt cu butoane, parcarea automata, camera, start/stop, ESP toate sunt cu butoane identice cu modelul precedent. Acum daca stai pe loc si te joci pe ecran e un argument. In rest nu cred ca e cazul
Virtual Cockpit Plus are in plus doar modul sport - dupa un timp il pui intr-un anumit mod si asa ramane
Farurile Matrix si stopurile dinamice - sunt si la B9 - nu stiu daca au inbunatatit ceva la faruri de la o generatie la alta.
In legatura cu motorul si cu beneficiile taxelor datorate la primarie  nu comentez

Concluzia mea e ca oricand la tine tine de latura sentimentala nu rationala.
Oricum sa ai drumuri linistite si sa te bucuri de ea

Mersi de raspuns Posted Image mai clarific putin:
  • Tehnic da, sunt foarte multe aspecte comune intre B9 si B9.5, fiind doar un facelift.Faptul ca B9 nu se mai produce, implicit te arunca spre B9.5, mai ales daca vrei masina pe comanda. De asta am mentionat "ca e noua". Sunt foarte putine cazuri in care realistic as lua o masina din lot existent. 99.99% voi da comanda si voi astepta, ca altfel pot lua "ce gasesc" si SH.
  • Quattro Ultra nu e singurul lucru, pentru ca e pe A4 Allroad din 2017, deci daca as fi vrut rational doar quattro ultra luam un allroad SH la 1/3 sau 1/4 din pret. Am zis, in schimb, ca dintre Torsen si Quattro Ultra, principial eu prefer Ultra. Sa vedem in timp, dar sunt absolut de acord cu situatia descrisa de tine prin "manevre de nefacut". Ar mai fi cand pierzi tractiune pe o eventuala gheata etc, dar acolo deja mergi relativ incet si sistemul are suficient timp sa intervina pana ajungi cu puntea spate pe unde au fost rotile din fata (am calculat, reactioneaza la timp pana in viteze de ~41km/h).
  • ecranul cu touchscreen e imperativ pentru mine pe orice masina pe care chiar am de gand sa o folosesc ca potential daily. Admit ca in mers e mai dificil cu el, de asta am zis ca mi-ar fi placut sa pastreze si Audi rotita, cum a facut BMW, dar le-a fost lene sa implementeze si GUI-ul. Strict intre cele 2 variante, pot sa-mi dea rotite extra si manivele, butoane si ce mai vor ei ca voi alege intotdeauna touchscreen.
  • cand am zis virtual cockpit plus + mmi nou, nu m-am referit doar la touchscreen. M-am referit la toata interfata si puterea sistemului. Pe parte de MMI, sincer interfata aia "rotativa" mi se pare invechita demult, ecranele si rezolutiile mici la fel; acum pe B9.5 vrei, nu vrei, toti au acelasi ecran mare cu rezolutie buna si interfata mai moderna. Pe partea de Virtual Cockpit Plus nu ma refer doar la modul sport, ma refer din nou la tot sistemul, cum se misca si mai ales ca ar trebui sa suporte noua iteratie de Apple CarPlay, care o sa suprascrie si VC-ul, impreuna cu MMI. Pe B9 astea sunt vise, sistemul nu duce si nici nu concepe override.
  • cand am zis "farurile Matrix si stopurile dinamice" nu m-am referit deloc la functionalitate; stiu ca erau disponibile si pe B9. M-am referit strict la design, cum arata, cum schimba toata masina, ce animatie au la deschidere/inchidere.
Sunt absolut de acord ca achizitia masinii pentru mine tine de latura sentimentala. Rational e imposibil de justificat cheltuiala de 75k eur pe durata contractului.  Eu nu fac multi km, vechea masina am vandut-o cu putin sub 20k km, desi o aveam livrata la finalul anului 2017. Bine, acolo nu ieseam sa conduc de placere, am prins ani de pandemie cu sotie insarcinata (deci 0 vacante), cand plecam in afara preferam mereu avion, dar mai ales si cand consider distanta acasa-serviciu: in anii 2017-2022 am lucrat la 1km de casa 1-2 ani, apoi 2km in care fie luam metroul o statie, fie mergeam cu trotineta sa nu stau la bara-la-bara, apoi am lucrat de acasa. Chiar si acum daca e nevoie sa merg la birou, iau metrou sau Bolt/Uber ca n-are sens sa stau in trafic. Diverse persoane/cunostiinte au incercat "sa-mi justifice" sau sa-si explice achizitia mea cand au aflat de ea, n-au reusit. Rational nu are sens, e pur emotional. Am vrut masina noua, deci din prima vorbim de alte sume, mai ales in segmentul asta. Masina e un rasfat personal, care se incadreaza intr-un buget bine stabilit, care-mi permite sa plimb familia in conditii de siguranta si fara sa-mi bat capul cu service-ul, cu bonus sa mai si ies sa ma plimb de placere seara daca vreau o tura de relaxare.

Rational, ramaneam la Octavia precedenta, era achitata, consuma putin, mergea ca noua, era ca noua, toate costurile erau mult reduse, era sigura si mergea bine. Emotional, mai ne facem si poftele ca murim si nu luam banii dupa noi. Atentie: nu zic sa arunce omul tot pe masina, nicidecum, dar daca ti-ai asigurat o situatie relativ buna, ai unde sta si poti duce cheltuiala si te incadrezi in buget, de ce nu Posted Image

View Postsirronkcuhc, on 06 mai 2023 - 06:07, said:

Dar gata despre BMW aici Posted Image. Motorul asta de pe A4 e tot din generatia EA888? e acela atat cu injectie directa cat si multipunct? am avut un GTI Mk7 cu 2l TSI si DSG.

Da, este tot EA888, am inteles ca se pune intradevar pe GTI, dar si pe Macan (+ multe altele). A trecut ceva timp de cand am rasfoit, dar asta m-a ajutat sa ma decid intre 40 si 45 tfsi: https://www.vdveer-e...0l-tfsi-engines

Edited by george_alex, 08 May 2023 - 12:38.


#52
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
Nu ma pricep la tehnica intr-o asemenea masura incat sa inteleg ce zici cand zici " suporte noua iteratie de Apple CarPlay, care o sa suprascrie si VC-ul, impreuna cu MMI."
Singurul lucru care lipseste pentru mine e faptul ca nu am navigatia (Android Auto) in  Virtual Cockpit. Nu stiu la B9.5 este? daca da e foarte bine si un mare plus.
Touchscreen - am avut pe doua masini si sincer nu am apreciat. (inclusiv AC-ul ) in sensul ca iti distrage atentia de la sosea. De varsta.
Intreb aici; daca retin bine minte ai camera 360. Se activeaza singura pe fata cand detecteaza obstacol? La mine (B9) nu se activeaza si ma foarte enerveaza. La precedenta masina (nu audi) se activa si era de super folos. Aici trebuie sa o activez eu din clapeta, dar are unghi foarte mare si asta e un plus mare.
Animatie au la deschidere/inchidere - pai nu curge semnalizarea de la un capat la altu? asa e si la B9 sau aicie alta animatie. Nu stiu asta e motivul pentru care intreb.

Multam de pareri/opinii.

#53
george_alex

george_alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.01.2010
Pe masina am pus tot in afara de: camera360, scaunele cu memorie, HUD, trapa. Camerele nu le-am pus ca m-au enervat ca se vedea doar top-down, pe cand Seria 3 ofera vederea din jurul masinii. Audi o baga doar de la A6 in sus aparent, daca imi ofereau varianta aia de 360, puneam. Am pus Pachet City care include side assist, senzorii fata-spate si camera spate.

Cand ma apropii de ceva imi apare marcajul pentru senzori, dar camera nu se activeaza decat daca dau marsarier. Cumva, mi se pare normal asa la mine avand doar in spate. Tie nici senzorii nu-ti apar?

Da, pe noua iteratie Apple CarPlay cica o sa fie si harta, reface complet tot layout-ul din VC, dar sa vedem cand o sa iasa ce si cum. Si eu sunt curios. Momentan, pe BMW merge sa vezi hartile, dar doar Google Maps pe Android sau cele Apple pe iphone. Waze nu merge ;(
Uite aici un preview cu "noul" CarPlay https://youtu.be/5g42dQ08W9U?t=60

#54
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
senzorii apar. Camera 360 am insistat sa am caci straduta mea e doar de o banda iar in fata am o bucurie de la vecin adica o teava de gaz si era musai camera caci altfel dau in ea. e buna si pentru ca are un unghi de vizualizare destul de larg(cu botu la limita curte/strada vad stanga dreapta toata strada - gard fara vizibilitate in strada - deci ajuta mult.
Chestia cu navigatia daca functioneaza in Cockpit e super ok.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate