Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi A4 S-line 45tfsi 2023
Last Updated: Apr 01 2024 22:31, Started by
george_alex
, May 02 2023 17:49
·
10
#55
Posted 09 May 2023 - 16:11
george_alex, on 08 mai 2023 - 16:59, said:
Momentan, pe BMW merge sa vezi hartile, dar doar Google Maps pe Android sau cele Apple pe iphone. Waze nu merge ;( Eu m-am obisnuit de la Mazda (am avut trei pana acum) si folosesc foarte mult HUD-ul ca la generatia mea de BMW au aruncat atat de multe informatii pe bord incat nici nu stiu la ce sa ma uit. Pe HUD in schimb e clar. |
#56
Posted 14 May 2023 - 01:28
odo 4170km
Pus rotile de vara Attached FilesEdited by george_alex, 14 May 2023 - 01:28. |
#57
Posted 27 May 2023 - 18:59
odo 4862km
consum Constanta-Buc 8.3% Se putea mai bine, nu am mers economic. |
#58
Posted 29 May 2023 - 03:15
Ce viteza ai avut pe autostrada si cum sunt la gropi rotile?
|
#59
Posted 29 May 2023 - 12:42
ACC setat la 140kmh (138kmh pe gps), cand s-a aglomerat am mers cu 160-180 sa scap de zonele cu trafic. Cam asa am mers tot drumul, fiind Sambata a fost relativ liber.
Am mers doar pe modul Confort. Masina anuleaza bine gropile in Confort cu rotile pe 18, dar am pus si suspensia confort adaptiva. Am vazut/simtit ca destul de mult conteaza si presiunea. Inainte aveam presiunea "confort" (2.5 si 2.3 parca) si se deformau cauciucurile, acum am pus 2.6 si si 2.4 si deocamdata pare in regula. Pe suspensia normala, as zice ca rotile pe 17 sunt cele mai ok pentru ce drumuri avem noi. Dar na, 18" arata mai bine, 19" si mai bine. Pe mine m-a obligat motorizarea la 18", dar arata si suficient de bine. Edited by george_alex, 29 May 2023 - 12:43. |
#60
Posted 11 June 2023 - 22:56
odo 5357km
Buc - Cerasu dus-intors, media 7.4% viteza medie 62kmh |
#61
Posted 20 June 2023 - 12:08
Mai bine scrie cat de repede ai ajuns.. ca nu cred ca ai luat masina ca sa faci "economii", mai ales de carburant.
Edited by tfmercedez, 20 June 2023 - 12:09. |
#62
Posted 20 June 2023 - 16:02
#63
Posted 20 June 2023 - 23:54
tfmercedez, on 20 iunie 2023 - 12:08, said:
Mai bine scrie cat de repede ai ajuns.. ca nu cred ca ai luat masina ca sa faci "economii", mai ales de carburant. Intradevar, am stiut ca masina va consuma mai mult decat majoritatea de cand am ales motorizarea, insa nu am pus consumul nici sa ma plang, nici sa il ridic in slavi. L-am pus ca sa tin o evidenta, plus ca e f posibil ca sa fie si altii interesati de motorizarea asta si sa le pese foarte mult consumul. Nu toti o vor lua noua ca mine, vor fi multi care vor lua SH, cu alt buget si pentru ei este foarte posibil sa fie si consumul un factor important. |
#64
Posted 21 June 2023 - 02:14
M-am uitat acum din curiozitate la cifrele EPA si pare in linie cu, competitia directa:
|
|
#65
Posted 21 June 2023 - 22:23
Intradevar, iar media de 8.1% mi se pare realistica daca am avea o centura decenta si ar fi nevoie sa fac naveta cativa zeci de km pe zi. Din pacate nu avem centura respectiva, iar din fericire nu e cazul sa fac nici o naveta, asa ca momentan am o medie de ~9.8% pe aproape 5500km.
Intre cele 3 variante, sincer cred ca oricare e o varianta reusita si ca omul ar fi multumit. Fiecare are farmecul ei |
#66
Posted 24 June 2023 - 18:17
Salut George. O intrebare, de ce nu ai mai asteptat sa comanzi in toamna noua generatie de A4?
|
#67
Posted 24 June 2023 - 19:32
Nu o sa mai fie o noua generație de A4, va fi doar un nou A5 care va prelua si rolul lui A4. In locul lui A4 va fi un model electric.
|
#68
Posted 25 June 2023 - 04:52
Din articolul citit eu am înțeles doar că nu o să se mai cheme A4, nu că nu mai există. Cică numerele pare or să fie "rezervate" pentru electrice, așa că toate se mută de colo-colo.
Consumul ăla de 7.4 / 62km/h și mie mi se pare absolut normal și decent. "Concurența" zice 7.9% la 54km/h viteză medie pe ăștia 50k km la bord. |
#69
Posted 25 June 2023 - 14:17
dgalea, on 24 iunie 2023 - 18:17, said:
Salut George. O intrebare, de ce nu ai mai asteptat sa comanzi in toamna noua generatie de A4? Sincer au fost mai multe motive, primele personale: - In primul rand, s-a nimerit a fi momentul oportun; doar ce achitasem usor anticipat leasingul existent (Octavia 2017) si voiam o masina automata, ceva mai puternica. (desi Octavia 3FL cu 1.4tsi 150cp tinea mult mai mult cu casa). In plus, era un an in care nu aveam neaparat un scop/obiectiv puternic, deci puteam acorda atentie masinii. Anul asta exista sansa sa ne mutam, deci ne-ar fi incurcat masina. - piata SH fiind relativ sus, a fost un moment bun de vanzare. Masina urma sa faca 5 ani in 4 luni, avea 19.600km, nu fusese implicata in accidente. Interiorul era ca nou Daca o vindeam la weltauto sau tiriac, ei ar fi pus-o la vanzare cu 21.5k-23k, asa ca am preferat sa o dau eu cu 19k pret negociat. Dupa ce am pus anuntul pe autovit, a 2-a zi m-a sunat cumparatorul si am negociat pretul si stabilit vanzarea, iar 2 sau 3 zile mai tarziu a venit sa o verificam si sa facem actele. A plecat cu ea super multumit si este in continuare masina era/este impecabila. Rational nu aveam nici un motiv sa vand Octavia, a fost pur emotinala schimbarea. - am si vrut sa ma rasfat, recunosc. - initial voiam BMW seria 3, doar ce aparuse ultimul LCI, iar eu in anii trecuti am lucrat in automotive, fix pe proiecte BMW; lucrasem pe ceasurile de bord hibride, niste HUD, iar apoi pe ultima varianta de MGU, care s-a pus in acest nou seria3 LCI. Aveam deci niste motive personale sa merg spre BMW, dar din pacate BMW a marit conisderabil pretul noului 3 LCI, oferta de finantare era o gluma proasta, iar discount-ul era ca si inexsitent. Poate acum e mai ok, la momentul respectiv (iunie 2022), doar ce se anuntase modelul si pe configurator lipsea cu desavarsire. Abia am putut configura una la ei, pe configuratorul lor. Aici problema a fost ca eu sunt persoana fizica, daca luam masina pe persoana juridica, atunci BMW avea oferte mult mult bune. Din pacate in Romania, pare ca ei se axeaza exclusiv pe vanzari catre alte firme. Poate data viitoare. Concret, BMW reusea sa imi ofere un 320i cu dotarile pe care le voiam, la aproape acelasi pret de vanzare in care Audi a putut sa-mi vanda 45tfsi cu dotarile mele. Nu degeaba se zice "motorul e sufletul masinii" - Audi a avut o oferta mult mai buna, discount generos (tot e scumpa masina ca am pus multe dotari, toate mai putin 4 pe care nu le-am considerat utile), oferta de leasing era net superioara: aveam discount extra 5% prin finantare, 6 luni de casco gratuit, deja aveam experienta cu PLR de la leasingul precedent. Si fara sa fac compromisuri gen "ah, hai sa iau motorul ala mai ieftin" sau "renunt la optiunea asta, asta si asta" etc. - conform cu toata piata auto, sunt 99% sigur ca urmatorul model de A4 o sa beneficieze de majorare de pret, ca in cazul seriei 3LCI. Acum Audi pare ca o va face ceva mai "finut": vor spune ca noul A4 B10 e mai scump ca e full electric (desi doar motorizarea 45tfsi costa 10k euro peste 35tfsi), iar faptul ca vor rostogoli A4 termic peste linia A5 le da suficient loc sa mareasca pretul "natural", ca A5 e nejustificat mai scump decat A4, desi tehnic sunt aceiasi masina. Interiorul e identic, sasiul la fel, doar caroseria difera - ceva mai agresiva si e hatchback. - acum obiectiv, am preferat acest A4 facelift in detrimentul urmatorului model pentru ca:
|
|
#70
Posted 25 June 2023 - 15:59
Eu ma mai uit pe canalul asta de YT: https://www.youtube....ateswhat/videos
Pare sa lucreze la un dealer Audi; la un moment l-au pus cei de la Audi sa dea jos toate video-urile si cred ca l-au si dat afara (s-a dus pe la Toyota o perioada) dar acum pare sa fie inapoi la Audi. Mi se pare interesant mai ales pentru unii sunt cu DIY pentru revizii si au Audi ca arata destul de bine cam tot ce face, ceva probleme comune pe la unele modele, cum sa curati scurgerea pe la trapa, etc. Ieri a postat un video cu reglatul geometriei la un Audi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EvLjAXhb5B4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi s-a parut interesant asta de vazut cum primesc ei un Audi R8 de la Audi si ce ii fac inainte de livrarea catre clienti. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/S33RCxKgdug?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sirronkcuhc, 25 June 2023 - 16:04. |
#72
Posted 25 June 2023 - 23:52
george_alex, on 25 iunie 2023 - 14:17, said:
Salutare, mersi de intrebare. Sincer au fost mai multe motive, primele personale: - In primul rand, s-a nimerit a fi momentul oportun; doar ce achitasem usor anticipat leasingul existent (Octavia 2017) si voiam o masina automata, ceva mai puternica. (desi Octavia 3FL cu 1.4tsi 150cp tinea mult mai mult cu casa). In plus, era un an in care nu aveam neaparat un scop/obiectiv puternic, deci puteam acorda atentie masinii. Anul asta exista sansa sa ne mutam, deci ne-ar fi incurcat masina. - piata SH fiind relativ sus, a fost un moment bun de vanzare. Masina urma sa faca 5 ani in 4 luni, avea 19.600km, nu fusese implicata in accidente. Interiorul era ca nou Daca o vindeam la weltauto sau tiriac, ei ar fi pus-o la vanzare cu 21.5k-23k, asa ca am preferat sa o dau eu cu 19k pret negociat. Dupa ce am pus anuntul pe autovit, a 2-a zi m-a sunat cumparatorul si am negociat pretul si stabilit vanzarea, iar 2 sau 3 zile mai tarziu a venit sa o verificam si sa facem actele. A plecat cu ea super multumit si este in continuare masina era/este impecabila. Rational nu aveam nici un motiv sa vand Octavia, a fost pur emotinala schimbarea. - am si vrut sa ma rasfat, recunosc. - initial voiam BMW seria 3, doar ce aparuse ultimul LCI, iar eu in anii trecuti am lucrat in automotive, fix pe proiecte BMW; lucrasem pe ceasurile de bord hibride, niste HUD, iar apoi pe ultima varianta de MGU, care s-a pus in acest nou seria3 LCI. Aveam deci niste motive personale sa merg spre BMW, dar din pacate BMW a marit conisderabil pretul noului 3 LCI, oferta de finantare era o gluma proasta, iar discount-ul era ca si inexsitent. Poate acum e mai ok, la momentul respectiv (iunie 2022), doar ce se anuntase modelul si pe configurator lipsea cu desavarsire. Abia am putut configura una la ei, pe configuratorul lor. Aici problema a fost ca eu sunt persoana fizica, daca luam masina pe persoana juridica, atunci BMW avea oferte mult mult bune. Din pacate in Romania, pare ca ei se axeaza exclusiv pe vanzari catre alte firme. Poate data viitoare. Concret, BMW reusea sa imi ofere un 320i cu dotarile pe care le voiam, la aproape acelasi pret de vanzare in care Audi a putut sa-mi vanda 45tfsi cu dotarile mele. Nu degeaba se zice "motorul e sufletul masinii" - Audi a avut o oferta mult mai buna, discount generos (tot e scumpa masina ca am pus multe dotari, toate mai putin 4 pe care nu le-am considerat utile), oferta de leasing era net superioara: aveam discount extra 5% prin finantare, 6 luni de casco gratuit, deja aveam experienta cu PLR de la leasingul precedent. Si fara sa fac compromisuri gen "ah, hai sa iau motorul ala mai ieftin" sau "renunt la optiunea asta, asta si asta" etc. - conform cu toata piata auto, sunt 99% sigur ca urmatorul model de A4 o sa beneficieze de majorare de pret, ca in cazul seriei 3LCI. Acum Audi pare ca o va face ceva mai "finut": vor spune ca noul A4 B10 e mai scump ca e full electric (desi doar motorizarea 45tfsi costa 10k euro peste 35tfsi), iar faptul ca vor rostogoli A4 termic peste linia A5 le da suficient loc sa mareasca pretul "natural", ca A5 e nejustificat mai scump decat A4, desi tehnic sunt aceiasi masina. Interiorul e identic, sasiul la fel, doar caroseria difera - ceva mai agresiva si e hatchback. - acum obiectiv, am preferat acest A4 facelift in detrimentul urmatorului model pentru ca:
Un raspuns mai mult decat complet. De apreciat sinceritatea si informatiile transmise. Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users