Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Eroare incarcare formular
 merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...
 Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 

Volkswagen Golf VIII 8 1.4 GTE - Hibrid - Automatic

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#91
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 26.06.2009

View Postfloraur, on 29 aprilie 2023 - 16:13, said:

Am comandat de aici o camera, iar chinezul ma intreaba daca monitorul masinii mele accepta camera lui de 1080p sau ar trebui sa imi trimita un de 720p.
Zice ca e pentru MK8, insa are dilema asta... cum fac sa verific?

Attachment Sa5588b721317458e91d22a5ffd60d5aes (2).jpg

"Dear friend, please check if your monitor can support AHD1080p signal.
This camera defaults AHD 1080P signal , need to work on the monitor which can support AHD 1080P signal."

Sper ca ai vazut ce review-uri negative are, nu? Plus ca acea camera nu are mufele “pe original” asa ca e literie mare daca iti functioneaza sau nu. Mai repede as alege o camera 720p, dar si mai bine daca cauti vanzatori care vand camere cu mufe similar cu originalul. Cauta la Aifu Auto, tot pe Ali dar preturile sunt cel putin duble fata de ce ai gasit tu.

#92
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005
Da, ai dreptate, insa nu stiu cam care-i treaba cu anularea la AliExpress, o sa incerc sa anulez...
Cine are ceva experienta cu anularile pe AliExpress?
Asta m-a intrebat despre rezolutie, dar a si trimis produsul, adica nu prea mi-a dat de ales, asa cum am comandat, asa a trimis.

Am gasit alta care s-ar parea ca functioneaza pe masina mea, un sarb a cumparat-o.  
are un clip pe Youtube in care vorbeste despre montaj, cabluri, etc. si lasa si sursa de unde a cumparat el.

Edited by floraur, 30 April 2023 - 10:48.


#93
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005

View PostOctavian___, on 29 aprilie 2023 - 18:22, said:

Sunt 100% de acord cu colegul Floraur, nu iau hibrid sa merg ev fortat, pt asta exista ev100%
Si pe review-uri se tace , nu ar fi singurul detaliu la care se tace public.

Km fara nr

Merci!
Nu ma obisnuiesc deloc cu chestia asta... este absolut enervant si nu trec usor peste, asta daca o sa trec cumva.
Am incercat sa merg pe electric, dar e o prostie mare! Locuiesc intr-un apartament, care are curte interioara si parcare la subsol, insa e o mare futere, sa ma apuc si sa montez o statie de incarcare, asa ca nu am de gand sa fac asta.

Prin urmare merg la statiile primariei pentru a incarca masina. Dureaza 9h (ore in plm) sa incarc 11KW, care imi ofera 45km de regim electric 100%. Macar astea sunt mai ieftine si ceva au cablul de incarcare, nu il mai strang eu.

Nu stiu altii ce gandesc, dar sa ma obligi sa consum prima data 45km si apoi sa raman fara energie, mi se pare o tampenie.

Apoi nu inteleg care-i faza cu acest hibrid, de ce e atat de avantajos? Poate imi explicati voi, cei care il aveti si ziceti doar de bine despre toata treaba asta. Incarc 11kw cu aproape 2lei/kw, deci 20lei si merg 45km. trebuie sa incarc zilnic, nu? caci imi ajung doar jumatate de zi, in cele mai multe zile merg 100km.  

Unde e avantajul, caci eu nu il vad? Cu banii astia merg si pe benzina cu un Golf normal... as zice ca merg chiar ceva mai ieftin pe benzina.
Sa nu imi ziceti de poluare, caci jumatate de zi merg in continuare pe benzina, asta dupa ce s-au dus cei 45km,
apoi electricitatea aia nu e chiar atat de verde, incat sa pot sa salvez eu mediul inconjurator.

Deci daca mai ieftin nu e, ecologic nici atat, de ce sa folosim o masina mai grea, cu doua sisteme de propulsie diferite, care pot dezvolta de doua ori mai multe probleme? Ajutati-ma caci eu nu vad sensul...

Edited by floraur, 30 April 2023 - 11:51.


#94
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 26.06.2009
Pai daca deja a trimis-o inseamna ca, daca vrei sa o trimiti inapoi o trimiti pe cheltuiala ta. Iar costuri de trimis inapoi, din Romania, sunt la vreo 20-30$ asa ca nu merita sa o trimiti inapoi.

Cealalta pare exact de la Aidu - probabil mult mai ok, dar las-o pe aia comandata sa vezi daca functioneaza ca de trimis inapoi nu o mai trimiti.

View Postfloraur, on 30 aprilie 2023 - 11:49, said:

Deci daca mai ieftin nu e, ecologic nici atat, de ce sa folosim o masina mai grea, cu doua sisteme de propulsie diferite, care pot dezvolta de doua ori mai multe probleme? Ajutati-ma caci eu nu vad sensul...
Intrebarile astea era bine sa ti le fi pus inainte de achizitie.

Masina luata de tine merita daca:
- faci drumuri scurte prin oras (si atunci mergi pe full electric in oras)
- ai cum sa iti incarci masina peste noapte la tine acasa - asa platesti energia electrica sub 1 leu, deci mai ieftin decat benzina

Daca ai statii rapide de incarcat in oras atunci poti sa o incarci si in 1.5-2 ore, dar daca ai doar slow atunci e jale!

#95
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005
Da, mi-am pus intrebarea asta inainte de achizitie, ca nu sunt tampit sa cumpar ceva fara sa stiu ce fac, insa eu am luat masina pentru regim hibrid, nu pentru electric...
lucru mai dificil de facut, din cate am vazut, dupa ce am luat masina. Ma gandeam ca incarc masina o data pe saptamana in we si pot folosi energia electrica pentru momentele in care motorul consuma foarte mult, cum ar fi la plecarile de pe loc, in ambuteaje, etc, iar cand voi avea nevoie de putere sa folosesc 245cp si sa simt asta.

Am urmarit o gramade de review-uri si nimeni nu a spus nimic despre treaba asta. Toata lumea vorbeste doar de lucruri pozitive, cele negative sunt imposibil de gasit.
Da, pot merge pe hibrid, dar asta inseamna sa setez din nou masina, de cate ori pornesc motorul, iar eu il pornesc de multe ori pe zi...

Astia ofera o baterie simpla, care probabil duce mai mult daca se incarca mai incet. Nu ca nu s-ar putea incarca in 30 de minute, ci nu vor ei sa aiba bataie de cap.

Edited by floraur, 30 April 2023 - 12:20.


#96
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007
Auzi eu nu vreau sa mai pun paie pe foc, dar reiterez tot ce ai spus.
Cica nu conteaza ce vrea minoritatea, ne supunem majoritatii, dar cred ca majoritatea tace, chiar daca ii deranjeaza si pe ei, sau cum vezi prin review-uri, si chestiile mai nasoale stiu sa le puna intr-o lumina buna, sa treci usor cu vederea...ca daca n-ar face asta, adio drive test la vreun model nou, nu-i mai cheama nimeni..

Si pt mine asta e ideea de hibrid, sa merg in tandem cum spui, fac un plin de baterie 10-15 kw si merg impreuna cu termicu, acolo ai vedea o economie adevarata la benzina.
De ce ma pui de fiecare data pe electric...cu autonomie de trotineta...?
Nu e o scuza ca e avantaj pt drumuri scurte (din nou data fiind autonomia f mica pe electric) drumurile alea scurte, foielile urbane vreau sa le fac in sistem hibrid, ce vedem noi e hibrid dar asa pe rand...conditionat..
Ok, poate sa consime 0,3% benzina, ai trecut testul ca si constructor, dar lasa-mi setarile mele asa cum le-am facut eu! Ca doar eu platesc la pompa si curentu si tot dupa ce masina e pe numele meu.


#97
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005
Da, e de-a dreptul ridicol...
Am un socket de la Renault la 200ml de casa.
E ok, pot duce masina acolo nu e o problema, dar trebuie sa o las toata noaptea, in fiecare seara.
A trebuit sa cumpar un cablu, caci masina a venit doar cu o un cablu pentru priza normala. Aparatul lor nu are cablu, trebuie sa-l folosesc pe-al meu.
La iarna sunt sigur ca nu o sa stau sa inghet cu cablul in mana, pentru 25km, fuck it...

Am comandat OBDeleven si o sa scap de Line Assist. Si chestia asta trebuie setata la fiecare pornire, altfel pe default este ON.
Nu se poate face nimic in ceea ce priveste pornirea pe hibrid.

Edited by floraur, 30 April 2023 - 17:31.


#98
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,183
  • Înscris: 16.05.2012

View Postfloraur, on 30 aprilie 2023 - 11:49, said:

Nu stiu altii ce gandesc, dar sa ma obligi sa consum prima data 45km si apoi sa raman fara energie, mi se pare o tampenie.

Apoi nu inteleg care-i faza cu acest hibrid, de ce e atat de avantajos? Poate imi explicati voi, cei care il aveti si ziceti doar de bine despre toata treaba asta. Incarc 11kw cu aproape 2lei/kw, deci 20lei si merg 45km. trebuie sa incarc zilnic, nu? caci imi ajung doar jumatate de zi, in cele mai multe zile merg 100km.  

Unde e avantajul, caci eu nu il vad? Cu banii astia merg si pe benzina cu un Golf normal... as zice ca merg chiar ceva mai ieftin pe benzina.
Sa nu imi ziceti de poluare, caci jumatate de zi merg in continuare pe benzina, asta dupa ce s-au dus cei 45km,
apoi electricitatea aia nu e chiar atat de verde, incat sa pot sa salvez eu mediul inconjurator.
Ai dreptate, la statile publice nu faci nicio afacere daca incarci, masina plugin e gandita sa o incarci noaptea acasa sau la job.

Am de 4 ani Ioniq Plugin hibrid...incarc acasa si la job, baterie bruta 8,9kw dar net bag 7,5 kwh la un plin...si merge 50km electric...in cazul meu la pretul Hidroelectrica de 0,7 lei/kw ma costa 0,7*7,5=5 lei/50km adica 10 lei 100km.  Din 83.000 km a mers peste 90% electric. Consumul mediu total e 1,7l/100 km benzina la care se adauga cei 10lei/100km  adica echivalent inca 1,5l/100km
Nu am reusit sa gasesc o masina care sa mai aiba un cost mediu echivalent la 3,2l/100km.
Masina are un buton EV/HEV de unde muti instant cum vrei sa mearga masina - electric sau hibrid. In plus din schimbator daca il dai in stanga trece automat in sport si pune toate resursele in roti.
Din acest motiv nu am simtit niciodata vreo frustrare ca porneste automat electric (asta daca are baterie) ca atunci cand e sub 17% ea pleaca automat in mod hibrid.
E ciudat cee spui - 11 ore e mult pentru 11 kw...trage doar 1 kwh/ora? la mine trage cu 3,5kwh si in 2 ore si 15 e full de la zero.
Cam asa arata consumurile la mine...in zilele cand nu se consuma benzina nu apar in istoric.

Attached Files


Edited by raven75, 30 April 2023 - 21:26.


#99
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,459
  • Înscris: 28.10.2018

View Postfloraur, on 30 aprilie 2023 - 11:49, said:

Dureaza 9h (ore in plm) sa incarc 11KW, care imi ofera 45km de regim electric 100%.

Asa e cand nu citesti manualul masinii. Masina incarca full in 4 ore daca te zbati putin sa citesti.

Edited by abac, 30 April 2023 - 21:53.


#100
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 16.02.2013
Mersi ca esti transparent, eu in locul tau as vinde-o ieri si as lua o masina NORMALA dar nu inainte de a ii trimite lui VW un mail detaliat in care sa le spun ca vrajeala cu falsemia climatica si poluarea sint secta si fictiune pentru ignorantii indoctrinati si sa puna mana sa faca masini simple, ergonomice si practice, altfel vom tine de "vechituri" 30 de ani de aici inainte!

Daca nu faci nimic, nimic nu se schimba, pandemia climatica merge inainte, iar idioteniile astea vor fi doar inceputul.

Edited by calinkgb, 02 May 2023 - 16:04.


#101
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005
Sistemul infotaiment e ceva incredibil de frustrant.
Daca vrei sa inchizi AC-ul, trebuie sa intri in meniu. Doua click-uri, unul pe o mizerie de buton digital si celalat pe ecran.

Treapta cea mai mica a ventilatorului este prea puternica, nu se poate opri de tot, in acelasi timp sa ramana AC-ul deschis... asa cum se putea face la MK7.
Mai sunt acolo niste chestii cu AirCare, habar n-am care-i faza cu treburile astea, sigur nu este un sistem intuitiv.
Daca trebuie sa folosesc manualul ca sa inteleg cum functioneaza AC-ul, va dati seama ca e clar...

Nu mai exista un buton pentru ultima deplasare, nu mai poti porni o masurare de distanta scurta sau poate trebuie sa folosesc manualul si pentru rahatul asta.
In fine, poate sunt eu prea prost, dar nici buton de MUTE nu am gasit pe volan sau in general, pe nicaieri.
Buton pentru telefon iarasi nu se mai gaseste, dar ma rog, se poate folosi butonul OK de pe volan si poti initializa/finaliza o convorbire de acolo.

Butoanele haptice de pe volan sunt foarte bine facute, nu ma deranjeaza, dar in rest e un dezastru total.
Lucruri care ar trebui sa fie la indemana, nu se mai gasesc asa usor, sunt bagate adanc in meniul asta nenorocit.

Venind de la MK7, gasesc un mare regres in ceea ce face VW. Sunt sigur ca este vorba despre o nevoie de accelerare a trecerii la cockpit-ul digital.
Totusi oamenii astia au inteles gresit ceea ce ne trebuie noua.

Simt o chestie, e ca si cand un sef prea tare a dat o circulara si le-ar fi spus inginerilor ca nu mai vrea sa vada mai mult de cinci butoane in toata masina.
Nu conteaza care sunt costurile, oamenii vor tranzitie la digital, trebuie sa trecem repede cu totul de pe analog, caci asa face Tesla dom'le.

O prostie fara margini si o chestie, pe care nu vor sa o corecteze. ID7 are cam acelasi sistem, nu au facut prea mult in plus fata de ce gasim pe masina asta.
Au pus totusi doua leduri nenorocite, sa vezi niste butoane digitale, de unde poti modifica temperatura. Oricum ar fi. tot o mizerie ramane.

mai e ceva,
motorul asta de 1.4 de 150cp mi se pare mai zgomotos decat cel de pe MK7, cand merg exclusiv pe benzina il aud.

Trebuie sa fac un update la masina, din ce am vazut pe internet, trebuie sa ajung la o versiune de soft mai recenta.
A mers cineva in service pentru o astfel de operatiune?

#102
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,459
  • Înscris: 28.10.2018
Toate update-urile de soft se fac over the air prin conexiunea de date mobile a masinii. Nu trebuie dusa masina la service.

#103
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005
Update-urile pentru infotaiment sunt foarte voluminoase, nu se fac "over the air", cum zice lătrăul asta incapatanat.

Link pentru detalii,
se poate face si acasa din stick, dar recomandat ar fi sa se faca la service.

YT1

Edited by calinkgb, 02 May 2023 - 16:02.


#104
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,459
  • Înscris: 28.10.2018
Eu personal am facut cred ca vreo 10 updateuri de soft over the air. Adica nu eu, masina. Eu doar am dat OK.

Unele update-uri s-au facut in doua etape, si m-a anuntat de la inceput ca se face in doua etape update-ul iar intre etape pot utiliza masina.

#105
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,303
  • Înscris: 05.10.2022

View Postfloraur, on 02 mai 2023 - 11:31, said:

Venind de la MK7, gasesc un mare regres in ceea ce face VW. Sunt sigur ca este vorba despre o nevoie de accelerare a trecerii la cockpit-ul digital.
Eu am avut un Mk7 Gti si intr-adevar masina aia era foarte ergonomica si intuitiv de controlat anumite sistem dar timpul ala a cam apus.
Ecranele au sens cat timp masina se conduca singura si tu poti in siguranta sa te uiti la ecrane ca sa ajustezi prin meniu chestii dar inca nu suntem acolo.

M-am uitat recent la Mk8 Gti (s-ar putea sa il iau totusi pe final de an); fata de Mk7 au taiat destul de multe, cum ar fi buzunarul ala din bord de langa genunchi dar au facut si ceva imbunatatiri la platforma (e ceva mai silentios, pare mai rapid, etc).

Partea buna e ca vor reveni la butoane pe volan pe final de an pe Golf.

E o posibilitate destul de mare sa se poata face si retrofit la volan pe actualul Mk8 cand il lanseaza cu noul volan cu butoane.

We are sharpening our portfolio and our design, plus creating a new simplicity in operating our vehicles. For example, we are bringing back the push-button steering wheel! That’s what customers want from VW.
Sursa.

Edited by sirronkcuhc, 02 May 2023 - 15:36.


#106
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,803
  • Înscris: 08.01.2010
Ecranele nu au niciun sens acolo unde nu e nevoie de ele. La fel si volanul fara butoane sau functii importante pierdute prin meniu.  Golf 8 e un pas inapoi din multe puncte de vedere fata de 7.

#107
laur_vd

laur_vd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 16.01.2009
🤣🤣🤣

#108
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 22.07.2005

View Postsirronkcuhc, on 02 mai 2023 - 15:36, said:

fata de Mk7 au taiat destul de multe, cum ar fi buzunarul ala din bord de langa genunchi dar au facut si ceva imbunatatiri la platforma (e ceva mai silentios, pare mai rapid, etc).

Partea buna e ca vor reveni la butoane pe volan pe final de an pe Golf.

Simt lipsa acelui buzunar... unde mai pui ca masina mea MK7 are si doua buzunare sub scaune, asta nu are, naspa...
Nu este mai silentios, crede-ma!
Butoanele de pe volan nu cred ca sunt o problema, cele care lipsesc de tot sunt cele mai nasoale. Iar cele digitale existente (pentru clima si alte rahaturi) sunt o tampenie. Acolo ar fi trebuit lucrat, nu pe volan...

View PostCumulus, on 02 mai 2023 - 15:52, said:

Ecranele nu au niciun sens acolo unde nu e nevoie de ele. La fel si volanul fara butoane sau functii importante pierdute prin meniu.  Golf 8 e un pas inapoi din multe puncte de vedere fata de 7.

Nu cred ca ati folosit butoanele alea de pe volan si nu v-au placut... doar de la TV cred ca nu ajunge.
Sunt foarte bine facute, nu chiar ca cele de pe iphone dar destul de bune.
Mai zicea cineva ca le atingi din greseala si cupleaza, nu prea e adevarat. Se mai intampla dar foarte rar incat sa creeze o problema.

Hai ca eu chiar spun tot ce ma deranjeaza, daca era sa nu fie cum trebuie, chiar as fi spus-o...

Edited by floraur, 02 May 2023 - 16:01.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate