Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Golf VIII 8 1.4 GTE - Hibrid - Automatic
Last Updated: Apr 22 2024 21:31, Started by
floraur
, Mar 18 2023 18:31
·
9
#127
Posted 09 June 2023 - 09:30
Da, am vrut si eu sa iau i3, dar cand am vazut rotile alea pe spate... m-am gandit ca o bicicleta electrica ar fi mai rentabila ) no offence, man!
|
#128
Posted 10 June 2023 - 05:54
Mie-mi spui. Facem mișto împreunã de feliile alea de pizza 😅😅. Dar surprinzãtor pentru aspectul lor, au cea mai bunã aderențã la frânare și demaraj din toate mașinile pe care le-am condus. Și am condus muulte. De mers prin zãpadã nu mai zic: fãrã emoții chiar dacã are tracțiune spate. In fine, sã te bucuri de phev (soon to become ev).
|
#129
Posted 10 June 2023 - 18:44
Da, mare panarama cu aceste hibride... n-ar trebui sa existe, dar uite ca sunt bune si astea la ceva.
Ce ma oftic eu acum, e ca puteam sa iau un id3 la aceeasi valoare de achizitie. |
#131
Posted 11 June 2023 - 21:47
MKBHD are un clip cu Toyota Prius Prime. Foarte misto solutia implementata cu panou solar, nu ma asteptam sa incarce mai mult de 5km pe zi... dar e ceva, imagineati-va ca lasati masina in descarcata in parcarea aeroportului, iar la sosirea din vacanta, are bateria aproape full.
Screenshot 2023-06-11 at 22.40.10.jpeg 180.77K 32 downloads. 1.jpeg 127.15K 28 downloads Bun, dar pana la urma astia parca s-au vorbit cu aceste hibride, tot putina autonomie, vreo 50-60km in realitate. Apoi timpul de incarcare, in cel mai bun caz doua ore si jumatate trist! Edited by floraur, 11 June 2023 - 21:50. |
#133
Posted 12 June 2023 - 14:36
Unde la job, ca nu toata lumea are posibilitatea asta.
Biroul meu e la strada, abia gasim locuri de parcare, ce sa mai discutam de statii de incarcare! Nu cred ca ar trebui sa fie chiar asa mare bateria, pentru 100km si nici nenorocire financiara n-ar fi sa o poti incarca intr-o ora... |
#134
Posted 17 August 2023 - 14:03
floraur, on 07 aprilie 2023 - 12:25, said:
Ceva nou, am o problema cu Adesa, masina a venit fara camera de marsarier, am facut o solicitare pentru despagubiri, sa vedem cum ramane si cu chestia asta. Prima data cand mi se intampla asa ceva, am luat mai multe masini de la ei, deocamdata nu am avut incidente de acest gen. am citit topicul integral, insa am zis sa intreb. ce ti-au raspuns in Claim cei de la adesa? am o situatie similara, pentru un echipament putin mai scump. multumesc |
#135
Posted 22 August 2023 - 19:15
Da, am scris pe undeva, am primit 150e inapoi pentru treaba asta...
|
#136
Posted 24 August 2023 - 18:48
am 6 email-uri fara raspuns de la ei, fiecare are un ticket # separat in salesforce. 10 telefoane in zadar, nu raspunde nimeni. colaborarea este mizerabila, unele masini sunt super ok
|
|
#137
Posted 19 October 2023 - 17:37
Salutare!
Posesor de 1 luna de Golf 8 GTE, o minunatie de masinuta, zburda in modul sport. O mica nelamurire: cu bateria la 10%, incarcarea la o priza domestica (mufari in mai multe locatii, ca sa exclud o problema cu priza mea), timpul de incarcare este de 9,5ore (vw zice cca 5ore pana la full). Ca si autonomie, dupa o incarcare full, este in regula. Totusi, nu este cam mare timpul de incarcare? Sa fie o problema de baterie sau de setari pe undeva? Am rugat un prieten sa se mufeze la priza mea cu plug in ul lui, un Hyundai si timpul de incarcare este decent, adica cel specificat de producator. Am si o aplicatie sa vad in timp real cat consum de energie am instant, trage cu cca 1,5kwh, putin. La aceiasi priza , Hyundai trage 2,3kwh. |
#138
Posted 19 October 2023 - 19:26
Seteaza in sistemul masinii incarcare rapida. O sa traga maxim 2.3 kWh.
Edited by abac, 19 October 2023 - 19:27. |
#139
Posted 20 October 2023 - 18:35
Multumesc pentru raspuns! Doar ca am cautat si nu am gasit de unde pot face aceasta setare Ma ajutati, va rog?
|
#140
Posted 25 October 2023 - 22:10
didiland11, on 19 octombrie 2023 - 17:37, said:
Salutare! Posesor de 1 luna de Golf 8 GTE, o minunatie de masinuta, zburda in modul sport. O mica nelamurire: cu bateria la 10%, incarcarea la o priza domestica (mufari in mai multe locatii, ca sa exclud o problema cu priza mea), timpul de incarcare este de 9,5ore (vw zice cca 5ore pana la full). Ca si autonomie, dupa o incarcare full, este in regula. Totusi, nu este cam mare timpul de incarcare? Sa fie o problema de baterie sau de setari pe undeva? Am rugat un prieten sa se mufeze la priza mea cu plug in ul lui, un Hyundai si timpul de incarcare este decent, adica cel specificat de producator. Am si o aplicatie sa vad in timp real cat consum de energie am instant, trage cu cca 1,5kwh, putin. La aceiasi priza , Hyundai trage 2,3kwh. Da, este prea mare, mai mult de 4,5H nu are cum sa dureze Intra in aplicatie si verifica daca e bifata optiunea asta. Poti sa rezolvi si din marina, gasesti in meniu in setari... IMG_958F6480D9E8-1.jpeg 96.03K 56 downloads |
#141
Posted 24 February 2024 - 22:34
Hey! Masina mea functioneaza perfect, nu am avut neplaceri foarte mari cu ea, am ajuns la 35k de km, all good so far!
Imi place noul Golf 8.5 GTE cu 100km autonomie pe electric si viteza de incarcare 50KW, asta inseamna 100% incarcare in 30 min O sa incerc sa fac upgrade, sa vedem cam ce diferenta trebuie sa platesc pentru treaba asta... as da vreo 15.000e pentru una noua, sper sa fie suficient. Edited by floraur, 24 February 2024 - 22:35. |
|
#142
Posted 25 February 2024 - 16:26
Si 8.5 de pe la cat pleaca, ca pret ? Pe site la VW vad ca inca au modelul vechi si ma sperie oarecum pretul, 40k euro pe un Golf cu autonomie 60km cat declara ei .
Nu sunt aici sa judec pe ce-si cheltuie fiecare dintre noi banii dar parca prea au sarit calul producatorii cu preturile la modelele semi-electrificate. Vara trecuta am luat Megane E-Tech cu 36k, tot e mult dar macar nu mai calc pe la peco vreodata, dar 40k un GOLF hybrid.. |
#143
Posted 26 February 2024 - 10:21
Daca ajungi la 100km cu incarcare in 30 min, eu cred ca lucrurile se schimba fundamental.
Eu am inchiriat o Tesla in Italia si am vazut exact care-i faza cu masinile electrice la drum lung si cum e cu autonomia. Nu as foarte confortabil sa stau tot timpul cu gandul la autonomie, cand plec de la Bucuresti la Galati si invers. Inca nu consider ca e ceea ce mi-ar trebui mie.... dar pentru oras sunt foarte bune si pentru mine. Faza e ca nu putem avea patru masini in casa, doua de oras si doua pentru exterior. Ceea ce am observat eu, este ca 100km imi ajung in 90% din zile, prin oras. In plus, acolo unde iau masa am si un charger, care poate completa la mijlocul zilei, daca e nevoie. Edited by floraur, 26 February 2024 - 10:23. |
#144
Posted 13 April 2024 - 11:10
Aici se termina aventura mea cu GOLF GTE dar si cu GOLF in general. Nu cred ca o sa mai cumpar vreodata acest model.
Nu pentru ca nu mi-a placut, ci pentru ca acum caut altfel de produs. Am vandut masina ieri unui tip foarte tare, care merita pe deplin pretul bun, pe care l-a primit. Sper sa tina el acest jurnalul de bord Hai sa vedem niste concluzii, de alea bune: - Am luat masina in urma cu un an, cu 14.000km si am predat-o cu 39.000km. Nu cred ca as fi facut asa mult, dar in ultimile opt luni am facut naveta Bucuresti - Galati si se aduna. - Nu am avut incidente de trafic si nici probleme mecanice. Sigurele chestiuni care m-au derutat au fost niste erori, care s-au aratat pe tester, dar nu pe bord. Cei de la service mi-au spus ca asta este pentru ca am ramas cu bateria mare pe zero si de aici treaba asta. Eu cred ca s-ar putea sa fi ramas de la montajul camerei video, cand a fost nevoie sa deconectez bateria. In fine, ceea ce vreau sa spun e ca n-am avut niciun fel de probleme. - Tinuta de drum este impecabila, pe drumul asta saptamanal m-am simtit super, la volan. Asa usor se conduce si asa de bine se aseaza pe sosea ca uiti de viteza, dar dupa ce am cumparat optiunea ACC din magazinul VW, lucrurile au ramas constante . Dupa parerea mea, ACC merita toti banii, la fel si We Connect Plus, nu stiu ce sa zic de optiunea pentru faruri, caci nu am luat-o. - Confortul interior e ceva deosebit. Scaunele sunt super misto, volanul la fel, sunetul masiniii (fake sau nu) n-are cum sa nu-ti placa. - Consumul in regim de viteza (nu viteza excesiv de mare, dar ma rog, mai repede decat de obicei) este mai mult decat decent. Pentru 250km de la Galati la Bucuresti si am platit 90lei pentru benzina si 20lei pentru energie electrica. Va spun asta pentru ca am vrut sa vad o data cam cum e, dar n-am stat sa aprofundez subiectul, ca sa vad cat e cu bateria goala, dar cat e la anumite temperaturi. Am facut-o o data, ca sa vad si eu cum sta treaba si cred ca e bine. Motorul este foarte reusit, iar simbioza dintre cele doua trenuri de rulare este foarte bine facuta, cele doua motoare se completeaza reciproc. - Dimensiunile acestei masini m-au ajutat mult, inca de la primul meu GOLF7 (pe care l-am dat tot zilele astea, cu o mare retinere si strangere de inima). Nu stiu cum o sa ma misc eu cu o masina mai mare, mi se pare o tampenie sa mergi cu camioane in oras, mai ales cu motoare de astea tampite de 3-4.000cmc. Nu mai vorbim de valul asta de cretini cu scula mica, care se arunca in gol dupa huidumele astea de tip american (F-150), cu care se urca pe trotuare si le sparg/deformeaza sub greutatea lor. O sa trec pe electric si cred ca o sa iau M3 sau MY inca mai deliberez. Oricum ar fi, nu o sa mai pot avea o masina mica, pentru ca am nevoie de 400km reali, pe timp de iarna... si nu prea vad nicio masina mica care sa imi ofere asa ceva. - Costuri de intretinere sunt mici, am facut revizii de 6-700lei, dar nu la reprezentanta. Scuzati-ma dar nu vreau sa dau dublu aiurea, pentru acelasi schimb de ulei, plus ca iti iei si un mic bonus - esti tratat cu crasa lipsa de respect. Am fost la Porsche Nord unde am lasat masina pentru tester de dimineata, pana la ora 15:00 si nu au reusit sa mi-o bage in service... Asa ca ma duc unde stiu eu ca am oameni buni dar si cu ceva bun simt. acum si de alea mai putin bune: - Ce nu mi-a placut mie deloc a fost timpul de incarcare. Trei ore jumatate 11kw pentru 50km in regim electric este mult prea mult. Nemtii au facut magaria asta, ca sa nu primeasca baterii la garantie. Dar si 11kw sunt prea putin. Ceea ce ofera GOLF 8.5 este cu totul altceva, vreo 90km dintr-o baterie mai mare si incarcare rapida de pana la 50KW este ceea ce trebuie. Dar ca sa iei una noua, costa 40.000e, nu prea merita. - Prea putine spatii de depozitare. Prietenul GOLF7 avea o gramada. Sub scaune erau buzunare si langa volan mai era unul, aveai loc si pentru ochelari sus langa oglinda, dar aici mult prea putin... Ma trezeam des ca am si eu de pus chestii undeva, pe naiba nu aveam unde decat intr-un torpedou mic sau in cotiera, care nu e foarte mare. - Daca stiam ca o sa montez camera si nu o sa o pot monta perfect, n-as fi cumparat-o. Nu ma intelegeti gresit, functioneaza perfect, dar sistemul nu o vede bine, pentru ca VW nu a primit un cod de produs care sa rezoneze cu ceea ce au ei. Ca la Apple, daca nu cumperi display de la ei, nu e 100% cum trebuie. Totusi nu primesti niciun fel de mesaj, doar ca ies la tester tot felul de erori aiurea. - Alta chestie pe care nu o inteleg este acest sistem de infotainment cu diferite bug-uri. Mergi pe strada si WAZE se descompune, iar daca vrei sa fie clar trebuie sa dai restart. Am vazut ca la Google Maps nu face asa, dar mai sunt si altele, cate o data se deconecteaza dupa o convorbire telefonica si se reconecteaza imediat la loc. Nu sunt lucruri foarte naspa, dar totusi de ce nu incerci sa rezolvi rahaturile astea, VW? M-am dus la service si mi-au spus ca ei nu au niciun fel de update pentru versiunea mea de masina. Deci nu-i intereseaza, au vandut si ii doare in spate de tine... frustrant. Exista optiuni de update, provenite de la masini mai noi pe net. Am vazut ca lumea le face si sunt multumiti, dar eu nu m-am riscat... poate ca ar fi trebuit sa o fac, poate ca o va face noul proprietar, cine stie... vom vedea las aici un link de unde altii se pot informa. Eu chiar am pus sistemul pe stick, am fost aproape, dar pana la urma m-am linistit. poate si pentru ca neplacerile mele nu sunt chiar critice. Sunt niste update-uri pe care masina le face online, dar sunt mici si pentru chestii relativ simple, nu cred ca fac mare branza... @my friend, iti urez drumuri bune si sa te bucuri de masina, macar la fel de mult cat m-am bucurat eu! Eu trec la Tesla... cred! inca nu am cumparat nimic, dar sunt aproape. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users