Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI
 Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 

Nesimtire si/sau incompetenta?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
SharonCollins

SharonCollins

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 07.04.2017
Asa e, mai ales cand sunt persoane in varsta, care stau mult acasa. Normal ar trebui sa scada cele 3 zile fara servicii din abonament.

#38
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,005
  • Înscris: 16.07.2015

View Postmisu78, on 01 februarie 2023 - 19:40, said:

Toate serviciile din 2010. A mai picat netul acu vreo 5-6 ani si s-a remediat in cateva ore.
E o ,,drama" sa nu ai TV 78 de ore. Nu cred ca pica bine la nimeni...
Nu e nicio drama... Ce ai pierdut la TV?

#39
dagobar

dagobar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 09.03.2019
Este normala situatia si ...urmeaza si mai rau.
Teoretic si practic concurenta este buna insa in Roamnia s-a pus accentul in primul rand pe scadere tuturor costurilor... asta cere clientul si nu daca nu te supui dai faliment.
Ca sa se reduca costurile au taiat de peste tot de pe unde au crezut ca se poate cu rezultat imediat in costuri mai mici.
Pe termen lung insa au pierdut multi specialisti si pierd in continuare care prefera sa migreze catre zone mai bine platite.
Oare cine accepta salariile de supravietuire de la o luna la alta ? Ai vazut personalul lor la munca... precum si cat de motivati sunt in a lasa o infrastructura ordonata... asta presupunand ca stiu ce fac...

Calitatetea serviciilor intr-o zona nu este dat de numarul de clienti ci... de cat de rentabila este pentru operator.
Daca este suficent de rentabila o sa fie direct interesat sa-si mentina clientii si infrastructura respectiva.
Cel mai probabil zona ta are o rentabilitate insuficenta, asa ca este probabil ca si pe viitor sa apara probleme.

Daca televiziunea este atat de importanta pentru casa ta ar trebuii sa ai o solutie de backup.
O instalatie profesionala de receptie prin satelit pentru canale FTA unitate citire smartcard pentru canale criptate precum si cu posibilitati de cardsharing combinate cu o antena mobila porneste de la 1000 Euro in sus.

#40
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,758
  • Înscris: 06.03.2018
Daca luam frazele tale , e posibil ca A3 sa-ti spele putin creierul.

Daca au venit aia si ti-au rezolvat netul, de ce nu le-ai zis de TV?

Fibra pe stalp poate sa o lase cum doresc. (atata timp cat serviciile erau functionale la restul)

Cel mai simplu si s-a mai discutat de probleme, este posibil ca tu sa nu fi trecut de operatorul din callcenter.

Ceea ce poti face sa ajungi cat mai repede la TEHNIC , este sa faci din contul tau online o sesizare catre TEHNIC sa spui problema ta si sa o explici mai bine.

Poti face 10000 de tickete daca acele tickete raman in callcenter nu se duc mai departe.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate