Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reconditionare injectoare - subiect general
Last Updated: Jan 29 2023 18:24, Started by
Bursul
, Jan 26 2023 10:24
·
0
#1
Posted 26 January 2023 - 10:24
Merita reconditionate injectoarele? Sunt bani aruncati pe fereastra? Daca aveti experiente, aventuri cu injectoare puteti sa le scrieti aici.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ez4URz6sdtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam? |
#2
Posted 26 January 2023 - 10:31
Fratele meu a reconditionat 4 injectoare Bosch la Maracineni, Buzau. Noi ar fi costat o galagie de bani, second hand daca ar fi luat, ar fi fost sanse sa ia piese care nu functioneaza in parametri. SH ar fi fost vreo 1200 lei. Pentru el a meritat costul.
Nu toate injectoarele se reconditioneaza. El a dat 1800 lei acum 3-4 ani. Quote Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam? Din ce am citit si eu pe net, ce citesc baietii cu testerul sunt compensatiile. Daca ele sunt ok, nu iti garanteaza ca injectorul "scuipa" motorina cum trebuie. Trepidatiile iti pot da de inteles ca problema e vreun injector. Ori pornire greoaie. Ori fluctuatii ale numarului de rotatii la ralanti. Or fi si altele. Edited by DrLexic, 26 January 2023 - 10:33. |
#3
Posted 26 January 2023 - 10:46
Care a fost motivul pentru care fratele tau a reconditionat injectoarele?
|
#4
Posted 26 January 2023 - 11:13
Bursul, on 26 ianuarie 2023 - 10:24, said:
Merita reconditionate injectoarele? Sunt bani aruncati pe fereastra? Daca aveti experiente, aventuri cu injectoare puteti sa le scrieti aici. Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam? Recomandat ar fi repararea lor la un centru specializat pe sisteme de injectie, si atat. Se face test hidraulic,se verifica prezenta spanului metalic produs de pompa, dar doar pe stand pot fi verificate 100%. |
#5
Posted 26 January 2023 - 11:15
Normal ca merita. Preturile sunt intre 300 si 500 lei bucata. Noi daca le cumperi te costa de cel putin 5 ori mai mult.
|
#6
Posted 26 January 2023 - 13:46
La un Ford Focus Diesel .... cam nu prea mergea unul. Mi se recomandase reconditionarea/schimbarea lui. Intre timp am dat masina. Si da, scump era vreo 1800 lei (pentru acel model de ford). Reconditionarea ... clar mai ieftina (cateva sute)
Edited by Bogotta, 26 January 2023 - 13:46. |
#7
Posted 26 January 2023 - 14:24
Cum să merite astăzi ?????
când cumperi cu aceeași bani un motor complet?????? Îl pornești asculți cum merge dai banul scoți injectoarele și nu ai probleme Mai rămâi cu pistoane, cămăși, arbore, mloc motor din la fer'vechi Ieși muuult mai bine Eventual mai înveți ceva demontandu-l!!!! Îmi cerea 15 meleoane pe 3 injecții și am luat motor cu 13....și cu ambreiaj!!!! Gândiți...nu costă nimic |
#8
Posted 26 January 2023 - 14:53
adnana2121, on 26 ianuarie 2023 - 14:24, said:
cumperi cu aceeași bani un motor complet?????? Îl pornești asculți cum merge ... adnana2121, on 26 ianuarie 2023 - 14:24, said:
... dai banul ... adnana2121, on 26 ianuarie 2023 - 14:24, said:
... Gândiți...nu costă nimic |
#9
Posted 26 January 2023 - 14:54
Cum pornesti tu un motor provenit dintr-o masina dezmembrata , asezat frumos pe un raft, printre alte zeci/sute de alte piese ? Il montezi pe masina ta pe banii tai iar daca nu merge il arunci, pentru ca deja l-ai platit.
|
#10
Posted 26 January 2023 - 14:55
Bursul, on 26 ianuarie 2023 - 10:24, said:
... Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam? |
|
#11
Posted 26 January 2023 - 15:06
Bine de stiut. Mie imi tot zvacneste, aleator motorul la relanti cand e rece. Am mai bagat solutii din alea de curatare injectoare & shit si o vreme nu am mai simtit. Acum cu vremea rece a aparut iar.
Stiu ca injectoarele se masoara cand motorul e cald. |
#12
Posted 26 January 2023 - 15:21
Posibil sa fie si de la calitatea combustibilului. Cum fac eu: din timp in timp bag carburantul cel mai scump din gama (OMV sau MOL). Am evitat orice alte solutii din comert. La masina asta (benzina) nu am intampinat probleme sau cel putin nu am sesizat nimic.
|
#13
Posted 26 January 2023 - 15:21
Bursul, on 26 ianuarie 2023 - 15:06, said:
Bine de stiut. Mie imi tot zvacneste, aleator motorul la relanti cand e rece. Am mai bagat solutii din alea de curatare injectoare & shit si o vreme nu am mai simtit. Acum cu vremea rece a aparut iar. Stiu ca injectoarele se masoara cand motorul e cald. La injectoare conteaza foarte mult sa ai tensiunea corecta. Daca nu ai tensiune corecta nu cupleaza/decupleaza electromagnetul destul de rapid. Is facute sa functioneze in anumiti parametrii. Cand e masina rece cureaua de la alternator poate aluneca, plus ca bateria se reincarca dupa ce ai pornit motorul. Eu as verifica intai si intai tensiunea si cureaua/tensioner-ul de la curea pt ca astea is simplu de exclus si nu te costa nimic. |
#14
Posted 26 January 2023 - 15:32
Bogotta, on 26 ianuarie 2023 - 15:21, said:
Posibil sa fie si de la calitatea combustibilului. Cum fac eu: din timp in timp bag carburantul cel mai scump din gama (OMV sau MOL). Am evitat orice alte solutii din comert. La masina asta (benzina) nu am intampinat probleme sau cel putin nu am sesizat nimic. Am deschis topicul asta sa aflu mai multe despre reconditionarea injectoarele. De pe YT am inteles ca ele trebuie si recalibrate. Cam asta ar fi riscul reconditionarii. Stie careva mai multe? |
#15
Posted 26 January 2023 - 15:36
Pai cei care le reconditioneaza, le recalibreaza. Nu tu.
Google zice asa: Fuel Injector calibration is overhauling and resetting it to the proper pressure called psi. It is needed to solve issues on fuel consumption, black smoke emission, and engine abnormality related to fuel clog. Masinaria pentru calibrare se pare ca arata asa: https://jm888888.en....Test-Bench.html Edited by Bogotta, 26 January 2023 - 15:45. |
|
#16
Posted 26 January 2023 - 16:31
Bogotta, on 26 ianuarie 2023 - 15:36, said: Cand aveam W123, si W124, era un nene in Constanta, care avea un banc de proba, te duceai cu injectoarele in batista, si le facea 'dupa pompa'. Tin minte ca masinaria aia avea o conducta, pe care monta injectorul, si ala 'scuipa' motorina pe o tabla. E scump de reconditionat injectoare, si am mai auzit legende cu ele rupte in chiuloasa cand au incercat meseriasii sa le desurubeze. |
#17
Posted 26 January 2023 - 17:33
#18
Posted 26 January 2023 - 18:18
Bursul, on 26 ianuarie 2023 - 15:32, said:
Acum am bagat ARAL super diesel, mega carburantului lui peshte. Ma indoiesc ca e de la carburant. In fine. Legat de "alte solutii", la Mathy (astia-s cu aditivi) zice ca e bine sa le bagi solutia in motorina cat mai aditivata pentru un rezultat mai bun. Ai incercat cum facea romanii cu liqui moly 2t + liqui moly diesel zusats si diesel schmier? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users