Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Reconditionare injectoare - subiect general

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,131
  • Înscris: 30.10.2003
Merita reconditionate injectoarele? Sunt bani aruncati pe fereastra? Daca aveti experiente, aventuri cu injectoare puteti sa le scrieti aici.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ez4URz6sdtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam?

#2
DrLexic

DrLexic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 01.08.2010
Fratele meu a reconditionat 4 injectoare Bosch la Maracineni, Buzau. Noi ar fi costat o galagie de bani, second hand daca ar fi luat, ar fi fost sanse sa ia piese care nu functioneaza in parametri. SH ar fi fost vreo 1200 lei.  Pentru el a meritat costul.
Nu toate injectoarele se reconditioneaza.

El a dat 1800 lei acum 3-4 ani.

Quote

Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam?

Din ce am citit si eu pe net, ce citesc baietii cu testerul sunt compensatiile. Daca ele sunt ok, nu iti garanteaza ca injectorul "scuipa" motorina cum trebuie.
Trepidatiile iti pot da de inteles ca problema e vreun injector. Ori pornire greoaie. Ori fluctuatii ale numarului de rotatii la ralanti. Or fi si altele.

Edited by DrLexic, 26 January 2023 - 10:33.


#3
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,131
  • Înscris: 30.10.2003
Care a fost motivul pentru care fratele tau a reconditionat injectoarele?

#4
Ghytza333

Ghytza333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 01.02.2018

View PostBursul, on 26 ianuarie 2023 - 10:24, said:

Merita reconditionate injectoarele? Sunt bani aruncati pe fereastra? Daca aveti experiente, aventuri cu injectoare puteti sa le scrieti aici.




Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam?
Merita, in multe cazuri, injectoarele noi depasesc valoarea masinii cu mult.

Recomandat ar fi repararea lor la un centru specializat pe sisteme de injectie, si atat.

Se face test hidraulic,se verifica prezenta spanului metalic produs de pompa, dar doar pe stand pot fi verificate 100%.

#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Normal ca merita. Preturile sunt intre 300 si 500 lei bucata. Noi daca le cumperi te costa de cel putin 5 ori mai mult.

#6
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,242
  • Înscris: 24.02.2017
La un Ford Focus Diesel .... cam nu prea mergea unul. Mi se recomandase reconditionarea/schimbarea lui. Intre timp am dat masina.  Si da, scump era vreo 1800 lei (pentru acel model de ford). Reconditionarea ... clar mai ieftina (cateva sute)

Edited by Bogotta, 26 January 2023 - 13:46.


#7
adnana2121

adnana2121

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 22.09.2021
Cum să merite astăzi ?????
când cumperi cu aceeași bani un motor complet??????
Îl pornești
asculți cum merge
dai banul
scoți injectoarele și nu ai probleme
Mai rămâi cu pistoane, cămăși, arbore, mloc motor din la fer'vechi
Ieși muuult mai bine
Eventual mai înveți ceva demontandu-l!!!!
Îmi cerea 15 meleoane pe 3 injecții și am luat motor cu 13....și cu ambreiaj!!!!
Gândiți...nu costă nimic


#8
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,074
  • Înscris: 16.10.2018

View Postadnana2121, on 26 ianuarie 2023 - 14:24, said:

cumperi cu aceeași bani un motor complet??????
Îl pornești
asculți cum merge
...
:w00t:

View Postadnana2121, on 26 ianuarie 2023 - 14:24, said:

...
dai banul
...
Ți-i ia, normal...

View Postadnana2121, on 26 ianuarie 2023 - 14:24, said:

...
Gândiți...nu costă nimic
Doh! Așa e...

#9
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,242
  • Înscris: 24.02.2017
Cum pornesti tu un motor provenit dintr-o masina dezmembrata , asezat frumos pe un raft, printre alte zeci/sute de alte piese ? Il montezi pe masina ta pe banii tai iar daca nu merge il arunci, pentru ca deja l-ai platit.

#10
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,074
  • Înscris: 16.10.2018

View PostBursul, on 26 ianuarie 2023 - 10:24, said:

...
Intrebarea mea principala ar fi: cand e necesar sa reconditionam injectoarele? Dupa ce parametri trebuie sa ne uitam?
Nu știu cum e la alte mărci dar la VW dacă trec peste valoarea  de 1, ar cam trebui să le recondiționezi.

#11
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,131
  • Înscris: 30.10.2003
Bine de stiut. Mie imi tot zvacneste, aleator motorul la relanti cand e rece. Am mai bagat solutii din alea de curatare injectoare & shit si o vreme nu am mai simtit. Acum cu vremea rece a aparut iar.

Stiu ca injectoarele se masoara cand motorul e cald.

#12
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,242
  • Înscris: 24.02.2017
Posibil sa fie si de la calitatea combustibilului. Cum fac eu:  din timp in timp bag carburantul cel mai scump din gama (OMV sau MOL). Am evitat orice alte solutii din comert. La masina asta (benzina) nu am intampinat probleme sau cel putin nu am sesizat nimic.

#13
fspider

fspider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 01.03.2014

View PostBursul, on 26 ianuarie 2023 - 15:06, said:

Bine de stiut. Mie imi tot zvacneste, aleator motorul la relanti cand e rece. Am mai bagat solutii din alea de curatare injectoare & shit si o vreme nu am mai simtit. Acum cu vremea rece a aparut iar.

Stiu ca injectoarele se masoara cand motorul e cald.

La injectoare conteaza foarte mult sa ai tensiunea corecta. Daca nu ai tensiune corecta nu cupleaza/decupleaza electromagnetul destul de rapid. Is facute sa functioneze in anumiti parametrii.
Cand e masina rece cureaua de la alternator poate aluneca, plus ca bateria se reincarca dupa ce ai pornit motorul.
Eu as verifica intai si intai tensiunea si cureaua/tensioner-ul de la curea pt ca astea is simplu de exclus si nu te costa nimic.

#14
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,131
  • Înscris: 30.10.2003

View PostBogotta, on 26 ianuarie 2023 - 15:21, said:

Posibil sa fie si de la calitatea combustibilului. Cum fac eu:  din timp in timp bag carburantul cel mai scump din gama (OMV sau MOL). Am evitat orice alte solutii din comert. La masina asta (benzina) nu am intampinat probleme sau cel putin nu am sesizat nimic.
Acum am bagat ARAL super diesel, mega carburantului lui peshte. Ma indoiesc ca e de la carburant. In fine. Legat de "alte solutii", la Mathy (astia-s cu aditivi) zice ca e bine sa le bagi solutia in motorina cat mai aditivata pentru un rezultat mai bun.

Am deschis topicul asta sa aflu mai multe despre reconditionarea injectoarele. De pe YT am inteles ca ele trebuie si recalibrate. Cam asta ar fi riscul reconditionarii. Stie careva mai multe?

#15
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,242
  • Înscris: 24.02.2017
Pai cei care le reconditioneaza, le recalibreaza. Nu tu.

Google zice asa:  Fuel Injector calibration is overhauling and resetting it to the proper pressure called psi. It is needed to solve issues on fuel consumption, black smoke emission, and engine abnormality related to fuel clog.


Masinaria pentru calibrare se pare ca arata asa:   https://jm888888.en....Test-Bench.html

Edited by Bogotta, 26 January 2023 - 15:45.


#16
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,123
  • Înscris: 24.05.2006

View PostBogotta, on 26 ianuarie 2023 - 15:36, said:




Masinaria pentru calibrare se pare ca arata asa:   https://jm888888.en....Test-Bench.html

Cand aveam W123, si W124, era un nene in Constanta, care avea un banc de proba, te duceai cu injectoarele in batista, si le facea 'dupa pompa'. Tin minte ca masinaria aia avea o conducta, pe care monta injectorul, si ala 'scuipa' motorina pe o tabla.

E scump de reconditionat injectoare, si am mai auzit legende cu ele rupte in chiuloasa cand au incercat meseriasii sa le desurubeze.

#17
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View PostBogotta, on 26 ianuarie 2023 - 15:21, said:

La masina asta (benzina)…


nuff said, agregate pentru timpuri civilizate. benzina este un carburant pentru oameni, nu pentru remorchere ce ard mazout.

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBursul, on 26 ianuarie 2023 - 15:32, said:

Acum am bagat ARAL super diesel, mega carburantului lui peshte. Ma indoiesc ca e de la carburant. In fine. Legat de "alte solutii", la Mathy (astia-s cu aditivi) zice ca e bine sa le bagi solutia in motorina cat mai aditivata pentru un rezultat mai bun.
Baga aditivi gen Techron ptr curatare dupa care bagi wynns diesel cerium.
Ai incercat cum facea romanii cu liqui moly 2t + liqui moly diesel zusats si diesel schmier?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate