Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce a fost vanduta flota comercială maritimă a României ?
Last Updated: Oct 19 2022 22:19, Started by
Mihalciuc
, Oct 15 2022 18:07
·
0
#55
Posted 18 October 2022 - 05:53
dan210, on 15 octombrie 2022 - 22:25, said:
corect, mortii se acopera cu pamant, vii cu hartii! intrebarea ramane, cum de la altii se poate sa pluteasca si cele romanesti s-au dus la fund? cum cu astea nu mai poți merge pe străzi cu vapoarele nu te poți da pe apă.interesează-te de inspecțiile tehnice la vapoare numai |
#56
Posted 19 October 2022 - 17:57
Sidorin, on 15 octombrie 2022 - 20:07, said:
În 1989 România avea 362 vapoare și 25 nave aflate în construcție la SN Constanța, Mangalia, Tulcea, Brăila, Galați, Tr. Severin, etc. în total 5 614 000 tdw, a 8-a Flotă a Lumii. În imagine petrolierul Biruința lansat la apă în 1984, acum rafinărie plutitoare în proprietatea statului Malaezian cu numele de "Armada Perdana". |
#57
Posted 19 October 2022 - 18:02
#58
Posted 19 October 2022 - 19:00
Si toata lumea care mai are memoria intacta... nu mai visati la calitate, erau numai tepe pe atunci in toate iar controlul sanitar foarte sumar, aditivi de toate felurile.
Edited by andreic, 19 October 2022 - 19:01. |
#59
Posted 19 October 2022 - 21:04
Oameni buni, multe chestii in Romania aveau nevoie dupa 1989, de restructurare si investitii. Dar ticalosii, in loc sa faca un plan cu specialisti in domeniu, au spus ca
mai bine fura banii aia si lasa fabricile, respectiv industria autohtona sa moara pe limba ei. Acesta soarta au avut-o peste 1800 de intreprinderi, care majoritatea chiar si dupa ce au fost parasite, stau inca in picioare, hale si utilaje care nu s-au dat nici macar la fier vechi, sufla vantul si bate ploaia prin acoperisurile deteriorate de intemperii. Asa a fost si cu flota, in loc sa puna finantele la punct si sa repare navele, mai bine le-au vandut pe bani marunti si au scapat de un nacaz. Asa ca industrie, plua, flota plua. Miliarde de USD au fost luate de la comertul exterior al comunistilor si impartite pentru afaceri intre Securisti. Plus ce era la finante in 1989 in Lei. |
#60
Posted 19 October 2022 - 21:07
A fost, a trecut, dar am ramas intepenti in aceleasi metehne si dupa 32 de ani.
Romania e un sac fara fund, oare pentru cat timp ? Edited by pasilla, 19 October 2022 - 21:08. |
#61
Posted 19 October 2022 - 22:02
lucianburjuiul, on 15 octombrie 2022 - 21:00, said:
O treime era buna de fier vechi/piese de schimb. O treime era in stare navigabila dar necesita investitii. O treime era in conditii bune si f bune. Asta era stadiul flotei. De ce s-a vandut? Aparusera firmele private care se miscau mai repede si faceau concurenta statului care se misca in reluare. Cei capabili au plecat, s-au reorientat. Interesul concurentei era sa dispara flota sau sa o cumpere. S-au dat spagi mascate... Sunt multi factori, iar mortul de la groapa nu-l mai dezgroapa nimeni. Intrebarea mea este de ce nu se construieste nici o nava de catre stat? Bani sunt. Vointa politica teoretic este... |
#62
Posted 19 October 2022 - 22:17
In zilele noastre statul nu prea mai face business, numai cu chestii de interes national si cladiri care intereseaza statul.
Privatii sunt chemati sa investesca in industrii constructoare |
#63
Posted 19 October 2022 - 22:19
WestPoint, on 19 octombrie 2022 - 21:04, said:
Dar ticalosii, in loc sa faca un plan cu specialisti in domeniu, au spus ca |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users