Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce a fost vanduta flota comercială maritimă a României ?
Last Updated: Oct 19 2022 22:19, Started by
Mihalciuc
, Oct 15 2022 18:07
·
0
#37
Posted 15 October 2022 - 22:21
Sidorin, on 15 octombrie 2022 - 21:57, said:
conserve românești de pește oceanic, 40 traulere?!? Sidorin, on 15 octombrie 2022 - 21:57, said:
Trăind numai pe datorie nu vom părăsi niciodată Lumea a III-a, părerea mea... |
#38
Posted 15 October 2022 - 22:24
Initiator, daca tot te preocupa problema, cauta si citeste dosarul sau dosarele flota. E o maculatura interesanta, mai ales pt cineva care are habar de shipping. Oricum e timp pierdut. Mai bine citesti despre Triunghiul Bermudelor, va fi o lectura mai placuta. Cine stie detalii sau amanunte n-o sa le scrie pe SP. Nici macar cei care au instrumentat cazul nu prea aveau idee sau aveau idee dar cautau anapoda... Mult de povestit, dar am lucruri mai bune de facut.
|
#39
Posted 15 October 2022 - 22:25
Sidorin, on 15 octombrie 2022 - 21:57, said:
"Made in Peru", "Made in Maroc", chiar si "Made in Czech Republic" nu știu ce naiba fac ăia de la "Delta Tulcea", |
#40
Posted 15 October 2022 - 22:25
#41
Posted 15 October 2022 - 22:28
#42
Posted 15 October 2022 - 22:36
dan210, on 15 octombrie 2022 - 22:25, said:
cum de la altii se poate sa pluteasca si cele romanesti s-au dus la fund? Eu usor sa arati cu degetul dar dupa '90 nu multi romani erau ancorati in businessul international, tinand cont ca anterior activasem pe piata comunista cu sarcini definite de la centru si cand a trebuit ca o firma sa traiasca singura s-a vazut cat de priceputi erau cei de la conducere. Comunismul ne-a tinut in loc in rapot cu lumea inconjuratoare. Edited by neagu_laurentiu, 15 October 2022 - 22:37. |
#43
Posted 15 October 2022 - 22:48
Si ale noastre au produs dupa ce si-au schimbat proprietarii. Cred ca inca exista cateva (putine, nu multe) nave in activitate pe la greci, arabi. Iar ca fapt divers la bulgari nu s-a intamplat la fel.
|
#44
Posted 15 October 2022 - 22:55
Mihalciuc, on 15 octombrie 2022 - 18:45, said: Pai a fost ministrul transporturilor in perioada cand s-au facut multiple tranzactii cu multe nave.Sa fie o coincidenta? |
#45
Posted 15 October 2022 - 23:23
eiffel, on 15 octombrie 2022 - 20:41, said:
SIncer si daca o pastram atunci, pana acum nu o mai aveam. Uitati-va la CFR. Statul nu isi permite maintenanta. Totul rugineste si in final ajunge la fier vechi. Eu cred ca mentenanta si-ar permite-o, dar valorile promovate in firmele de stat ori nu stiu ca se face si asa ceva ori o fac cu firmele rubedeniilor. |
#46
Posted 15 October 2022 - 23:39
Mihalciuc, on 15 octombrie 2022 - 18:07, said:
Care a fost cauza care a facut sa fie vanduta flota?Cum a fost posibil sa dispara peste noapte?Astazi putea sa exista intr-o societatea capitalista , o flota detinuta de Stat? |
|
#47
Posted 16 October 2022 - 00:29
Navele si avionalele care stau = cheltuieli masive.
Si sa tii la dana parcate nava = chletuieli masive, care rapid duc la sechestrarea vaporului si a echipajului. Echipajul poate fi repatriat, dar nava ramane acolo pana se platesc taxe, penalizari, combustibil, iese si vine un alt echipaj. Romania era blocata atunci => solutia cea mai ieftina si rapida a fost vanzarea. Pe ce pret si unde sunt banii... deja sunt 30 de ani de atunci si majoritatea celor implicati sunt la 2m sub pamant. Edited by Courage, 16 October 2022 - 00:30. |
#48
Posted 16 October 2022 - 01:24
Deranjau javrele globaliste ? Sau ioropene , in prima faza ca sa nu zic m...UE , olandeze si germane ?
Dupa ce au fost vandute au facut mega profit pentru altii zeci de ani !!! Edited by Alltrack, 16 October 2022 - 01:28. |
#49
Posted 16 October 2022 - 01:32
#50
Posted 16 October 2022 - 05:24
Is navigator de 22 de ani. In 2006 am facut un contract pe Monte Rosso pavilon grecesc. Surpriza a fost ca era fostul Prahova produs in 1987 la CT. Imi amintesc ca venise randul 1st ENG sa plece acasa si au venit pe rand 2 romani sa-l schimbe si care pur si simplu au refuzat sa stea la bord Asa reputatie buna avea !
Motorul principal era MAN licenta romaneasca cu pistoane turnate la Resita. Cand traversam Bosforul cineva statea cu furtunul de apa pe chiulasa ca sa o raceasca. Cu turatie maxima nava facea valuri mari care se duceau spre tarm si statea pe loc. Din cauza asta armatorul a angajat un tugboat sa ne tracteze tot timpul. Eu am ajuns pe el la vreo 10 zile dupa ce m-am casatorit, cineva ma rugase sa stau temporar 2 saptamani pana gaseste pe altul. Era luna mai si am ajuns acasa abia in septembrie. Am sunat pe toti prietenii cautand pe cineva sa ma schimbe la bord. Luna noastra de miere a fost in septembrie cand nevasta deja incepuse sa aiba burtica cu primul copil Edited by csi1, 16 October 2022 - 05:25. |
#51
Posted 16 October 2022 - 06:45
Quote Care a fost cauza care a făcut sa fie vânduta flota? Cum a fost posibil sa dispară peste noapte? Astăzi putea sa exista intr-o societatea capitalista , o flota deținuta de Stat? |
|
#52
Posted 16 October 2022 - 07:17
#53
Posted 16 October 2022 - 07:20
pai si nimic ca ceausescu si piata...Flota de "peste" oceanic, fala Romaniei? Ce tot nu inteleg analistii de aici e ca daca ioc profit, ioc afacere...doar daca iei de la hainele nevestii,copiilor si samd...pui de la altii acolo ca sa astupi gaurile pe unde se scurgeau sardinele....a fost atat de profitabila ca si dinainte de 89' aveam "decat" mandria ca avem a 8 flota. Ca in tara stateai pe cartela inclusiv la paine dar aveam sardine!
|
#54
Posted 16 October 2022 - 07:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users