Renault Zoe
#181
Posted 08 January 2024 - 09:00
Pompa de eliminare condens??? Adica, te referi la functia de degivrare (dezaburire )?
nu cred ca exista asa ceva, functia asta ti-o face tot HVAC-ul , HVAC care iti mixeaza si aerul din interior, iarpe dezaburire, roteste flapsurile si directioneaza tot aerul catre partrise. Nu e nicio pompa separata care sa faca asta . Pesemne ca e vorba de turatia ventilarorului care la dezaburire , e la maxim si e normal sa faca zgomot mai mare. |
#182
Posted 08 January 2024 - 15:12
am vazut un post pe un forum (filmulet) si asta fuse explicatia pe care o dadeau oamenii pe acolo. n-am intrat i detalii, important este ca e normal
vorbim de masina oprita, motorul oprit si incepuuta procedura de incarcare ( cum am zis- era plin de gheata pe conducta de la pompa de caldura) |
#183
Posted 13 January 2024 - 21:24
Mi s-a aprins"anvelopa " desumflata si imi zice ca nu e ok ( 2.1 pe dreapta, 2.2 stanga (fata) si pe spate ambele ok, 2.5)
De fapt cred ca e ceva gresit, presiunea este corecta(2.6 fata, 2.3 spate). masina are nici 13.000 km |
#184
Posted 13 January 2024 - 21:31
Nici bine nu a venit iarna ca ai început sa o lauzi.
Motorașul, acum ti-au schimbat ăștia vreun senzor cu unul defect, ce urmează? Poate nu-i place frigul😁 Edited by 2cata, 13 January 2024 - 21:32. |
#185
Posted 13 January 2024 - 21:35
da. ma gandeam ca bateria din senzori sa nu fie slaba
oricum tot pe garantie intra, n-are nici 9 luni. dar mi s-a parut dubios:) motorasul a fost schimbat, tot frumos, (cam 2000 ron pret de intrare piesa) |
#186
Posted 13 January 2024 - 22:51
foxbat, on 13 ianuarie 2024 - 21:24, said:
Mi s-a aprins"anvelopa " desumflata si imi zice ca nu e ok ( 2.1 pe dreapta, 2.2 stanga (fata) si pe spate ambele ok, 2.5) De fapt cred ca e ceva gresit, presiunea este corecta(2.6 fata, 2.3 spate). masina are nici 13.000 km Daca e foarte frig scade presiunea din anvelope, ia mai baga niste aer pana se stinge beculetul in bord. La Toyota Corolla pe care am avut-o intr- diminineata la 0 grade am primit mesaj in bord ca la tine, i-am dat un reset la TPMS si nu a mai aparut dupa. Edited by RaySefo, 13 January 2024 - 22:52. |
#187
Posted 13 January 2024 - 22:56
pai asta am zis. ca am "bagat" - de fapt era presiunea corecta in anvelope.
prespun ca e ceva de la senzori (baterie?). |
#188
Posted 13 January 2024 - 22:59
Presiunea corecta ti-o arata senzorii din roti , nu manometrul cu care bagi tu, daca senzorii din roti iti arata cat e recomandat atunci da-i un reset la TPMS sa isi ia noile valori.
AM patit si eu la BMW tot ceva de genul asta imi zicea ca recomandata este 2.6 si eu am avut 2.4 i-am resetat si si nu mi-a mai aparut eroarea. Edited by RaySefo, 13 January 2024 - 23:00. |
#189
Posted 13 January 2024 - 23:03
stai ca m-ai pierdut.
repet. mi au arat pe fata 2.2 (St) si 2.1 (dr). pe spate ambele 2.5 in realitate (Adica aia cu manometrul) - aveam pe fata 2.6 si pe spate 2.5 (2.4 si un pic) deci citirea lui sau "senzorul" erau cu buba le-am resetat insa nu am mai mers cu masina decat f putin asa ca nu au aparut valorile "dupa resetare"( sunt cu "-" ) .la proxima ocazie verific si revin multumesc |
#190
Posted 13 January 2024 - 23:54
Manomentrul este problema, presiunea reala din roti este cea pe care ti-o citeste TPMS . Masina iti recomanda o valoare sa zicem 2.5 daca tu ai 2.1 atunci trebuie sa bagi aer pana ajungi la 2.5 cat zice masina ca trebuie, doar daca ai un manometru foarte smecher si scump iti va da presiunea corecta, restul sunt petarde, mi-am luat si eu unul ca am compresor si nu avea nicio legatura presiuan de pe manometreu cu presiunea citita de TPMS.
|
|
#191
Posted 14 January 2024 - 08:16
tu zici ca din 2 manometre (CAre indicau identic) - unul de la omv si unul din compresor - ambele indica "pe langa"? hai ca azi imi cumpar unul "dedicat" -m-a bagat la idei
|
#192
Posted 14 January 2024 - 08:40
foxbat, on 14 ianuarie 2024 - 08:16, said:
tu zici ca din 2 manometre (CAre indicau identic) - unul de la omv si unul din compresor - ambele indica "pe langa"? hai ca azi imi cumpar unul "dedicat" -m-a bagat la idei Totuși, resetează presiunea și vezi dacă îți mai da eroare. Posibil sa fie bateriile de la senzori. Ai 4 senzori, 4 diferențe de presiune și tu spui ca îți arată 2 manometre corect. Edited by 2cata, 14 January 2024 - 08:41. |
#193
Posted 14 January 2024 - 08:47
Cum zice si 2cata reseteaza prima data senzorii. Eu de cate ori am bagat presiune in roti niciodata nu mi-a aratat aceeasi valoare pe manometru ca senzorii masinii. Am senzori cumparati in 2018 si nu au probleme cu bateriile.
Edited by RaySefo, 14 January 2024 - 08:48. |
#194
Posted 15 January 2024 - 12:08
foxbat, on 13 ianuarie 2024 - 22:56, said:
pai asta am zis. ca am "bagat" - de fapt era presiunea corecta in anvelope. prespun ca e ceva de la senzori (baterie?). Apropos...tu cum ai masurat presiunea? daca imi zici ca ai masrat o cu manometrul d ela mini-compresorul ala de se baga la bricheta...mai bine nu. E normal sa scada presiunea odata cu scaderea temperaturi... temperatura mica-presiune mica. Faza la mine e ca am prins cateva zile pe temperatura plus 15 grade, presiunea a crescut dar martorii tot prost citesc, sau softul e de asa natura setat ca , chiar daca iti creste presiunea, alerta tot iti ramane in bord. . Nu stiu care e faza cu ei. Sfatul meu...las o asa si rezolva presinea la primavara . Oricum acum iarna, temperaturile variaza mult d ela plu sla minus, regelezi presiuniel acum la +5 6 grade si maine la -4 tit scade iar. Nu afecteaza cu nimic functionalitatea masinii Edited by cuculea, 15 January 2024 - 12:13. |
#195
Posted 15 January 2024 - 14:06
In cazurile astea daca nu sunt probleme cu senzorii se rezolva cu un reset la ei sa citeasca din nou presiuna din anvelopa.
La a mea de exemplu cand mi s-a aprins de la temp prea scazuta am bagat aer pana s-au stins singuri. La Toyota i-am dat un reset la TPMS si nu a mai reapatut mesajul. |
|
#196
Posted 15 January 2024 - 14:39
la astea mai noi, cel putin la Jaguar si Hyundai , nu mai merge cu reset din bord , trebuie sa remediezi problema fizic. Cred ca totusi e o norma europeana de le-a impus sa nu se mai poata reset din bord ci sa se remedieze problema, la unele alerte .
La Dacia noua, cand am avut o , mergea rester din bord (cred ca , inca, mai merge si la Renault , folosesc aceeasi furnizori, nu stiu sigur daca cele noi folosesc si acelasi soft). RaySefo, on 15 ianuarie 2024 - 14:06, said:
La Toyota i-am dat un reset la TPMS si nu a mai reapatut mesajul. Jaguarul i-pace ce il detin e 2022 si nu mai permite reset din bord. GM-ul vecinului care e 2023 la fel, si lui i s -au aprins martorii de presiune pneuri si la fel, nema reste din bord. Eu ii las asa pana in primavara cand se vor stabiliza temperaturile, altfel, remediez azi si maine o iau de la capt, si numai de pus compresorul la roti nu am chef pe frigalaul asta. Oricum, scaderile de presiune odata cu scaderea temperaturii, sunt neglijabile, senzorii nu sunt tocmai bine calibrati, parerea mea. Eu de la inceputul iernii tot oasa merg cu ea, nu are nici pe naiba, fsza e ca in fiecare dimineta imi arata alta valoare pe fiecare roata. Edited by cuculea, 15 January 2024 - 14:40. |
#197
Posted 15 January 2024 - 15:24
Toyota Corolla 2021.
Cand m-am dus la masina dimineata erau 0 grade si vad mesajul cu presiunea..ma dau jos ma uit la fiecare roata..niciuna lasata , intru in meniu la masina si vad TPMS ..am tinut apasat pe buton si scria ca se reseteaza si dupa gata, nu am mai vazut mesajul pana am dat masina inapoi. Attached FilesEdited by RaySefo, 15 January 2024 - 15:32. |
#198
Posted 15 January 2024 - 15:36
RaySefo, on 15 ianuarie 2024 - 15:24, said:
Toyota Corolla 2021. Cand m-am dus la masina dimineata erau 0 grade si vad mesajul cu presiunea..ma dau jos ma uit la fiecare roata..niciuna lasata , intru in meniu la masina si vad TPMS ..am tinut apasat pe buton si scria ca se reseteaza si dupa gata, nu am mai vazut mesajul pana am dat masina inapoi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users