Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault Zoe
Last Updated: May 09 2024 00:12, Started by
Courage
, Sep 24 2022 22:05
·
8
#163
Posted 14 October 2023 - 09:30
Da mi un semn dacs vrei sa testam.din ce stiu masina ta mai are abonamentjl de date activ.
|
#165
Posted 14 October 2023 - 21:25
#166
Posted 16 October 2023 - 07:33
foxbat, on 14 octombrie 2023 - 09:30, said:
Da mi un semn dacs vrei sa testam.din ce stiu masina ta mai are abonamentjl de date activ. |
#167
Posted 01 November 2023 - 19:14
pasilla, on 24 septembrie 2022 - 22:22, said: Sunt curios cat are la - 20 grade si incarcata cu 4 persoane. DAR incarcarea se face cu o viteza de 22 kW, cu ajutorul incarcatorului patentat Renault: Chameleon Charger. Sa inteleg ca un plin dureaza cca. 2 ore ? Ford4, on 08 martie 2023 - 00:49, said:
Exista si zoe cu 43 kw ac. Parca unele din cele cu bateria de 22 kw |
#168
Posted 01 November 2023 - 19:48
#169
Posted 02 November 2023 - 07:32
neata.
M-a cam enervat chestia de la ZOE cu incarcarea la chargere/retele home mai putin "perfecte" - caut un charger de casa, type 2, cu setarea curentului de incarcare (6-8-10-13-16A) la care sa pot "manari" testele de earth conection. Stateam langa un coleg cu alta marca( ) si la el incarcarea mergea - din acceasi priza de casa din care Zoe-ule nu vroia. Ulterior mi-a confirmat si proprietarul pensiunii ca Zoe- nu 'prea se incarca" la el. Cine s-a mai lovit de situatia asta cum a rezolvat-o? Am cumparat si sunt foarte multumit de chargerul pe care mi l-ati recomandat cand am luat masina, din pacate Zoe e mult prea sensibil la incarcare. |
#170
Posted 20 November 2023 - 23:00
Quote Rechemare ZOE: Renault recheamă ZOE-uri fabricate între 13 februarie și 22 februarie 2021 cu codul bateriei: BT4XLR. Motivul: risc de incendiu și pierdere de performanță din cauza defecțiunii bateriei. Renault recall code: 0DKQ https://car-recalls.eu/model/zoe/ https://www.renault....-campaigns.html |
#172
Posted 24 November 2023 - 15:24
Am facut si cea de-a 2 revizie a lui ZOE. A împlinit 2 ani si 42000 km, facuti in proportie de 95% in oras si împrejurimi.
Masina (inca) n-are nici o problema. Ma enerveaza doar lipsa managementului termic al bateriei iarna si greutatea cu care raspund serverele Renault la interogare prin aplicatia dedicata. Reviziile le-am facut la Cobalcescu, asa ca nu stiu cum e la altii. Dupa ce am lasat masina in service am fost sunat si mi s-a comunicat pretul: 780 lei! Evident ca am sarit in sus, ca si anul trecut, si am primit imediat un discount, pretul final fiind 560 lei. Este enorm, dupa parerea mea, avand in vedere ca in afara de filtrul de habitaclu, nimic nu se schimba. Citirea prin OBD nu poate dura 2h, cat factureaza ei. |
|
#173
Posted 24 November 2023 - 20:57
am sunat si eu la Cobalcescu (foarte draguti si amabili) insa ...pe "electrica" - in martie 2024 mai au locuri
masina noua, garantie. |
#174
Posted 26 November 2023 - 21:19
foxbat, on 02 noiembrie 2023 - 07:32, said:
neata. M-a cam enervat chestia de la ZOE cu incarcarea la chargere/retele home mai putin "perfecte" - caut un charger de casa, type 2, cu setarea curentului de incarcare (6-8-10-13-16A) la care sa pot "manari" testele de earth conection. Stateam langa un coleg cu alta marca( ) si la el incarcarea mergea - din acceasi priza de casa din care Zoe-ule nu vroia. Ulterior mi-a confirmat si proprietarul pensiunii ca Zoe- nu 'prea se incarca" la el. Cine s-a mai lovit de situatia asta cum a rezolvat-o? Am cumparat si sunt foarte multumit de chargerul pe care mi l-ati recomandat cand am luat masina, din pacate Zoe e mult prea sensibil la incarcare. Mai in gluma, mai in serios, stiu un utilizator de Zoe care mergea mult in tara si pentru ca tot se lovea de problema asta cu impamantarea, avea la el un tarus si o sticla de apa cu sare (pt cand vezica era goala). |
#175
Posted 26 November 2023 - 22:14
) o sa tin minte asta cu tarusul
revenind la asta cu incarcarea - am facut un powerbank de 10kwh cu care (printre altele la rulota) pot sa incarc si Zoe-le. nu are nicio impamantare - bateria are + si - ul conectate la un invertor (sa zicem, ups) si atat. iesirea (230v) merge perfect la ZOE, aici impamantare fiind "simulata" de invertor(am citit toate discutiile despre cum fac invertoarele asta). deci ma gandem ca pot sa fac ceva similar, conectand intre charger si prizele "rele" ceva. mai era o varianta cu chargere de casa care permit dezactivarea verificarilor sau ceva prin zona asta, fix pentru genul asta de scenarii cu masinute"incapatanate" Multumesc fain pentru raspuns! Edited by foxbat, 26 November 2023 - 22:16. |
#176
Posted 26 November 2023 - 23:14
Quote Zoe injects two pulses (one positive, one negative) between N and PE to determine the loop resistance. 20 mA each from memory. From memory (again) it accepts up to 150 ohms. |
#177
Posted 26 December 2023 - 22:26
Foarte mulțumit de Zoe52, am avut și Zoe41 , și acela minunat.
Mult mai fiabil decât concurența, am prieteni cu Hyundai și alte mărci, cam nașpa de ei, au mai rămas în drum, erori, consum ridicol de mare, etc Vara fără AC am consum mediu de 10,8 kw/100km mers decent pe Eko. Iarna 12,8 kw/100 km și sunt cam friguros. Defapt nu mai e iarnă în România de câțiva ani. Am citit aici supoziții de ...-20 grade. Când a fost atât și unde că m-aș fi dus să fac teste ??! Vrajeli de inapți. Cel mai frig am mers la -5 grade și s-a comportat normal. Ninsoare nu am mai fost de câțiva ani iar dacă ar ninge nu o scot pentru că nu am cauciucuri de iarnă și nu vreau să mai cumpăr cauciucuri de iarnă pentru 2 săptămâni de frig. Dimensiuni cât un Golf 4, exact 4,06m . Suficient. Eu încarc mai mult acasă , 0,68 Lei/kw , București Techirghiol merg cu 20 lei. Trenul costă 80, diesel costă 100. Apropo, la Diesel costul nu reprezintă combustibilul ci întreținere exorbitantă la care s-a ajuns, turbină, EGR filtru de particule, injecție, etc etc ulei, distribuție,... câteva mii de euro anual. Aici e buba. |
|
#178
Posted 27 December 2023 - 08:02
la -5 grade tu ai 12 kwh?vreau si eu.
am avut un drum de iarna cu el si cam 17.. |
#179
Posted 27 December 2023 - 08:54
sa nu intelegi gresit. conduc ZOE si nu zic de rau de el. consumul tau este atins in conditii ideale (masina incalzita, parcare subterana sau garaj incalzit ), traseu plat si cu viteze de pana in 60 ...70 km/h
e similar cu ce merg eu deci stiu cum "suge". cand am mers deunazi la -5 grade dar umezeala - cand am vrut sa incarc aveam pe conducta de la pompa de caldura gheata la greu, practic era ingropata in gheata. cu incalzirea pornita cam 50 % din drum ( din ~ 300km ) - a supt cam 16..18 kwh / 100 km. nimic de zis - a mers super ok insa recunosc ca ma asteptam la mai putin . am avut si ceva vant ca pe autostrada batea de numa numa. una peste alta, detalii (nu mai explic pentru ca vin haterii ) cat am stat la Ploiesti la incarcat am facut si cumparaturile (Cam 30 minute). pe grafic - a incarcat pana la 80% cu 21 apoi (pana la 83..85) spre 20. se vede clar cum la 80 o ia (usor) in jos. nu incarc niciodata mai sus ca n-are rost (cel putin pana acum n-am avut nevoie) in rest super ok ( sa traiasca ADM-ita) so far |
#180
Posted 07 January 2024 - 19:26
m-am lamurit.
este pompa de eliminare condens(dejivrare). care face ca toate alea. de obicei nu stii de ea (nu stiu cati merg pe iarna si umezeala grava in aer) si apoi se opresc la incarcare (la suprafatat si nu in mall sau altele cu "underground" unde e cald). deci de de bine:) cata vreme merge - nu se poate incarca, masina "Asteapta"(nu da eroare). cand s-a oprit - ai "verde" la incarcare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users