Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 

Renault Zoe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#163
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
Da mi un semn dacs vrei sa testam.din ce stiu masina ta mai are abonamentjl de date activ.

#164
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,210
  • Înscris: 22.05.2003
Eu foloseam Zoe Status app (pe IOS).

#165
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
gata - nu mai folosesti? Ce mai face ZOE le? mai e la tine?:)
Sau a fugit cand a vazut tesla?

#166
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008

View Postfoxbat, on 14 octombrie 2023 - 09:30, said:

Da mi un semn dacs vrei sa testam.din ce stiu masina ta mai are abonamentjl de date activ.
Mie mi-a expirat primul abonament de date, insa pe My Renault am avut optiunea de a-l prelungi gratuit. Dar am fo blambec, si nu am observat ca a generat un cod nou de conexiune, si nu intelegeam de ce aplicatia nu imi vede masina.

#167
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,565
  • Înscris: 19.12.2009

View Postpasilla, on 24 septembrie 2022 - 22:22, said:


Sunt curios cat are la - 20 grade si incarcata cu 4 persoane.

DAR incarcarea se face cu o viteza de 22 kW, cu ajutorul incarcatorului patentat Renault: Chameleon Charger.

Sa inteleg  ca un plin dureaza cca. 2 ore ?
Eu, cu un ZOE ZE40, 2017, aveam autonomie la temperaturi de -15°C de peste 200 km. Si da, se incarca cu 22kw, pana la 99% SOC, dupa care, pana la 100% încă cam 15 min.

View PostFord4, on 08 martie 2023 - 00:49, said:

Exista si zoe cu 43 kw ac. Parca unele din cele cu bateria de 22 kw
Cele cu motor Continental, nu Renault, Q210, se incarca cu 43 kwh AC.

#168
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
Attached File  Screenshot_20231101_151826_Samsung Internet.jpg   301.63K   29 downloads

#169
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
neata.
M-a cam enervat chestia de la ZOE cu incarcarea la chargere/retele home mai putin "perfecte" - caut un charger de casa, type 2, cu setarea curentului de incarcare (6-8-10-13-16A) la care sa pot "manari" testele de earth conection.  Stateam langa un coleg cu alta marca(:) ) si la el incarcarea mergea - din acceasi priza de casa  din care Zoe-ule nu vroia. Ulterior mi-a confirmat si proprietarul pensiunii  ca Zoe- nu 'prea se incarca" la el.
Cine s-a mai lovit de situatia asta cum a  rezolvat-o?
Am cumparat si sunt foarte multumit de  chargerul pe care mi l-ati recomandat cand am luat masina, din pacate Zoe e mult prea sensibil la incarcare.

#170
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,210
  • Înscris: 22.05.2003

Quote

Rechemare ZOE: Renault recheamă ZOE-uri fabricate între 13 februarie și 22 februarie 2021 cu codul bateriei: BT4XLR.
Motivul: risc de incendiu și pierdere de performanță din cauza defecțiunii bateriei.

Renault recall code: 0DKQ

https://car-recalls.eu/model/zoe/

https://www.renault....-campaigns.html

#171
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
multam! ( no recall found)

#172
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 07.06.2005
Am facut si cea de-a 2 revizie a lui ZOE. A împlinit 2 ani si 42000 km, facuti in proportie de 95% in oras si împrejurimi.
Masina (inca) n-are nici o problema. Ma enerveaza doar lipsa managementului termic al bateriei iarna si greutatea cu care raspund serverele Renault la interogare prin aplicatia dedicata.
Reviziile le-am facut la Cobalcescu, asa ca nu stiu cum e la altii.
Dupa ce am lasat masina in service am fost sunat si mi s-a comunicat pretul: 780 lei! Evident ca am sarit in sus, ca si anul trecut, si am primit imediat un discount, pretul final fiind 560 lei. Este enorm, dupa parerea mea, avand in vedere ca in afara de filtrul de habitaclu, nimic nu se schimba. Citirea prin OBD nu poate dura 2h, cat factureaza ei.

#173
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
am sunat si eu la Cobalcescu (foarte draguti si amabili) insa ...pe "electrica" - in martie 2024 mai au locuri
masina noua, garantie.

#174
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,210
  • Înscris: 22.05.2003

View Postfoxbat, on 02 noiembrie 2023 - 07:32, said:

neata.
M-a cam enervat chestia de la ZOE cu incarcarea la chargere/retele home mai putin "perfecte" - caut un charger de casa, type 2, cu setarea curentului de incarcare (6-8-10-13-16A) la care sa pot "manari" testele de earth conection.  Stateam langa un coleg cu alta marca(Posted Image ) si la el incarcarea mergea - din acceasi priza de casa  din care Zoe-ule nu vroia. Ulterior mi-a confirmat si proprietarul pensiunii  ca Zoe- nu 'prea se incarca" la el.
Cine s-a mai lovit de situatia asta cum a  rezolvat-o?
Am cumparat si sunt foarte multumit de  chargerul pe care mi l-ati recomandat cand am luat masina, din pacate Zoe e mult prea sensibil la incarcare.
Nu ai ce sa manaresti la impamantare, ca e detectata de masina. tatia nu face nimic.
Mai in gluma, mai in serios, stiu un utilizator de Zoe care mergea mult in tara si pentru ca tot se lovea de problema asta cu impamantarea, avea la el un tarus si o sticla de apa cu sare (pt cand vezica era goala).

#175
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
Posted Image) o sa tin minte asta cu tarusul
revenind la asta cu incarcarea - am facut un powerbank  de 10kwh cu care (printre altele la rulota) pot sa incarc si Zoe-le.
nu are nicio impamantare - bateria are + si - ul  conectate la un invertor (sa zicem, ups) si atat. iesirea (230v) merge perfect la ZOE, aici impamantare fiind "simulata" de invertor(am citit toate discutiile despre cum fac invertoarele asta).
deci ma gandem ca pot sa fac ceva similar, conectand intre charger si prizele "rele" ceva.
mai era o varianta cu chargere de casa care permit dezactivarea verificarilor sau ceva prin zona asta, fix pentru genul asta de scenarii cu masinute"incapatanate"
Multumesc fain pentru raspuns!

Edited by foxbat, 26 November 2023 - 22:16.


#176
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,210
  • Înscris: 22.05.2003

Quote

Zoe injects two pulses (one positive, one negative) between N and PE to determine the loop resistance. 20 mA each from memory. From memory (again) it accepts up to 150 ohms.


#177
jeany

jeany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 13.01.2011
Foarte mulțumit de Zoe52, am avut și Zoe41 , și acela minunat.
Mult mai fiabil decât concurența, am prieteni cu Hyundai și alte mărci, cam nașpa de ei, au mai rămas în drum, erori, consum ridicol de mare, etc
Vara fără AC am consum mediu de 10,8 kw/100km mers decent pe Eko.
Iarna 12,8 kw/100 km și sunt cam friguros. Defapt nu mai e iarnă în România de câțiva ani. Am citit aici supoziții de ...-20 grade. Când a fost atât și unde că m-aș fi dus să fac teste ??! Vrajeli de inapți.
Cel mai frig am mers la -5 grade și s-a comportat normal. Ninsoare nu am mai fost de câțiva ani iar dacă ar ninge nu o scot pentru că nu am cauciucuri de iarnă și nu vreau să mai cumpăr cauciucuri de iarnă pentru 2 săptămâni de frig.
Dimensiuni cât un Golf 4, exact 4,06m . Suficient.
Eu încarc mai mult acasă , 0,68 Lei/kw , București Techirghiol merg cu 20 lei. Trenul costă 80, diesel costă 100. Apropo, la Diesel costul nu reprezintă combustibilul ci întreținere exorbitantă la care s-a ajuns, turbină, EGR filtru de particule, injecție, etc etc ulei, distribuție,... câteva mii de euro anual.
Aici e buba.

#178
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
la -5 grade tu ai 12 kwh?vreau si eu.:)
am avut un drum de iarna cu el si cam 17..

#179
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
sa nu intelegi gresit. conduc ZOE si nu zic de rau de el. consumul tau este atins in conditii ideale (masina incalzita, parcare subterana sau garaj incalzit ), traseu plat si cu viteze de pana in 60 ...70 km/h
e similar cu ce merg eu deci stiu cum "suge".
cand am mers deunazi la -5 grade dar umezeala - cand am vrut sa incarc aveam pe conducta de la pompa de caldura gheata la greu, practic era ingropata in gheata.
cu incalzirea pornita cam 50 % din drum ( din ~ 300km ) - a supt cam 16..18 kwh / 100 km.
nimic de zis - a mers super ok insa recunosc ca ma asteptam la mai putin  .
am avut si ceva vant ca pe autostrada batea de numa numa.
una peste alta, detalii (nu mai explic pentru ca vin haterii :))
cat am stat la Ploiesti la incarcat am facut si cumparaturile (Cam 30 minute).
pe grafic - a incarcat pana la 80% cu 21 apoi (pana la 83..85) spre 20. se vede clar cum la 80 o ia (usor) in jos.
nu incarc niciodata mai sus ca n-are rost (cel putin pana acum n-am avut nevoie)
in rest super ok ( sa traiasca ADM-ita) so far

#180
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
m-am lamurit.
este pompa de eliminare condens(dejivrare). care face ca toate alea.
de obicei nu stii de ea (nu stiu cati merg pe iarna si umezeala grava in aer) si apoi se opresc la incarcare (la suprafatat si nu in mall sau altele cu "underground" unde e cald).
deci de de bine:)
cata vreme merge - nu se poate incarca, masina "Asteapta"(nu da eroare).
cand s-a oprit - ai "verde" la incarcare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate