Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Renault Zoe
Last Updated: Mar 12 2024 16:09, Started by
Courage
, Sep 24 2022 22:05
·
7
#200
Posted 15 January 2024 - 15:47
RaySefo, on 15 ianuarie 2024 - 15:38, said:
Poate erai la minim cu presiuna recomandata. Lasat asa pana la pranz, cand a revenit la normal cu toate cele 4 roti, resetat si asta a fost. La electrica, Kia e-Niro, imi apare eroarea daca am diferenta mai mare de 0,3 ATM Edited by 2cata, 15 January 2024 - 15:49. |
#202
Posted 16 January 2024 - 21:16
Multumesc! Am scos-o la "racoare"
10 minute arata fix pe dos (2.2 si 2.3 pe fata si 2.5 pe spate) dupa inca vreo 5 (am mers cu ochii pe ecranul de presiuni.) minute, pe fata a sarit unul la 2.5. indata si celalat (decalat ~ 15 secunde) si imediat dupa, cei de pe spate s-au dus pe 2.3 parca era un chinez mic in roti ce le dadea"update" dupa 1 ora de mers (oras) - 2.4..2.3 (nu e ok dpmdv la 5 grade sa fie atat de mare diferenta fata de cele 2.6 atm din ele) fata si 2.3 (stabil! ) spatele. evident, nu a mai aparat semnul de eroare, presiunile fiind okis |
#204
Posted 29 January 2024 - 10:25
1. Presiunea se face la rece, cu masina nerulata.
Problema este ca una e presiunea la 15C toamna, cand schimbi anvelopele si alta e la 0 sau -10C. 2. La mine, pe Tesla am facut de 2x presiunea, adica tipa masina iar luna trecuta cand erau -10C, ca in loc de 2.9 bar vedea 2.7-2.8 bar. Acum, ca afara cu +, vad 2.9-3 bar. |
#205
Posted 29 January 2024 - 18:33
#206
Posted 29 January 2024 - 21:26
eu repet situatia mea - senzorii s-au "Declansat" la temperaturi negative DAR CU PRESIUNEA CORECTA in roti!
Adica frigul "le-a luat mintile" ca sa zic asa. Este evindent ca iarna nu i ca vara . .da, Adm, ai dreptate, aceste noutiuni sunt de baza pentru orice sofer (E bine ca le-ai reamintit). in cazul meu toti pasii au fost corect facuti Multu! Adm, on 29 ianuarie 2024 - 10:25, said:
1. Presiunea se face la rece, cu masina nerulata. Problema este ca una e presiunea la 15C toamna, cand schimbi anvelopele si alta e la 0 sau -10C. 2. La mine, pe Tesla am facut de 2x presiunea, adica tipa masina iar luna trecuta cand erau -10C, ca in loc de 2.9 bar vedea 2.7-2.8 bar. Acum, ca afara cu +, vad 2.9-3 bar. tesla tipa la 0.1 diferenta? nice! cel putin nu sunt sanse sa ai pori sau pierderi mici de aer pana sa te informeze! |
#207
Posted 30 January 2024 - 20:48
#208
Posted 09 March 2024 - 10:11
|
#209
Posted 10 March 2024 - 19:51
Azi am stat cu canze-le pe ea. Fiind rece (am avut un deces in familie si am ajuns noaptea deci n-a stat "la caldura in garaj") dimineata cand s-o incarc bateria era pe 4..5 grade. Am stat pana pe la 11:30 si i-am "Dat" cu 10 A sa vad ce face. A facut bine - a pornit (Se auzea zgomotul de la fluxul de aer ce se ducea spre baterie) conditionarea ei - asta inseamna cam 1 kw...1.2 kw. Ulterior (pe la 7 grade) s-a oprit si a continuat incarcarea. Bine - n-a prea contat pentru ca oricum incarcarea era la putere foarte mica - canzele zicea ca pot sa incarc cu 13 +k. Eu incarcam cu nici 2:)
E prima oara cand am auzit preconditionarea. De fapt e si prima oara cand doarme afara Zoe-ele:) |
#210
Posted 11 March 2024 - 20:57
Adm, on 09 martie 2024 - 10:11, said:
Baiatul ala cam face confuzii. Se transporta electricitatea la tesiuni mari pentru ca sa fie curentii mici si pierderile prin rezistenta conductorilor mai mici. Am tot zis ca o sa fac niste teste ca sa ma conving pentru ca personal nu cred ca pierderile sunt mai mari la curenti mai mici de incarcare asa cum am vazut pe aici pe forum ca sustin unii. Pot intelege ca randamentul incarcarii este mai mic daca se foloseste o parte din puterea incarcata sa incalzeasca bateria si fiind curentul de incarcare mai mic dureaza mai mult deci se consuma/pierde mai multa putere. Dar in principiu randamentul unui convertor AC/DC nu ar trebui dupa mine sa fie mai mic la curenti mai mici. In general e procentual. Faptul ca ZOE are pierderi mai mari la incarcarea AC nu poate fi decat un exemplu de convertor AC/DC prost gandit. Cred ca am putea face o comparatie intre randamentul de incarcare AC la diverse EV si la diverse puteri. Convertorul respectiv nu este un redresor chior pentru ca trebuie sa si ridice tensiunea. Pierderile la incarcare ar trebui sa fie mai mari la puteri mai mari, nu invers. ZOE are incarcare pe AC la 22kW ceea ce ma duce cu gandul la un randament mai prost decat la 11kW. Daca ar fi fost asa simplu ar fi pus toti incarcare la 22kW pe AC dar probabil ca nu e asa usor. Sunt curenti mari, temperaturile dezvoltate sunt mari. E necesara rascire suplimentara a componentelor. Orice contact e critic. |
#211
Posted 11 March 2024 - 21:27
https://canze.fisch....part-2-3-phase/
https://canze.fisch....ger-efficiency/ Zoe NU are OBC ca celelalte EV, ci foloseste chiar motorul electric pt conversie (Chameleon Charger). |
#212
Posted 11 March 2024 - 22:46
Nu stiam. Am gasit un filmulet care explica [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gkSYm0wEiI8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Bine, de fapt nu foloseste motorul pentru conversie ci infasurarile lui pe post de bobine dar multi vad, putin cunosc. Explica omul si de ce e randamentul mai mic cand se incarca monofazic. Trebuie sa taie o parte din curent cand e bateria descarcata si e diferenta de tensiune mare. Din ce am vazut in link-urile alea eficienta incarcarii chiar scade de la 16A la 32A asa cum am banuit eu. Trebuie sa fie o eroare undeva la 10 si 13A. Probabil ca a fost racita bateria in timpul incarcarii. Zicea cineva in comentarii ca randamentul pare sa corespunda incarcarii cu racire a bateriei ceea ce ar explica scaderea eficientei incarcarii la scaderea curentului prin functionarea AC o perioada mai mare de timp. |
#213
Posted 12 March 2024 - 07:10
pin_73, on 11 martie 2024 - 20:57, said:
personal nu cred ca pierderile sunt mai mari la curenti mai mici de incarcare asa cum am vazut pe aici pe forum ca sustin unii. 1. Randamentul surselor in comutatie (cum este si convertorul AC / DC din masina) depinde de sarcina. Are un grafic similar cu cel din atasament. 2. In timpul incarcarii masina are un consum propriu fix, in jur de 200W, care se scade tot din curentul de incarcare. Daca incarci cu 1400W, in baterie se duc 1200W, randament total 85% Daca incarci cu 4400W, in baterie se duc 4200W, randament total 95% Attached Files |
|
#214
Posted 12 March 2024 - 14:30
Nu pot sa te contrazic pentru ca nu stapanesc subiectul dar de unde vine consumul ala constant de 200W la incarcare?
Din graficul pus de tine pare ca pe la 30% este eficienta maxima a sursei de comutatie, deci la 32A vine cam 10A cat a dat Dacia incarcatorul la Spring iar plaja in care incarc eu uzual (6-16A) pare sa aiba un randament bun. Ramane sa testez consumul acela fix de care vorbesti si pe care nu stiu de unde sa-l iau. |
#215
Posted 12 March 2024 - 16:09
pin_73, on 12 martie 2024 - 14:30, said:
Nu pot sa te contrazic pentru ca nu stapanesc subiectul dar de unde vine consumul ala constant de 200W la incarcare? pin_73, on 12 martie 2024 - 14:30, said:
Din graficul pus de tine Cifrele exacte nu se vor potrivi la Dacia Spring. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users