Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Renault Zoe
Ultima postare: mai 09 2024 00:12, Inițiat de
Courage
, sep 24 2022 22:05
·
8
#128
Publicat: 09 martie 2023 - 06:25
Quote da, la asta m-am gandit. aia 22 pe type2 sunt oki! 22 kW e maxim la temperatura bateriei de 30c. Iarna bateria are catre 0C => incarca cu cativa kW pe Type 2. Limitarea e data totusi de puterea bateriei si lipsa incalziriii sale, deci efectul se manifeste indiferent daca vorbim de Type 2 sau FastDC. |
#129
Publicat: 29 martie 2023 - 15:41
Am avut 4 Renault ZOE, toate de 41 kw.
Contrazic multe vorbe de mai sus: Zoe are exact 4,04 m , este cât un Golf 4 , pare mic datorită formei ușor țuguiate, eu îl porecleam Oblio. A fost lansat cu promisiunea celor 400km NEDC, îi atingi doar în anumite condiții, mers de la 100% la 0% cu viteză moderată ~60 km/h fără consumatori ! Eu am reușit de multe ori. Eu totuși inconfortabil să ți se aprindă bateria roșu în bord( ultimii 20 km) și nici nu e sănătos pt ea . Citadină ..!?? de unde ? .. făceam țara cu ea de la un cap la altul fără probleme, viteza medie 80-85 kmh preponderent pe drumuri naționale, fără stres, Oblio trimite la baie majoritatea mașinilor electrice. Serios. Zoe oferă o autonomie reală care la alte branduri considerate "de luxe" o plătești dublu. Exemplu recent: Mercedes EQC costă vreo 60.000€ și autonomia reală este de vreo...300 km. De ce ? păi confortul consumă curent mult, defapt totul amendează acumulatorul de tracțiune. În timp ce EQC are consum de aproximativ 25 kw/100 km Renault Zoe consumă cam 12 kw la 100 km, în practică eu merg cu un consum de 10-11 kwt/100 , sunt mulți factori care afectează consumul, vânt, pantă, temperatura, viteza. O să rămâneți surprinși când realizați o medie de 9kw/100 fără prea mare concentrare, apropo am prieteni maniaci care merg cu..7 kw/100 dar deja au timp mult de pierdut.. ,🤗. Așadar Zoe nu-i nici lux, nici putoare, nici limuzină lungă de 6 metri. Este exact ce a fost gândit. O mașină eco și practică , o încarci oriunde AC 22kw , găsești prize type 2 peste tot. Varianta nouă cu DC50 kw nu prea merită, în România sunt destul de rare și mereu ocupate de "mastodonți" cu bateria de 100kw . Nu uitați că cu cât bateria e mai mare , cu atât e mai greoaie, mai greu de încărcat și mai scumpă. Autonomia nu-i direct proporțională cu mărimea bateriei. Crește greutatea, crește consumul. Înainte de a vă cumpăra o mașină electrică gândiți-vă că peste 15 ani o veți arunca la reciclare .E posibil ca în acești ani să nu aveți timp să vă amortizați suma cheltuită așadar eu zic nu mașinile electrice peste 40000 €. |
#130
Publicat: 29 martie 2023 - 18:33
jeany, on 29 martie 2023 - 15:41, said:
Înainte de a vă cumpăra o mașină electrică gândiți-vă că peste 15 ani o veți arunca la reciclare .E posibil ca în acești ani să nu aveți timp să vă amortizați suma cheltuită așadar eu zic nu mașinile electrice peste 40000 €. Daca tine 15 ani eu unul sunt foarte multumit, in 15 ani se pot schimba foarte multe pe plan global. Sper ca randurile pe care le-ai scris mai sus sa se aplice si la fratele electric mai mare de la Renault, Megane. |
#131
Publicat: 29 martie 2023 - 19:20
Adm, on 09 martie 2023 - 06:25, said:
22 kW e maxim la temperatura bateriei de 30c. Iarna bateria are catre 0C => incarca cu cativa kW pe Type 2. Limitarea e data totusi de puterea bateriei si lipsa incalziriii sale, deci efectul se manifeste indiferent daca vorbim de Type 2 sau FastDC. am o nelamurire. cica(poate e valabil la modelul de 50 ..)exista si conditionare a bateriei ( se observa daca o pui sa inceapa incarcarea la o anumita ora si e frig - inainte de ora respectiva apare un consum de curent (nu am retinut cat) si temperatura bateriei incepe sa urce(gen max 7 grade pe mononfazat si 11 pe tri). se poate confirma comportamentul asta? ( am rascolit netul ) |
#132
Publicat: 29 martie 2023 - 20:28
Poate au bagat o rezistenta la 50kW, dar altfel nu are conducte de antigel dedicate.
https://www.speakev....tioning.148704/ Quote Q: Does preconditioning warm/cool the battery to its optimal temperature range, too? A: No, preconditioning is only for the cabin. Zoe's battery has only active air cooling. |
#133
Publicat: 30 martie 2023 - 10:54
pexic, on 04 martie 2023 - 10:58, said:
De unde ai scos "pret mic" = 4000eur ? ce e asa mic la pretul ala ? sau traiesti cu impresia ca o baterie pusa in locul gaurii respective te va costa mai putin de 10k eur ? Eu doar ma intreb, care-i mecanismul prin care ramai fara acumulator. Ca n-am vazut de exemplu, Tesla fara acumulator, la vanzare. |
#134
Publicat: 30 martie 2023 - 14:57
#138
Publicat: 01 aprilie 2023 - 07:26
wtf. nimeni nu si-a cumparat cea mai ieftina masina EV din RO, made in EU?
mda. revin tot eu. pretul cu o rabla si niste mici dotari de femeie(sa nu inghete bunatate de fundulet) este la fel peste tot (in jur de 28k eur) ma speriasem - in fisa de produs trebuie sa citesti cu atentie nu ca mine, pe diagonala (citeam descrierea unui model si pretul de la altul:) ) |
#139
Publicat: 01 aprilie 2023 - 07:55
foxbat, on 01 aprilie 2023 - 07:26, said:
wtf. nimeni nu si-a cumparat cea mai ieftina masina EV din RO, made in EU? mda. revin tot eu. pretul cu o rabla si niste mici dotari de femeie(sa nu inghete bunatate de fundulet) este la fel peste tot (in jur de 28k eur) ma speriasem - in fisa de produs trebuie sa citesti cu atentie nu ca mine, pe diagonala (citeam descrierea unui model si pretul de la altul:) ) vanzari 2022 UE Tesla Model 3: 23.013 (-3%) Tesla Model Y: 18.968 Fiat 500e: 6.579 (+90%) Kia e-Niro: 5.217 (+29%) Volkswagen ID.4: 5.009 (+4%) Peugeot e-208: 4.201 (+4%) Renault Zoe: 4.054 (-25%) |
#141
Publicat: 01 aprilie 2023 - 17:01
raven75, on 01 aprilie 2023 - 07:55, said: Zoe e in cadere libera...au aparut multe alte optiuni. Eficienta slaba la incarcare (80% fata de 95% restul), viteza de incarcare mediocra, probleme cu pompa de caldura iarna - toate pica dupa 2-3 ani etc. incarcarea pe 22kw era o smecherie acum 3-4 ani...intre timp au aparut multe CCS-uri de mare viteza. vanzari 2022 UE Tesla Model 3: 23.013 (-3%) Tesla Model Y: 18.968 Fiat 500e: 6.579 (+90%) Kia e-Niro: 5.217 (+29%) Volkswagen ID.4: 5.009 (+4%) Peugeot e-208: 4.201 (+4%) Renault Zoe: 4.054 (-25%) Este vorba de modelul actual,z50? Parca se rezolvasera prbl de care zici(oricum are ganrantie ) Ca idee,ce ev recomanzi cu pret cel mult egal si autonomie la fel?Multumesc |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi