Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior

Timpi asteptare in contract de tr...
 Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete

Simbol "bec aprins" tele...
 Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC

Propuneri pentru imbunatatirea pr...
 Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...
 

Renault Zoe

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
216 răspunsuri în acest subiect

#127
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.184
  • Înscris: 13.11.2017

 foxbat, on 08 martie 2023 - 09:04, said:

nu cred ca mia exista pe variantele actuale. cel putin in configurator n-am vazut. e doar aia rapida, scumpa

Pe variantele actuale nu mai exista. Eu credeam ca vrei una sh.

#128
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Mesaje: 24.322
  • Înscris: 22.05.2003

Quote

da, la asta m-am gandit. aia 22 pe type2 sunt oki!

22 kW e maxim la temperatura bateriei de 30c.
Iarna bateria are catre 0C => incarca cu cativa kW pe Type 2.

Limitarea e data totusi de puterea bateriei si lipsa incalziriii sale, deci efectul se manifeste indiferent daca vorbim de Type 2 sau FastDC.

#129
jeany

jeany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 75
  • Înscris: 13.01.2011
Am avut 4 Renault ZOE, toate de 41 kw.
Contrazic multe vorbe de mai sus: Zoe are exact 4,04 m , este cât un Golf 4 , pare mic datorită formei ușor țuguiate, eu îl porecleam Oblio.
A fost lansat cu promisiunea celor 400km NEDC, îi atingi doar în anumite condiții, mers de la 100% la 0% cu viteză moderată ~60 km/h fără consumatori ! Eu am reușit de multe ori. Eu totuși inconfortabil să ți se aprindă bateria roșu în bord( ultimii 20 km) și nici nu e sănătos pt ea .
Citadină ..!?? de unde ? .. făceam țara cu ea de la un cap la altul fără probleme, viteza medie 80-85 kmh preponderent pe drumuri naționale, fără stres, Oblio trimite la baie majoritatea mașinilor electrice. Serios. Zoe oferă o autonomie reală care la alte branduri considerate "de luxe" o plătești dublu. Exemplu recent: Mercedes EQC costă vreo 60.000€ și autonomia reală este de vreo...300 km. De ce ? păi confortul consumă curent mult, defapt totul amendează acumulatorul de tracțiune. În timp ce EQC are consum de aproximativ 25 kw/100 km Renault Zoe consumă cam 12 kw la 100 km, în practică eu merg cu un consum de 10-11 kwt/100 , sunt mulți factori care afectează consumul, vânt, pantă, temperatura, viteza. O să rămâneți surprinși când realizați o medie de 9kw/100 fără prea mare concentrare, apropo am prieteni maniaci care merg cu..7 kw/100 dar deja au timp mult de pierdut.. ,🤗.
Așadar Zoe nu-i nici lux, nici putoare, nici limuzină lungă de 6 metri. Este exact ce a fost gândit. O mașină eco și practică , o încarci oriunde AC 22kw , găsești prize type 2 peste tot. Varianta nouă cu DC50 kw nu prea merită, în România sunt destul de rare și mereu ocupate de "mastodonți" cu bateria de 100kw . Nu uitați că cu cât bateria e mai mare , cu atât e mai greoaie, mai greu de încărcat și mai scumpă. Autonomia nu-i direct proporțională cu mărimea bateriei. Crește greutatea, crește consumul.
Înainte de a vă cumpăra o mașină electrică gândiți-vă că peste 15 ani o veți arunca la reciclare .E posibil ca în acești ani să nu aveți timp să vă amortizați suma cheltuită așadar eu zic nu mașinile electrice peste 40000 €.

#130
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.284
  • Înscris: 22.05.2011

 jeany, on 29 martie 2023 - 15:41, said:

Înainte de a vă cumpăra o mașină electrică gândiți-vă că peste 15 ani o veți arunca la reciclare .E posibil ca în acești ani să nu aveți timp să vă amortizați suma cheltuită așadar eu zic nu mașinile electrice peste 40000 €.

Daca tine 15 ani eu unul sunt foarte multumit, in 15 ani se pot schimba foarte multe pe plan global.

Sper ca randurile pe care le-ai scris mai sus sa se aplice si la fratele electric mai mare de la Renault, Megane.

#131
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.979
  • Înscris: 22.12.2005

 Adm, on 09 martie 2023 - 06:25, said:

22 kW e maxim la temperatura bateriei de 30c.
Iarna bateria are catre 0C => incarca cu cativa kW pe Type 2.

Limitarea e data totusi de puterea bateriei si lipsa incalziriii sale, deci efectul se manifeste indiferent daca vorbim de Type 2 sau FastDC.

am o nelamurire. cica(poate e valabil la modelul de 50 ..)exista si conditionare a bateriei ( se observa daca o pui sa inceapa incarcarea la o anumita ora si e frig - inainte de ora respectiva apare un consum de curent (nu am retinut cat) si temperatura bateriei incepe sa urce(gen max 7 grade pe mononfazat si 11 pe tri). se poate confirma comportamentul asta? ( am rascolit netul :) )

#132
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Mesaje: 24.322
  • Înscris: 22.05.2003
Poate au bagat o rezistenta la 50kW, dar altfel nu are conducte de antigel dedicate.

https://www.speakev....tioning.148704/

Quote

Q: Does preconditioning warm/cool the battery to its optimal temperature range, too?
A: No, preconditioning is only for the cabin. Zoe's battery has only active air cooling.


#133
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 872
  • Înscris: 05.09.2007

 pexic, on 04 martie 2023 - 10:58, said:

De unde ai scos "pret mic" = 4000eur ? ce e asa mic la pretul ala ? sau traiesti cu impresia ca o baterie pusa in locul gaurii respective te va costa mai putin de 10k eur ?

Eu doar ma intreb, care-i mecanismul prin care ramai fara acumulator. Ca n-am vazut de exemplu, Tesla fara acumulator, la vanzare.

#134
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 193
  • Înscris: 07.06.2005
Nu e nici un mecanism. A fost un artificiu financiar gândit de Renault în țările din vest. Se vindea mașina fără acumulator, pe care ți-l închiriau. Era un soi de leasing prin banca Renault doar pentru acumulator. Din acest motiv se găsesc, în vest, ZOE fără acumulator.

#135
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 992
  • Înscris: 03.10.2010
Oare astia de la Politia Locala ai luat-o cu acumulator sau fara?


Lasand gluma la o parte am fost foarte incantat azi sa vad EV la ei.

Fișiere atașate



#136
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.309
  • Înscris: 02.05.2008
Cei de la sector 6 au de ceva vreme... inclusiv fara numere verzi.

#137
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.979
  • Înscris: 22.12.2005
Buna.
Ma intereseaza(si in PM daca e rusine:) ). cat este pretul primit (pentru cine a aplicat) la ZOE 50 R135 Iconic ( cu ANF, 1 rabla). Multumesc

#138
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.979
  • Înscris: 22.12.2005
wtf. nimeni nu si-a cumparat cea mai ieftina masina EV din RO, made in EU?

mda. revin tot eu.
pretul cu o rabla  si niste mici dotari de femeie(sa nu inghete bunatate de fundulet) este la fel peste tot (in jur de 28k eur)
ma speriasem :) - in fisa de produs trebuie sa citesti cu atentie nu ca mine, pe diagonala (citeam descrierea unui model si pretul de la altul:) )

#139
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.185
  • Înscris: 16.05.2012

 foxbat, on 01 aprilie 2023 - 07:26, said:

wtf. nimeni nu si-a cumparat cea mai ieftina masina EV din RO, made in EU?

mda. revin tot eu.
pretul cu o rabla  si niste mici dotari de femeie(sa nu inghete bunatate de fundulet) este la fel peste tot (in jur de 28k eur)
ma speriasem Posted Image - in fisa de produs trebuie sa citesti cu atentie nu ca mine, pe diagonala (citeam descrierea unui model si pretul de la altul:) )
Zoe e in cadere libera...au aparut multe alte optiuni. Eficienta slaba la incarcare (80% fata de 95% restul), viteza de incarcare mediocra, probleme cu pompa de caldura iarna - toate pica dupa 2-3 ani  etc.  incarcarea pe 22kw era o smecherie acum 3-4 ani...intre timp au aparut multe CCS-uri de mare viteza.

vanzari 2022 UE

Tesla Model 3: 23.013 (-3%)
Tesla Model Y: 18.968
Fiat 500e: 6.579 (+90%)
Kia e-Niro: 5.217 (+29%)
Volkswagen ID.4: 5.009 (+4%)
Peugeot e-208: 4.201 (+4%)
Renault Zoe: 4.054 (-25%)

#140
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 819
  • Înscris: 20.02.2006
Vanzari UE? Springul a avut mai putin ca Zoe?

#141
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.979
  • Înscris: 22.12.2005

 raven75, on 01 aprilie 2023 - 07:55, said:


Zoe e in cadere libera...au aparut multe alte optiuni. Eficienta slaba la incarcare (80% fata de 95% restul), viteza de incarcare mediocra, probleme cu pompa de caldura iarna - toate pica dupa 2-3 ani  etc.  incarcarea pe 22kw era o smecherie acum 3-4 ani...intre timp au aparut multe CCS-uri de mare viteza.

vanzari 2022 UE

Tesla Model 3: 23.013 (-3%)
Tesla Model Y: 18.968
Fiat 500e: 6.579 (+90%)
Kia e-Niro: 5.217 (+29%)
Volkswagen ID.4: 5.009 (+4%)
Peugeot e-208: 4.201 (+4%)
Renault Zoe: 4.054 (-25%)

Este vorba de modelul actual,z50?
Parca se rezolvasera prbl de care zici(oricum are ganrantie )
Ca idee,ce ev recomanzi cu pret cel mult egal si autonomie la fel?Multumesc

#142
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 810
  • Înscris: 18.05.2019
Ti-am mai zis de e208 si nu inteleg de ce ti se pare mai scump decat ZOE. Cel mai ieftin Zoe cu incarcare rapida e ~36k EUR; cel mai ieftin e208 este 35kEUR. Minus rable, ambele ies pe la 25-26kEUR.

#143
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.979
  • Înscris: 22.12.2005
Merci frumos. speram sa fie ceva nou (am trecut prin corsa, mini,fiat 500e etc inainte - parca am si postat pe aici).

deci Opel nu.

next ?:)

#144
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.979
  • Înscris: 22.12.2005
ceva recomandari de statii in zona IF ? ca sa nu le testez pe toate ca mi umplu tel de aplicatii.
echarge(renovatio)- done

type2 ( nu ma intereseazacss samd)only, please

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate