Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 

Povestea unui implant dentar

* * * * - 7 votes
  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#127
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
Dupa 22 de ore de la operatie primele impresii:
- mandibula 6 implant Zimmer
- maxilar 8 implant Dentinium plus doua sinus-lift
- au disparut durerile, cam 2 pe o scara de la 1 la10.
- fata umflata parca sunt monstru, medicul a spus ca dupa cateva zile o sa revin la normal
- stare generala buna

#128
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
Si cat de functional vei fi in perioada asta de vindecare, pana sa vina coroanele peste? Mai ai cum sa mananci chestii solide?
Also, nu trebuia sa treaca timp intre sinus lift si implant?

#129
Jumong

Jumong

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 737
  • Înscris: 01.05.2009
La inceput chestii moi (supe creme, orezache, chestii, socoteli), iar dupa ce-i scoate sarmele, dupa ce verifica si da ok-ul, ii poate face proteze temporare (Fixodent Corega)....depinde ce s-au inteles la planul de tratament, si se poate mesteca si chestii mai tari, dar nu foarte tari.. Asta daca a acoperit implanturile cu bonturi din alea "plate" si a cusut gingia deasupra.