Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Negociere la reprezentanta

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#91
robi101012981

robi101012981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 15.08.2018

View PostMBSL, on 09 februarie 2022 - 00:39, said:



Un bun prieten a cumpărat, în leasing, de nou, un autoturism Ford Focus, pe benzină, în anul 2006.

Teoretic, o mașină fabricată în Germania, care ar fi trebuit să funcționeze impecabil.

Din păcate, a avut întotdeauna un consum exagerat de mare.

Indiferent de regimul de funcționare : în oraș sau în afară.
discutam despre 2006 vs 2022, ecoboost s-a schimbat in bine, nu mai e vechiul ,,ecoboom", Ford a invatat din greseli si a facut un motor f bun ptr pretul cerut care nu e ptr pretentiosii care sunt dornici sa auda zgomotul motorului. Pe mine ma intereseaza sa ma duca din A in B in siguranta, cu un confort sporit, si sa nu ma coste mult, iar Focus este una dintre masini care face asta.Daca stau sa ascult fiecare zgomot, ca bate nu stiu cum motorul, ca am un joc la cutia de viteze, ar trebui sa o iau razna...Pana la urma am dat 20k pe masina, nu 70-80k ca sa am pretentia sa sune excelent si sa nu aiba nimic, pana la urma si cele mai scumpe masini au probleme de calitate, in ziua de azi toate-s consumabile, nu te mai poti baza pe o masina mai mult de 5 ani.

#92
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,906
  • Înscris: 27.01.2016
Dar puteau sa faca un motor mai mic daca voiau sa nu consume dar sa-l faca in 4 cilindri.  Pt ca in trei cilindri motorul pur si simplu nu se echilibrează. Dar cata vreme piata nu da un răspuns negativ producătorilor si continua sa le cumpere toate mizeriile e normal sa profite.

#93
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022

View Postadrian_r5, on 09 februarie 2022 - 10:11, said:

Da ...si alea sub 0.9 l si 2 cilindri sa fie conduse fara permis Posted Image
asta se intampla de mult timp!

#94
Lapanjel

Lapanjel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.02.2022
Salut!
Un sfat va rog de la cine a mai trecut prin situația aceasta.Cumpararea unui autoturism nou.
Deci, am fost la dealer am găsit mașina care ne plăcea. Am primit oferta cu toate reducerile.
Preț mașină 15754 minus toate cele= 14.054.
Din acest preț se scade rabla și se ajunge la cat am bătut palma 13054.
Acum, am primit proforma + contract de 14054.
Nu cred că e ok, din moment ce prețul a fost negociat la 13054.
Dealerul zice că de aici 14054 € se scade rabla și se ajunge la prețul negociat.
Ok. Dar contractul e contract. Daca semnez 14.. plătesc 14..sau mergem pe vorbe( semnez 14 după rabla la sfârșit voi plati doar 13).
Cum sta treaba! Mulțumesc, Sănătate!






#95
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Păi tu 14 plătești. Că o parte din ei îi plătești cu un voucher rabla, e doar treabă de metodă de plată.

Ca atunci când mergi la supermarket și plătești cumpărăturile parțial cu bonuri de masă, parțial cu cardul. Pe bon scrie suma totală, nu doar cât ai plătit cu cardul.

Faptul că tot dealerul se ocupă să-ți găsească rablă și o bagă în sistem pentru tine, iar e altă treabă. Nu intră în responsabilitatea lui, el doar te ajută. În acte, rabla e a ta și tu o folosești să plătești o parte din suma de pe factură, respectiv din cei 14k.

#96
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

View Postrobi101012981, on 09 februarie 2022 - 10:43, said:

discutam despre 2006 vs 2022, ecoboost s-a schimbat in bine, nu mai e vechiul ,,ecoboom", Ford a invatat din greseli si a facut un motor f bun ptr pretul cerut care nu e ptr pretentiosii care sunt dornici sa auda zgomotul motorului. Pe mine ma intereseaza sa ma duca din A in B in siguranta, cu un confort sporit, si sa nu ma coste mult, iar Focus este una dintre masini care face asta.Daca stau sa ascult fiecare zgomot, ca bate nu stiu cum motorul, ca am un joc la cutia de viteze, ar trebui sa o iau razna...Pana la urma am dat 20k pe masina, nu 70-80k ca sa am pretentia sa sune excelent si sa nu aiba nimic, pana la urma si cele mai scumpe masini au probleme de calitate, in ziua de azi toate-s consumabile, nu te mai poti baza pe o masina mai mult de 5 ani.
tu esti in faza de acceptare. momentan incerci sa te convingi ca focus-ul ala cu motor cat sticla de cola in 3 pistoane e cea mai buna alegere.
dar daca ai fi mers in focus .15 ecoboost in 4 cilindri ai fi vazut si diferenta de sunet si mai ales diferenta de putere.

am mers odata cu astra j 1.4 turbo de 140 cp a unui vecin si mi-a placut cum accelereaza cu toate ca era o masina grea si accelera un pic mai greu la turatii mici.
cand am mers cu focus-ul 1.0 partz-boost de 125 cp mi se parea ca merg cu drujba. accelera bine ca era o masina usoara dar ma enerva la culme sunetul motorului: brr-brrr-brrrr-brrrrr !!!!
sincer daca ar trebui sa aud sunetul ala in fiecare zi mai bine as merge pe jos sau cu bicicleta.

#97
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,906
  • Înscris: 27.01.2016

View Postrex, on 12 februarie 2022 - 14:14, said:


tu esti in faza de acceptare. momentan incerci sa te convingi ca focus-ul ala cu motor cat sticla de cola in 3 pistoane e cea mai buna alegere.
dar daca ai fi mers in focus .15 ecoboost in 4 cilindri ai fi vazut si diferenta de sunet si mai ales diferenta de putere.

am mers odata cu astra j 1.4 turbo de 140 cp a unui vecin si mi-a placut cum accelereaza cu toate ca era o masina grea si accelera un pic mai greu la turatii mici.
cand am mers cu focus-ul 1.0 partz-boost de 125 cp mi se parea ca merg cu drujba. accelera bine ca era o masina usoara dar ma enerva la culme sunetul motorului: brr-brrr-brrrr-brrrrr !!!!
sincer daca ar trebui sa aud sunetul ala in fiecare zi mai bine as merge pe jos sau cu bicicleta.
Da si sa vezi daca la un moment dat vrei sa vinzi drujba aia ca nu ti-o ia nimeni sau ma rog poate cu greu ...

#98
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

View PostTestosteron, on 12 februarie 2022 - 14:27, said:

Da si sa vezi daca la un moment dat vrei sa vinzi drujba aia ca nu ti-o ia nimeni sau ma rog poate cu greu ...
nu eu am cumparat focus 1.0 partz-boost ci robi101012981

si se gaseste cine sa o cumpere, ca in prezent cam toate masinile noi vin cu motoare mici si in 3 pistoane. e o tendinta generala la toti producatorii ca sa indeplineasca restrictiile de emissi.
si daca s-au gasit unii care sa le cumpere de noi la 20K euro o sa se gaseasca si altii care sa le cumpere second-hand la un pret mai mic

Edited by rex, 12 February 2022 - 17:45.


#99
robi101012981

robi101012981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 15.08.2018

View PostTestosteron, on 12 februarie 2022 - 14:27, said:

Da si sa vezi daca la un moment dat vrei sa vinzi drujba aia ca nu ti-o ia nimeni sau ma rog poate cu greu ...
Hai nu serios? :)) In momentul asta, daca pui pe autovit masina, in 2 saptamani deja e vanduta :) Sunt oameni normali la cap care nu au nevoie de motor minim 1.5 cu 7 pistoane, se multumesc cu unul de 1.0 care e destul de puternic ptr un om normal, in care ai un consum mic si bun, si care nu te lasa la greu. Am testat si 1.5, dar sincer nu am nevoie de atata putere, ptr mine 1.0 este arhisuficient ca nu ma duc la raliuri, iar mild hybrid-ul e bine venit :)

#100
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,906
  • Înscris: 27.01.2016

View Postrobi101012981, on 15 februarie 2022 - 09:46, said:


Hai nu serios? :)) In momentul asta, daca pui pe autovit masina, in 2 saptamani deja e vanduta :) Sunt oameni normali la cap care nu au nevoie de motor minim 1.5 cu 7 pistoane, se multumesc cu unul de 1.0 care e destul de puternic ptr un om normal, in care ai un consum mic si bun, si care nu te lasa la greu. Am testat si 1.5, dar sincer nu am nevoie de atata putere, ptr mine 1.0 este arhisuficient ca nu ma duc la raliuri, iar mild hybrid-ul e bine venit :)
Pai uite si eu am motor de 1,2 dar e in 4 pistoane. Si sincer n-as face schimb cu tine nici n-as cumpăra o masina in trei pistoane ci una in 4 dar cu cilindree mică.

#101
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 14.10.2018

View PostLapanjel, on 10 februarie 2022 - 08:03, said:

Salut!
Un sfat va rog de la cine a mai trecut prin situația aceasta.Cumpararea unui autoturism nou.
Deci, am fost la dealer am găsit mașina care ne plăcea. Am primit oferta cu toate reducerile.
Preț mașină 15754 minus toate cele= 14.054.
Din acest preț se scade rabla și se ajunge la cat am bătut palma 13054.
Acum, am primit proforma + contract de 14054.
Nu cred că e ok, din moment ce prețul a fost negociat la 13054.
Dealerul zice că de aici 14054 € se scade rabla și se ajunge la prețul negociat.
Ok. Dar contractul e contract. Daca semnez 14.. plătesc 14..sau mergem pe vorbe( semnez 14 după rabla la sfârșit voi plati doar 13).
Cum sta treaba! Mulțumesc, Sănătate!
Pe factura e trecut pretul cu tot cu rabla. Tu deschide ochii la proforme, in rest nu ai treaba. Oricum, o sa platesti in lei la curs BNR+x%.

#102
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Colegu' @robi101012981 le invarte sa iasa de un confirmation bias, si-o zic ca om cu peste 40k condusi in EcoBoostu' de 125CP, care ecoboost efectiv bubuie peste 12% in Constanta, iarna! (deci NU Bucuresti, nu CT vara) - e drept, la ore de varf, numa' la frecusul de "du copiii, ia copiii". Ba chiar cand faceam 'pompa la pompa' si tineam te miri ce statistici prin aplicatii atingeam 13% (ca deh, BCul e mai optimist de fel). Aia cu 'exploatarea, stilul de condus' nu tine, ca 4 in linie de dinainte, mai putini caluti, infinit mai 'fasneti' in traficul de oras luau sugeau ceva mai putin.

Ca are avantajele lui, ca-i ieftin in exploatare, ca extraurban e, intr-adevar, economicos, nu neg. Da-n trafic de oras aglomerat...nah.

Cat despre discounturi, Ford inca practica, insa deja au precizat colegii situatia reala: vrei ceva la cautare, ce se vinde la pret de lista? Cam aia platesti.
Vrei un model de pe stoc, mai greu vandabil, ceva la schimbare de generatie? Atunci ai loc.

#103
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022

View Postrobi101012981, on 15 februarie 2022 - 09:46, said:

Sunt oameni normali la cap care nu au nevoie de motor minim 1.5 cu 7 pistoane, se multumesc cu unul de 1.0 care e destul de puternic ptr un om normal,
nu oamenii au nevoie de un numar par de cilindri, ci motoarele.
daca esti neamt (de exemplu) si poti plati 3000-5000 euro avans + 200-300 euro/luna, ai masina noua toata viata (din gama medie).
daca vrei sa tragi de ciunga 15 ani, cam nasol...

#104
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007

View PostTestosteron, on 12 februarie 2022 - 14:27, said:

Da si sa vezi daca la un moment dat vrei sa vinzi drujba aia ca nu ti-o ia nimeni sau ma rog poate cu greu ...

supozitii nefondate. am vandut eu in toamna lui 2020 un Focus 1.0 2013 (fabricatie 2012), din familie. Pus la pretul real al pietei (deci mai scump o idee decat la samsarii care vindeau diesel #shcanou cu 70-90k km). Luat din Romania, rulat doar in Romania, ~70k km, tehnic impecabil, estetic ambele bare usor zgariate pe colt (de altii prin marketuri/parcari).

In 6 zile (de cand a aparut anuntul pe autovit si pe olx) l-am si dat. Am avut vreo 15 vizionari si 4 oferte pe el (in cele din urma s-a dat cu 100e sub pretul afisat de mine, ca sa nu zic ca nu am negociat). De restul (consum, performante etc) nu ma pronunt pt ca nu l-am condus decat de vreo 2 ori.

Edited by Genesis, 16 February 2022 - 19:13.


#105
MBSL

MBSL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 16.11.2021

View PostYo-carman, on 09 februarie 2022 - 07:29, said:

cat de mare a fost consumul? spune niste valori.



13 - 14 l / 100 km, atât în afară, cât și în oraș.

În toată perioada în care a deținut-o nu a reușit să coboare sb acest consum, deși a fost la mai multe reprezentanțe ale producătorului și cu toate eforturile depuse de acestea îi înlocuirea unor componente care, în mod normal pot influența consumul de carburant, nu săa reușit scăderea lui.

După câțiva ani a vândut mașina, cu doar 15.000 de km parcurși.

View PostMBSL, on 09 februarie 2022 - 00:39, said:



Un bun prieten a cumpărat, în leasing, de nou, un autoturism Ford Focus, pe benzină, în anul 2006.

Teoretic, o mașină fabricată în Germania, care ar fi trebuit să funcționeze impecabil.

Din păcate, a avut întotdeauna un consum exagerat de mare.

Indiferent de regimul de funcționare : în oraș sau în afară.

View PostGenesis, on 16 februarie 2022 - 19:08, said:

supozitii nefondate. am vandut eu in toamna lui 2020 un Focus 1.0 2013 (fabricatie 2012), din familie. Pus la pretul real al pietei (deci mai scump o idee decat la samsarii care vindeau diesel #shcanou cu 70-90k km). Luat din Romania, rulat doar in Romania, ~70k km, tehnic impecabil, estetic ambele bare usor zgariate pe colt (de altii prin marketuri/parcari).

In 6 zile (de cand a aparut anuntul pe autovit si pe olx) l-am si dat. Am avut vreo 15 vizionari si 4 oferte pe el (in cele din urma s-a dat cu 100e sub pretul afisat de mine, ca sa nu zic ca nu am negociat). De restul (consum, performante etc) nu ma pronunt pt ca nu l-am condus decat de vreo 2 ori.

View PostMBSL, on 17 februarie 2022 - 00:22, said:



13 - 14 l / 100 km, atât în afară, cât și în oraș.

În toată perioada în care a deținut-o nu a reușit să coboare sb acest consum, deși a fost la mai multe reprezentanțe ale producătorului și cu toate eforturile depuse de acestea îi înlocuirea unor componente care, în mod normal pot influența consumul de carburant, nu săa reușit scăderea lui.

După câțiva ani a vândut mașina, cu doar 15.000 de km parcurși.



Susțin în continuare cele ce le-am scris anterior.

De ce sunt așa sigur ?

Pentru că mașina respectivă a fost cumpărată de partenerul meu de afaceri în firma care era de fapt proprietarul ei de drept.

#106
robi101012981

robi101012981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 15.08.2018

View PostYo-carman, on 16 februarie 2022 - 14:17, said:

nu oamenii au nevoie de un numar par de cilindri, ci motoarele.
daca esti neamt (de exemplu) si poti plati 3000-5000 euro avans + 200-300 euro/luna, ai masina noua toata viata (din gama medie).
daca vrei sa tragi de ciunga 15 ani, cam nasol...
Pai nu o iau ptr 15 ani, cine a zis asta? In 5 ani o vand, ca atat e durata de viata a unei masini. Am vazut pe forum-ul de Focus din Germania multi nemti care-s multumiti de ,,drujba" asta, trebuie doar sa o intretii si sa stii sa o conduci, ca-n rest e o masina buna.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate