Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala
 PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?
 

Skoda Octavia iV Plug in Hybrid

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
254 replies to this topic

#37
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
Întrebare pentru diddy-fan-2pac

Câți kwh/100 km îți consumă?

Într-adevăr daca o încarci din mers am observat ca îți crește consumul la cel pe benzina cu cel puțin 1 l, asta și în funcție de modul de condus.

#38
diddy_fan_2pac

diddy_fan_2pac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 07.03.2008

View Postutopium, on 18 septembrie 2021 - 17:37, said:

Tot 18" aveai pe 2.0 TDI?
Nu, 17"

@ Alin exemplu de azi., pt mine variaze intre 20 si 30

Attached Files


Edited by diddy_fan_2pac, 18 September 2021 - 18:27.


#39
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
Da, avem stiluri diferite de condus.

La mine variază între 10 și 20.

Attached Files



#40
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,025
  • Înscris: 14.08.2007
Inseamna ca tu ai autonomie mai mare prin oras, nu?

#41
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
Da, undeva până la 70 km.


#42
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009

View PostAlin_Gratian, on 17 septembrie 2021 - 19:55, said:

Tocmai am intrat în posesia unei mașini Skoda Octavia iV Plug in Hybrid.

Felicitari, sa te duca mult si bine si fara probleme!
Este minunat ca apar posesori de diferite feluri de PHEV, mai ales cele la preturi accesibile. Eu unul o sa citesc absolut tot ce vei spune despre masina. Cu bune, cu rele.

Cum este cu garda la sol? O mai scoti si pe drumuri pietruite sau doar asfalt? Antifonarea pe sub? Si o poza cu portbagajul, te rog, daca se poate.

View PostGroot, on 18 septembrie 2021 - 11:34, said:

PHEV nu are roata de rezerva deloc. Niciun producator la niciun model nu pune roata de rezerva.

Exista totusi exceptia, am gasit-o de curand, Volvo X60 Recharge, numai ca la un pret........

View PostAlin_Gratian, on 18 septembrie 2021 - 13:33, said:

Consum de autostrada, tarsseul Oradea - Budapesta.

Te rog frumos cand ai timp fa un consum exclusiv de autostrada (cu resetat la intrare si la iesire). Ce ai pus acolo este consum mixt, sau sper ca este consum mixt Posted Image
Skoda se lauda cu un coeficient aerodinamic foarte bun la Octavia iV.
Spuneai ca s-a incarcat bateria de 2 ori pe autostrada. Ai mers in mod Sport de s-a intamplat treaba asta? Pentru ca in mod normal ar trebui sa se descarce bateria pentru a suplimenta cuplul necesar, tocmai pentru a nu consuma combustibil.

Asa arata pentru mine un consum "eficient" pe autostrada, cu deplasare in mod constant la viteza maxima legala. Insa nu prea este realizabil in Romania decat in conditii "Utopice" Posted Image, conditii ce nu tin de sofer ci de restul de participanti la trafic, in special cei care ruleaza pe banda 2 cu viteza mai mica decat a ta.

Attached Files



#43
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
Garda la sol este ok, am urcat cu ea din Moieciu de Jos până sus pe munte unde aveam cazarea, drum de munte, nu asfalt și a fost super ok.
Da, sigur, mâine am să fac și o poză la portbagaj.
OK, am să pun consumul la urcarea pe autostrada și la coborârea de pe autostrada.
Nu, nu am condus în modul sport, era modul drive, cel normal. M-am gândit că pe când ajung în Budapesta, să am curent pentru a putea umbla strict doar în modul electric.Dupa golirea bateriei, am setat sa recupereze energia din frânare și sa încarce bateria.
Deocamdată tot testez diferite moduri de condus, și data viitoare am să văd un consum când nu mai produce curent, merge strict pe termic.

#44
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009
Multumesc de info. Totusi, energia rezultata din franare ar trebui sa o recupereze non stop, si un M-HEV face asta iar hibridul trebuie sa fie si mai bun la asta implicit. Insa sa inteleg ca exista un mod "charge" fara sa folosesti modul sport? Devine foarte interesant, este prima data cand aflu acest detaliu.
Pe urcare (ai mentionat Moeciu) poate face fata fara a porni termicul, daca nu te dai la ea?
Oare exista si trepte pentru setarea puterii franarii regenerative? Adica atunci cand ridici piciorul de pe acceleratie sa incetineasca mai mult sau mai putin?

#45
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
Da, poate face față, pe urcare am mers în sus cu cel electric și a mers fără nici un fel de problema.
Da, am trei moduri de a recupera energia (charge) normal, mediu, puternic.
Am văzut ca și atunci când nu ii dau sa încarce din mers, ea recuperează, încă nu știu să o stăpânesc așa cum trebuie, încă învăț :)
Da, atunci când iau piciorul de pe accelerație ea frânează singură, trebuie să văd dacă am posibilitatea să setez modul de frânare.

#46
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
mi20r : Am postat mai jos și o poză cu portbagajul.

Attached Files



#47
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,025
  • Înscris: 14.08.2007
Cool hat :) Sub protectie ce ai? Kit roata si cabluri incarcare? Lateralele unde e trusa medicala cu cat sunt mai adanci? Nu pare sa fie cu 15 cm mai sus, poate 10?

#48
Alin_Gratian

Alin_Gratian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 07.05.2012
Da, amintire de la ultimul concert :), Doamne...! ce vremuri bune.
Sub protecție sunt kit ul și cablul de încărcare, nu e tare mare spațiul acolo, am să fac o poză să-ți faci o idee.
Da, lateralele nu sunt foarte adânci, am să pun ruleta într-o zi și am să scriu cât e adâncimea.

Sub hat este cablul de încărcare pentru stațiile din oraș. Dacă se ridică preșul chiar unde scrie Skoda, acolo se mai găsesc niște cabluri și kit pentru reparație, acela am sa-l pozez într-o zi.

#49
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Un jurnal de bord e sec fără poze.
So, să curgă pozele😊🙂

#50
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

View Postdiddy_fan_2pac, on 18 septembrie 2021 - 18:17, said:

Nu, 17"

@ Alin exemplu de azi., pt mine variaze intre 20 si 30
Cum ai făcut să-ți apară în aplicație consumul electric? Mie îmi arată doar cel pe benzină. Nici un fel de date pe electric, cu excepția notificării că s-a încărcat complet bateria. Nevermind, am găsit :)

Am luat-o și eu joi, după două luni de așteptare la Rabla +.
Prima alimentare a bateriei, 11,85 kWh, ceea ce înseamnă că păstrează undeva la 1,15 kWh ca rezervă. 3 ore și jumătate pe o stație de 22 kw. Un pic peste 3,5 kWh, ceea ce mi se pare un randament excelent ținând cont că are controler de 3,6.

Ca posesor de Kodiaq, prin comparație:
- deși mașinile au practic aceleași dimensiuni exterioare, spațiul este mult mai mic în Octavia.
- Virtual Cockpit are doar 4 „skinuri”, față de 6, iar informațiile care pot fi afișate sunt mai puține (mă așteptam să fie la fel).
- Infotainmentul este ceva mai bun, o interfață mai curată. Android Auto este altfel implementat. Hărțile din AA sunt afișate pe 2/3 din tabletă. Dacă ai apel telefonic, rămâne pe 2/3 meniul de telefon și pe 1/3 harta.
- Ai posibiliatea de „functions on demand” - deocamdată, poți activa navigație, ceva culori suplimentare la luminile ambientale.
- Față de Kodiaq, materiale îmi par un picuț mai bune, îmi place denimul de pe planșa de bord, fețele ușilor au niște texturi interesante și un design mai plăcut, la fel și luminile ambientale sunt mai bine integrate.
- Față de Kodiaq, pe electric are accelerația mai bună.
- Folclorul spunea că roțile pe 18 ar fi prea mari, dar mi se par ok, și nu sunt genul care să ia mașina în brațe s-o treacă peste șinele de tramvai.
- Sunt ceva mai puține spații de depozitare, sertarul de sub scaunul pasager e minimalist.
- Nu am apucat încă să testez cu adevărat Matrix Led față de Ledul standard de pe Kodiaq.
- Scaunele sunt pic mai comode pe Kodiaq. Nu cât să dea disconfort, dar se simte diferența, la spătar.
- Faptul că nu are „băț” la schimbător face mai aerisită consola. Încărcătorul wireless este mai mare decât la Kodiaq. Ce mi se pare mai puțin „user friendly” este că P este buton, RND/S pe switch.

Attached File  WhatsApp Image 2021-10-14 at 14.29.58.jpeg   148.21K   168 downloads
Attached File  WhatsApp Image 2021-10-14 at 15.33.29.jpeg   159.72K   166 downloads
Attached File  WhatsApp Image 2021-10-14 at 15.09.03.jpeg   62.01K   142 downloads

Consumuri nu are rost.

Edited by zaboss, 18 October 2021 - 19:27.


#51
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

View Postzaboss, on 18 octombrie 2021 - 19:21, said:

Cum ai făcut să-ți apară în aplicație consumul electric? Mie îmi arată doar cel pe benzină. Nici un fel de date pe electric, cu excepția notificării că s-a încărcat complet bateria. Nevermind, am găsit Posted Image

E bine ca ai gasit. Pastreaza informatia cu strasnicie sa nu afle si altii. Nu e ca si cum am impartasi experienta pe forum.

#52
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
Dacă te uiți la print-screenul pus de el, acolo unde arată consumul pe electric sunt 2 săgetuțe. Cănd faci click pe caseta aia comută între benzină și electric. Credeam că doar eu nu observasem.

Edited by zaboss, 19 October 2021 - 07:26.


#53
diddy_fan_2pac

diddy_fan_2pac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 07.03.2008
@zaboss sa o stapanesti sanatos

Legat de Virtual Cockpit aveam impresia ca lipseste ceva Posted Image
Imi doresc sa existe un mod motor termic only selectabil usor :  de exemplu plec la munte ( din Buc) si pana cand ajungi efectiv la munte  ai sanse ( daca mergi mai tare cu multe accelerari) sa ramai fara baterie, acolo unde chiar se simte la consum daca urci  pur electric sau auto  vs  mers pe plat auto.  Poti sa faci setarea asta dar inseamna 2-3 actiuni: comutare de pe mod electric pe hibrid> dezactivare mod auto> selectare mentinere ( sau crestere dar nu recomand) nivel baterie. Daca te opresti undeva, trebuie reselectat, masina pornind default pe mod electric daca are baterie

Edited by diddy_fan_2pac, 19 October 2021 - 14:26.


#54
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
Mulțumesc.
Am instalat și priza acasă, priză „normală”. Neavând o aplicație unde să pot vedea date, pe baza contorului, a tras cam 2kw/h. Deci de la 0 la 100% undeva la 6 ore. față de 3,5 ore la stație nu este neapărat un capăt de țară. Am avantajul de a avea o stație disponibilă la birou, deci nu are rost să mai pun și acasă și nu merită costul.

View PostAlin_Gratian, on 18 septembrie 2021 - 22:15, said:

Da, poate face față, pe urcare am mers în sus cu cel electric și a mers fără nici un fel de problema.
Da, am trei moduri de a recupera energia (charge) normal, mediu, puternic.
Am văzut ca și atunci când nu ii dau sa încarce din mers, ea recuperează, încă nu știu să o stăpânesc așa cum trebuie, încă învăț Posted Image
Da, atunci când iau piciorul de pe accelerație ea frânează singură, trebuie să văd dacă am posibilitatea să setez modul de frânare.
Unde ai opțiunea asta, că m-am tot învârtit prin meniuri și nu am găsit-o.

Camera spate chiar așa de proastă e sau e a mea defectă? Imaginea e atât de deformată că mai mult te încurcă.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate