Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accidente / Incidente / Securitate auto - partea 2
Last Updated: May 06 2024 18:31, Started by
Dany_Darke
, Jul 29 2021 10:17
·
66
#2306
Posted 18 January 2022 - 15:57
exqusit_drunk, on 18 ianuarie 2022 - 14:27, said:
Asta li se și întmplă dar doar când viteza e măsurată cu mijloc tehnic omologat și certificat metrologic. Pe teme de viteză, poveștile cu identificarea și sancționarea sunt doar pentru calmarea spiritelor. M-am exprimat gresit, eu vreau sa le anuleze permisul. Unul care circula cu 100kmh in localitate e pericol public. |
#2307
Posted 18 January 2022 - 16:30
#2308
Posted 18 January 2022 - 16:41
tfmercedez, on 17 ianuarie 2022 - 22:53, said:
ala cu tomberonul lo' fi apostrofat pe bmwist ca are el verde, dar bmwistu se oprise inainte de zebra. S-a bagat cu masina sa-i auda ala injuraturile care nu se aud pe video, ori , dupa ce banuiesc eu, sa fie mai aproape cat sa-l scuipe de la geam. Edited by Hansolo, 18 January 2022 - 16:42. |
#2309
Posted 18 January 2022 - 17:01
#2310
Posted 18 January 2022 - 19:49
danvlas, on 18 ianuarie 2022 - 15:21, said:
Depinde foarte mult de localitate. Una e Fata Cremenii din Mehedinti, sat pustiu cu E70 larg cat toate zilele, drept ca-n palma si marginit de santuri pe ambele parti si alta e Sinaia. Iar in Sinaia poti circula legal cu 79 km/h, in timp ce in Fata Cremenii de la 60 km/h incepe taxarea . MirceaDWC, on 18 ianuarie 2022 - 15:33, said:
Nu depinde deloc. Limita de viteza poate fi ridicata in localitate pana la 70 km/h acolo unde este cazul. Si sa stii ca riscul de a da peste un carutas beat, un biciclist cheaun sau o vaca nesemnalizata e mai mare in Cremenea decat la Sinaia.... De fapt pana la 80 de km/h. |
#2311
Posted 18 January 2022 - 19:57
Amanunte. Nu vedem padurea din cauza copacilor.
Prostia ucide, nu viteza. Cand viteza ucide, sigur e ceva prostie pe acolo. |
#2313
Posted 18 January 2022 - 23:50
vali, on 18 ianuarie 2022 - 14:02, said: Scena trasa la indigo astazi in Valea Calugareasca la iesire spre Ploiesti. Tot o don'soara politist intoarce pe linie dubla continua intr-o zona unde s-au intamplat multe accidente grave! Fara semnale sonore si acustice ca sa fie tacamul complet. Eu unul am ramas cu gura cascata! |
#2315
Posted 19 January 2022 - 07:34
#2316
Posted 19 January 2022 - 07:53
Ironic este tocmai faptul că există situații în care poți rămâne fără permis la 80-100 km/h în localitate. În localitate pot exista următoarele limite: 5km/h, 20 km/h, 30 km/h sau clasicele 50 km/h și 70 km/h. Deși e nereglementat, am văzut fotografii cu indicatoare de 15 km/h.
Revenind la rămânerea fără permis, e evident că ai cum să rămâi fără el la viteze de 80-100 km/h. |
#2317
Posted 19 January 2022 - 10:13
Totodată avem art. 49 din OUG care spune la alineatul 3, legat de limitele de viteză în localități:
Quote
Pe anumite sectoare de drum, ținând seama de împrejurări și de intensitatea circulației, administratorul drumului, cu avizul poliției rutiere, poate stabili și limite de viteză inferioare, dar nu mai puțin de 10 km/h pentru tramvaie și de 30 km/h pentru toate autovehiculele. Dar e limpede că avem limite de viteze și mai mici de atât în localități, cred că 5 km/h e cea mai mică pe care am văzut-o eu. Așadar ori administratorul drumului nu a respectat legea, ori mai există un articol de lege pe undeva care definește niște excepții ori sunt eu analfabet funcțional și nu înțeleg o simplă frază dintr-un text de lege. Edited by 0v1d1u, 19 January 2022 - 10:13. |
#2318
Posted 19 January 2022 - 10:34
Administratorul drumului nu a respectat legea (de multe ori primariile amplaseaza abuziv restrictii, fara sa aiba nici macar avizul Politiei Rutiere, asa cum prevede legea.
In instanta castigi usor pe asa ceva. Insa si politistii stiu si nu o sa vezi radar pus pe restrictii sub 30 km/h. Problema este insa mai acuta, si anume ca o restrictie de 30 km/h poate fi justificabila in interiorul unui oras/sat etc, in anumite conditii - gen scoli, treceri de pietoni etc - dar ea este aberanta pe un drum national sau unul de viteza. Insa aplicarea de restrictii a devenit sport national in locul rezolvarii unor probleme. Gen, ai o zona denivelata? Trebuie reparata? Las' ca-i footem o restrictie la 30 si un semn cu drum denivelat si am rezolvat-o. Avem zeci de accidente in zona trecerilor de pietoni amplasate amboulea in curbe sau pe drumuri nationale cu mai multe benzi pe sens (vezi centura Bucurestiului si trecerile de pietoni din zona Otopeni-Mogosoaia)? Pai de ce sa facem un pasaj sau o pasarela, tragem o restrictie la 30 si am rezolvat-o.... Si acolo unde este restrictie de 30, intotdeauna se gaseste un politist sa puna un radar. |
#2319
Posted 19 January 2022 - 11:04
0v1d1u, mai exită reglementări derogatorii ale regimului de viteză. Cum giuliani nu a pecificat exact pe unde merg cu 80-100 km/h cei cărora le dorește suspendarea/anularea permisului, trebuie avute în vedere absolut toate posibilitățile.
Din regulament citire: Quote
§ 12. Zona rezidentiala si pietonala Art. 158. - (1) In zona rezidentiala, semnalizata ca atare, pietonii pot folosi toata latimea partii carosabile, iar jocul copiilor este permis. (2) Conducatorii de vehicule sunt obligati sa circule cu o viteza de cel mult 20 km/h, sa nu stationeze sau sa parcheze vehiculul in afara spatiilor anume destinate si semnalizate ca atare, sa nu stanjeneasca sau sa impiedice circulatia pietonilor chiar daca, in acest scop, trebuie sa opreasca. Art. 159. - In zona pietonala, semnalizata ca atare, conducatorul de vehicul poate intra numai daca locuieste in aceasta zona sau presteaza servicii publice "din poarta in poarta" si nu are alta posibilitate de acces. Acesta este obligat sa circule cu viteza maxima de 5 km/h, sa nu stanjeneasca ori sa impiedice circulatia pietonilor si, daca este necesar, sa opreasca pentru a permite circulatia acestora. |
|
#2321
Posted 19 January 2022 - 21:19
0v1d1u, on 19 ianuarie 2022 - 10:13, said:
Totodată avem art. 49 din OUG care spune la alineatul 3, legat de limitele de viteză în localități: Dar e limpede că avem limite de viteze și mai mici de atât în localități, cred că 5 km/h e cea mai mică pe care am văzut-o eu. Așadar ori administratorul drumului nu a respectat legea, ori mai există un articol de lege pe undeva care definește niște excepții ori sunt eu analfabet funcțional și nu înțeleg o simplă frază dintr-un text de lege. Nu l-am vazut niciodata prin orase, doar pe urcari unde e banda pt masini lente. Edited by _-livio-_, 19 January 2022 - 21:20. |
#2322
Posted 19 January 2022 - 21:59
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
2 members, 0 guests, 0 anonymous users
titoo, bani002