Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

YOU BRD

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
643 replies to this topic

#235
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

 Rares95, on 20 iulie 2022 - 16:01, said:

Care mai este treaba cu activarea YOU BRD? Merge direct de pe telefon sau trebuie mers la banca? Vreau sa schimb telefonul si automat trebuie sa reinstalez aplicatiile, la 30 de grade nu prea am chef de excursii pe la BRD, dimineata nu pot merge asa ca... ;)

Doar de luni pana vineri de la ora 10-20 doar cu poza buletin si selfie.

#236
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 31.07.2015
La mine merge acum să încarc CI-ul, trece și de selfie, dar codul de activare vine prin SMS numai bine când e deja expirat, adică după vreo jumătate de oră.

#237
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 31.07.2015
L.E.: Îmi cer scuze, am aproximat timpul greșit. Mi-a mai venit un cod de confirmare acum, după cca. 6 ore.

#238
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Imi sta de 5 minute blocat pe "Uploading Encrypted 3D FaceScan"... Mizerie de aplicatie si de banca.
Edit: 15 minute... renunt. Posted Image

Edited by Rares95, 25 July 2022 - 14:18.


#239
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Aia de pe chatul de suport de pe site se misca mai incet decat Iliescu dimineata la WC. Just 2 know.

#240
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
M-a pus azi iarasi sa activez aplicatia , a zis ca token expirat dar a functionat imediat ,in 2 minute era activa aplicatia

#241
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 31.07.2015
O răgălie. Am încercat iarăși, după completarea tuturor codurilor și acordurilor, o ia de la capăt. Asta dacă nu dă vreo eroare de Javascript sau nu vine mesajul în timp util...
Probabil țin morțiș să mai treci prin agențiile lor, să îți mai propună vreun credit.

#242
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

View Postaddryanns, on 25 iulie 2022 - 15:09, said:

O răgălie. Am încercat iarăși, după completarea tuturor codurilor și acordurilor, o ia de la capăt. Asta dacă nu dă vreo eroare de Javascript sau nu vine mesajul în timp util...
Probabil țin morțiș să mai treci prin agențiile lor, să îți mai propună vreun credit.

Alea cu creditul ti le da pe email , si alea cu dobanda si te mai suna din cand in cand.

Attached File  Screenshot_2022-07-25-17-04-36-375_com.kiwibrowser.browser.jpg   111.1K   32 downloads

Edited by andupustiu, 25 July 2022 - 16:05.


#243
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Am fost la banca, după ce a butonat vreo 10 minute telefonul,tipa de acolo mi-a zis sa sun la ei... Online,la ghișeu și la telefon, by BRD.

#244
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Am sunat la ei, după 9 minute de pian am vorbit cu una care m-a pus să instalez iar aplicația, dau sa activez, nu se deschide site-ul ăla. Ce zice duduia? Sa merg iar la banca.

#245
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Alt cacat acum, camera se vede bine, clar, dar cand fac poza, iasa foarte stearsa, in ceata... Pana sa dau pe continua imaginea e clara, cum "scoate" telefonul pozele, dupa, e blurata.

#246
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 31.07.2015
Stii ca daca o sa ii contactezi iarasi, o sa iti zica sa schimbi telefonul, nu?

#247
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Ziua 3(The End): Am sunat iar la ei, de data asta, dupa 10 minute de pian am vorbit cu una care dupa ce m-a identificat(mai avea putin si ma intreba si marimea... la picior) mi-a zis ca sunt probleme cu sistemul lor si ca trebuie sa merg la banca... La banca de data asta erau altele, una draguta si alta la vreo 60 de ani, instant m-am asezat la coada(considerabil mai mare) de la aia draguta. Vine randul meu, explic si... ia telefonul si imi cere buletinul, dupa 2 minute imi da telefonul si zice "sa va setati un cod PIN", minune. Mi-a dat si un nr. de client prin intermediul caruia o pot activa iar fara sa parcurg mizeria aia de activare online. Pacat ca la primavara imi expira cardul si cu ocazia asta ma mut la BCR... fix cand am prins-o pe asta draguta Posted Image
Mi-a zis ca sunt niste probleme si ca uneori nu merge daca esti conectat la WIFI de la DIGI, cica se rezolva si aia.

Edited by Rares95, 27 July 2022 - 10:31.


#248
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,720
  • Înscris: 13.03.2005
Stai linistit, ca poate migreaza si aia draguta la BCR....

#249
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,606
  • Înscris: 10.01.2008

View Postwertyck, on 27 iulie 2022 - 11:14, said:

Stai linistit, ca poate migreaza si aia draguta la BCR....
Eu am patit de doua ori sa dau peste cate o consilieră foarte competenta, aplicand pentru produse de credit, si pe cand sa le cer cartea de vizita in ideea ca as vrea sa ma vad tot cu ele pt viitoare probleme mi-au zis ca nu mai raman mult la BRD 😂

#250
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,477
  • Înscris: 10.08.2005
astia is dobotoci?
Daca mergi la banca accesezi cumva alt sistem?

View PostRares95, on 27 iulie 2022 - 10:29, said:

Mi-a zis ca sunt niste probleme si ca uneori nu merge daca esti conectat la WIFI de la DIGI, cica se rezolva si aia.
Dar prin 'date mobile" de la digi merge?

#251
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Incerci mizeria aia de activare online cu poza buletin + selfie? Daca da, suna la BRD si cere numarul de client, dai pe "activare in sucursala" si gata treaba.
Cred ca de 10 ori am incercat cu prostia aia de activare si se bloca la incarcarea pozelor.

Edited by Rares95, 27 July 2022 - 14:28.


#252
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,720
  • Înscris: 13.03.2005
Asta e tare la BRD.... faci de acasa "activarea in sucursala", daca stii scurtatura... adica doar daca ai pile sau esti initiat....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate