Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme compatibilitate CI+ Orange cu TV Smart Sony
Last Updated: Dec 23 2021 21:56, Started by
lucext
, Jan 04 2021 22:23
·
0
#1
Posted 04 January 2021 - 22:23
Orange transmite pe rețeaua Telekom programele tv, dar recepția in Smart tv se face cu CI cu profil operator personalizat. Din păcate profilul operator nu se incarca in TV-urile Sony din ultimile 4 generații. Periodic apare un mesaj de actualizare a programelor pe care daca îl accepți se încheie cu eroare. Nu știu care dintre companii nu respecta standardul, dar e incredibila îndârjirea cu care Orange refuza sa distribuie CI fără profil personalizat.
Poate aveți voi o soluție sa scap de mesajul agasant referitor la încărcarea profilului? |
#2
Posted 04 January 2021 - 23:13
Pune cardul intr-un tv mai vechi, fa-i update-ul software dupa care trebuie sa mearag in oricare.
|
#3
Posted 05 January 2021 - 09:02
Confirm si eu problema pe 2 televizoare Sony. Ciudat este ca pe unul din ele a dat mesaj de instalare reusita.....care a tinut fix pana la un restart.
|
#4
Posted 05 January 2021 - 09:31
Am versiune software 4276s app v28 27jun2018
Exista mai nouă de atât? |
#5
Posted 05 January 2021 - 10:00
Pai e 27jun2018.... Sunt destul de sigur ca cea mai noua versiune nu e de acum aproape 3 ani.
|
#6
Posted 05 January 2021 - 11:20
Și totuși...
Are cineva o versiune mai noua? Nu e de folos să ne dăm cu părerea, nu pe aria Profesionala! Edited by lucext, 05 January 2021 - 11:23. |
#7
Posted 20 December 2021 - 19:36
Sunt curios daca ai rezolvat problema ))
La mine, baiatul de la tehnic s-a lasat batut. Dar configurarea pe tv urile Sony trebuie facuta din profilul CAM si NU prin configurare digitala-selectare operator- scanare.. PS: acum ti-am vazut postarea, eu avand tot Sony Bravia (2016) |
#8
Posted 20 December 2021 - 22:49
Confirm si eu pe 2 televizoare 2016 si 2018....da fail la instalare profil.
|
#9
Posted 21 December 2021 - 07:50
djmaddox, on 20 decembrie 2021 - 22:49, said:
Confirm si eu pe 2 televizoare 2016 si 2018....da fail la instalare profil. V-am spus de ce da fail. Pentru ca trebuie urmata alta cale, nu cea clasica (standard)! Intra/ți in meniul tv ulului: Setari-Configurare canal-Configurare Digitala-Configurare Modul CA-Diagnostice-Profil Operator-Incepe instalarea Profilului Operator. Pana nu urmezi calea asta, nu se instaleaza pe tv urile Sony ! Edited by Fly_85, 21 December 2021 - 07:53. |
#10
Posted 21 December 2021 - 12:04
Indiferent cum setezi canalele, chiar daca instalezi profilul corect, după câteva zile cere actualizare pe care nu o mai poate face și intră într-o buclă enervantă. Am cumpărat un Bravia mai nou in 2020 și cu asta merge mai bine, cere actualizare la câteva săptămâni și nu mai da eroare. Totuși este o mare tâmpenie să insiști cu profilul doar de dragul brandingului când știi că nu e compatibil cu televizoare premium.
|
|
#11
Posted 21 December 2021 - 12:28
Sony mai tot timpul a avut cate-o problema de compatibilitate cu ceva. Nu e vina Orange (si nu doar ei, ca nu-i problema doar cu cardul CI+ de la Orange) ca specialistii de la Sony vor sa se scarpine cu mana dreapta in urechea stanga.
Edited by iZet, 21 December 2021 - 12:28. |
#12
Posted 23 December 2021 - 21:56
Am avut CI+ de la Romtelecom și Digi și au mers fara nicio problema. Chiar și Orange a mers bine până le-a venit ideea cu profilul. Dacă atunci mai avea o logica să separe canalele de cele ale Telecom, acum de când i-au cumpărat, pare că singura motivație rămasă e sa te facă să îți iei tv Samsung sau să schimbi furnizorul de cablu!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users