Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Plata cu card pentru robot tranzactionare crptomonede
Last Updated: Nov 21 2020 23:13, Started by
psihodan
, Nov 21 2020 11:43
·
0
#1
Posted 21 November 2020 - 11:43
Va solicit ajutorul cu privire la o tranzactie pe care am realizat-o on line, deoarece am senzatia cam am fost inselat.
Pe site ul https://cryptoffer.c...ode/en-Ă Ă am creat un cont pentru a realiza tranzactii on line (forex) prin intermediul unui robot de tranzactionare automata cu criptomonede. Dupa ce am realizat operatiunea de inregistrare am fost sunat de catre o persoana (nr. Telefon de Ungaria) care m-a directionat catre site ul https://starkmarkets.co iar prin intermediul unui user si a unei parole ( pe care le-am primit pe e mail) m-am logat si am primit acces la robotul de tranzactionare. Pentru a putea realiza tranzactii am depun 797 USD intr-un depozit din care persoana ma instiinta ca pot extrage oricand suma. Dupa incheierea convorbirii telefonice am verificat firma respectiva pe internet si am avut surpriza neplacuta sa observ ca anumite persoane au fost inselate de catre aceastia si astfel m-am hotarat sa extrag suma depusa (care este vizibila in momentul logarii pe siteul https://starkmarkets.co). In momentul in care acceses withdraw(retragere) apare un mesaj prin care sunt informat- (contul dumneavoastra nu este verificat). Pentru verificarea contului am primit pe e mail un mesaj prin care sunt anuntat ca trebuie sa trimit urmatoarele documente: copie act de identitate, dovada adresa, copie dupa card (sa las vizibil primele 6 si ultimele 4 cifre si o declaratie de deposit. Deoarece nu am incredere in acesata firma nu as dori sa trimit aceste informatii catre ei , dar pe de alta parte nu pot fara aceste informatii sa retrag suma. Mentionez ca m-am adresat bancii emitente a cardului pentru stornare tranzactie si refuz plata dar nu am primit un raspuns favorabil. Oare mai este ceva de facut sau sa le pun cruce? |
#2
Posted 21 November 2020 - 11:58
Trimite actele pe care ti le solicita si vezi ce se intampla. Cenzureaza si cateva cifre din CNP daca nu ai incredere.
|
#3
Posted 21 November 2020 - 12:14
De ce nu te-a ajutat banca pentru refuz de plata ?
Motivul e clar : suspiciune frauda si nelivrare servicii/produse chiar daca tu ai renuntat intre timp mai ales ca nu e un produs fizic Edited by radu103, 21 November 2020 - 12:16. |
#4
Posted 21 November 2020 - 12:16
Daca e firma adevarata, trebuie sa iti ceara documentele alea si nu ai voie sa cenzurezi ID-ul (gen CNP), doar cardul (le trebuie primele si ultimile).
Se numeste KYC si se aplica la orice firma care are licenta bancara sau licenta de e-money. Practic, ei trebuie sa se asigure ca tu esti cine spui ca esti (pentru a preveni frauda, spalarea banilor, finantarea terorismului si altele). Deci, ca ei sa poata face plata catre tine (pentru ca ei probabil au licenta de emoney ca sa iti trimita banii direct nu prin terti), trebuie sa te verifice. radu103, on 21 noiembrie 2020 - 12:14, said:
De ce nu te-a ajutat banca pentru refuz de plata ? Motivul e clar : suspiciune frauda si nelivrare servicii/produse Pentru ca nu are motiv. Banca a verificat plata, a fost facuta care o firma legit cu consimtamantul clientului. Acum, acesta trebuia sa citeasca T&C inainte sa faca plata iar pentru returnarea banilor, trebuie sa urmeze pasii de KYC. Banca iti da favorabil daca plata e frauduloasa sau daca vendor-ul nu respecta T&C. In cazul nostru, vendorul nu a incalcat nimic doar s-a razgandit clientul. Edited by Lex404, 21 November 2020 - 12:17. |
#5
Posted 21 November 2020 - 12:24
radu103, on 21 noiembrie 2020 - 12:14, said:
De ce nu te-a ajutat banca pentru refuz de plata ? Doar cu plângere la poliție în caz de frauda. Daca banca ar returna banii la orice refuz, as face zilnic cumpărături pe net și apoi refuz către banca. Dar nu merge așa ceva. Inițiator. Trimiți cele cerute. In caz de blocare, te adresezi poliției. |
#6
Posted 21 November 2020 - 13:31
Ce sa mai trimita daca este teapa clara... 100%
Auzi si tu... cica a primit de la cineva user si parola pe mail, sa se inregistreze pe acel site (StarkMarkets, care da, e ok) deci userul si parola este primita de la cineva... pai acel cineva retrage banii depusi de victima in secunda doi pentru ca are user/parola Doar daca victima schimba parola inainte de depundere nu se vede cu banii disparuti Pe scurt, teapa initiala se da prin site-ul cryptoffer.club (se vede de la o posta ca este teapa) site prin care este contactata victima... victima primeste prin mail acel user si aceea parola pentru inregistrare pe site-ul StarkMarkets si apoi depune banii. Teparii retrag sau transfera imediat banii intrati pe acel site... deoarece este userul si parola lor! Edited by rz, 21 November 2020 - 14:09. |
#7
Posted 21 November 2020 - 13:45
Atunci e treaba cu poliția doar.
Înseamnă că "are balta peste" daca și în 2020 mai sunt persoane înșelate în așa hal. |
#8
Posted 21 November 2020 - 14:09
Si politia ce crezi ca face?
Nici nu se stie din ce tara sunt respectivii iar la fraude de tipul acesta (sume relativ mici) nici nu se baga... doar la fraude de cateva sute de mii sau milioane de euro/dolari se baga dar nu politia noasta ci aia ceva mai capabila, din statele occidentale. Si nici asa nu reusesc de multe ori... hakerii Exchange-ului Cryptopia (spart in 2018) nici acum nu au fost prinsi si este vorba de milioane de dolari sustrasi |
#9
Posted 21 November 2020 - 22:48
Poliția ce face? Treaba lor. Că de asta sunt plătiți.
Fara vreo plângere la poliție, nu rezolva nimic. Macar se incepe o cercetare. Un fir de aici, un fir de la altul, se pune cap la cap și posibil se va rezolva. Nu 109% dar macar e un început. Sigur rețeaua e bine structurată. Nu sunt copii amatori ce fac școala online. |
#10
Posted 21 November 2020 - 23:13
dorin_2k, on 21 noiembrie 2020 - 12:24, said:
Pt că banca nu face refuzuri de plata după ce titularul a autorizat plata. Doar cu plângere la poliție în caz de frauda. Daca banca ar returna banii la orice refuz, as face zilnic cumpărături pe net și apoi refuz către banca. Dar nu merge așa ceva. Inițiator. Trimiți cele cerute. In caz de blocare, te adresezi poliției. Timp de 30 zile in caz de ne-efectuarea serviciului si ne-livrarea produsului poti face refuz de plata. La ING chiar iti dau banii pe loc inapoi. Stiu asta pentru ca am comandat o bicicleta de pe un site obscur care a disparut a doua zi. (site cu publicitate super-agresiva pe facebook) A 3a zi cand am vazut ca site-ul e tot disparut, am sunat la banca si s-a rezolvat imediat dar a trebuit sa insist putin si sa le spun eu ca sumele sunt garantate si ca pot face asta ca altfel nu stiau nici cei din call-center ! Edited by radu103, 21 November 2020 - 23:15. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users