Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Competiție (shootout) Panasonic TX-55HZ2000E contra (versus) LG OLED55CX3LA
Last Updated: Dec 16 2020 16:29, Started by
Jean-Luc_Picard
, Nov 20 2020 20:09
·
0
#37
Posted 21 November 2020 - 17:23
Prima comparație pe film, ambele pe Filmmaker Mode (conform solicitărilor ), ambele aduse la aceeași luminozitate maximă (albul), pe aceleași setări de cameră, până și pe același player și cu același disc (inițial unul era în Oppo și unul în player-ul Panasonic, două blu-ray-uri identice, dar m-am gândit să nu iasă discuții pe tema asta). Îmi cer scuze pentru ușoara nepotrivire a colajului, dar, deși am măsurat distanța de ecran la milimetru, n-am reușit să nimeresc la fel perpendiculara (aproximativă) pe ecran. Pun și pozele sursă ca reper, nu doar colajele.
Se observă două lucruri care confirmă graficele, atenuarea/suprimarea detaliilor pe LG, și virarea negrului spre roșu pe Panasonic și spre verde pe LG. Se mai confirmă un lucru pe care l-am tot reclamat, înroșirea accentuată a fețelor umane în gama 2,4 pe OLED, cu excepția HZ2000. O altă concluzie personală (ne vom uita și pe delta error, care probabil că este sub pragul - poveste cu cocoșul roșu - de 3 de limită a discernerii umane), uitați de faptul că televizoarele vin din fabrică atât de aproape de precizie că nu mai au nevoie de calibrare sau de faptul că trebuie să fii mama specialistului să vezi vreo diferență. Cred că imaginile sunt mai mult decât grăitoare. Aș adăuga că Panasonic poate scăpa necalibrat din perspectiva detaliilor în scene întunecate, dacă accepți excesul de roșu, dar LG-ul are mare nevoie de corectare prin calibrare a atenuării spre suprimare a detaliilor. Priviți cu atenție brațul stâng al actriței (partea dreaptă cum privim noi), cutele de pe mâneca bluzei. Attached FilesEdited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 17:25. |
#39
Posted 21 November 2020 - 17:54
Și vă mai puteți uita la ochii lui Jennifer, în poza de pe LG albul ochiului dispare și aproape că se mai vede doar un iris mare și negru. Numai pe ochiul ei stâng se mai vede ceva din albul globului ocular, pe dreptul aproape că are o gaură neagră în loc de glob ocular. În special spre coada ochiului se întâmplă asta și nici genele sau pleoapele nu se mai disting bine, spre deosebire de Panasonic.
Chiar așa, să aruncăm un ochi pe graficele de balans de alb ante-calibrare. Delta error 0,3 la 10 IRE (un gri destul de închis, în scena asta de film negrul e mai jos, dar putem să ne uităm la genunchiul ei stâng unde materialul lucește puțin, pe rotulă, să pe chingile acelea de pe echipament, și ele destul de lucioase) pe Panasonic. Nu se vede tenta de roșu? Eu o percep binișor. Pe LG avem delta error 1,2 la 10 IRE. Nu se vede tenta de verde? Ba bine că nu. Sau apropo de detalii, coadă împletită din părul ei. Pe LG abia se distinge. Chiar și părul însuși, pe Panasonic se vede cum curg firele, cum este pieptănat, pe LG este o mare pată neagră. Cred că e de prisos să spun că la ochi se vede la fel, de fapt am reglat expunerea să am același aspect al zonelor întunecate ale imaginii, chiar dacă apar diferențe în zonele luminoase (plaja dinamică a camerei este limitată). Edited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 18:04. |
#40
Posted 21 November 2020 - 18:13
Abia acum observ că nici fața lui Woody Harrelson nu se mai distinge deloc pe LG, nici cămașa pe care o poartă.
|
#41
Posted 21 November 2020 - 18:15
E clar!
De văzut cât poate recupera dupa calibrare,Lg-ul. |
#42
Posted 21 November 2020 - 18:17
Mă apuc în seara asta să-l calibrez preliminar, pe ore puține la bord (deocamdată e în acumulări, i-am pus un serial în format 16:9, fără subtitrări; când se termină un disc - vreo șase episoade, patru ore - îl opresc să-și facă o compensare). Până atunci însă aș vrea să fac niște capturi pe scene luminoase de film.
Edited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 18:18. |
#43
Posted 21 November 2020 - 18:37
bir75, on 21 noiembrie 2020 - 18:15, said:
De văzut cât poate recupera dupa calibrare,Lg-ul. Edited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 18:39. |
#44
Posted 21 November 2020 - 19:06
Am terminat de calibrat 65CX. Off set-ul infuenteaza iesirea din negru, daca corectezi verdele, posibil ulterior sa vireze in rosu. Foarte anevoios de calibrat noul CX, corectii cu valori si de +12, eu fiind adeptul corectiilor cu valori cat mai mici (apropiate de zero)
Edited by Calin_fdx, 21 November 2020 - 19:07. |
#45
Posted 21 November 2020 - 19:09
Ai sesizat și faptul că diferitele reglaje se influențează unele pe altele mai mult decât la seriile anterioare? Nu-i așa că a durat mai mult calibrarea decât era de obicei necesar la un OLED?
|
#46
Posted 21 November 2020 - 19:17
M-am enervat ca am facut doar un mod (isf day) de la 15 la 18. Groaznic! Continui dupa ce il instaleaza prosesorul, si revin cu poze (nu am mai avut dispozitie)
Maine fac un 55BX. Sper sa nu se repete... Attached FilesEdited by Calin_fdx, 21 November 2020 - 19:29. |
|
#47
Posted 21 November 2020 - 20:56
Pe CX modu Filmmaker vine pe warm2. Ingalbeneste si inchide imaginea fata de warm1. Vine si cu gama pe BT.
Sa adauge cineva la comparatii si un A8 ar fi interesant. |
#48
Posted 21 November 2020 - 21:00
N-ai cum să adaugi nimic dacă nu sunt în aceeași locație, oricum nu pot găzdui simultan decât un singur televizor în afară de al meu și nu s-a mai oferit nimeni altcineva.
Warm1 e deja mult prea albastru. Te-ai uitat pe balansul de alb? Nu e departe, dar nici unde trebuie nu e. BT.1886 e și pe Panasonic și ai văzut cum stă în poze, chiar necalibrat. |
#49
Posted 21 November 2020 - 21:14
Sa înțeleg că pe SDR folosiți BT1886 in timpul calibrării?
|
#51
Posted 21 November 2020 - 22:12
Am înțeles. Asta confirma ce am simțit și eu, și anume că pe LG, OOTB, BT1886/2.4 prea mănâncă din negru, de aceea am și pus 2.2 pe ISF dark, dar realizez că am sacrificat, probabil, punchynessul unui 2.4. Foarte buna comparația cu poze.
|
|
#52
Posted 21 November 2020 - 23:28
65CX necalibrat, tenta cyan predominant {se observa din graficele de pre} Unitatea pe care am calibrat-o nu are black crush, sau are un black crush tolerabil si rezolvabil prin calibrare, Colorimetric, necalibrat oled-ul nu afiseaza corect tenul fetelor, fiind departe de HZ2000. Dupa, are un dE bun, care reflecta implicit o imagine buna.
Attached FilesEdited by Calin_fdx, 21 November 2020 - 23:33. |
#53
Posted 22 November 2020 - 00:28
Jean-Luc_Picard, on 21 noiembrie 2020 - 18:13, said:
Abia acum observ că nici fața lui Woody Harrelson nu se mai distinge deloc pe LG, nici cămașa pe care o poartă. Ala nu este black crush, ala este blackout Nu vreau sa deschid o cutie a pandorei cu comparatii offtopic dar avand in fata un OLED B9 pot sa apreciez si mai bine cat de bun este TW9400. Sigur, n-are contrastul si negrul lui B9 dar din alte puncte de vedere sta excelent. Edited by razor01, 22 November 2020 - 00:32. |
#54
Posted 22 November 2020 - 00:52
2 tehnologii total diferite cu 2 puncte de plecare din negru tot asa.
La mine in casa se vede destul de nașpa tw9400 le si desi are toate detaliile in negru, contrastul e nimicit de-a dreptul de peretii albi ai camerei :)Posibil si ecranul elite screen sa aiba un rol f important in treaba asta. Am vazut in schimb tw9400 in bat cave si m-a dat pe spate! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users