Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O mostenire cu (o mica )problema

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 

Termostat inteligent PNI CT36 fara fir, cu WiFi, control prin Internet, pentru centrale termice, APP TuyaSmart - Suport, Testare, Pareri

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
219 replies to this topic

#145
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 26.11.2006
Am si eu o nedumerire. Este compatibil cu un Ariston cu incalzire in pardoseala? Conteaza ca n-am calorifere sau nu influenteaza prea mult? Multumesc!

#146
marceljupanul

marceljupanul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.06.2007
O intrebare pentru cei care au telefon care a facut recent update la android 13. Pana acum doua zile pe aplicatia Tuya afisa , pe langa temperatura setata ,si temperatura din camera , scris foarte mic in interiorul cercului, dar ieri, dupa ce am facut update la android 13 , nu mai apare temperatura din camera, e ca si cum nu a mai incaput in acel spatiu. scrie doar Room Temp si fara nici o cifra. Pe telefonul sotiei care are android 12 afisarea aceluiasi termostat nu are probleme. Pe Smart Life este la fel. Am dezinstalat aplicatia, am instalat-o din nou, am sters dispozitivul din aplicatie, l-am adaugat din nou, nici o schimbare. Inclin sa cred ca e o problema de compatibilitate aparuta dupa upgrade-ul la android 13. Acum cateva minute am mai observat ceva la aplicate. Am o priza smart adaugata in aplicatie si in pagina de programare -schedule- nu mai afiseaza corect a doua cifra a minutelor. Atasez print screen de la cele doua telefoane si ambele probleme.

Attached Files



#147
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 21.01.2013
Asa cum ati constatat deja problema are ca si cauza principala update-ul pe care l-ati facut la telefonul dumneavoastra, oferit de producatorul telefonului. Este un risc ce apare la fiecare versiune de soft de telefon asa cum s-a constatat deja la fiecare versiune aparuta.
   Ce puteti face:
-  fie va indreptati catre producatorul software-ului care a generat problema;
- fie asteptati cateva zile ca lucrurile sa urmeze cursul firesc  prin update-uri la aplicatii care vor veni in perioada urmatoare.
   Nu este o problema care se poate rezolva instant. In urma sezizarilor facute de noi si de dumneavoatra: in aplicatie aveti sectiune de raportare probleme -  dezvoltatorii aplicatiei vor cerceta problema, cauza, vor gasi solutii pe care sa le implementeze in soft, sa testeze compatibilitatea cu noul Android si apoi sa  scoate update-ul necesar.

#148
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
salve,o intrebare pentru PNI caci nu atinge nimeni vad subiectul
daca bateriile sunt descarcate  dau trebuie schimbate,toate setarile personalizate raman ori trebuie refacut totul?????asta da problema
face vreun bip sau semnaleaza baterii escarcate?

#149
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
salve ce se intampla cand schimb bateriile,raman setarile mele sau trebuiesc refacute de la zero????
are vreun bip cand trebuiesc schimbate sau semnalare?

#150
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
salve ce se intampla cand schimb bateriile,raman setarile mele sau trebuiesc refacute de la zero????
are vreun bip cand trebuiesc schimbate sau semnalare?

#151
marceljupanul

marceljupanul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.06.2007
La schimbarea bateriilor setarile se pastreaza,sunt memorate de aplicatie.

#152
rzvni

rzvni

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 26.02.2021
@suport_PNI, un topic pentru CT60 se poate face? As vrea sa îl achiziționez pentru review. Mulțumesc

#153
rzvni

rzvni

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 26.02.2021
Scuze, credeam ca CT60 e noul model smart conform filmulețului youtu.be/Ac9-W_hr9sY

Între timp mi-am dat seama ca de fapt acea combinație fericita cu receptor smart a fost doar o întâmplare.

#154
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 21.01.2013
CT60 e varianta fara wifi si aplicatie pe mobil. Functioneaza doar local .
La intrebarea cu setarile a raspuns deja un coleg de aici de pe forum.

#155
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
salut domnilor

vad niste probleme majore cu acest pni ct36 wifi

am mesaj dupa vreo 3 zile de la instalare ca,,wifi weak device((care device,mobila sau fixa???)desi lam pus langa router,deci.....
pai bine si cum schimb wifi e unde,cum?????? reset total?? crazy!!
cand am incercat sa fac ,,test network,, rasneste si nimic,deci....crazy
iconita semnal pe unitatea mobila este la maxim chiar daca receptorul este off,sau router off.deci
can and mergi la informatii dispozitiv(care din ele fix sau mobile nu este specificat) puterea semnal ,desi sta pe loc langa router,variaza 78-80-83 etc

importatorule dar tu nu verifici toate astea?

Edited by althea, 04 December 2022 - 17:35.


#156
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
nimeni u explica ce inseamna,,notificaro offline,,,

CE INSEAMNA ca nu face nici o notificare

#157
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 21.01.2013

 gabi2g4, on 04 decembrie 2022 - 17:27, said:

salut domnilor

vad niste probleme majore cu acest pni ct36 wifi

am mesaj dupa vreo 3 zile de la instalare ca,,wifi weak device((care device,mobila sau fixa???)desi lam pus langa router,deci.....
pai bine si cum schimb wifi e unde,cum?????? reset total?? crazy!!
cand am incercat sa fac ,,test network,, rasneste si nimic,deci....crazy
iconita semnal pe unitatea mobila este la maxim chiar daca receptorul este off,sau router off.deci
can and mergi la informatii dispozitiv(care din ele fix sau mobile nu este specificat) puterea semnal ,desi sta pe loc langa router,variaza 78-80-83 etc

importatorule dar tu nu verifici toate astea?

Incerc sa va raspund punctual:
1.  Conform manualului de utilizare imperecherea la Wifi se face intre unitatea receptor ( cea de la centrala ) si Router-ul WiFi. Este pe prima pagina o pictograma edificatoare care arata cum se efectueaza comunicarea radio. Manualul din cutie sau de pe pagina produsului din sectiunea download de aici:  https://s9.ro/1bpj
2.  Conform aceluiasi manual iconita de semnal de pe ecran spune daca unitatea este imperecheata sau nu cu unitatea receptor. Nu indica nivel de semnal sau altceva.
3.  Acum depinde ce unitate aveti langa router: Ecran sau receptor?  Conform legilor fizicii rice transmisie radio este instabila si vor exista variatii de putere deoarece exista interferente , obstacole, alte electronice care pot interfera si afecta semnalul WiFi. De asta cu cat va indepartati de un Router wireless scade viteza si semnalul pe orice telefon mobil.
4. Testul de network dureaza cateva zeci de secunde poate si un minut. Aveti rabdare sa se finalizeze testul si veti obtine rezultatul.

PS: cu un semnal de 80% nu aveti de ce sa va faceti griji. Termostatul functioneaza si cu semnal de 20-30% .

Daca mai aveti si alte neclaritati le asteptam aici pe forum sau pe mail: [email protected] .

#158
MB_152

MB_152

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 24.05.2006
Va salut. Detin acest termostat de aproximativ o luna, iar de vreo 2 zile a luat-o razna, in sensul ca afisajul dispare si apare, intr-un mod stroboscopic, in timp ce termostatul e asezat, nu tinut in mana. Totodată pierde semnalul cu receptorul, dispare acel indicator de semnal din coltul dreapta sus al ecranului, iar centrala nu mai porneste desi pe ecran apare ca ar finctiona. Înafara de garantie ar mai fi o alta solutie?

#159
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
foarte slab receiverul ca si putere semnal internet,au facut economie chinezii la materiale,se vede

#160
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 21.01.2013
Calitatea semnalului la internet depinde de foarte multi factori externi:
- distantade la receptor la routerul WiFi ;
- Numarul de obstacole/pereti intre router si echipamentul IT ;
- Calitatea si puterea semnalului WiFi emis de routerul WiFi ;
   gabi2g4: Sunteti prima persoana in 9 pagini de discutii despre acest produs care reclama acest fapt.
   Va rugam sa argumentati si sa prezentati toate conditiile in care utilizati termostatul pentru a intelege mai bine ce anume genereaza nemultumirea dumneavoastra.

#161
gabi2g4

gabi2g4

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.12.2021
am multe dispozitive wifi,chiar si la 15 metri prin acceasi pereti ca acest termostat,si au semnal foarte bun,fara erori
termostatul asta are 5 metri si deja gafaie,da mesaje cateodata ca ,,wifi weak,, -incredibil

#162
MB_152

MB_152

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 24.05.2006
@suport_pni
Termostatul inca il folosesc fara conexiune la internet fiind inca in proces de renovare, deci nu are relevanta, acesta funcționând timp de o luna in parametri normali. De asemenea a fost amplasat la max 50cm de receptor fara niciun obstacol. E legat la un immergas vitrix terra, daca ar avea vreo relevanta, desi nu cred.
Nemulțumirea mea e generata exact de ceea ce am scris mai sus. Afisajul se vede in unele momente foarte sters(raportat la cum era inainte, nu vorbesc daca il invarti in mana), si pierde semnalul cu receptorul, dispare de tot iconita de semnal din dreapta sus de pe display, nu mai da comanda la centrala, desi pe display apare iconița aceea cum ca ar fi pornit cenrrala.
As vrea sa stiu daca pot face eu ceva oentru ca nu as vrea sa-l trimit la garanție si sa astept fara a-l putea folosi in aceasta perioada.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate