Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Constructie P+2E pe perna de balast
Last Updated: Jan 24 2024 17:12, Started by
anothertwo
, Oct 16 2020 15:17
·
40
#1297
Posted 31 October 2022 - 08:55
nu puteai sa faci poarta Autoportanta? este mult mai utila, mai fiabila si nu ai probleme iarna sau cand este vreme rea cu vant si altele... Eu asa am facut poarta la una din strazi si la fel voi face si cea principala. Are multe avantaje si automatizarea mai simpla si mai usor de reglat si service-at.
In rest trage copex rosu de la casa de 45-60mm si de la el tragi apoi de fiecare parte a portii copex mai mic de 20mm ca la cele batante iti trebuie la fiecare motor fir plus fotocelulta plus lumina de pe stalp. Legat de gard o sa coste tare mult daca il sapi asa de adanc. Eu as fi facut 50cm in pamant si 20 in afara ca doar nu trage nimeni de el cu excavatorul si hotii daca e sa fie nu se impiedica de un gard oricat de mare ar fi... |
#1298
Posted 31 October 2022 - 09:28
Tragem gaz.
Attached FilesEdited by anothertwo, 31 October 2022 - 09:29. |
#1299
Posted 31 October 2022 - 10:31
Va multumesc tare mult pentru sfaturile utile! N-am detaliat foarte mult situatia, am postat in graba.
1. Nu fac porti autoportante, din lipsa spatiului de retragere intre strada si casa, de numai doi metri. In final, imi ramane un spatiu verde de aproximativ 70-80cm, pe care vreau sa il utilizez in alte scopuri decat acela de a lasa spatiu pentru poarta autoportanta. De aceea am ales porti batante duble. In plus, spatiul limitat ma obliga sa pun porti auto cu deschidere de 2x 1.8ml (3.6ml in total). 2. Pentru ca am avut sapatura generala pentru perna de balast, am lasat de la bun inceput copex riflat rosu DN50 cu tot cu cablu de alimentare si cabluri de date pentru porti auto si poarta pietonala, precum si restul de trasee (irigatii, magazie, statii de incarcare, iluminat gard, electrovalva apa potabila). 3. Am gasit cateva fise tehnice pentru porti batante, pe care le postez aici, poate sunt de folos si altora. Multumesc @Don_Rafael pentru sugestia de a trage cablurile intre porti pe sub pavaj, e o idee mai buna decat aceea de a trage prin fundatie, altfel ajung la spusele lui @anaki, si poate sparg traseele. O sa incer sa limitez traseele prin stalpi la cablurile de semnalizare ( antena, lampa, fotocelule, cheie), iar restul le voi trage pe sub pavaje. 4. Pentru cablurile de semnalizare (sectiune 0.25mmp), ma gandesc sa cumpar cablu JY(ST)Y 2x2x0,6 mm², folosit in general pentru alarme si telefonie. Nu as pune CAT6A, cu toate ca sectiunea conductorului este de 0.25mmp. 5. Pentru alimentarea motoarelor e relativ simplu, mai am cablu NYY-J de 3x1.5 si 3x2.5mmp. Din experienta voastra, e mai indicata alimentarea portilor cu 230V CA sau 24V CC? Fiind servomotoare, banuiesc ca sunt mai confortabile cu alimentare in curent continuu. Attached Files |
#1300
Posted 31 October 2022 - 11:28
Nu stiu daca ai inteles cum este o porta autoportanta, acceea se retrage ca si cele pe sine lateral nu prin deschidere ca cele batante. Diferenta intre cele pe sina si cele autoportante este ca cele din urma stau suspendate pe 2 carucioare cu roti si nu ating pamantul si nici nu ajunge ploaia la rotile respective sau zapada. Astfel indiferent de vreme ele functioneaza perfect. Cele pe sine sunt la fel de dezavantajoase pe zapada sau ploaie ca si cele batante. Deci la cele autportante ai nevoie de saptiu de retragere lateral nu spre curte.
Cat despre diferenta intre alimentare in CA 230V sau CC 24V cele in curent continu suporta momente de cuplu mai mari. Pe de alta parte cele pe 230V sunt mai avantajoase ne avand nevoie de trasfortmator... |
#1301
Posted 31 October 2022 - 12:28
Mulțumesc pentru intenție!
Am poarta autoportanta acum unde stau, și știu cum funcționează. Doar ca n-am acel spațiu necesar, nici in adâncime, nici in lățime. Prefer sa pun tuya sau alte verdețuri pe care sa nu fiu nevoit sa toaletez continuu verdeteata ca sa fac loc porților. Porțile batante tot suspendate sunt, așa ca nu văd vreun inconvenient. |
#1302
Posted 31 October 2022 - 14:40
singurul inconvenient este iarna cand este zapada ca trebuie sa cureti inainte sa le deschizi si pe partea de electrica si fiabilitate nu stau asa de bine (se mai desincronizeaza cateodata sau mai cedeaza cate un angrenaj sau motor). In plus au nevoie de mai mult spatiu ca sa se deschida (spre curte) deci masina trebuie sa aiba loc la distanta mai mare fata de strada.
In Sibiu unde vreau eu sa construiesc este impusa conditia ca aliniamentul casei sa fie la 5m fata de strada. Daca terenul este mic si trebuie sa pui masina intre casa si gardul de la strada nu poti cu alte porti decat pe sina sau autoportanta (daca ai loc sa se retraga)... sa alegi automatizare de la o firma buna ca altfel numai nervi iti faci... |
#1303
Posted 31 October 2022 - 16:09
mikyboy, on 31 octombrie 2022 - 14:40, said:
pe partea de electrica si fiabilitate nu stau asa de bine (se mai desincronizeaza cateodata sau mai cedeaza cate un angrenaj sau motor). Din 2019 pana azi n-am avut nici o problema cu ele, nici mecanica si nici electrica. Dar le pun vaselina la ax in fiecare vara. Edited by kolfleading, 31 October 2022 - 16:10. |
#1304
Posted 31 October 2022 - 16:28
#1305
Posted 31 October 2022 - 17:00
Singura modificare (daca poate fi numita asa) este ca am montat in casa o lampa indicatoare de 24V pe iesirea OGI (Open Gate Indicator), sa vad daca am uitat poarta deschisa.
Ceva de genul acesta, dar marca Schneider: https://www.electric...in-sljl-dc24-z/ |
#1306
Posted 01 November 2022 - 08:57
#1308
Posted 01 November 2022 - 14:48
#1309
Posted 01 November 2022 - 17:09
Pana terminam, am făcut gard ‘englezesc’.
Attached Files |
#1310
Posted 01 November 2022 - 18:02
roman_roman, on 01 noiembrie 2022 - 08:57, said: De ce nu s.a făcut prin subtraversare ? Explicația lunga e cam așa: In general, subtraversarea este necesară pentru artere principale, acolo unde circulația nu se poate opri. Pentru artere de rang 2-3-4, se poate utiliza subtraversarea, dar este necesar un spațiu pentru foraj. In plus, este mult mai scump sa faci subtraversare. Apoi, in cazul meu, nu exista spațiu pentru acest foraj. PS: am făcut totuși subtraversare pe sub bordura și trotuar. Mai bine nu făceam, ca au rupt cablul de iluminat public, și ulterior au săpat și trotuarul. A rămas totuși intacta bordura. Edited by anothertwo, 01 November 2022 - 18:05. |
#1311
Posted 01 November 2022 - 19:07
#1312
Posted 01 November 2022 - 19:16
DIY, on 01 noiembrie 2022 - 19:07, said: Ce bine arata! Casa, nu gardu' Ce fel de tranzitie va fi intre placarea parterului si cea a etajelor? Abia astept poze cu interioarele! Spor! In poza trei din postul anterior se poate observa profilul bond, puțin evazat. Acest profil va înconjura toată casa. La interioare, cred ca am bușit-o. Deja am schimbat doua echipe, și azi am avut ‘interviu’ cu o alta. Ori suntem noi prea pretențioși, ori sunt ei prea ‘buni’… |
#1313
Posted 01 November 2022 - 19:29
anothertwo, on 01 noiembrie 2022 - 18:02, said:
PS: am făcut totuși subtraversare pe sub bordura și trotuar. Mai bine nu făceam, ca au rupt cablul de iluminat public, și ulterior au săpat și trotuarul. A rămas totuși intacta bordura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users