Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Mazda 3

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

Poll: Mazda 3 Sedan (120 member(s) have cast votes)

va place mazda 3 sedan?

  1. da (111 votes [92.50%])

    Percentage of vote: 92.50%

  2. nu (9 votes [7.50%])

    Percentage of vote: 7.50%

Vote Guests cannot vote

#19
GatesOfDelirium

GatesOfDelirium

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 13.05.2005
Deocamdata nu a aparut nimic de genul, nici macar nu se aduce in Europa. Depinde de solutia tehnica adoptata. 6 MPS e 4WD permanent... S-ar putea ca pe 3 sa apara un e-diff care sa anuleze problemele.
Si, maximuseeee, inainte de a zice de fructe, ia mai gandeste-te un pic. R32 e ceea ce se cheama un by-product, un exercitiu de tehnica. Peste un an compara numarul de MPS-uri si R32-uri care vor iesi de pe portile fabricii si vei intelege de ce mi-am ales ca oponent S3-ul... dar lasa, mai bine nu mai intru in polemici cu tine, ca nu merita... crezi matalutza ce vrei, si pana la urma Loganul e cel mai tare, nu?

Edited by GatesOfDelirium, 27 November 2006 - 21:50.


#20
man1ak

man1ak

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.11.2006

View PostGatesOfDelirium, on Nov 27 2006, 21:48, said:

Deocamdata nu a aparut nimic de genul, nici macar nu se aduce in Europa. Depinde de solutia tehnica adoptata. 6 MPS e 4WD permanent... S-ar putea ca pe 3 sa apara un e-diff care sa anuleze problemele.
Si, maximuseeee, inainte de a zice de fructe, ia mai gandeste-te un pic. R32 e ceea ce se cheama un by-product, un exercitiu de tehnica. Peste un an compara numarul de MPS-uri si R32-uri care vor iesi de pe portile fabricii si vei intelege de ce mi-am ales ca oponent S3-ul... dar lasa, mai bine nu mai intru in polemici cu tine, ca nu merita... crezi matalutza ce vrei, si pana la urma Loganul e cel mai tare, nu?

Gates (sper ca nu mi-o iei in nume de rau, dar ai un nick cam lung  :) ), imi permit cateva precizari:

1. Mazda6 MPS este tractiune fata in mod normal, cu posibilitate de transfer a cuplului pe puntea spate. Nu ca ar ceva rau. Mai ales ca pe spate are si LSD. Mmmmmmm!

2. Mazda 3 MPS nu are probleme de tractiune, tocmai pentru ca are LSD. Ca R32-ul e mai stabil in curbe, poate fi adevarat. Dar nici M3MPS nu sta rau.

#21
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Mazda 3 MPS se aduce in Germania de cel putin 3 luni (atunci m-am uitat pe site de curiozitate - link aici)

Cam nasol pentru un dealer sa nu stie lucrul asta :nonobad: nu prea ti-ai facut temele mataluta (de fapt nu ma mira la dealerii habarnisti din RO - no offence). Sa asteptam mai bine un test, parerea mea e ca iese undeva intre R32 si GTi la timpi (cam ca Focus ST).

#22
man1ak

man1ak

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.11.2006

View PostRedMan_BZ, on Nov 28 2006, 00:32, said:

Mazda 3 MPS se aduce in Germania de cel putin 3 luni (atunci m-am uitat pe site de curiozitate - link aici)

Cam nasol pentru un dealer sa nu stie lucrul asta :nonobad: nu prea ti-ai facut temele mataluta (de fapt nu ma mira la dealerii habarnisti din RO - no offence). Sa asteptam mai bine un test, parerea mea e ca iese undeva intre R32 si GTi la timpi (cam ca Focus ST).

Mazda3 MPS e mai rapida si decat GTI si decat R32. Cautati pe www.zeperfs.com la dueluri.

#23
GatesOfDelirium

GatesOfDelirium

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 13.05.2005
RedMan BZ => don't get me wrong, dar atata vreme cat nici nu s-a pus problema sa intre in Romania, nu am de ce ma apuc de invatat.  E ca si cum m-as apuca sa ma documentez apropo de motorul de 3 litri care se pune in State pe Mazda 6... Sunt motoare superbe, dar daca nu ajung aici la ce imi foloseste documentarea? Nu-ti face griji, cu o saptamana inainte de a intra in vanzare 3 MPS in Romania o sa stiu tot ce e de stiut despre masina. Facem si o verificare, daca te satisface ideea.

#24
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Eu am contestat doar afirmatia ta ca mps nu se aduce in EU, atat.
Maniacule, vreau teste reale cu filme si tot ce trebuie, aka Top Gear sau Auto Motor und Sport. Trebuie sa inceapa sezonul TG si sigur o vor testa (daca nu a inceput deja). Ramane sa asteptam cu sufletul la gura. :inlove:

#25
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
un mic reportaj care mi-a folosit ca factor influentabil pt cumpararea ei si totodata am aflat unele lucruri pe care nu le citisem in alte reviste  :coolspeak:


``Acelasi Bakaj declara ca: directia este unica pentru Mazda 3. Suspensia spate are o setare proprie pentru a crea impresia unei masini cu tractiune spate, tocmai pentru o senzatie de sportivitate despre care Mazda vorbeste foarte tare. Si suspensia fata a fost “tunata” cu acelasi scop. In fine, franele au fost preparate pentru a realiza o pedala ferma cu efecte pe masura pretentiilor.


    Trebuie sa transporte 4 adulti in conditii confortabile chiar daca cel aflat la volan are tendinte sportive. Rigiditatea a fost crescuta semnificativ pentru a obtine o caroserie care sa alunece fara vibratii peste denivelarile drumului.” Tanioka vorbeste si despre cele trei motorizari pe benzina, din care cel de 2 l/150 CP este comun cu Ford, dar celelalte doua 1,6 l si 1,8 l sunt originale Mazda. Se adauga alte doua diesel-uri din colaborarea cu grupul Peugeot Citroen PSA, doua propulsoare de 90 si 110 CP. Constructorul a adus si tot felul de tehnologii de ultima ora pentru a concura serios si cu argumente. SVT- Seqvential Variable valve Timing, SCV- Swirl Control Valve, un sistem ce permite acceleratii interesante in viteza a 4-a ca si folosirea cablurilor ca legatura intre schimbator si cutia propriu-zisa. Sistemul de securitate a fost studiat in amanunt. Avem un “cross car beam” unicat si o noua filozofie in difuzia energiei rezultate dintr-un accident. Barele de protectie din usi se suprapun la capete peste alte elemente de siguranta din cadrul usii pentru a nu permite intrarea usilor in habitaclu in cazul unui accident lateral violent. Sa nu uitam cele 6 airbag-uri in standard.


“Nu cred ca trebuie sa va explic prea multe despre stil. Trebuie doar sa o priviti!” afirma Hideki Suzuki, designerul sef al noii Mazda3. Tintele de proiectare au fost realizarea unui look care sa provoace o emotie instantanee, daca se poate, la toata lumea. Apoi toate detaliile au fost desenate cu mare grija, respectand o gramatica congruenta pentru toata masina. Noi am remarcat ca plasticile de la bord sunt placute la vedere, foarte placute la pipait, dar cand bati in ele suna a plastice, lucru care a cam disparut in segmentul compact. “Nu sunt de acord.” sustine Joe Bakaj. “Pentru mine, prioritatile au fost aspectul vizual si ce se simte la mana. Nu cred ca a bate in piesele bordului este important pentru client. Cred ca mai important este ca dupa 50.000 sau 100.000 km toate piesele sa ramana la locul lor si sa nu avem zgomote prin cabina!” Revenind la design, noii cromozomi au trebuit pusi la locul lor pentru a contribui la o identitate de marca extrem de puternica. “Emotion in motion - este sloganul nostru. Asta presupune mai mult decat dinamism si emotie. Inseamna calitati atletice reale” ne spune designerul japonez, vorbind cu emotie despre “copilul” sau. Au fost create doua caroserii si nici o alta nu va apare, chiar daca dl Suzuki a mai studiat cum ar putea fi monovolumul. Versiunea 5 usi si cea de 4 usi sunt doua caroserii profund diferite cu personalitati diferite si portbagaje de volume diferite (320 l/ 460l). “Versiunea 5 usi este mai expresiva, mai sportiva, dar ceva mai putin sofisticata in timp ce modelul in 4 usi este exact opusul, latura sofisticata fiind mai importanta,” explica Suzuki. Mai mult, “modelul in 5 usi se adreseaza tinerilor, mai activi, mai agresivi si mai putin unei familii, chiar daca avem si un pachet familial in dotare. Versiunea in 4 usi se adreseaza tinerilor singuri, dar si familiilor tinere, in cautare de stil, eleganta si sportivitate.” ``

Edited by cosmin_miu, 29 November 2006 - 02:41.


#26
GatesOfDelirium

GatesOfDelirium

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 13.05.2005
RedMan BZ => din pacate sezonul de Top Gear nu a inceput, si nu se stie cand va incepe exact, din cauza accidentului suferit de Richard Hammond la volanul unei masini "land speed record breaker" Vampire echi[pata cu un motor de avion Rolls Royce. Omul s-a spart cu ea la 500 km/h si a suferit ceva traumatisme cerebrale in urma fortelor g extreme la care a fost supus (masina s-a dat peste cap in repetate randuri). Se pare ca si-a revenit, dar BBC-ul sta la indoiala in privinta producerii si difuzarii show-ului pe motive de siguranta a prezentatorilor. "The nanny state", vorba lui Clarkson :D.
Astept si eu un test "pertinent" cu ea, iar la Top Gear sunt sigur ca va exista unul. Si, cu scuzele de rigoare, voiam sa scriu Romania... nu Europa. Presupun ca te-ai prins din al doilea post ca la asta ma refeream...

#27
man1ak

man1ak

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.11.2006

View PostRedMan_BZ, on Nov 29 2006, 00:27, said:

Eu am contestat doar afirmatia ta ca mps nu se aduce in EU, atat.
Maniacule, vreau teste reale cu filme si tot ce trebuie, aka Top Gear sau Auto Motor und Sport. Trebuie sa inceapa sezonul TG si sigur o vor testa (daca nu a inceput deja). Ramane sa asteptam cu sufletul la gura. :inlove:

Mazda 3 MPS a fost testata de TG. Mergi pe www.topgear.com si poti citi testul. Nu stiu unde poti gasi filme cu asemenea teste. Un alt site foarte bun pentru informatii despre performante este www.zeperfs.com. Gasesti mai jos valorile indicate de zeperfs pentru Mazda3 MPS.

Vitesse Maxi : 244 Km/h
400m DA : 14.5 s.
Km DA : 26.5 s.
0 à 80 : 4.4 s.
0 à 100 : 6.5 s.
0 à 120 : 8.4 s.
0 à 140 : 11 s.
0 à 160 : 14.6 s.
0 à 180 : 19.5 s.
0 à 200 : 25.7 s.
80 à 120 mini : 4 s.

Dupa cum vezi, performantele sunt incredibile. Pentru comparatie, Subaru Impreza WRX STi de 265 CP:

Vitesse Maxi : 238 Km/h
400m DA : 14.2 s.
Km DA : 26.1 s.
0 à 80 : 4.1 s.
0 à 100 : 5.9 s.
0 à 120 : 7.6 s.
0 à 140 : 10.3 s.
0 à 160 : 13.5 s.
0 à 180 : 18.6 s.
0 à 200 : 24.5 s.
80 à 120 mini : 3.5 s.
80 à 120 en 4 : 4.7 s.
80 à 120 en 5 : 7.6 s.
80 à 120 en 6 : 15 s.
80 à 150 en 5 : 12.9 s.
80 à 150 en 6 : 22.4 s.
100 à 140 en 4 : 6.1 s.
100 à 140 en 5 : 10.1 s.
130 à 170 en 5 : 8.3 s.
130 à 170 en 6 : 12.2 s.
140 à 160 en 5 : 4.5 s.
140 à 160 en 6 : 5.6 s.
140 à 200 en 5 : 15.1 s.
140 à 200 en 6 : 20.7 s.
400m de 40 en 5 : 19.8 s.
400m de 40 en 6 : 23.6 s.
400m de 50 en 4 : 14.5 s.
Km de 40 en 5 : 33.5 s.
Km de 40 en 6 : 43.4 s.
Km de 50 en 4 : 26.5 s.

Nu uitam ca Subaru este AWD permanent. Iata si valorile pentru Mazda 6 MPS, din pacate nu la fel de complete:

Vitesse Maxi : 240 Km/h
Km DA : 26.6 s.
80 à 120 en 4 : 4.1 s.
80 à 120 en 5 : 5.2 s.
80 à 120 en 6 : 8.5 s.

La o prima vedere e mai performanta decat STi-ul. Deci Mazdele MPS sunt super masini, chiar daca sunt mai putin violente decat japonezele sportive traditionale (este vorba de violenta simtita de sofer, nu de performante).

Numai bine,

#28
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
80-120 - 4.1 secunde intr-a IV a?? :w00t:
Cam tare masina asta  :inlove:

Edited by MATRIXU, 29 November 2006 - 10:23.


#29
man1ak

man1ak

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.11.2006

View PostMATRIXU, on Nov 29 2006, 10:23, said:

80-120 - 4.1 secunde intr-a IV a?? :w00t:
Cam tare masina asta  :inlove:

E tare ca dracii. Trebuie sange pentru asemenea performante. Sport dimineata, regim alimentar coresponzator, tot tacamul. :drac:

#30
GatesOfDelirium

GatesOfDelirium

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 13.05.2005
Man1ak, merci, nu stiam de testul din revista. Oricum, eu ma refeream la show-ul televizat Top Gear, si RedMan BZ cred ca la fel. Dar in lipsa, si revista e binevenita.

Matrixu, da, ambele MPS-uri sunt facute ca masini normale care intamplator sa manance norii cand vrei.

Oricum, sa nu uitam ca si Mazda are o mica istorie prin raliuri. 323 Sport-ul a fost foarte apreciat ca masinuta pe probele speciale.

#31
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postyo_2fast4u, on Mar 20 2006, 19:35, said:

ce parere aveti despre Mazda 3 sedan, eu am mers cu ea si chiar m-a surprins prin agilitatea ei si silentiozitate. la 4000 rpm abia se auzea motorul din interior. este pe acest forum cineva care sa-mi poata da detalii despre aceasta masina? revizii, intretinere, durabilitate, comportament rutier in conditii dificile, etc

mazda 3 sedan, 1.6 benzina, 105cp

eleganta dinamica si caracterul sportiv, increzator al versiunii mazda 3 sedan fac din vehicul o prezenta inconfundabila pe sosea. descopera cele mai rafinate detalii ale acestei masini carismatice.


ca sa fiu mai on topic....

1.reviizile -mi se par ieftine circa 450-500 ron (15-30000 k) la pro leasing ploiesti, iar pe o prietena a costat-o 790 incluzand placute frana fata 45.000 km revizie facuta la tester iasi.
2.intretinerea -cred ca tine doar de benzina pe care o bagi si spalatoria unde o speli.  :D ( nu stiu un cost de exploatare per km) da nu-i greu de calculat.
3.durabilitate - odata urcat la volanul unei mazde , aceasta iti ofera incredere totala nu stiu de ce dar asa mi s-a intamplat mie. Am 32.000 km cu ea (1an) si e ca noua din orice punct de vedere :w00t:
4.comportament rutier -in conditii dificile - o singura data a trebuit sa evit ceva pe strada si s-a comportat mai bine decat ma asteptam :w00t: . Cauciucurile cu care sunt dotate mazda3 nu prea sunt de baza pe gheata sau zapada.....insa daca o conduci in limite normale se va comporta excelent in acest anotimp..
5.1.6 benzina 105 cp - un motor `micutz` cu 15-20% mai galagios in exterior fata de un motor al unui focus, insa care creeaza sound extraordinar (similar 1.8T sau 2.0) +evacuare putin sporty(sound).Am observat ca la turatii mari urmate de mici deccelerari iar apoi accelerari masina da mici rateuri la esapament  :inlove: .Motorul este capabil sa arunce masina in 11s pana la 100 cu DCS activat iar fara el in 9.5-10 s, (depinde de sofer) ceea ce mi s-a parut ok.
6.prezenta incofundabila -nu mai vorbesc.....atasez o poza. :D


L.E. ups acum am vazut ca topicul este din martie insa adus in atentie in noiembrie  :rolleyes:

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 29 November 2006 - 15:19.


#32
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Pe hartie ca pe hartie sau pe linie dreapta, nimeni nu a negat asta. Insa pe curbe e clar ca nu are sa se tina cu un STi, AWD all the way. Asa si Opel Vectra OPC rupe un Porsche Boxter pe linie dreapta (din spusele lui Clarckson) insa la prima curba o iei inainte :lol: Vedeti aici. De aia zic, hartia e una, practica e alta. Hai Top Gear cu testul!!!

#33
GatesOfDelirium

GatesOfDelirium

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 13.05.2005
RedMan BZ => nu as putea fi mai de-acord cu tine. Abia astept sa ii placa si lui Clarkson!

#34
man1ak

man1ak

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.11.2006

View PostRedMan_BZ, on Nov 29 2006, 16:33, said:

Pe hartie ca pe hartie sau pe linie dreapta, nimeni nu a negat asta. Insa pe curbe e clar ca nu are sa se tina cu un STi, AWD all the way. Asa si Opel Vectra OPC rupe un Porsche Boxter pe linie dreapta (din spusele lui Clarckson) insa la prima curba o iei inainte :lol: Vedeti aici. De aia zic, hartia e una, practica e alta. Hai Top Gear cu testul!!!

Redman, hai sa nu comparam mere cu pere. Faptul ca Opel nu e in stare sa faca un sasiu competent nu are nimic de a face cu japonezele sportive. Oamenii astia au facut (si sper ca inca vor mai face) masini sport impecabile (super sportive la preturi decente). Vezi mai sus cand am spus ca Mazda 3 MPS are LSD, ceea ce face masina sa fie foarte manevrabila. Foarte probabil, nu este mai rapida decat STi-ul pe curbe, dar cu siguranta e o masina de oameni mai 'normali'. Un STi iti rupe spinarea si iti da sangele in urechi (si foarte bine face), dar asta o face mai putin confortabila. E o masinarie extrema pe care o poti conduce ca o 'a doua masina' (in special daca ai familie, eventual copii). Cu Mazda nu ai aceleasi probleme. Mai ales daca a alegi Mazda 6 MPS, o masina de familie (are peste 4.7 m lungime) cu performante 'ridicole' (notati ghilimelele).

Hai sa traim.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate