Teapa auto Vito WDF63970513810380
Last Updated: Jul 19 2020 12:01, Started by
dan_bog_dan
, Jul 03 2020 20:27
·
0
#55
Posted 04 July 2020 - 18:06
Cum se rezolva? Adică cum și unde dai șpagă sa modifice în sistem?
|
#56
Posted 04 July 2020 - 19:28
#57
Posted 04 July 2020 - 19:34
exact. am zis si eu..inainte de revizii se modifica. si in reprezentanta totul decurge normal. crezi ca exista mod de a determinat exact km unei masini ?
pana nu se inventeaza un sistem full proof ...aia e... |
#58
Posted 04 July 2020 - 21:04
autocargo, on 04 iulie 2020 - 19:28, said: Nu ai inteles. Se dau inapoi Km in fiecare an inainte sa intre masina la service si la inspectia tehnica anuala. Nu e mare scofala, se practica de mult. smoke, on 04 iulie 2020 - 19:34, said:
exact. am zis si eu..inainte de revizii se modifica. si in reprezentanta totul decurge normal. crezi ca exista mod de a determinat exact km unei masini ? pana nu se inventeaza un sistem full proof ...aia e... Edited by Fane, 04 July 2020 - 21:09. |
#59
Posted 04 July 2020 - 21:32
murdar, on 04 iulie 2020 - 18:06, said:
Cum se rezolva? Adică cum și unde dai șpagă sa modifice în sistem? Bre..nu ai inteles.. Tu faci 100.000km pe an. Inainte de revizie o dai inapoi la 29.000 si e fata mare in sistemul tau bengos. Fane, on 04 iulie 2020 - 21:04, said:
Cumparatorul de masina noua cu garantie care face reviziile la reprezentanta never ever nu o sa se apuce sa borfaiasca softul masinii sa riste sa-i faca figuri si sa-i anuleze garantia. Nu sti ce vorbesti. De multe ori modelele sunt asa noi incat mai dureaza o buna perioada ca baietii sa le sparga softul. In prima perioada nici nu exista cerere de soft spart. Tu daca ti-ai permite masina noua, ai cheltui in general de la 20k euro in sus, l-ai lasa pe gicu de la sculerie sa se bage pana la urechi in softul ei? E vorba de profil de client aici, cumparatorul de masina noua plateste ca sa fie domn, nu sa se tiganeasca cu km dati inapoi si mecanicul din dosul blocului cu softul facut de baieti. Care face 100.000km pe an..se gandeste la revanzare peste 3 ani. Ce dureaza sa sparga baietii.. Poate pe la vreo Tesla exotica. In rest..toate marcile se rezolva instant. Am amic care din asta traieste de 15 ani. Si traieste bine. Numa restaurante si Mercedesuri.. Edited by mariovrs, 04 July 2020 - 21:33. |
#61
Posted 04 July 2020 - 23:45
Cei mai multi dintre clientii de masini noi dau masinile la buy back si-si asuma ca iau un pret ceva mai mic decat pe piata dar asta nu-i deranjeaza.
Masinile care fac 100k km/an sunt masini de firma si costurile de exploatare si revanzare sunt asumate. O firma care are o flota de 100 de masini trimite un angajat pana la baieti sa le dea kilometrajul inappi? Ati vazut voi asa ceva? In secunda doi patronul ar fi la mana tuturor angajatilor care vad kilometrajul dat inapoi pe masina pe care o conduc. “Sefu’ daca nu-mi maresti salarul te dau in gat la politie si o pui de un dosar penal, sefu’”.... Voi parca traiti pe alta lume... Vi se pare ca toata lumea-i penala ca si voi si-i dispusa sa-si riste libertatea pt o mie de euro la revanzare. Enorma majoritate a posesorilor de masini noi nici nu vor sa auda de asa ceva fiindca-i infractiune! |
#62
Posted 05 July 2020 - 05:46
botoxy, on 03 iulie 2020 - 21:28, said:
Oamenii nu inteleg diferenta de aceea ei dau km inapoi. Omul vede 400.000 la masina adusa de afara si stramba din nas ca is prea multi si zice ca a vazut el altul care da mai ieftin masina din ro cu istoric care are 200.000 dar nu intelege ca km nu is egali. Si atunci normal ca ei dau km inapoi ca sa echilibreze putin piata pentru ca nu e normal ca o masina rulata in Romania sa se vanda mai scump decat una cu rulaj dublu in afara. Dar daca vrem sa fim corecti ar trebui raportate 2 cifre, km in ro si km in afara ro si atunci o sa vedeti ca nimeni nu mai da km inapoi. Dar nu se poate asa ceva. |
#63
Posted 05 July 2020 - 07:02
De exemplu in Belgia taximetristii romani fac treaba asta, sunt obligati sa schimbe masinile tot la cativa ani, pretul obtinut la vanzare e cu totul altul, si nu, nu au inventat ei asta, au invatat de la ceilalti. nu au inventat romanii smecheria.... La fel se face si in alte tari... In Anglia, la fel, se face taximetrie cu masina personala, obligatoriu nu mai veche de cativa ani, tot de la romani stiu ca se face asa si ei au invatat de la altii care lucreaza de o viata in taximetrie (mini cabs). Nu spun acuma ca toata lumea o face dar sunt mai multi decat ati crede. Toate masinile astea se revand cu un istoric verificabil OK.
|
#65
Posted 05 July 2020 - 08:47
botoxy, on 03 iulie 2020 - 21:28, said:
Oamenii nu inteleg diferenta de aceea ei dau km inapoi. Omul vede 400.000 la masina adusa de afara si stramba din nas ca is prea multi si zice ca a vazut el altul care da mai ieftin masina din ro cu istoric care are 200.000 dar nu intelege ca km nu is egali. Si atunci normal ca ei dau km inapoi ca sa echilibreze putin piata pentru ca nu e normal ca o masina rulata in Romania sa se vanda mai scump decat una cu rulaj dublu in afara. Dar daca vrem sa fim corecti ar trebui raportate 2 cifre, km in ro si km in afara ro si atunci o sa vedeti ca nimeni nu mai da km inapoi. Dar nu se poate asa ceva. Si, din moment ce stii ca masina e rulata in afara si iei de buni km aia din bord, ajungi sa echivalezi 200k km la rulajul din Ro, nu 400k km. Oricum ai da-o, nu iese. O masina de 400k km rulati afara =/= cu una cu 200k km rulati in afata cum e prezentata. |
#66
Posted 05 July 2020 - 09:07
mariovrs, on 04 iulie 2020 - 21:32, said: Bre..nu ai inteles.. Tu faci 100.000km pe an. Inainte de revizie o dai inapoi la 29.000 si e fata mare in sistemul tau bengos. ... Să înțeleg că nu face nici un fel de schimb de ulei în 100.000 de km, nu schimbă discuri, plăcuțe de frână ca să i se înregistreze kilometrajul? Mă îndoiesc că ar face-o în altă parte decât reprezentanța căci ar pierde garanția. Adică pentru un câștig la revanzarea posibilă ar pierde niște facilități sigure. Eu am pus întrebări logice, te aștept să-mi expui concret cum se pot ocoli problemele de mai sus |
#67
Posted 05 July 2020 - 09:18
Bogdansv1, on 05 iulie 2020 - 09:07, said:
Să înțeleg că nu face nici un fel de schimb de ulei în 100.000 de km, nu schimbă discuri, plăcuțe de frână ca să i se înregistreze kilometrajul? Mă îndoiesc că ar face-o în altă parte decât reprezentanța căci ar pierde garanția. Nici tu nu ai inteles. In belgia, la orice cotet de cartier te duci, daca iti da doar cu spray de degresat franele, iti noteaza kilometrajul si il comunica catre car pass pe sistemul centralizat. Daca nu face asta, pierde licenta de servicii auto + amenda. Deci da, singurul lucru pe care il poti face este sa dai kilometrajul inapoi in timpul utilizarii personale a masinii, inainte sa te prezinti la orice fel de garaj. Ce om sanatos la cap face asa ceva? Nimeni. Decat un romanache idiot, rupt de foame. Inclusiv VAB daca vine sa iti dea curent la baterie iarna, iti ia kilometrajul masinii. Deci in sistemul car pass nu poti ca intre doua verificari sa ai kilometraj negativ. Ori in Romania treaba e clara cu frauda: cumperi masina cu 400k si o vinzi cu 200k km. Asa ceva este exclus cand ai un sistem centralizat de inregistrare a kilometrilor din bord. |
#68
Posted 05 July 2020 - 09:21
#69
Posted 05 July 2020 - 09:25
Pai atunci de ce aveai senzatia ca iti inregistreaza kilometri doar la reprezentanta?
|
|
#70
Posted 05 July 2020 - 09:29
#71
Posted 05 July 2020 - 09:32
....si nu se vorbea despre masini aflate in perioada de garantie. Si chiar daca se vorbea, daca te duci sa faci o pana de cauciuc -> kilometri in car pass.
|
#72
Posted 05 July 2020 - 09:35
Iar interventia aia asupra kilometrajului e moca? Ca daca tot platesti 30-40 de interventii mai ajungi sa recuperezi ceva la revanzare? Plus timpul pierdut de fiecare data inainte de a merge in service. In plus, romanul care face taxi cu masina personala in belgia nu-i tocmai posesorul mediu de masina noua in belgia, dar chiar si pt el nu e rentabila treaba.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users