Pareri anvelope Continental - garantie
#73
Posted 04 July 2020 - 22:57
arg, on 30 iunie 2020 - 01:32, said:
ai tras de ele de le-au sarit fulgii. ia sa vezi drumuri facute in forta prin oras. accelerari frane puternice, viraje luate tare in scurt... etc. cauciucurile par a avea un profil inalt si firav. in nici un caz nu-s pentru drifturi. eu am sfarmat vreo 3 seturi (diverse marci) cam in 2-3luni fiecare... am prins pe un fluence cauciucuri conti de juma de an. erau de vara... o delegatie in tara la 40grade si le-am zapacit... din pacate imi place sa le fortez in viraje. noroc ca le-am studiat doar eu (cand am preluat si cand am predat masina). pe bune acu, niste serpentine in forta cu masina plina... ce crezi ca patesc??? dar cel mai rau e pe drum umed si asfalt colturos... le sfasii rapid. poate nu ai citit bine postul initial, omul scrie ca a condus in conditii normale nu fortari in viraje, serpentine si alte aberatii. si apropo unde scrie ca daca iei cauciucuri noi trebuie sa conduci masina ca o domnisoara incepatoare ca sa nu cumva sa se uzeze guma?! |
#75
Posted 05 July 2020 - 09:01
arg, on 05 iulie 2020 - 05:56, said:
conditii normale.... ma faci sa rad. nu ai de unde sa stii pe ce categorie de drum a condus, sa presupui doar asta fara argumente sau dovezi, asa cum ai scris tu, inseamna sa gandesti exact ca cei care iau respins reclamatia in garantie, adica dovada clara de prostie, rea vointa sau doar mistocareala de dragul miilor de postari facute degeaba dea lungul anilor. daca tot postezi fa-o cu folos pentru cei de pe forum. |
#76
Posted 05 July 2020 - 09:26
Mariti imaginile si uitati-va la baza profilului - crapaturile de acolo nu au nicio legatura pe unde/cum a condus...
|
#77
Posted 05 July 2020 - 09:40
arg, on 30 iunie 2020 - 01:32, said:
ai tras de ele de le-au sarit fulgii. ia sa vezi drumuri facute in forta prin oras. accelerari frane puternice, viraje luate tare in scurt... etc. cauciucurile par a avea un profil inalt si firav. in nici un caz nu-s pentru drifturi. eu am sfarmat vreo 3 seturi (diverse marci) cam in 2-3luni fiecare... am prins pe un fluence cauciucuri conti de juma de an. erau de vara... o delegatie in tara la 40grade si le-am zapacit... din pacate imi place sa le fortez in viraje. noroc ca le-am studiat doar eu (cand am preluat si cand am predat masina). pe bune acu, niste serpentine in forta cu masina plina... ce crezi ca patesc??? dar cel mai rau e pe drum umed si asfalt colturos... le sfasii rapid. Michelin bate grav la uzura Conti. Am mers cu Michelin pe Logan de mi s-a facut greata, le-am schimbat pe la 85000km doar pt ca asa am vrut eu, treceam fara stres de suta de mii si nu erau la semn. Cu Conti am mers cam 40000 pana am dat masina, profil mai uzat ca la Michelin, dupa jumate din rulajul facut cu Michelin. Conti in schimb mi s-au parut mai aderente, nu wow, dar aveau "un gram" de aderenta mai buna in situatiile limita (pe circuit am simtit cel mai bine ) La Focus am 66000km cu Michelin, ma inchin la cat de ok poasa arate, nu sunt un exemplu suprem de aderenta, dar tin inuman de bine la tavaleala. Eu zic/cred, pt strada Michelin impaca bine uzura cu aderenta, Conti pune mai mult accent pe aderenta si de aici uzura mai rapida la Conti. |
#78
Posted 05 July 2020 - 09:42
kyoshy, on 17 iunie 2020 - 11:10, said:
Sunt uimit de cat de "naivi" sunt unii, care chiar cred ca achizitionand anvelope Conti produse in Romania vor avea calitatea celor produse mai prin vest. Trist! Voi traiti in lumea voastra in care aveti impresia ca rahatul din vest pute mai frumos, cand va aud cu ineptiile astea imi vine sa ma urc pe pereti. Tot timpul se dau exemple cateva exceptii. Comportamentul Conti Timisoara a fost tipic romanesc dar in orice proces de fabricatie e posibil sa se strecoare o eroare nedetectata si sa apara un lot compromis. Per total gumele Continental se comporta bine. Edited by andreyvsjoker, 05 July 2020 - 09:47. |
#79
Posted 05 July 2020 - 11:33
Octavian___, on 05 iulie 2020 - 09:40, said: Din ce am avut pe Logan si din ce am pe Focus. Michelin bate grav la uzura Conti. Am mers cu Michelin pe Logan de mi s-a facut greata, le-am schimbat pe la 85000km doar pt ca asa am vrut eu, treceam fara stres de suta de mii si nu erau la semn. Cu Conti am mers cam 40000 pana am dat masina, profil mai uzat ca la Michelin, dupa jumate din rulajul facut cu Michelin. Conti in schimb mi s-au parut mai aderente, nu wow, dar aveau "un gram" de aderenta mai buna in situatiile limita (pe circuit am simtit cel mai bine ) La Focus am 66000km cu Michelin, ma inchin la cat de ok poasa arate, nu sunt un exemplu suprem de aderenta, dar tin inuman de bine la tavaleala. Eu zic/cred, pt strada Michelin impaca bine uzura cu aderenta, Conti pune mai mult accent pe aderenta si de aici uzura mai rapida la Conti. Din păcate după 7000 km nu pot spune că sunt grozave nici la aderenta, dar poate am nimerit eu uffn lot prost. |
#80
Posted 05 July 2020 - 11:48
cristian_lp, on 04 iulie 2020 - 22:10, said:
Din pacate, asa cum germanii nu ii respecta pe romanii saraci care au mers acolo sa le culeaga culturile (cunoasteti cazul sparangel dar si altele), tot asa nu ne respecta si nici nu ii intereseaza de noi ceilalti roamani care traim aici, in calitate de "cetateni ai UE, cu drepturi egale". De ce spun asta? Simplu, am transmis un email direct la Continental in Germania in care le-am expus problema mea in mod concret si cu date, le-am detaliat raspunsul de respingere a reclamatiei in garantie primit de la Continental Timisoara si i-am rugat sa ma ajute in vederea reexpertizarii anvelopelor. Ce credeti ca au facut germanii? Au redirectionat instant pe email solicitarea mea in vederea solutionarii direct catre acelasi angajat din Romania, de la care primisem raspunsul initial, respectiv dl. Florin Baloi Technical Customer Service Manager la Continental Timisoara. Adica s-au spalat pe maini fara sa faca nimic in acest sens. Ca sa arate ca si-a facut treaba acest domn mi-a trimis un raspuns sec: "Solicitarea Dvs pentru re-evaluarea reclamatiei este respinsa", citat exact din emailul primit, fara sa se faca referire la vreo expertizare tehnica asa cum nu s-a facut nici la primul raspuns. Un fel de ia de aici fraiere, am rezolvat problema: respins. Asta ca sa va lamuriti si voi cam cum suntem priviti si tratati noi romanii de catre cei din vest, adica un fel de oameni de mana a treia, undeva la coada europei. Spun asta in special pentru cei care nu cred in existenta dublului standard la nivel UE, fapt reclamat oficial la nivelul uniunii de cehi, polonezi, unguri si in final si de noi. In final au invata si germanii ceva de la noi in relatia cu noi: las ca merge si asa. Daca eram in Germania cred ca lucrurile stateau total diferit. E clar ca suntem in urma cu multe chestii fata de cei din vest dar atunci si preturile, pentru niste cauciucuri care se produc aici cu mana de lucru romaneasca ieftina, ar trebui sa fie mult mai mici fata de preturile de la ei. Aici e marea problema de fapt! Platim preturi de vest la calitate de est, atat pt produse cat si in ceea ce priveste serviciile oferite in relatia cu clientii (noi). Apropo doar ca ex., va mai aduceti aminte cat costa sa ai un abonament cat de cat ok la tel. mobila acum 10-15 ani in urma si cum vorbeau cei de la relatii clienti cu voi (fostele conex, alo, cosmote)? Cu asta cred ca am zis tot. ce te asteptai? sa ii doara pe germani de tine? aia stiu ca in Romania nu exista customer service si pt ei e mai usor sa iti arate degetul mijlociu. personal , nu am avut niciodata o adversitate fata de brandul continental... insa acum clar nu as cumpara nimic de la ei. o sa merg pe made in germany si made in japan. goodyear , toyo , yokohama pt mine... in Romania continental is FOARTE populare... de ce? is mai ieftine? sau cum? arg, on 05 iulie 2020 - 05:56, said:
conditii normale.... ma faci sa rad. esti tu poate angajat la continental... clar esti partas in aceasta poveste... mai mult... cine defineste conditii normale? e clar ca is mizerie la calitate... eu am eagle f1 pe masina pe fata si le am invartit si le am bagat in curbe la greu , cu viteza , etc... nu au nici pe dracu. asa ca lasa vrajeala , esti partas mare. probabil o sluga a continental sau un fan inrait al brandului... pavelescu, on 05 iulie 2020 - 09:26, said:
Mariti imaginile si uitati-va la baza profilului - crapaturile de acolo nu au nicio legatura pe unde/cum a condus... normal ca nu au... is doar niste cauciucuri sub standard. continental = AVOID! Octavian___, on 05 iulie 2020 - 09:40, said:
Din ce am avut pe Logan si din ce am pe Focus. Michelin bate grav la uzura Conti. Am mers cu Michelin pe Logan de mi s-a facut greata, le-am schimbat pe la 85000km doar pt ca asa am vrut eu, treceam fara stres de suta de mii si nu erau la semn. Cu Conti am mers cam 40000 pana am dat masina, profil mai uzat ca la Michelin, dupa jumate din rulajul facut cu Michelin. Conti in schimb mi s-au parut mai aderente, nu wow, dar aveau "un gram" de aderenta mai buna in situatiile limita (pe circuit am simtit cel mai bine ) La Focus am 66000km cu Michelin, ma inchin la cat de ok poasa arate, nu sunt un exemplu suprem de aderenta, dar tin inuman de bine la tavaleala. Eu zic/cred, pt strada Michelin impaca bine uzura cu aderenta, Conti pune mai mult accent pe aderenta si de aici uzura mai rapida la Conti. depinde de model... michelin is primele in lume la mai toate capitolele... continental nu prea stie cauciucuri sport... nu comparativ cu michelin , bridgestone , goddyear si firmele japoneze... continental is un fel de Opel pe langa branduri premium... gen BMW sau Mercedes... se vand ca is mai ieftine. andreyvsjoker, on 05 iulie 2020 - 09:42, said:
Ce nu stiti voi astia care nu sunteti naivi este ca o foarte mare parte din piesele pentru masini nemtesti sunt facute in Romania. Si daca nu sunt facute in Romania sunt in Ungaria, polonia, cehia.... Voi traiti in lumea voastra in care aveti impresia ca rahatul din vest pute mai frumos, cand va aud cu ineptiile astea imi vine sa ma urc pe pereti. Tot timpul se dau exemple cateva exceptii. Comportamentul Conti Timisoara a fost tipic romanesc dar in orice proces de fabricatie e posibil sa se strecoare o eroare nedetectata si sa apara un lot compromis. Per total gumele Continental se comporta bine. esti tu in alta lume... cea a sf ului cel mai probabil... DACA e o eroare trebuie indreptata si clientul trebuie rambursat sau produsul schimbat. mai mult , motivele pt care masinile fabricate in germania in ultimii ani au mai multe probleme ca acum 20 30 de ani este faptul ca unele componente is fabricate in Romania , ungaria , cehia , etc... continental nu e brand de incredere. eu niciodata nu l am vazut ca fiind brand de calitate... de aia am auzit de el recent... pe cand de goodyear , bridgestone am auzit de 30 de ani... |
#81
Posted 05 July 2020 - 11:50
andreyvsjoker, on 05 iulie 2020 - 09:42, said: Ce nu stiti voi astia care nu sunteti naivi este ca o foarte mare parte din piesele pentru masini nemtesti sunt facute in Romania. Si daca nu sunt facute in Romania sunt in Ungaria, polonia, cehia.... Voi traiti in lumea voastra in care aveti impresia ca rahatul din vest pute mai frumos, cand va aud cu ineptiile astea imi vine sa ma urc pe pereti. Tot timpul se dau exemple cateva exceptii. Comportamentul Conti Timisoara a fost tipic romanesc dar in orice proces de fabricatie e posibil sa se strecoare o eroare nedetectata si sa apara un lot compromis. Per total gumele Continental se comporta bine. Per total ai dreptate. Însă titlul topicului e legat în special de modul în care se soluționează la noi o reclamație în garanție pt anvelope Continental și nu neapărat despre calitatea buna sau proasta a anvelopelor. Pt asta cred că există alte topicuri deja de mult inițiate de altii (uzura, aderenta, confort, etc.). Evident că în orice fabrica pot apărea și loturi de produse cu defect, de aia s-a inventat garanția. Problema e modalitatea de la noi de a rezolva, sau mai bine zis nu, o reclamație în garantie in special la produse asa numite premium, relația cu clienții. La noi in continuare se merge pe ideea străveche cum că clientul e întotdeauna de vina. O marca premium trebuie să aibă aceeași calitate oriunde in lume că doar de aia plătim preturi de vest la salarii de est. Dacă erau anvelope Kim Jong Whun de 3-4 ori mai ieftine nici nu as fi avut pretenții. |
#82
Posted 05 July 2020 - 11:55
Octavian,chiar din doua masini fara pretentii a priceput ceva din anvelope,felicitari.Apoi,revin la oile mele,anvelopele facute in patrie sunt facaturi,ca orice made in Romania....Dar fiecare cu parerile sale....
|
|
#83
Posted 05 July 2020 - 12:06
Shcherbina, on 05 iulie 2020 - 11:48, said:
esti tu in alta lume... cea a sf ului cel mai probabil... DACA e o eroare trebuie indreptata si clientul trebuie rambursat sau produsul schimbat. mai mult , motivele pt care masinile fabricate in germania in ultimii ani au mai multe probleme ca acum 20 30 de ani este faptul ca unele componente is fabricate in Romania , ungaria , cehia , etc... continental nu e brand de incredere. eu niciodata nu l am vazut ca fiind brand de calitate... de aia am auzit de el recent... pe cand de goodyear , bridgestone am auzit de 30 de ani... Ma intreb unde traiesti de n-ai auzit de Continental???? Atatea cunostinte in domeniu iti lipsesc incat nici nu am cum sa-ti explic ce e un proces de fabricatie, cum decurge acum, care sunt diferentele fata de acum 30 ani..... Tre sa ma obisnuiesc cu ideea ca limitarile sunt limitari si de unde nu este nici d-zeu nu cere. Edited by andreyvsjoker, 05 July 2020 - 12:06. |
#84
Posted 05 July 2020 - 17:17
andreyvsjoker, on 05 iulie 2020 - 12:06, said:
BA, da tu in lumea ta stii sa citesti? mai citeste odata ce am zis referitor la Conti Romania. Ma intreb unde traiesti de n-ai auzit de Continental???? Atatea cunostinte in domeniu iti lipsesc incat nici nu am cum sa-ti explic ce e un proces de fabricatie, cum decurge acum, care sunt diferentele fata de acum 30 ani..... Tre sa ma obisnuiesc cu ideea ca limitarile sunt limitari si de unde nu este nici d-zeu nu cere. am auzit de continental demult , insa NU ca fiind un brand de top. ci un brand ieftin si de proasta calitate. in ultimii ani lumea vb de continental de parca ar fi cine stie ce brand calumea... si asta deranjeaza... ca NU sunt. cat despre evolutia cauciucurilor , etc... nu are rost... nu ma cobor la nivelul tau... ontopic: in Romania nu exista customer service. |
#85
Posted 05 July 2020 - 17:24
Sa recapitulam,Continental,cel putin in trecut,era o marca premium de anvelope.Ca noi consideram anvelopele premium privind la Formula 1,si asta e adevarat.Personal,am avut de doua ori in viata Bridgestone pe masini ce mi-au trecut prin mina,dar le consider zgomotoase la rulare pentru pretul cerut.Morala,Continental a luat-o la vale din motiv de fabrici mioritice.
|
#86
Posted 05 July 2020 - 17:54
mcd2020, on 05 iulie 2020 - 17:24, said:
Sa recapitulam,Continental,cel putin in trecut,era o marca premium de anvelope.Ca noi consideram anvelopele premium privind la Formula 1,si asta e adevarat.Personal,am avut de doua ori in viata Bridgestone pe masini ce mi-au trecut prin mina,dar le consider zgomotoase la rulare pentru pretul cerut.Morala,Continental a luat-o la vale din motiv de fabrici mioritice. e posibil , nu te contrazic... personal nu am vazut continental mai mult decat un brand de duzina. si nici acum nu il vad diferit. pt mine is alte firme care le consider bune... si mai mult , trecand de brand , conteaza UNDE e fabricat produsul. cum naiba sa compari un produs din Romania cu unul din japolanda sau germania? |
#87
Posted 05 July 2020 - 18:04
Din motiv de locuit afara multi ani,am muncit,si am fost raslatit cu cele necesare,implicit am putut sa testez gume noi de diversi fabricanti.Intr-adevar,Yokohama m-a impresionat calitativ.Am plecat de la si m-am intors mereu la Michelin,insa.Despre Continental de iarna le-am pozitionat peste Michelin,si testate pe masini rwd,ce chinuite un pic spun imediat adevarul despre anvelope.Michelin e super,dar durata excesiva a benzii de rulare e cu doua taisuri.Adica in timp ce te bucuri ca banda de rulare rezista la km MULTI,te penalizeaza calitatea materialului la restul anvelopei,altfel spus exceleaza doar in rezistenta la uzura a benzii de rulare.Revenit printre voi,ca mos voi avea in continuare 2 seturi de gume,chiar daca viata poate ma va reduce la masina mai modesta decit am(chiar daca e greu de crezut actuala fiind ca valoare 1000 euro... )
|
|
#88
Posted 05 July 2020 - 18:58
mcd2020, on 05 iulie 2020 - 18:04, said:
Din motiv de locuit afara multi ani,am muncit,si am fost raslatit cu cele necesare,implicit am putut sa testez gume noi de diversi fabricanti.Intr-adevar,Yokohama m-a impresionat calitativ.Am plecat de la si m-am intors mereu la Michelin,insa.Despre Continental de iarna le-am pozitionat peste Michelin,si testate pe masini rwd,ce chinuite un pic spun imediat adevarul despre anvelope.Michelin e super,dar durata excesiva a benzii de rulare e cu doua taisuri.Adica in timp ce te bucuri ca banda de rulare rezista la km MULTI,te penalizeaza calitatea materialului la restul anvelopei,altfel spus exceleaza doar in rezistenta la uzura a benzii de rulare.Revenit printre voi,ca mos voi avea in continuare 2 seturi de gume,chiar daca viata poate ma va reduce la masina mai modesta decit am(chiar daca e greu de crezut actuala fiind ca valoare 1000 euro... ) probabil esti in europa continentala... in uk nu sunt legi de cauciucuri de iarna. tot timpul am avut cauciucuri de vara. de obicei le iau pe cele care au aderenta cea mai buna pe ploaie. am avut multe branduri de cauciucuri... NU am avut michelin , nu am avut continental , nu am avut toyo... am avut bridgestone , goodyear , fulda , dunlop , yokohama , hankook. am avut (cand am luat masina) ceva vredstein... o mizerie , le am dat jos in prima saptamana si le am taiat cu cutitul ca sa nu le mai poata folosii nimeni niciodata. si erau aproape noi... masina vibra , tragea in o parte... un jeg de produs... cand le am schimbat cu yokohama , am luat cutitul de la aia de la vulcanizare si le am taiat in fata lor. sa nu incerce sa le vanda la altcineva , sa nu isi ia cineva teapa... |
#89
Posted 05 July 2020 - 19:45
Continental este in top in mai toate clasamentele de cauciuce, acolo printre primele branduri din sumedenia de marci
Sa spui ca sunt varza, ca nu ai auzit de brandu asta pe dincolo, ca numa romasii prosti cred ca e un brand premium, inseamna ca esti dezinformat. Ce se face la noi majoritatea iau calea exportului, ce cumperi din uk, germania, ai toate sansele sa fie facute in Romania. https://www.tires-ea...st-tire-brands/ https://www.toptenre....com/best-tires https://www.theinter...n.com/tires.php https://carfromjapan...s-in-the-world/ https://carcarehunt....ire-brands.html |
#90
Posted 05 July 2020 - 21:02
Octavian___, on 05 iulie 2020 - 19:45, said:
Continental este in top in mai toate clasamentele de cauciuce, acolo printre primele branduri din sumedenia de marci Sa spui ca sunt varza, ca nu ai auzit de brandu asta pe dincolo, ca numa romasii prosti cred ca e un brand premium, inseamna ca esti dezinformat. Ce se face la noi majoritatea iau calea exportului, ce cumperi din uk, germania, ai toate sansele sa fie facute in Romania. https://www.tires-ea...st-tire-brands/ https://www.toptenre....com/best-tires https://www.theinter...n.com/tires.php https://carfromjapan...s-in-the-world/ https://carcarehunt....ire-brands.html Așa si? Ce legătură are asta cu condițiile de acordare sau nu a garanției la anvelope Continental la noi in tara? Parca despre asta am deschis topicul, nu? Vrei să îți dai cu părerea despre calitatea Continental ca produse atunci sunt alte topicuri pt asta. Nu am reclamat doar calitatea produsului ci în primul rând relația cu clienții în garanție. De pagini web cu reclama plătită de Continental sau alții asemenea sunt satul, păstrează-le pt tine, cumpărale produsele și fii fericit sau doar credul pe banii tai.😀 |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users