Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: Apr 24 2024 10:15, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
62
#541
Posted 18 July 2022 - 12:11
Nu cred ca merge , e pusa doar ca să te enervezi sa ții callcenter.ul ocupat..
|
#542
Posted 18 July 2022 - 12:34
eu nu primesc acel cod de 6 cifre, pe telefon, asta e problema
|
#543
Posted 18 July 2022 - 13:30
Practic ei au sters profilurile de asta te pune sa pui codul din sms , e la fel ca la conectare cu acces limitat ca acolo pui numai numarul de telefon
|
#544
Posted 29 July 2022 - 18:54
Va merge EVS (HD+)?
De vreo săptămână văd ca la mine nu mai vrea. Edited by clader, 29 July 2022 - 18:55. |
#545
Posted 29 July 2022 - 19:50
Da, mie imi merge.
Edited by MembruAnonim, 29 July 2022 - 19:51. |
#546
Posted 29 July 2022 - 20:17
Vezi daca apelezi numere care au activ onenumber, si suna si pe un smartwatch de exemplu, alea neștiind EVS apelul se va realiza doar in HD AMR-WB.
|
#547
Posted 29 July 2022 - 20:40
Nu,sunt numere simple, fără one number.Inseamna ca e bușit ceva la mine.
|
#548
Posted 29 July 2022 - 20:47
Incearca eventual cu sim-ul in alt telefon, codecul nu prea tine de subscriptia ta in particular.
|
#549
Posted 29 July 2022 - 21:01
Am incercat de pe mai multe.Nu merge pe apel S22u-S21,la fel iphone 13-s22.
Da,e ciudată faza cu codecul.In mod normal daca telefoanele sunt in 4G si stiu evs, trebuie sa intre. |
#550
Posted 02 August 2022 - 09:38
cristirg, on 18 iulie 2022 - 11:35, said:
Am si eu o intrebare, as putea cumva sa dezactivez verificarea in 2 pasi pt contul myvodafone ? Daca afli/aflati ceva, va rog sa-mi spuneti si mie. Am sim-ul vodafone bagat intr-o alarma la casa si nu pot intra in contul meu sa verific credit, sa reincarc etc pentru ca cere acea verificare in 2 pasi si nu am de unde sa stiu care este pin-ul primit prin sms. Ar trebui sa scot sim-ul din sistemul de alarma, sa-l pun intr-un telefon ca sa vad pin-ul primit prin sms. Nu am cum pentru ca nu-s in tara. E foarte enervant, pana acum ceva timp nu era asa. |
|
#551
Posted 02 August 2022 - 09:42
Asta chiar e smecherie. Verificarea in 2 pasi pe sim de alarma, centrala, porti automate, automatizari diverse...
Bravo Vodafone !!! |
#552
Posted 02 August 2022 - 13:46
@cipri2006
de incarcat poti incarca din orice alt cont MyVdf pt orice cartela . De asemenea poti atasa SIM-ul din centrala de alarma la alt cont MyVdf care sa faca managementul mai multor servicii simultan ; nu e obligatoriu/necesar ca fiecare serviciu sa aiba contul propriu MyVdf (ba chiar as spune ca e contraindicat din ratiuni de a simplifica utilizarea lor ) . S-ar putea sa fie intr-adevar nevoie de a confirma asocierea cu noul cont Myvdf prin introducerea unui SMS dar ar fi o singura data . |
#553
Posted 02 August 2022 - 14:30
Nu am alte conturi vodafone, nu stiu pe nimeni care sa fie in reteaua vodafone. Am luat acest sim acum mult timp in urma si am ramas cu el pentru sistemul de alarma. Nefiind in tara este exclus ca sa pot scoate acel sim si sa-l pun intr-un telefon ca sa confirm pin-ul. Niciodata nu am avut probleme de logare in cont, pana s-au gandit ei sa mai faca ceva schimbari. E aiurea...
|
#554
Posted 05 August 2022 - 20:36
Cum pot scăpa de reclamele primite prin SMS? Menționez că am un Red 15. Am incercat la *100# și nu am găsit nimic util.
|
#555
Posted 11 August 2022 - 16:02
Incerc sa dezactivez un Vodafone Flex de pe contul meu dar nu reusesc deloc (din aplication My Vodafone).
Butonul "Dezactivare" nu face nimic. Are cineva idee ce trebuie sa fac in acest caz? Dezactivarea ar trebui sa se faca din aplicatie dar.. |
|
#556
Posted 11 August 2022 - 16:45
Am discutat cu un operator VFRO la telefon si se pare ca Flex se poate anula "doar in ziua in care expira" si nu poate opri nimeni recurenta in afara de mine, din aplicatie (care nu merge).
Pe site-ul VFRO scrie clar ca se poate anula oricand - daca nu rezolv azi ma duc direct la ANPC. |
#557
Posted 12 August 2022 - 06:20
Salut! Stiti cumva cum pot afla cand expira expira contractul? Multumesc!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users