Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior

Timpi asteptare in contract de tr...
 Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete

Simbol "bec aprins" tele...
 Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC

Propuneri pentru imbunatatirea pr...
 Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...
 

Predare ciudata

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006
1. Virsta ta nu e o problema deloc. Sunt studenti si la virste mult mai inaintate. Cind iesi la pensie te poti gindi sa faci o facultate, tine mintea treaza.
2. Sunt curios, cind tu stai cu ochii in foi si iei notite, colegii tai ce fac? Poate ca profesorii tai incearca sa vada daca sunteti atenti sau sa va faca atenti.

#20
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,699
  • Înscris: 01.12.2001
Eu cred ca nu e nicio problema. Ai vorbit cu colegii de an? Pe ei ii deranjează ceva? Cred ca nu. Ei vin la ore și așteaptă sa promoveze anul. Nu se gândesc la inflexiunile vocii profei. Poate doar de flexarile ei. :)

#21
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

View Postsuper8, on 08 noiembrie 2019 - 13:28, said:

Daca esti un om inteligent capabil sa le dea peste nas profesorilor, poti sa ii corectezi in timpul orelor.
Dar asa risti sa te sicaneze profesorii in loc sa se ambitioneze sa iti dea tie peste nas prin a incepe sa predea coerent la ore.
Cred ca s-au prins ca e unu' atent si sesizeaza ceva neobisnuit...

View Postusturoi-copalau, on 08 noiembrie 2019 - 13:36, said: