Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Cazare prin Booking, fara factura

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007
Am cautat o cazare la un hotel la care am mai tot fost, si singura optiune disponibila era la "oferta speciala"  din scurt , fara posibilitate de anulare. Nu era ceva nou pentru mine, cazare fara posibilitate de anulare. Cum ma grabeam, am verificat sa fie inclus micul dejun, data, si am rezervat.  Deobicei , cand faceam rezervarea , plata o faceam la receptie inainte de cazare in hotel. Acum plata s-a facut pe loc, banii s-au tras direct de pe card. Am zis ok, lasa ca ne dau facura cand ajungem la hotel.
Cand am ajuns la hotel, am aratat confirmarea de pe booking.com, si am cerut factura. Mi s-a spus ca nu pot ei sa-mi dea factura, pentru ca eu nu am luat camera la ei, ci alt hotel sau agentie, si mi-au spus sa cer de la aia factura.
Am intrat pe  e-mail, am gasit niste linkuri cu detalii, unde apoi am gasit scris marunt si conditiile rezervarii, ultima fiind " no invoice posible".
Intrebarea mea este, cum se poate asa ceva? Avand in vedere ca traim in tara birocratiei, unde inca se mai poarta moda cu stampile si semnaturi, cum poti plati cu cardul ceva si sa nu fie posibila emiterea unei chitante sau o factura?
Se rezolva cu un ordin de deplasare, se poate rezolva  justificarea cu un ordin de deplasare stampilat la hotel, dar ma intreb eu, ce fel de cazare am luat? Pe naspa , la negru? Cei de la receptie au zis ca ei nu pot vedea suma pe care am platit-o pentru camera, pentru ca acolo scrie confidential. Eu stiu exact cat am platit, cu vreo 25 de euro mai putin decat pretul afisat la receptie.

Attached Files


Edited by tfmercedez, 02 October 2019 - 19:54.


#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,696
  • Înscris: 07.02.2003
Pai e low price fara hartii... evaziune :)

#3
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,071
  • Înscris: 09.09.2010
Sigur ii hotel, sau ii o persoana privata, care inchiriaza camera.

#4
gymy

gymy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 29.11.2005
Întreabă-i pe aia de la Booking acolo ai plătit.Ce treaba ai cu hotelul ?


#5
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,624
  • Înscris: 12.02.2008
Cazarea este in tara?

#6
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,071
  • Înscris: 09.09.2010

View Postgymy, on 02 octombrie 2019 - 20:12, said:

Întreabă-i pe aia de la Booking acolo ai plătit.Ce treaba ai cu hotelul ?

Pai hotelul printr-un intermediar(booking) ia inchiriat camera. Booking poate cel mult sa ii dea factura pe comisionul primit. La booking ai o casuta unde daca o bifezi iti da factura hotelul. Cel putin eu am primit de la hotel intotdeauna. Nicodata nu mi-au zis ca nu. Oricum poti depune o plangere undeva, la ceva institutie, sigur.

#7
smylle2u

smylle2u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 02.03.2007
Toate hotelurile dau factura la rezervarile prin booking. Si toate vad exact pretul la care ai facut rezervarea. Ce s-ar intampla daca uiti foaia cu rezervarea acasa sau ai telefonul descarcat, stai afara? Totusi pare o rezervare facuta prin agoda, pe ce site/aplicatie a fost facuta rezervarea?
Intrebi la hotel de factura si daca refuza sa iti elibereze una intrebi la ANAF de hotel. O persoana juridica nu are motiv sa nu elibereze factura la prestarea serviciilor.


#8
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,071
  • Înscris: 09.09.2010
Hotelul ii cel care ii spune la intermediar(booking), la ce pret ii camera. Pe mine niciodata nu ma intrebat hotelul cat trebuie sa ii platesc, la cat mi-a fost oferita camera.

#9
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017
Asta nu e rezervare facuta pe Booking. Site-ul arata ciudat si la programul Genius se contorizeaza ORICE cazare rezervata pe Booking; daca tie iti scrie clar ca nu se contorizeaza, inseamna ca este luat printr-un tert...

#10
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,706
  • Înscris: 22.11.2007
Daca ai platit la booking pe website introducand datele cardului factura trebuie sa fie disponibila in aplicatie sau pe siteul lor.

daca ai platit la proprietate e evident ca e in sarcina hotelului sau ce o fi sa iti dea factura si chiar bon fiscal (daca vbim de o unitate din tara)

#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

View Postsmylle2u, on 02 octombrie 2019 - 20:39, said:

Toate hotelurile dau factura la rezervarile prin booking. Si toate vad exact pretul la care ai facut rezervarea. Ce s-ar intampla daca uiti foaia cu rezervarea acasa sau ai telefonul descarcat, stai afara? Totusi pare o rezervare facuta prin agoda, pe ce site/aplicatie a fost facuta rezervarea?
Intrebi la hotel de factura si daca refuza sa iti elibereze una intrebi la ANAF de hotel. O persoana juridica nu are motiv sa nu elibereze factura la prestarea serviciilor.
de pe telefon din aplicatia booking, si culmea prin terti.. ciudat.

View Postsmylle2u, on 02 octombrie 2019 - 20:39, said:

Toate hotelurile dau factura la rezervarile prin booking. Si toate vad exact pretul la care ai facut rezervarea. Ce s-ar intampla daca uiti foaia cu rezervarea acasa sau ai telefonul descarcat, stai afara? Totusi pare o rezervare facuta prin agoda, pe ce site/aplicatie a fost facuta rezervarea?
Intrebi la hotel de factura si daca refuza sa iti elibereze una intrebi la ANAF de hotel. O persoana juridica nu are motiv sa nu elibereze factura la prestarea serviciilor.
de pe telefon din aplicatia booking, si culmea prin terti.. ciudat.

#12
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmannyx92, on 02 octombrie 2019 - 20:52, said:

Asta nu e rezervare facuta pe Booking. Site-ul arata ciudat si la programul Genius se contorizeaza ORICE cazare rezervata pe Booking; daca tie iti scrie clar ca nu se contorizeaza, inseamna ca este luat printr-un tert...
se pare ca a fost o combinatie facuta de booking cu agoda. Nu am mai patit, si nu ma asteptam la aspectul asta.
Mi-a luat ochii oferta speciala, hotelul are doua  categorii , una de 3 stele si una de 4 stele. Oferta era camera la 4 stele la pret de 3 stele.
Dar inca nu am pomenit la conditiile speciale sa nu existe factura.
Una din conditii era plata pe loc , in momentul rezervarii.

#13
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,094
  • Înscris: 20.12.2007

View Posttfmercedez, on 02 octombrie 2019 - 19:53, said:

Am cautat o cazare la un hotel la care am mai tot fost, si singura optiune disponibila era la "oferta speciala"  din scurt , fara posibilitate de anulare. Nu era ceva nou pentru mine, cazare fara posibilitate de anulare. Cum ma grabeam, am verificat sa fie inclus micul dejun, data, si am rezervat.  Deobicei , cand faceam rezervarea , plata o faceam la receptie inainte de cazare in hotel. Acum plata s-a facut pe loc, banii s-au tras direct de pe card. Am zis ok, lasa ca ne dau facura cand ajungem la hotel.
Cand am ajuns la hotel, am aratat confirmarea de pe booking.com, si am cerut factura. Mi s-a spus ca nu pot ei sa-mi dea factura, pentru ca eu nu am luat camera la ei, ci alt hotel sau agentie, si mi-au spus sa cer de la aia factura.
Am intrat pe  e-mail, am gasit niste linkuri cu detalii, unde apoi am gasit scris marunt si conditiile rezervarii, ultima fiind " no invoice posible".
Intrebarea mea este, cum se poate asa ceva? Avand in vedere ca traim in tara birocratiei, unde inca se mai poarta moda cu stampile si semnaturi, cum poti plati cu cardul ceva si sa nu fie posibila emiterea unei chitante sau o factura?
Se rezolva cu un ordin de deplasare, se poate rezolva  justificarea cu un ordin de deplasare stampilat la hotel, dar ma intreb eu, ce fel de cazare am luat? Pe naspa , la negru? Cei de la receptie au zis ca ei nu pot vedea suma pe care am platit-o pentru camera, pentru ca acolo scrie confidential. Eu stiu exact cat am platit, cu vreo 25 de euro mai putin decat pretul afisat la receptie.
Du-te pe profilul tău de booking pe computer nu pe telefon, cauta rezervările mele și acolo o sa iti arate cu verde Plătit la șederea în curs. În dreapta  sus, acolo unde-i listați confirmarea, dedesubt trebuie sa fie link către chitanță.

Edited by Kokoshmare, 02 October 2019 - 22:19.


#14
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Reclamatie la ANAF la ambii - si la intermediat si la hotel - unul din ceke doua trebuia sa dea factura.

#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

View Postnicu131, on 02 octombrie 2019 - 20:16, said:

Cazarea este in tara?
da, in bucuresti.

#16
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,273
  • Înscris: 14.11.2006

View Posttfmercedez, on 02 octombrie 2019 - 22:34, said:

da, in bucuresti.
Daca vrei sa-ti decontezi banii, iti ajunge extrasul de cont. Acolo se detaliaza ce a facut Booking cu banii tai.

#17
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,895
  • Înscris: 03.12.2001
hai, mai spuneți că booking nu știe de pensiunile alea ilegale

#18
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019
Adreseaza-te la BBB (Better Business Bureau) un fel de ANPC in US dar nu asa de puternic Nu timite email-uri ca nu le i-a mnimeni in considerare. Trimite Registered Mail, adica mergi la Posta Romana si ceri recomandata cu semnare si numar de urmarire pentru SUA.
Evident nu scrie ca idiotul problema in romana, scrie in engleza si explica scurt in sub 100 de cuvinte problema si plangerea ta. Vezi ca engleza sa fie perfecta si sa fie in engleza americana nu dialectul ala salbatic din UK - nu de alta ca nu se stie la ce functionar ajunge. Sa nu uiti si datele tale de contact.
BBB da note la companii. Evident nu are putere ca ANPC - nu poate da amenzi dar da note. In mod normal daca BBB gaseste cererea ta intemeiata o sa ceara la booking.com sa faca ce trebuie pentru tine ca daca nu se considera abatere. La nu stiu cate abateri le scade rating-ul de la AAA+ la AAA sau chiar AAA-.

View PostKres, on 02 octombrie 2019 - 22:25, said:

Reclamatie la ANAF la ambii - si la intermediat si la hotel - unul din ceke doua trebuia sa dea factura.
ANAF? Ce are de a face? Daca a fost online oricum ANAF si-a incasat banii. Nu e caz de evaziune. Nici eu la firma nu eliberez facturi intotdeauna cand banii intra in contul firmei. Este legal deoarece banii sunt oricum inregisrati si ANAF a primit impozitul. Ar fi evaziune daca banii ar intra in cont personal si nu de firma. In mod normal daca clientul solicita factura trebuie sa ii dai. Daca nu vrea nu esti obligat sa o faci sul si sa o i-o infunzi in fund. Evident el solicita, dar daca nu primeste tot nu e evaziune daca banii au fost inregistrati corect.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate