Cazare prin Booking, fara factura
Last Updated: Oct 03 2019 09:26, Started by
tfmercedez
, Oct 02 2019 19:53
·
0
#1
Posted 02 October 2019 - 19:53
Am cautat o cazare la un hotel la care am mai tot fost, si singura optiune disponibila era la "oferta speciala" din scurt , fara posibilitate de anulare. Nu era ceva nou pentru mine, cazare fara posibilitate de anulare. Cum ma grabeam, am verificat sa fie inclus micul dejun, data, si am rezervat. Deobicei , cand faceam rezervarea , plata o faceam la receptie inainte de cazare in hotel. Acum plata s-a facut pe loc, banii s-au tras direct de pe card. Am zis ok, lasa ca ne dau facura cand ajungem la hotel.
Cand am ajuns la hotel, am aratat confirmarea de pe booking.com, si am cerut factura. Mi s-a spus ca nu pot ei sa-mi dea factura, pentru ca eu nu am luat camera la ei, ci alt hotel sau agentie, si mi-au spus sa cer de la aia factura. Am intrat pe e-mail, am gasit niste linkuri cu detalii, unde apoi am gasit scris marunt si conditiile rezervarii, ultima fiind " no invoice posible". Intrebarea mea este, cum se poate asa ceva? Avand in vedere ca traim in tara birocratiei, unde inca se mai poarta moda cu stampile si semnaturi, cum poti plati cu cardul ceva si sa nu fie posibila emiterea unei chitante sau o factura? Se rezolva cu un ordin de deplasare, se poate rezolva justificarea cu un ordin de deplasare stampilat la hotel, dar ma intreb eu, ce fel de cazare am luat? Pe naspa , la negru? Cei de la receptie au zis ca ei nu pot vedea suma pe care am platit-o pentru camera, pentru ca acolo scrie confidential. Eu stiu exact cat am platit, cu vreo 25 de euro mai putin decat pretul afisat la receptie. Attached FilesEdited by tfmercedez, 02 October 2019 - 19:54. |
#3
Posted 02 October 2019 - 20:11
Sigur ii hotel, sau ii o persoana privata, care inchiriaza camera.
|
#4
Posted 02 October 2019 - 20:12
Întreabă-i pe aia de la Booking acolo ai plătit.Ce treaba ai cu hotelul ?
|
#6
Posted 02 October 2019 - 20:16
gymy, on 02 octombrie 2019 - 20:12, said:
Întreabă-i pe aia de la Booking acolo ai plătit.Ce treaba ai cu hotelul ? |
#7
Posted 02 October 2019 - 20:39
Toate hotelurile dau factura la rezervarile prin booking. Si toate vad exact pretul la care ai facut rezervarea. Ce s-ar intampla daca uiti foaia cu rezervarea acasa sau ai telefonul descarcat, stai afara? Totusi pare o rezervare facuta prin agoda, pe ce site/aplicatie a fost facuta rezervarea?
Intrebi la hotel de factura si daca refuza sa iti elibereze una intrebi la ANAF de hotel. O persoana juridica nu are motiv sa nu elibereze factura la prestarea serviciilor. |
#8
Posted 02 October 2019 - 20:46
Hotelul ii cel care ii spune la intermediar(booking), la ce pret ii camera. Pe mine niciodata nu ma intrebat hotelul cat trebuie sa ii platesc, la cat mi-a fost oferita camera.
|
#9
Posted 02 October 2019 - 20:52
Asta nu e rezervare facuta pe Booking. Site-ul arata ciudat si la programul Genius se contorizeaza ORICE cazare rezervata pe Booking; daca tie iti scrie clar ca nu se contorizeaza, inseamna ca este luat printr-un tert...
|
#10
Posted 02 October 2019 - 20:57
Daca ai platit la booking pe website introducand datele cardului factura trebuie sa fie disponibila in aplicatie sau pe siteul lor.
daca ai platit la proprietate e evident ca e in sarcina hotelului sau ce o fi sa iti dea factura si chiar bon fiscal (daca vbim de o unitate din tara) |
|
#11
Posted 02 October 2019 - 21:27
smylle2u, on 02 octombrie 2019 - 20:39, said:
Toate hotelurile dau factura la rezervarile prin booking. Si toate vad exact pretul la care ai facut rezervarea. Ce s-ar intampla daca uiti foaia cu rezervarea acasa sau ai telefonul descarcat, stai afara? Totusi pare o rezervare facuta prin agoda, pe ce site/aplicatie a fost facuta rezervarea? Intrebi la hotel de factura si daca refuza sa iti elibereze una intrebi la ANAF de hotel. O persoana juridica nu are motiv sa nu elibereze factura la prestarea serviciilor. smylle2u, on 02 octombrie 2019 - 20:39, said:
Toate hotelurile dau factura la rezervarile prin booking. Si toate vad exact pretul la care ai facut rezervarea. Ce s-ar intampla daca uiti foaia cu rezervarea acasa sau ai telefonul descarcat, stai afara? Totusi pare o rezervare facuta prin agoda, pe ce site/aplicatie a fost facuta rezervarea? Intrebi la hotel de factura si daca refuza sa iti elibereze una intrebi la ANAF de hotel. O persoana juridica nu are motiv sa nu elibereze factura la prestarea serviciilor. |
#12
Posted 02 October 2019 - 21:56
mannyx92, on 02 octombrie 2019 - 20:52, said:
Asta nu e rezervare facuta pe Booking. Site-ul arata ciudat si la programul Genius se contorizeaza ORICE cazare rezervata pe Booking; daca tie iti scrie clar ca nu se contorizeaza, inseamna ca este luat printr-un tert... Mi-a luat ochii oferta speciala, hotelul are doua categorii , una de 3 stele si una de 4 stele. Oferta era camera la 4 stele la pret de 3 stele. Dar inca nu am pomenit la conditiile speciale sa nu existe factura. Una din conditii era plata pe loc , in momentul rezervarii. |
#13
Posted 02 October 2019 - 22:17
tfmercedez, on 02 octombrie 2019 - 19:53, said:
Am cautat o cazare la un hotel la care am mai tot fost, si singura optiune disponibila era la "oferta speciala" din scurt , fara posibilitate de anulare. Nu era ceva nou pentru mine, cazare fara posibilitate de anulare. Cum ma grabeam, am verificat sa fie inclus micul dejun, data, si am rezervat. Deobicei , cand faceam rezervarea , plata o faceam la receptie inainte de cazare in hotel. Acum plata s-a facut pe loc, banii s-au tras direct de pe card. Am zis ok, lasa ca ne dau facura cand ajungem la hotel. Cand am ajuns la hotel, am aratat confirmarea de pe booking.com, si am cerut factura. Mi s-a spus ca nu pot ei sa-mi dea factura, pentru ca eu nu am luat camera la ei, ci alt hotel sau agentie, si mi-au spus sa cer de la aia factura. Am intrat pe e-mail, am gasit niste linkuri cu detalii, unde apoi am gasit scris marunt si conditiile rezervarii, ultima fiind " no invoice posible". Intrebarea mea este, cum se poate asa ceva? Avand in vedere ca traim in tara birocratiei, unde inca se mai poarta moda cu stampile si semnaturi, cum poti plati cu cardul ceva si sa nu fie posibila emiterea unei chitante sau o factura? Se rezolva cu un ordin de deplasare, se poate rezolva justificarea cu un ordin de deplasare stampilat la hotel, dar ma intreb eu, ce fel de cazare am luat? Pe naspa , la negru? Cei de la receptie au zis ca ei nu pot vedea suma pe care am platit-o pentru camera, pentru ca acolo scrie confidential. Eu stiu exact cat am platit, cu vreo 25 de euro mai putin decat pretul afisat la receptie. Edited by Kokoshmare, 02 October 2019 - 22:19. |
#14
Posted 02 October 2019 - 22:25
Reclamatie la ANAF la ambii - si la intermediat si la hotel - unul din ceke doua trebuia sa dea factura.
|
#15
Posted 02 October 2019 - 22:34
#16
Posted 03 October 2019 - 07:10
#17
Posted 03 October 2019 - 07:22
hai, mai spuneți că booking nu știe de pensiunile alea ilegale
|
#18
Posted 03 October 2019 - 07:48
Adreseaza-te la BBB (Better Business Bureau) un fel de ANPC in US dar nu asa de puternic Nu timite email-uri ca nu le i-a mnimeni in considerare. Trimite Registered Mail, adica mergi la Posta Romana si ceri recomandata cu semnare si numar de urmarire pentru SUA.
Evident nu scrie ca idiotul problema in romana, scrie in engleza si explica scurt in sub 100 de cuvinte problema si plangerea ta. Vezi ca engleza sa fie perfecta si sa fie in engleza americana nu dialectul ala salbatic din UK - nu de alta ca nu se stie la ce functionar ajunge. Sa nu uiti si datele tale de contact. BBB da note la companii. Evident nu are putere ca ANPC - nu poate da amenzi dar da note. In mod normal daca BBB gaseste cererea ta intemeiata o sa ceara la booking.com sa faca ce trebuie pentru tine ca daca nu se considera abatere. La nu stiu cate abateri le scade rating-ul de la AAA+ la AAA sau chiar AAA-. Kres, on 02 octombrie 2019 - 22:25, said:
Reclamatie la ANAF la ambii - si la intermediat si la hotel - unul din ceke doua trebuia sa dea factura. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users