Informatii si discutii despre orasele din Romania. Investitii, realizari, doleante.
Last Updated: Apr 13 2024 22:46, Started by
Wotan
, Oct 02 2019 11:23
·
18
#721
Posted 13 May 2022 - 08:01
Printr-un PUZ scoti terenul agricol din circuit si-l faci curti-constructii, dupe care montezi panouri
|
#722
Posted 13 May 2022 - 09:19
Chiar nu e problema ca ramanem fara teren agricol daca punem panouri solare.
https://curierulnati...-cu-543-mii-ha/ "Rezultatele provizorii ale Recensământului General Agricol runda 2020 arată că, în decurs de 10 ani, numărul exploatațiilor agricole a scăzut cu 972 mii, respectiv cu 25,2%, iar suprafața agricolă utilizată a scăzut cu 543 mii ha, respectiv cu 4,1%." |
#723
Posted 13 May 2022 - 12:29
Kokoshmare, on 03 mai 2022 - 11:33, said:
Sigur daca vrei sa te plimbi cu barcuta pe la promenda. Pentru exploatare comerciala cu cereale, ciment si ce ai mai zis tu pe acolo anunta-ma si pe mine cand or sa apara operatori [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8UHyPZwaWXg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#724
Posted 13 May 2022 - 17:13
Sunt sigur ca va fi un eveniment de senzație când se va merge cu submarinul pe Bega.
https://maps.app.goo...2gbRk6jZjkqKzD7 Cel puțin in lumea navomodelismului sunt sigur ca va fi. |
#725
Posted 13 May 2022 - 22:02
Wotan, on 05 mai 2022 - 11:31, said:
Eu am dat un exemplu general. Specific pentru navigatia interioara in Europa, acesta e standardul pt. clasa IV. Cu 2.5m pescaj. Cum e si in linkul de pe wiki. exemplul tau general nu se potriveste intr-un anume loc - canalul Bega degeaba specifici, continui in ceata, eu faceam referire la clasa IV canale navigabile, care prevede o adancime de 2.5m, deci adancimea utila va fi mai mica, prin urmare barca din exemplul tau de 500t cu un pescaj de 3m n-are ce cauta acolo incarcata Edited by dan210, 13 May 2022 - 22:07. |
#726
Posted 14 May 2022 - 12:35
Si eu ti-am explicat apoi ca o barja din clasa IV conform clasificarii europene, care are cu mult peste 500 tone, va putea circula. Ce e atat de greu de inteles?
https://ro.frwiki.wi...iki/Classe_CEMT Kokoshmare, on 13 mai 2022 - 17:13, said:
Sunt sigur ca va fi un eveniment de senzație când se va merge cu submarinul pe Bega. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FykkV7RIUOU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 14 May 2022 - 12:37. |
#727
Posted 14 May 2022 - 12:52
Wotan, on 14 mai 2022 - 12:35, said:
Si eu ti-am explicat apoi ca o barja din clasa IV conform clasificarii europene, care are cu mult peste 500 tone, va putea circula. Ce e atat de greu de inteles? https://ro.frwiki.wi...iki/Classe_CEMT daca ai fi putin mai atent vei observa ca nu are loc in ecluza de asemenea nu inteleg ce-i asa greu de inteles ca o barca cu 2.5m pescaj nu poate naviga pe un canal cu adancime de 2.5m!!! ma refer la alea din clasa II care conform sursei tale au tot 2.5m pescaj la 400t Edited by dan210, 14 May 2022 - 12:53. |
#728
Posted 14 May 2022 - 12:57
Desi am incercat sa-ti explic in cuvinte foarte simple, postarile tale arata ca nu reusesti sa intelegi nimic. Nu-mi mai pierd vremea cu tine. Hai pa!
|
#729
Posted 14 May 2022 - 13:08
De ce pesedistii finanteaza putinisti de peste Prut?
Primarul pro-rus al Chișinăului, sprijinit de Consiliul Județean Buzău: 400.000 de euro și 400.000 de lei pentru proiecte în capitala Republicii Moldova https://www.g4media....ii-moldova.html |
#730
Posted 14 May 2022 - 13:41
Wotan, on 14 mai 2022 - 12:35, said:
Si eu ti-am explicat apoi ca o barja din clasa IV conform clasificarii europene, care are cu mult peste 500 tone, va putea circula. Ce e atat de greu de inteles? https://ro.frwiki.wi...iki/Classe_CEMT Se vor putea face diferite transporturi agabaritice, care acum se transporta rutier cu eforturi costuri si limitari deosebite. Airbus de exemplu transporta extensiv pe barje aripi si segmente de fuselaj. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FykkV7RIUOU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#731
Posted 14 May 2022 - 13:55
Wotan, on 14 mai 2022 - 12:57, said:
Desi am incercat sa-ti explic in cuvinte foarte simple viziunile tale sunt peste cele mai optimiste orizonturi ale autoritatilor implicate in acest caz, acuma asta n-ar fi chiar asa grav, problema este ca nu prea se potrivesc intr-un topic care vizeaza realitatea, nu metaversul |
#732
Posted 14 May 2022 - 15:43
Kokoshmare, on 14 mai 2022 - 13:41, said:
Man, ai și tu gmaps, pune și tu poze cu canalul asta la care te referi a fi capabil sa susțină trafic cu submarine, barje pentru fuselaje de avioane și tot asa. Da sa vad și eu un exemplu de traseu nu de alta dar am impresia ca discutam de canale diferite. Pui filmulețe cu cursuri de apa din diverse locuri pe când eu îți pun linkurile de pe gmaps cu canalul Bega iar diferența este maricica zic eu. Povestea căii ferate care leagă Timişoara de Szeged. Primele locomotive au fost aduse cu ambarcaţiuni pe Bega http://enciclopediar...ki/Canalul_Bega "Până la începutul Primului Război Mondial navigau pe canal 563 ambarcaţiuni comerciale, timp de 305 zile pe an. Volumul de mărfuri transportate ajunge la un maxim de 250.000 tone/an în perioada 1937 - 1938." |
#733
Posted 14 May 2022 - 15:59
#734
Posted 14 May 2022 - 16:14
Poti sa incerci sa le explici asta celor din industria aerospatiala? Pentru ca folosesc intensiv aceleasi cai de transport construite inainte de WW1.
[ https://www.francetvinfo.fr/pictures/0HLHrzkG9Hr9R8H0FTfe21Zun9o/0x230:5315x3220/944x531/filters:format(webp)/2021/04/23/phpXBodi6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Ariane_5_transport_fluvial.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Niste exemple foarte bune pentru cei care cred ca transportul cu barje nu-si mai are rolul sau in sec. XXI... Edited by Wotan, 14 May 2022 - 16:17. |
#735
Posted 15 May 2022 - 19:49
Wotan, on 14 mai 2022 - 16:14, said:
Niste exemple foarte bune pentru cei care cred ca transportul cu barje nu-si mai are rolul sau in sec. XXI... Evident ca in lumea reala barjele au ramas la locul lor. Daca avem ce sa caram din TM pe barja, why not? Uite o poza si mai faina: [ https://i.postimg.cc/7PRJzPPd/Civaux-reactor-vessel-built-and-assembled-by-Chalon-Saint-Marcel-s-and-Le-Creusot-s-collaborators-cr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi se pare totusi o alegere ciudatica aia cu amplasarea fabricii de submarine la Tm in conditiile in care avem pe Dunare destule orase cu 1) salarii mai mici 2) acces la un fluviu 3) traditie navala. Edited by shefu_de_combinat, 15 May 2022 - 19:54. |
|
#736
Posted 15 May 2022 - 21:57
Cam tot ce se investeste in Romania in zilele noastre se face predominant in cateva judete din centrul si vestul tarii. Asta e situatia.
In orasele alea de pe Dunare, cu exceptia notabila a Galatiului, in afara de traditie nu prea mai exista expertiza. A trecut peste un sfert de secol de cand s-a mai produs ceva. Iar daca vrei o fabrica cu un colectiv cu experienta la lucrul intr-o firma europeana, proiectare asistata etc., cel mai simplu e sa faci acea fabrica undeva unde sunt deja specialistii. Iar poate nu intamplator, Ghiroda e situata langa Bega. Poate nu e o simpla coincidenta... |
#737
Posted 17 May 2022 - 19:07
Wotan, on 15 mai 2022 - 21:57, said:
Cam tot ce se investeste in Romania in zilele noastre se face predominant in cateva judete din centrul si vestul tarii. Asta e situatia. Prediminanat in Arad ar trebui sa se investeasca invatamant, altfel riscul este sa avem o inflatie de wotani, ceea ce ar fi tragic pt tara noastra. |
#738
Posted 17 May 2022 - 22:37
Dupa cum o arata bietul toniq, in cazul Bucurestiului investitia in invatamant e deja tardiva. Absolventii invatamantului local au scapat deja in libertate.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users