Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Se scumpesc abonamentele

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
2763 replies to this topic

#1855
coricom

coricom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 30.03.2010
@aris86, acolo am sunat. M-a trimis in magazin fizic.

#1856
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,862
  • Înscris: 26.02.2010
Ciudat, mai insistă, că și alții au reușit.

#1857
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,348
  • Înscris: 01.09.2012
Exact,  eu am renunțat la abonament de 30 de euro în decembrie  datorita majorării,  apoi trecut pe prepay o luna,  apoi pe yoxo o luna și dupa am sunat la numărul de mai sus și am obținut Smart 15 redus 50% , având și net fix de la ORO plătesc 5,5 euro

#1858
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 08.09.2006

maladetz said:

1677412459[/url]' post='29786801']
Singura explicatie ar fi ca ei considera ca au un numar foarte mare de clienti si isi permit sa faca nesimtirea de a mari facturile cu japca. Mai ales ca procesul de reziliere este foarte incalcit si nu multi au timp si rabdare sa-si bata capul cu tot procesul avand in vedere ca ei te "ameninta" cu taxe de reziliere, lungesc situatia cu tot felul de motive. Eu de exemplu am doua luni de cand imi bat capul cu ei.
Asta imi aduce aminte de o situatie similara cu ani buni in urma cand eram cu fostul Connex actualul Vodafone si care la vremea aia aveau cei mai multi clienti, Orange venise cu 'super oferta" de 180 de minute in retea iar la connex plateam aproape dublu si nu aveam nici jumatate din resursele oferite de orange.
Cand am sunat pentru o oferta de retentie pentru ca la Orange era mai bine, m-au tratat cu o indiferenta totala si au tinut tarifele sus inca cativa ani pana s-au trezit ca-si pierd clientii. Cam asa si cu Orange, probabil se cred invincibili pana isi vor da seama ca totusi clientul e cel mai important.....

Si DIGI câștiga tot mai mult teren in fata lor ( aka Orange și Vodafone) din cauza nesimțirii și arogantei cu care își tratează clientii. Pe cei de la Telekom mobile nu-i mai pun la socoteala ca au devenit minusculi și tot mai neimportanți. Istoria se repeta întotdeauna, dar se pare ca decidenții din aceste multinaționale sunt axați numai pe profit imediat, fără a-i interesa ce se va întâmpla in viitor, normal defapt, fluctuația de personal a acestor mastodonți fiind impresionanta și empatia fata de companie aproape inexistenta, cu ceva excepții desigur.

Edited by oddy, 12 March 2023 - 07:04.


#1859
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 06.02.2011
Digi se extind usor dar sigur, sunt lideri la internet fix, daca isi vor ridica infrastructura pentru telefonie mobila sa egaleze acoperirea celor de la Vodafone si Orange vor fi lideri si acolo iar cand oamenii vor migra spre Digi nu se vor mai intoarce decat daca DIGI vor incepe si ei sa mareasca facturile aiurea dar nu cred ca vor fi asa fraieri Posted Image

Edited by maladetz, 12 March 2023 - 10:17.


#1860
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,672
  • Înscris: 06.03.2004
De unde ai tras concluzia ca au acoperire mai slaba?

#1861
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 06.02.2011
Asa se plange lumea, insa voi cumpara o cartela prepay digi sa testez iar daca cel putin in zonele mele de interes semnalul e ok voi face portare direct la digi

#1862
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007
Postati va rog discutiile despre acoperirea Digi pe topicul dedicat.

#1863
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
Vreau sa ca cer voua colegilor care ati mai trecut prin asa ceva un sfat.in februarie 2021 am portat in abon in orange cu telefon,am primit oferta smartplus25 redus cu 30% la 16.5 euro.in octombrie 2022 am prelungit acest abonament, atentie, nu am trecut la altul, si am luat alt terminal in rate.in lunile ce urmeaza pe favturi apare abon asta normal 16.5 si rata.in februarie 2023 insa hopaaa, abonamentul e 24 euro.fac cerere reziliere, mi se spune senin ca a expirat oferta initiala si ca sunt bun de plata 24 euro lunar
.pai stai mai nene, de ce nu specificati nicaieri ca dupa 24 luni nu mai.bemeficiezi de oferta asta? Am cerut contractul initial sa imi fie trimis prin mail,ei zic ca e trecut acolo asta, complet fals.ei imi trimit in schimb act aditional cum am preelungit in octombrie.deci o bataie de joc.ce sa fac in cazul asta?

#1864
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013
Ar trebui sa scrie in actul aditional ca se prelungeste cu 24 de luni si ca nu se mentin reducerile....caz in care optiunea ar fi sa portati si platiti ratele ramase la telefon. Nu m-as mira sa va puna sa platiti despagubiri - dar din cate am mai citit pe aici, ar trebui sa platiti doar ratele ramase. Daca va trimit factura cu despagubiri, faceti sesizare la ANPC ...sper sa nu gresesc...mai cititi mesajele anterioare ca poate eu spun prostii.
...cel mai simplu ar fi ca la initierea portarii sa va sune pentru retentie si sa agreati un alt abonament mai mic.

Edited by sas_ro, 22 March 2023 - 08:07.


#1865
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005
Poți verifica în secțiunea contractele mele și să descarci de acolo contractul și actul adițional și să le verifici. E ușor de verificat. Pe contract ai undeva promo cu steluță și vezi reducerea de 30% dacă se aplică pe toată durata păstrării abonamentului SAU pe perioada de 24 de luni (99% este pe 24 de luni dar verifică). Apoi pe actul adițional la fel.
Din păcate sunt ferm convins că ai avut doar pe 24 de luni reducere.

#1866
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
Asta am verificat,nu e nici o mentiune despre asa ceva nicaieri.nici o steluta sau mentiune

#1867
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,271
  • Înscris: 14.04.2009
Poti avea succes la ANPC cu o sesizare cum ca ai fost indus in eroare la prelungirea contractului prin faptul ca ti s-a aplicat reducerea de 30% la noul contract de 24 de luni doar pentru cateva luni care mai erau la reducere din vechiul contract, ceea ce reprezinta o practica inselatoare prin care ai fost indus in eroare la momentul prelungirii contractului cum ca beneficiezi de reducerea de 30% pentru intreaga perioada a noilor 24 luni contractuale, lucru pe care l-ai constatat a fi fals abia dupa implinirea celor 24 de luni din vechiul contract care s-a incheiat dealtfel in momentul intrarii in vigoare a noului contract de 24 de luni si vechiul contract nu mai putea produce efecte in noul contract, iar reducerea de 30% nu putea fi decat efectul direct al noului contract...spui in final ca daca ai fi cunoscut acest aspect in momentul in care ai prelungit contractul, cum ca se va plati ulterior un alt pret decat cel redus 30%, nu ai mai fi facut prelungirea...

Edited by av_myjob, 22 March 2023 - 11:16.


#1868
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 06.02.2011
Eu am fost in situația asta, după mai bine de un an jumate m-am trezit cu 10eur in plus la factura pe motiv că a expirat nu știu ce oferta și că se aplică și inflația. Am vrut sa reziliez, mi-au cerut taxa de reziliere.
Le-am făcut reclamație la ANPC, am trimis factura umflata și contractul făcut cu ei. Mi-au trimis mail că încă investighează dar cert e că am putut rezilia fara taxa de reziliere după ce am făcut reclamația.
M-au sunat la un moment dat cu o oferta de prelungire spunând că rămân cu același abonament dar la preț redus, când m-am uitat pe oferta trimisa pe mail era cu totul diferit fata de ce am discutat și am refuzat.
Nu știu dacă o fac intenționat sau sunt incompetenți dar cert e că dacă nu ești atent la ce contract îți trimit poți să-ți iei țeapă.

#1869
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 29.03.2017
e un amestec de teapa romaneasca cu iz occidental. lasa ca nu se prind prostii, autoritatile dorm sau cand se trezesc le dam o mita si ii punem din  nou la somn...
si acum astept un admin sa mi stearga postarea ca vad ca se poarta

#1870
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016

View Postaiptek, on 22 martie 2023 - 05:09, said:

Vreau sa ca cer voua colegilor care ati mai trecut prin asa ceva un sfat.in februarie 2021 am portat in abon in orange cu telefon,am primit oferta smartplus25 redus cu 30% la 16.5 euro.in octombrie 2022 am prelungit acest abonament, atentie, nu am trecut la altul, si am luat alt terminal in rate.in lunile ce urmeaza pe favturi apare abon asta normal 16.5 si rata.in februarie 2023 insa hopaaa, abonamentul e 24 euro.fac cerere reziliere, mi se spune senin ca a expirat oferta initiala si ca sunt bun de plata 24 euro lunar
.pai stai mai nene, de ce nu specificati nicaieri ca dupa 24 luni nu mai.bemeficiezi de oferta asta? Am cerut contractul initial sa imi fie trimis prin mail,ei zic ca e trecut acolo asta, complet fals.ei imi trimit in schimb act aditional cum am preelungit in octombrie.deci o bataie de joc.ce sa fac in cazul asta?
Adică, tu plătești 24 de euro la un abonament!!!
Ce mari beneficii ai la 24 de euro, ca din ce zici nu mai plătești telefon?
Oare, înșelăciunea, nu este infracțiune?

Edited by mariusr1976, 25 March 2023 - 10:18.


#1871
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
Ba platesc telefonul lunar,nu cu rata e problema

#1872
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,271
  • Înscris: 14.04.2009
Se pregatesc Orange si OROC pentru noi majorari ?...

Telekom Romania Mobile şi-a notificat clienţii că va majora preţul abonamentelor cu 2 euro din mai 2023
https://www.zf.ro/bu...pretul-21766922

Edited by av_myjob, 10 April 2023 - 17:05.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate