Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Anii 2001-2010

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
727 replies to this topic

#685
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014
Ce dracului o fi fost asa complicat sa legati radioul pe direct la Peugeot si priza la VW. Atita te vaiti de parca ar fi pb de viata si de moarte fara rezolvare.
Baga ti ai picioarele  in ea de priza ça eu la Logan am légat o sg pe direct.


#686
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Adică ai făcut operaţie de ocolire a sistemului care porneşte/opreşte radio"casetofonul" când faci anumite "manevre".
La "Dacia" Logan de la servici (aia cu dus revistele) era oprire/pornire de radiocasetofon când învârteai cheia de contatct. Interesant că şi în 2008 se mai punea radiocasetofoane pe maşini (de fapt cred că şi în 2009), deşi caseta era deja perimată. Sau poate unii aveau colecţie de casete şi nu voiau să pună pe C.D.; să nu uităm totuşi că pe atunci memoriile flash încă erau destul de scumpe.
La "Dacia" 1310 pick-up ("papuc"), dizăl, double cab (R.I.P. dl. şofer, care a murit de boală   Posted Image ) nu mai ştiu dacă era cu întrerupere când învârteai din contact. La maşina aia am reuşit eu să desprind o cotieră când m-am sprijinit mai tare pe ea... am uitat că e "Dacia", deci calitate slabă. '1310' normală a fost produsă până în 2004, dar "papuc" până când. '1310' turism a existat şi Diesel sau exclusiv benzinară? Cu '1310' utilitară multe s-au construit şi multe magazine au fost aprovizionate. Confort naşpa, dar respect pentru munca depusă! Ar trebui să existe o serie de documentare "Vehicule, utilaje şi maşinării care au construit România/Machines that built Romania 1930-2020".
Ultima dată am dus reviste cu maşina personală celui care era şofer. I-am tras ceva casete de pe m.p. 3

Aer condiţionat e posibil să fi fost pe unul dintre 'Loganurile' (că au fost 2; cel de serviciu, pe urmă cel al şefului, că ăla de serviciu a fost vândut) de la firma cu reviste.
Am avut la bunicii materni unul din ăla Rusesc de se pune în geam... de prin 1996-1997. Acasă am avut abia prin 2009 (ţin minte că încă eram la Istorie şi duceam reviste). Am să mă uit zilele astea prin bibliorafturi, să văd dacă găsesc. Când au fost căldurile alea mari, în 2007, nu am avut şi să adormi pe căldura aia într-un apartament cu pereţii de beton, cameră spre Apus (Vest), nasol... transpiram, mă chinuiam să adorm. În anii '90 ori nu era cald, ori nu eram eu aşa de sensibil (în tren trecea cu geamul deschis). O prostie de "Alizee" aerul acela (adică slab la partea de performanţe), dar bine că era şi e. Cred că am fost printre primele 4 apartamente de pe scară cu aer condiţionat.  Acum sunt 2 în apartament, că apartamentul are formă de L şi e mai greu cu unul pentru tot. Iar cu pereţii neizolaţi şi de beton, greu vara, greu iarna doar cu 1 singur.
Aerul condiţionat e încă ceva scump la Români. Că e şi electricitatea scumpă.

"Dacia" Logan 2004: https://www.autoevol...004.html#agal_0

Edited by djl, 06 March 2022 - 16:13.


#687
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,632
  • Înscris: 06.03.2005
Este normal ca aparatul audio sau mai nou multimedia de la automobil sa merga doar cu contactul pus, eventual cu motor pornit.
Daca ar merge permanent nu doar ca exista riscul sa il uiti oprit si ramai fara baterie peste noapte dar toate consuma curent si in stand-by adica oprit, daca nu le intrerupi plusul prin cheie.
Unele automobile au circuit de temporizare adica te lasa sa asculti fara contact un timp, apoi opresc automat aparatul.

#688
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
E nasol să rămâi cu acumulatorul descărcat, dar pe vremuri aveai opţiune de a funcţiona cât vrei şi când vrei (atât timp cât aveai curent de alimentare).
De pe vremuri:
http://antique-autoradio-madness.org/
https://forum.softpe...ent-pe-vremuri/

#689
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014

 FC72, on 06 martie 2022 - 16:29, said:

Este normal ca aparatul audio sau mai nou multimedia de la automobil sa merga doar cu contactul pus, eventual cu motor pornit.
Daca ar merge permanent nu doar ca exista riscul sa il uiti oprit si ramai fara baterie peste noapte dar toate consuma curent si in stand-by adica oprit, daca nu le intrerupi plusul prin cheie.
Unele automobile au circuit de temporizare adica te lasa sa asculti fara contact un timp, apoi opresc automat aparatul.
Corect acest punct de vedere, dar daca vrei sa asculti radio oricind oricum iti asumi si aceste riscuri. Daca nu, ghinion,insa vaitatul nu rezolva nici o problema. Si nu cred ca la Peugeot nu mergea radioul nici in treapta  à doua à cheii.

#690
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,891
  • Înscris: 14.10.2008

 petit_christian, on 06 martie 2022 - 02:27, said:

Ce dracului o fi fost asa complicat sa legati radioul pe direct la Peugeot si priza la VW. Atita te vaiti de parca ar fi pb de viata si de moarte fara rezolvare.
Baga ti ai picioarele  in ea de priza ça eu la Logan am légat o sg pe direct.
Fa tu asa ceva la o masina care era in leasing. Poate se putea daca schimbai sistemul stock. Dar cu radioul integrat in computerul de bord nu stiu cum, unii ziceau ca se putea. Am intrebat la reprezentanta Peugeot Pielesti Dolj unde se faceau reviziile cata vreme era in leasing si evident ca au zis nu.

OK, e nasol sa il uiti aprins si sa descarce bateria, dar faza e ca la celelalte autoturisme el se oprea dupa 30 minute (Renault, Dacia) sau 60 minute (Volskwagen) si daca apasai din nou pe el, mergea alte 30-60 minute. La Peugeot si Citroen practic doar cu motorul pornit, alea maxim 20 de minute erau o pacaleala, se scurgeau si daca era o usa deschisa fara consumatori porniti, si cum tata cara vin de la Dinescu si il baga la demisol, statea deschis porkbagajul si uite asa noaptea nu mai aveam timp de ascultat ramas prea mult.

Sa legi priza pe direct e o prostie cand ai modulator, ar trebui sa scot Baseus Energy Column mereu din priza si sa-l bag cand plec, si asa acum ma enervez cand trec prin parcari unde sunt modulatoare pornite si imi acopera muzica cu liniste, cu blank, ori in trafic cand trec altii cu manele sau alte scarbosenii tot pe 87,6 Mhz unde il am eu setat.

 petit_christian, on 06 martie 2022 - 19:13, said:

Corect acest punct de vedere, dar daca vrei sa asculti radio oricind oricum iti asumi si aceste riscuri. Daca nu, ghinion,insa vaitatul nu rezolva nici o problema. Si nu cred ca la Peugeot nu mergea radioul nici in treapta  à doua à cheii.
Nu mergea nici daca puneai contactul. Fara motor pornit, dupa maxim 20 minute aveai doar pozitii si avarii. Mai era si saracia aia de alarma auto Hornet (o specie de viespe) care aprindea avariile cand i se scula si manca si ea din acele 20 minute.

Atat Peugeot 407 cat si VW Golf 5 au doar contact si demaror, nu au acea pozitie intermediara ACC cum aveau masinile Daewoo. Da, la Nubira 2 ca sa ascult muzica puneam cheia pe ACC, dar nu aveai limitare de timp. Dupa acel ACC era contactul cu care apoi sa dai la demaror.

Computerizarea masinilor a simplificat contactul dar fiecare producator si-a pus in software-ul/firmware-ul de bord pandoliile pe care le-a avut la conceperea masinii. Posted Image

******
Dupa Dacie am facut cunostinta cu PG 407, VW Golf 5 si Skoda Octavia pe care o are fratele din 2016, productie 2014 putin rulata si echipata cu automata DSG.

Dar dintre toate, cel mai bun bass la boxe la Peugeot 407 a fost.

Ca sa intelegeti frustrarea de atunci, bass misto, afisaj fain cu portocaliu, dar ca in comunism se taia curentul si aparea Economy Mode Active care si disparea repede, aparea 2 secunde cand incercai sa pornesti radioul. O ura maxima a declansat in mine acel sistem.

Dupa 2014 cum am devenit si eu sofer in adevaratul sens al cuvantului, ascult muzica in masina doar in timpul mersului, ma rog, era si problema ca pana in 2009 sistemul audio 5:1 si televizorul nu erau la mine in camera ci in living, si de aici nevoia de muzica in masina noaptea, ca tata de la ora 23 dormea si oricum in living nu puteam pune muzica decat cand eram singur acasa.

Daca nu este iarna si este soare, iarasi nu pot opri motorul pentru ca opresc aerul conditionat. Posted Image

La Skoda Octavia m-a enervat alta chestie, sistemul start stop, ti se opreste motorul la semafor, imediat am zis pai si cu AC-ul vara ce face? Dar acel start stop se dezactiveaza cu o apasare de buton, la Peugeot nicio cale de a scoate Economy Mode :disgust:

#691
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Maşini interesante în Bucureşti prin 2002-2004. Sursa pozei: https://villamosok.h...-415-435/#astra
"Volskwagen" din anii '80 (cel Roşu), "Renault" 25 (cea argintie) şi încă ceva care nu-mi dau seama ce e ("F.I.A.T." sau "Renault" să fie?). Primele 2 nu cred că aveau computer pentru radiocasetofon.
La troleibuzele precum cel din imagine puseseră televizoare şi cred că şi o hartă a traseelor. Prin 2008-2010... nici eu nu mai ţin minte... deja 2008 e Bucureştii de altădată.
Nu ştiu de ce la troleibuzele aduse în 2002 au trebuit să pună geamurile alea rabatante, prin care abia intră aerul   :disgust:   3 din alea au ajuns şi la Galaţi.

Attached File  ratb5201.jpg   105.25K   8 downloads

Edited by djl, 08 March 2022 - 01:31.


#692
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

 djl, on 08 martie 2022 - 01:30, said:

"Renault" 25 (cea argintie) şi încă ceva care nu-mi dau seama ce e ("F.I.A.T." sau "Renault" să fie?).
De fapt e un Renault 11 si-un Vento... ramai la masinile de spalat, mai bine !

Dar da, R25 (Baccara V6) era o masina interesanta...

Edited by Barboso, 09 March 2022 - 00:39.
Typo


#693
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Colegule, puteai să-mi atragi atenția asupra greșelii la un mod mai frumos. Nici eu nu le știu pe toate și mai am de învățat. Dacă nu învăț, am să răspândesc prostia așa cum au răspândit-o tembeleziunile la noi în anii '000.
Un otobel interesant. Făcut ... topless. Plaja nu mai există, probabil nici autobuzul   Posted Image  . Nu cunosc anul realizării pozei, dar cineva a zis pe unde a fost postată această poză că în 2010 exista autobuzul și mergeau tinerii la plajă cu el.

Attached File  88122019_235243324179192_5298491013210308608_n.jpg   74.05K   7 downloads

În București, o dată cu retrocedările, a dispărut și zona Ștrandului Studențesc din Tei. Prorpietarul trebuia despăgubit, dar nu în natură.
În anii '000 au început să distrugă ștrandurile vechi din România. Unele încă erau de dinainte de anii '60. Pe unele le-au modernizat, altele (Iași spre exemplu) adios cu totul. Parte din ele au ieșit bine, parte nu.
La Lugoi (dar nu știu în ce an, probabil după 2010) au desființat vechiul ștrand și au făcut un bazin acoperit - de fapt complex, că avea și jacuzzi, care trebuie demolat...
Vorbesc de ștranduri și bazine, dar unii din București au trebuit să aștepte după anul 2001 pentru a avea canalizare și apă curentă... în București, nu la Cucuieții din Deal.

#694
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014
Uneori e mai ieftin sa demolezi si faci de la nou, decit sa repari. Nu tot ce e vechi are valoare istorica.iar constructiile din perioada comunista sunt oricum numai frumoase sau intéresante nu.


#695
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Uneori aşa e cu renovare versus demolare.
Casa Presei, pavilionul central ROM.EXPO., Sala Palatului, blocuşoarele din Floreasca, "Inter"-ul, Gara Constanţa, unele hoteluri de pe litoral nu sunt interesante sau frumoase? Unele construcţii din comunism sunt făcute mai cu cap sau cel puţin mai frumoase decât ce s-a făcut la noi în timpul boomului imobiliar... chiar şi apartamentul în care stau e mai bun decât multe dintre prostiile alea din boom. Nu ştiu acum care-s clădiri făcute în 2006-2009 ca să văd cum sunt apartamentele pe acolo, dar dacă se făcea cum se fac inclusiv unele de lux acuma...

Edited by djl, 08 March 2022 - 15:59.


#696
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014
Faptul ca astea din boomul imobiliar sunt urite, nu le face pe alea comuniste frumoase. Casa Presei Libéré e cit de cit, Sala Palatului asa si asa, restul nu le cunosc. Iesi din satul tau, vezi lumea si ai sa ti dai seama ce jeg e Bucurestiul comunist. Si nu numai el

#697
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Am fost în câteva oraşe din România. În afară, doar prin Varna şi Ruse.
Nu am zis că blocurile comuniste (afară de cele din Floreasca şi încă câteva) ar fi frumoase. Nu-mi plac cartierele de blocuri comuniste (la mine nu-s numai din astea). Dar imobiliarii de după 2000 au reuşit uneori să se ia la întrecere cu comuniştii în a făta urâţenii şi hidoşenii.
Mie îmi plac căsuţele vechi, dar a început foamea imobiliară să le distrugă...

Edited by djl, 08 March 2022 - 17:21.


#698
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014
Du te la lumea buna, macar Budapesta.

#699
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă dispare Covid, mă duc. Mai ales că acolo pot să ajung şi cu trenul. În 200x erau şi magazine unde găseai filme foto ce nu găseai la noi.

 Neaceasca85, on 01 martie 2022 - 17:39, said:

"Interentul" ala nici nu exista aici in 2001, din 2003 a inceput sa se auda, fie de deja existentul dial up, fie de revolutia adusa de RCS-RDS cu net prin cablu, disponibil insa doar la blocuri chiar pana in 2012, la case dadeau doar TV, pana in 2005 nici pe ala asa cum trebuia, apoi in 2007 am apelat la ADSL pana in decembrie 2011, dar cu UPC si RDS la Bucuresti la gazde.

2006 ar fi anul din care internetul a inceput sa imi placa. Dar TV-ul inca era the big shit.

Poate la Slatina nu se auzise de el. În Bucureşti se ştia de el din anii '90. Şi în marile oraşe probabil. Voi nu aţi auzit de internet cafe în anii '90 la Slatina?
Posturile tv îşi construiseră o reputaţie în anii '90 (Antena 1 a apărut în 1993, Pro Tv în 1995, Prima Tv a apărut parcă în 1998, dar în 2001 deja nu mai era un post tare) pe care şi-au distrus-o singure, încet, dar sigur. Acasă Tv avea şi cinematecă Sâmbătă seara. Nu mai ştiu dacă şi în 2001. Şi vocea feminină care era pe fundalul anunţului filmului clasic era o voce foarte plăcută, cum nu ştiu dacă mai auzi azi la televiziuni.  Hai, că a dat tristeţea în mine   :(

Vreţi să scanez din "Ghid G.S.M." Nr. 9/2001 sau nu vă interesează?

#700
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014
Niciodata nu o sa dispara boala Covid,o sa stai pina la moarte asa, ca acum ?

#701
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Să apară atunci măcar o formă mai puţin periculoasă.
petit_christian, tu când şi unde ai călătorit pentru prima dată în afara României. @ restul : pe unde aţi ieşit în 2001-2010 în afara României?

#702
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,839
  • Înscris: 15.08.2014
La Szeged, 2007,doar cu buletinul. Dar eu locuind la Orsova cind am fost mic, am vazut strainanatea inca de la nastere. Si stiam ca exista alte natii si alte religii,In Orsova fiind si o biserica catolica f frumoasa

Si acest oras are o arhitectura frumoasa si interesanta,mai ales pt perioada anilor 70, fiind construit de la 0,dar,exista un mare dar au ca calit o la faza de constructie dar cit si la faza de detalii. De departe e frumos, cind te apropii vezi defectele si uritenia. Dar pe total, e altceva.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate