Un mare producător din industria auto construiește o fabrică în România. Ce condiții pune pentru asta?
Last Updated: Oct 08 2019 03:30, Started by
max_01
, Sep 20 2019 19:45
·
0
#19
Posted 20 September 2019 - 20:32
#20
Posted 20 September 2019 - 20:32
Ann0nyym0us, on 20 septembrie 2019 - 20:20, said: 70 de hectare? That's something something. Adica linie intreaga de productie. De-ar mai fi si R&D, ar fi si mai bine. Asta e o porcărie să nu coste nimic terenul ăla și e enorm pentru 2000 de salariați din care circa 1950 vor avea salariul minim, deci nici o mare realizare pentru angajații ăia. Când va crește salariul minim și nu le va mai ieși socotelile ălora vor pleca de aici cum au plecat și ăia de la Nokia din Jucu. Au mai venit și alții pe aici și au plecat când nu le-au mai ieșit socotelile dar nu au cerșit terenuri. |
#21
Posted 20 September 2019 - 20:34
#22
Posted 20 September 2019 - 20:34
#23
Posted 20 September 2019 - 20:36
MARIN-lON, on 20 septembrie 2019 - 20:32, said:
Asta e o porcărie să nu coste nimic terenul ăla și e enorm pentru 2000 de salariați din care circa 1950 vor avea salariul minim, deci nici o mare realizare pentru angajații ăia. Când va crește salariul minim și nu le va mai ieși socotelile ălora vor pleca de aici cum au plecat și ăia de la Nokia din Jucu. Au mai venit și alții pe aici și au plecat când nu le-au mai ieșit socotelile dar nu au cerșit terenuri. |
#24
Posted 20 September 2019 - 20:56
cipri2bau, on 20 septembrie 2019 - 20:20, said:
Degeaba construieşte doar fabrica dacă nu şi maşinile. 2000 angajati e putin, numai combinatul din galati avea vreo 70 000 cipri2bau, on 20 septembrie 2019 - 20:21, said:
De ce nu construieşte in Teleorman că e sărăcie mai multă şi salarii mai mici? MARIN-lON, on 20 septembrie 2019 - 20:32, said:
Asta e o porcărie să nu coste nimic terenul ăla și e enorm pentru 2000 de salariați din care circa 1950 vor avea salariul minim, deci nici o mare realizare pentru angajații ăia. Când va crește salariul minim și nu le va mai ieși socotelile ălora vor pleca de aici cum au plecat și ăia de la Nokia din Jucu. Au mai venit și alții pe aici și au plecat când nu le-au mai ieșit socotelile dar nu au cerșit terenuri. |
#25
Posted 20 September 2019 - 21:03
#26
Posted 20 September 2019 - 21:10
Daca vor veni cu salariul minim pe economie vor pati ca cei de la Mercedes.Au angajat la propriu toti ciobanii si croitoresele.Nici astia nu vor sa stea.Au umplut judetul cu afise de recrutare de citeva luni si nu reusesc sa gaseasca inca vreo 100 de muncitori.Asa ca 2000 va fi mult mai greu daca nu marcheaza banul.
|
#27
Posted 20 September 2019 - 21:13
Sabinatu, on 20 septembrie 2019 - 20:25, said: Boș? cipri2bau, on 20 septembrie 2019 - 20:20, said:
Degeaba construiește doar fabrica dacă nu și mașinile. 2000 angajati e putin, numai combinatul din galati avea vreo 70 000 Si cu 2000 de angajati le va fi greu daca nu sar cu salarii mari. Bosch de exemplu are unele dificultati in legatura cu forta de munca. Deja transporta muncitori de orasele limitrofe ca sa mentina productia in cele 3 fabrici din Blaj. Edited by dan1980_25, 20 September 2019 - 21:15. |
#28
Posted 20 September 2019 - 21:14
corsica, on 20 septembrie 2019 - 21:03, said:
Mai taie un zerou. Depinde de ce perioadă este vorba. https://ro.wikipedia...rMittal_GalaÈi |
|
#29
Posted 20 September 2019 - 21:15
max_01, on 20 septembrie 2019 - 20:56, said: Ar fi tampiti sa o faca.Iti construiesti fabrica acolo unde ai forta de munca calificata si infrastructura rutiera buna.Avantajul jud.Alba fata de Teleorman este ca este aproape de autostrazile unguresti de unde se ajunge rapid in occident. Ce infrastructura rutieră ai la Craiova sau la Pitești ? Forță de muncă calificată vei găsi in Alba la fel ca in Teleorman. Poate chiar mai puțină, sunt mai mulți investitori in acea zonă care o absorb. Sunt însă ceva mai aproape de autostradă, intr adevăr. |
#30
Posted 20 September 2019 - 21:17
#31
Posted 20 September 2019 - 21:18
CovertTwo, on 20 septembrie 2019 - 21:15, said: Ce infrastructura rutieră ai la Craiova sau la Pitești ? Forță de muncă calificată vei găsi in Alba la fel ca in Teleorman. Poate chiar mai puțină, sunt mai mulți investitori in acea zonă care o absorb. Sunt Ăźnsă ceva mai aproape de autostradă, intr adevăr. Daca deschid in Teleorman, vor avea de facut aproape 300 km pana la Sibiu unde incepe autostrada spre vest Edited by dan1980_25, 20 September 2019 - 21:21. |
#32
Posted 20 September 2019 - 21:25
#33
Posted 20 September 2019 - 21:28
|
#34
Posted 20 September 2019 - 21:37
Cel mai probabil au gasit teren eftin acolo iar muncitorii vor fi chinezi si vietnamezi.
Sau daca e cu roboti atonci au venit ca e corentu mai eftin gazul mai eftin normele de poluare inexistente si sunt acceptati oricata poluare ar face. Cred ca distanta de cateva sute de km pana la ungaria si slovenia isi spune cuvantul in privinta investitiilor din Romania. Una e sa faci o fabrica la moscova si alta e sa faci dincolo de urali cu toate caile ferate si autodrumurile existente, e vorba de timpul pierdut cu parcurs distante , informatia care se pierde pe drum |
#35
Posted 20 September 2019 - 21:39
Teren: 70 ha plat, lot compact (teren greenfield);
Electricitate: 55 MW la începutul anului 2023 şi 100 MW gata la mijlocul anului 2024; Gaz: 4000 mc/h gata la începutul anului 2023 şi 7500 mc gata la mijlocul anului 2024; Apă: 2400 mc/zi gata la începutul anului 2023 si 4400 mc /zi gata la mijlocul anului 2024; Canalizare: 300 mc/zi gata la începutul anului 2023; pt asa ceva,tre sa vina si cu spaguta,altfel VALEA |
#36
Posted 20 September 2019 - 21:39
cipri2bau, on 20 septembrie 2019 - 20:20, said:
Degeaba construieşte doar fabrica dacă nu şi maşinile. 2000 angajati e putin, numai combinatul din galati avea vreo 70 000 Fabricile din ziua de azi sunt puternic automatizate si robotizate. In aceste conditii 2000 de oameni este un numar respectabil care justifica cele 70 de hectare. Daca au nevoie de mai multi oameni, probabil ca ar fi vorba de paznici. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users