Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
#271
Posted 18 September 2019 - 17:00
Prototipul Model S era echipat si cu gume slick de curse, pe cand Taycan-ul avea gume de strada. Cica gumele de curse asigura un avantaj de 10 secunte pe Nurburgring
figo1988, on 18 septembrie 2019 - 09:11, said:
Citeste pe forumul posesorilor de Porsche. Sau nici ei nu se pricep si sunt hipsteri? Partea sportiva era o mare componenta pentru ei... figo1988, on 16 septembrie 2019 - 12:52, said:
Cei de pe forumul Taycan spun ca masina e scumpa, tu nu ai inteles vali, ei sunt oameni normali, nu merg pe circuit (nimeni nu o sa mearga cu masina asta, sa fim seriosi) Nu vrei sa pui un link catre Forumul Posesorilor de Porsche sa vedem cu totii ce scriu si ce cred "toti posesorii de Porsche"? Multumesc! Edited by valitudor, 18 September 2019 - 17:01. |
#272
Posted 18 September 2019 - 17:30
Nu era cu slick, ci cu anvelope de strada. P-Zero de pe Taycan sunt la fel de sportive.
Quote Now we hear the car (or cars) are using Goodyear Eagle F1 Supersport RS tires, the most extreme race-focused but road legal tires Goodyear makes. https://jalopnik.com...ring-1838179307 https://www.taycanfo....541/#post-5073 PS: Mai sunt discutii si pe Rennlist. valitudor, on 18 septembrie 2019 - 17:00, said: Sper ca poti face diferenta intre condus sportiv si mers pe circuit, nu? Edited by figo1988, 18 September 2019 - 17:30. |
#273
Posted 18 September 2019 - 17:40
Mie toate astea mi se par smiorcaieli sau mahalagisme. Au vazut masina acolo o saptamana, au vazut eticheta, s-a explicat cu ce se mananca platforma aia. Nu s-a impacientat nimeni. Abia dupa rezultat incep ofticile. Ar vrea sa-i numere si dintii din gura la pilot, daca nu cumva si-a scos din ei. Bineinteles, Porschele respectiv nu mai demult pe acolo, pot insinua orice (cum ca a fost "de productie", de exemplu).
Edited by SorinGT, 18 September 2019 - 17:45. |
#274
Posted 18 September 2019 - 17:43
Hai, mai Figo, ai pus un link cu
Edited by valitudor, 18 September 2019 - 17:44. |
#275
Posted 18 September 2019 - 17:49
figo1988, on 18 septembrie 2019 - 17:30, said:
Nu era cu slick, ci cu anvelope de strada. P-Zero de pe Taycan sunt la fel de sportive. mai exact: "We initially saw photos of one car with Michelin Sport Cup 2 R tires, and those are not an option on any Model S from the factory. Now we hear the car (or cars) are using Goodyear Eagle F1 Supersport RS tires, the most extreme race-focused but road legal tires Goodyear makes. It’s not immediately clear which tires the Taycan Turbo used, but I will update this post when I get that information. (Update: A Porsche spokesman tells me the Taycan Turbo record car ran stock, production 21-inch summer tires, which would’ve been either Goodyear Eagle F1s or Pirelli P-Zeros.)" |
#276
Posted 18 September 2019 - 17:49
figo1988, on 18 septembrie 2019 - 17:30, said:
Nu era cu slick, ci cu anvelope de strada. P-Zero de pe Taycan sunt la fel de sportive. Quote Auto Motor und Sport reports that the tires used in recent testing appear to be race compound Michelin Pilot Sport Cup 2 R tires. Note the R suffix for “Race.” For its timed lap, the Porsche Taycan is reported to have been fitted with road-biased sports tires (either Goodyear Eagle F1s or Pirelli P-Zeros, according to Porsche, via Jalopnik). Michelin itself says that the race compound gives a 0.5 second per km advantage around the Nordschleife, over the road-biased (and less expensive) variant. Given the ~20 km length, this then would amount to an aggregate 10 second advantage from the stickier race compound cleantechnica.com |
#277
Posted 18 September 2019 - 17:54
Nu e sigur daca s-au folosit acele Michelin pina la urma. Oricum, alea vreo 10s de trafic ale lui S le-ai putea lua in considerare?
|
#278
Posted 18 September 2019 - 17:54
figo1988, on 18 septembrie 2019 - 17:30, said:
Nu era cu slick, ci cu anvelope de strada. P-Zero de pe Taycan sunt la fel de sportive. https://jalopnik.com...ring-1838179307 https://www.taycanfo....541/#post-5073 PS: Mai sunt discutii si pe Rennlist. Sper ca poti face diferenta intre condus sportiv si mers pe circuit, nu? Pe Ring nu sunt permise slick tyres dacă nu este competiție oficială. Au folosit semislick, care sunt road legal mai peste tot. Însă diferența dintre astea și UHP de stradă este uriașă. |
#279
Posted 18 September 2019 - 18:13
SorinGT, on 18 septembrie 2019 - 17:54, said:
Nu e sigur daca s-au folosit acele Michelin pina la urma. Oricum, alea vreo 10s de trafic ale lui S le-ai putea lua in considerare? Evident ca da. Oricum, asta este o miscare de PR a lui Musk sa ia din laurii lui Taycan, oarecum in antiteza cu "fanii Porsche nemultumiti" care renunta pe capete la avans, cum se spunea pe aici. Disputa intre cele doua masini este foarte interesanta Edited by valitudor, 18 September 2019 - 18:13. |
#280
Posted 18 September 2019 - 18:23
SorinGT, on 18 septembrie 2019 - 17:40, said:
Mie toate astea mi se par smiorcaieli sau mahalagisme. Au vazut masina acolo o saptamana, au vazut eticheta, s-a explicat cu ce se mananca platforma aia. Nu s-a impacientat nimeni. Abia dupa rezultat incep ofticile. Ar vrea sa-i numere si dintii din gura la pilot, daca nu cumva si-a scos din ei. Bineinteles, Porschele respectiv nu mai demult pe acolo, pot insinua orice (cum ca a fost "de productie", de exemplu). La final concluzia: My advice to Musk: If he really thinks the Model S can do this—and I am rooting for it to—his company needs to take the time to do it right. Regroup, test, develop and come back next year with guns blazing Cu alte cuvinte pentru el nu exista decat stilul clasic, mai pozezi o tura pe pista, mai strang inginerii un surub, alta poza, etc si dupa ceva luni/ani faci cronometrarea oficiala. Cred ca sesizez la el si o doza de nemultumire ca de 5 ani n-a mai condus o Tesla pe Nürburgring plus clasicul ,,cum ar putea domne un newcomer sa castige"? |
|
#281
Posted 18 September 2019 - 18:36
Hansolo, on 18 septembrie 2019 - 18:23, said:
La final concluzia: My advice to Musk: If he really thinks the Model S can do this—and I am rooting for it to—his company needs to take the time to do it right. Regroup, test, develop and come back next year with guns blazing Cu alte cuvinte pentru el nu exista decat stilul clasic, mai pozezi o tura pe pista, mai strang inginerii un surub, alta poza, etc si dupa ceva luni/ani faci cronometrarea oficiala. O fi ardelean |
#282
Posted 18 September 2019 - 18:46
Pentru a fi clar pentru toata lumea, Robb Holland, ala de care face misto Hansolo mai sus este un pilot profesionist de curse, specializat in Nurburgring si Pikes Peak. Ba chiar cica acum cativa ani ar fi condus si un Model S pe Nurburgring.
Mi se par foarte interesante cuvintele sale, cu atat mai ridicola este "concluzia" colegului. |
#283
Posted 18 September 2019 - 20:57
valitudor, on 18 septembrie 2019 - 17:00, said:
Prototipul Model S era echipat si cu gume slick de curse http://www.copiiispu...-sale-gogonate/ |
#284
Posted 19 September 2019 - 07:43
Cum e Vali, am mințit despre părerile viitorilor POSESORI de Taycan?
S-a discutat de Robb. A devenit irelevant ce zice din moment ce in antrenamente, cu circuitul deschis și altor mașini, timpul a fost cu 20s mai bun. Daca ai mașina, ai pilotul, ce înseamnă să "do it right" ? Asta cu pregătire cu lunile, in care de fapt se plimba emailuri între 23 de departamente e apanajul companiilor stufoase, cu multa birocrație. Musk e cel care ia decizia finală și, de multe ori, o decizie rapida e mai buna decât 6 meetinguri și zile întregi pierdute. c6t9, on 18 septembrie 2019 - 17:54, said: Pe Ring nu sunt permise slick tyres dacă nu este competiție oficială. Au folosit semislick, care sunt road legal mai peste tot. Însă diferența dintre astea și UHP de stradă este uriașă. Correct, diferența e cam de 10-20s pe tur fata de eagle F1. Le-am folosit pe ambele pe Adâncata, pe aceeași mașină. Dar pe de altă parte: 1. Circuit deschis altora, se pierde enorm pe nurburgring depășind mașini mai lente. 2. Porsche nu a cronometrat pe tur întreg. La Tesla a fost un jurnalist care a cronometrat pe la mijlocul circuitului. Adică în cei 7:23 se include și o trecere lenta pe la boxe. Părerea mea este că mașina în configurația asta ar scoate sub 7 minute pe tur măsurată precum Porsche și cu acces exclusiv. Probabil că ce vor face pentru zilele de teste oficiale va fi sa o aducă aproape de o variantă de vânzare. |
#285
Posted 19 September 2019 - 11:08
|
#286
Posted 19 September 2019 - 11:36
business11, on 19 septembrie 2019 - 11:08, said:
Mai tare a fost asta https://twitter.com/...n-for-everyone/ I zoomed out one of those “Taycan record” pics and was surprised to see this |
#287
Posted 19 September 2019 - 12:52
#288
Posted 19 September 2019 - 13:23
Depinde. E suficient sa anunte un timp bun pe circuit si sa spuna: "Available starting 2020, starting at 130k $. Pre-order now"
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users