Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Permis de conducere nou

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...
 Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...
 Are cineva o inregistrare Radio R...

Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...
 

Porsche Taycan

* * * * - 3 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1013 răspunsuri în acest subiect

#253
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
Singurul avantaj pe care il mai avea Taycan s-a evaporat. Recordul pe Nurburgring al Taycanului a fost spulberat de prototipul tri-motor al noului Tesla Model S Raven.

https://electrek.co/...gring-time/amp/



#254
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Scoate si sunete motorul de Taycan.

Dar costa 500euro.

https://www.google.c...ilFvuKwf0rspsuN

#255
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.749
  • Înscris: 30.10.2003

View PostLOLkekLOL, on 16 septembrie 2019 - 17:35, said:

Cam asa ar arata o varianta bine echipata:
Posted Image
N-am inteles ce-i ecranul ala de la pasager. Mai bine puneau o tableta detasabila. :)

#256
LOLkekLOL

LOLkekLOL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.348
  • Înscris: 29.07.2019

View Postinuendo0, on 18 septembrie 2019 - 00:27, said:

Singurul avantaj pe care il mai avea Taycan s-a evaporat. Recordul pe Nurburgring al Taycanului a fost spulberat de prototipul tri-motor al noului Tesla Model S Raven.

https://electrek.co/...gring-time/amp/
Haha, cica "singurul" avantaj. Ca si cum multi clienti de taycan se dau pe nurburgring. Dar ca sa intelegi ce MULTE alte avantaje are taycan fata de mizeriile de model s, trebuie sa te pricepi la masini, nu sa fii hipster eco trololo.

View Postinuendo0, on 18 septembrie 2019 - 00:27, said:

spulberat de prototipul tri-motor al noului Tesla Model S Raven.
Chiar nu realizati ce peninibil de disperati sunteti? :) In primul rand e un ZVON neconfirmat de absout nicio sursa, in al doilea rand e un prototip(vs. o masina de strada, de serie, nemodificata). Sa vedem cum se depaseste faza de zvon. :)

#257
LOLkekLOL

LOLkekLOL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.348
  • Înscris: 29.07.2019

View PostBursul, on 18 septembrie 2019 - 06:30, said:

N-am inteles ce-i ecranul ala de la pasager. Mai bine puneau o tableta detasabila. Posted Image
Tabletele de neam prost se pot aduce de acasa. Aici vorbim de o masina.

#258
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.505
  • Înscris: 17.09.2007

View PostLOLkekLOL, on 18 septembrie 2019 - 06:55, said:

Haha, cica "singurul" avantaj. Ca si cum multi clienti de taycan se dau pe nurburgring. Dar ca sa intelegi ce MULTE alte avantaje are taycan fata de mizeriile de model s, trebuie sa te pricepi la masini, nu sa fii hipster eco trololo.


Chiar nu realizati ce peninibil de disperati sunteti? Posted Image In primul rand e un ZVON neconfirmat de absout nicio sursa, in al doilea rand e un prototip(vs. o masina de strada, de serie, nemodificata). Sa vedem cum se depaseste faza de zvon. Posted Image
Lol, disperarea e mare in randul fanaticilor Porsche. Postari ca asta de mai sus duc in derizoriu marca Porsche, nu controversele intre branduri preferate.
Porsche cand a stabilit timpul pe Nurburgring era tot o masina care nu era scoasa in productie.

#259
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostLOLkekLOL, on 18 septembrie 2019 - 07:22, said:

Aici vorbim de o masina.
Asta e tot ce faci, vorbești.
Posted Image

#260
LOLkekLOL

LOLkekLOL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.348
  • Înscris: 29.07.2019

View PostHansolo, on 18 septembrie 2019 - 07:56, said:

Lol, disperarea e mare in randul fanaticilor Porsche. Postari ca asta de mai sus duc in derizoriu marca Porsche, nu controversele intre branduri preferate.
Porsche cand a stabilit timpul pe Nurburgring era tot o masina care nu era scoasa in productie.
Disperarea e la voi, se vede la fiecare postare.
Taycan a fost testat la mai putin de o luna de la startul productiei. Model S la un an sau mai mult de la intrarea in productie.

#261
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.384
  • Înscris: 23.07.2014

View PostLOLkekLOL, on 18 septembrie 2019 - 06:55, said:

n primul rand e un ZVON neconfirmat de absout nicio sursa, in al doilea rand e un prototip(vs. o masina de strada, de serie, nemodificata). Sa vedem cum se depaseste faza de zvon. Posted Image

Tri motorul a facut turul pe laguna seca. Si nu e chiar versus o masina de strada nemodificata (daca la Taycan te refereai). Mai exact, nu ai masina de strada de la Porsche (Taycan) deocamdata, ca sa ai ce compara.

BTW, chiar s-a dat turul cu S-ul deja? Cica e 7:23

https://www.roadandt...an-nurburgring/

Editat de SorinGT, 18 septembrie 2019 - 08:53.


#262
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 23.874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostLOLkekLOL, on 18 septembrie 2019 - 06:55, said:

Haha, cica "singurul" avantaj. Ca si cum multi clienti de taycan se dau pe nurburgring. Dar ca sa intelegi ce MULTE alte avantaje are taycan fata de mizeriile de model s, trebuie sa te pricepi la masini, nu sa fii hipster eco trololo.

Citeste pe forumul posesorilor de Porsche. Sau nici ei nu se pricep si sunt hipsteri? Posted Image Partea sportiva era o mare componenta pentru ei si sunt unii care se gandesc sa astepte pana la anul, sa vada cu ce vine Model S. Sunt genul care au 3-4-5 masini, toate de top, nu e ca si cum si-au vandut deja Loganul si acum merg cu Uber pana le vine Taycan. Culmea, foarte multi au si o Tesla printre ele, le place mult si sunt fericiti ca exista competitie in industria auto. Cred ca singurii hateri sunt aia care nu au nici Tesla si nici Porsche si carora le place sa loveasca de pe margine in ce nimeresc. Trist. Tristi.

Dar intr-adevar, e un tur cronometrat de cineva in timp ce circuitul era aglomerat, rezultatul final va fi sub, daca se pastreaza aceeasi configuratie a masinii. Nu stiu cat de planificat a fost totul, dar s-a potrivit la fix. Lovitura de marketing e semnificativa pentru Tesla.

Editat de figo1988, 18 septembrie 2019 - 09:17.


#263
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.505
  • Înscris: 17.09.2007
Cea mai tare lovitura de marketing e ca anuntul acesta neoficial a fost publicat de AMS Posted Image
Cine ar fi crezut?

#264
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.749
  • Înscris: 30.10.2003

View PostSorinGT, on 18 septembrie 2019 - 08:51, said:

BTW, chiar s-a dat turul cu S-ul deja? Cica e 7:23
Our inside source describes the cars as being "stripped to the gunwales," the interiors fully gutted of anything apart from the necessary seats, harnesses, and driver controls—hence the dark-tinted windows, it seems.

Se pune sau nu se pune? Sa stiu daca sa plang sau nu. :lol:

#265
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.384
  • Înscris: 23.07.2014
Sigur ca se pune, absolut. Asta am discutat pina acum. Taycan era un prototip pe Nürburgring (nu cred ca ai vazut tu vreun exemplar de productie, deci cum faci comparatia cu masina de strada?) si la fel, stripped la greu. De pilda, daca tin bine minte numai pilotul avea scaun functional, restul erau decoruri super-light. Suspensiile pregatite pentru eveniment, franele samd. Dincoace acelasi drac, nu ai inca masina de productie, deci no comparisson possible.

Pe urma tine cont si de faptul ca acel timp a fost scos in trafic , nu pe circuit rezervat, cum pare-mi-se ca a avut Taycan. Pe circuit rezervat poti considera lesne ca se mai piaptana cateva secunde (in sensul ca 6-8s minimum minimorum). Pe urma cum era cu anticipatiile cum ca orice-i faci, Tesla nu rezista pe un circuit ca Nürburgring, ca overheating si chestii?

View PostLOLkekLOL, on 18 septembrie 2019 - 08:31, said:

Model S la un an sau mai mult de la intrarea in productie.

Nu e acelasi S, e platforma noua, e P100D+

View PostLOLkekLOL, on 18 septembrie 2019 - 08:31, said:

Taycan a fost testat la mai putin de o luna de la startul productiei.

Ala de pe circuit nu era exemplar de productie, a fost preparat pentru circuit.

Editat de SorinGT, 18 septembrie 2019 - 09:57.


#266
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.749
  • Înscris: 30.10.2003
Ok. Totusi nu vad relevanta prin faptul ca nu sunt masini normale nici una. I am out in cazul asta ca nu ma intereseaza :D

#267
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.384
  • Înscris: 23.07.2014
Relevanta e doar surpriza. Adica la inceput, cand anuntau ca duc S-ul pe Nürburgring, nu stiam ca e vorba de noua generatie, credeam ca e Raven-ul tocmai scos vara asta. La ala nu ma prea gandeam ca bate timpul Taycanului (chiar cu pregatiri) si ma gandeam estimativ ca daca va putea scoate un 7:50-7:52 e chiar onorabil. Cand a devenit clar ca e vorba de noua platforma, a aparut curiozitatea ("hai sa vedem ce-o fi cu ea").

In alta ordine de idei, aparitia rapida a celor 2 generatii (Raven si apoi asta care va aparea la anul), se pare ca e in castigul pungii clientilor de Tesla S. In sensul ca asta noua va lua locul ca pret (cat era un S P100D cand a aparut prima data), iar astealalte se ieftinesc. Daca mai tin bine minte, cand Model3 Performance pornea de la 65k in Germania, S 100D pleca de pe la 105k, iar P-ul cred ca era cu vreo 20k mai scump. Acuma P-100D-ul pleaca de la 103k, iar 100D de la 87k (un exemplar de asemenea performant si cu vreo 630km autonomie). Asta nu-i deloc un necaz pentru cei care vor un S, dar nu vor neaparat sa se arunce pe ultima aparitie.

Editat de SorinGT, 18 septembrie 2019 - 10:24.


#268
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.505
  • Înscris: 17.09.2007

View PostBursul, on 18 septembrie 2019 - 09:24, said:

Our inside source describes the cars as being "stripped to the gunwales," the interiors fully gutted of anything apart from the necessary seats, harnesses, and driver controls—hence the dark-tinted windows, it seems.

Se pune sau nu se pune? Sa stiu daca sa plang sau nu. Posted Image
Se pune la marketing, unde altundeva?
Porsche a pastrat traditia de participare la circuit, Tesla a vrut sa demonstreze ca tehnologic pot performa la fel de bine pe un circuit mai complicat (asta apropo de cei care spun ca au probleme cu bateria/motorul pe circuit).
Ca Taycan-ul inregistrat oficial (de ei se pare potrivit Wiki) e mai apropiat de produsul care se (va) vinde anul acesta decat Model S care se vinde in acest an e adevarat.
Pe de alta parte nu prea inteleg mare lucru din link-ul de la Wiki, sunt prezentate rezultate oficiale intre care si un Model 3 care dupa filmare nu e singur pe circuit.

Cel mai tare ma amuza unele afirmatii din media, de la ,,imposibil, nu va reusi/nu se poate prezenta" la ,,minciuni/trisare". Ce naiba poti trisa, cand e clar ce caracteristici are masina care participa?
Sunt tare curios si cum se va desfasura acel ,,official lap set" al Tesla, avand in vedere modificarile. Oricum, avand in vedere ca initial se spunea ca e imposibil sa participe fiind totul booked ma astept la o noua surpriza Posted Image

#269
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.384
  • Înscris: 23.07.2014

View PostHansolo, on 18 septembrie 2019 - 11:29, said:

la ,,minciuni/trisare".

Hmm...abia asta pute a ura si disperare :) . Da, ce trisare si minciuna poate sa fie cand din momentul in care S-ul a ajuns acolo si s-au pus prima data camerele pe el s-a stiut ca-i platforma noua? Platforma noua, nu un actual S "tunat" sau cum mai incercau unii sa spuna. Au pus vizibil "+"-ul pe spate, au explicat ca e platforma noua, asemanatoare cu Roadster etc., numai idiotii continuau sa vorbeasca despre un model stock 2019 tunat ad-hoc. Culmea, asta in timp ce de Taycan vorbesc de parca masinile stock ar fi deja gramada pe mana clientilor sa poti compara direct cu exemplarul de pe circuit, sa compari suspensiile, greutatea, franele si toate cele.

#270
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.049
  • Înscris: 16.02.2002
2020 Porsche Taycan Turbo / Turbo S
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kNElzMY-vHM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de cata, 18 septembrie 2019 - 14:35.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate