Benzina sau diesel ? Buget +/- 20.000 euro
#55
Posted 22 May 2019 - 12:17
Baxon, on 22 mai 2019 - 12:03, said:
Evita Dacia . Evita Duster cu siguranta inexistenta si finisaje din topor , garantie foarte mica , masina proiectata sa traga caruta pe camp la cules de pepeni . Pt garda la sol si 4x4 iei SX4 nou cu dotari la care un duster doar viseaza , ca ii mai trebuie vreo 30 de ani de evolutie . SX4 4x4 are garantie 10 ani fara limita de km , maxim punctaj la siguranta , consum mic benzina . Asa e, duster avand doar 210 garda la sol sigur viseaza la SX4....mai studiaza si tu fisele tehnice nu le arunca din avion. In alta ordine de idei de azi a intrat Tce1.3, 150 CP pe 4x4 si in configuratorul de pe dacia.ro. Consum mic, 250Nm cuplu la 1600RPM, etc.... Edited by bumpocbum, 22 May 2019 - 12:19. |
#56
Posted 22 May 2019 - 12:21
Pai ce am zis ? Ca Duster are garda la sol foarte mare si e proiectat sa mearga pe camp nu pe sosea ! La cea mai mica curba se rastoana si e cu rotile in sus , nu e facuta pt sosea .
Sx4 are 18 cm si 4x4 proiectat pt sosea . In plus are dotari , siguranta si garantie pe care un duster n-o sa le aiba niciodata . Se alege masina in functie de nevoi . Vrei sa culegi pepenii pe camp iei duster , vrei sa mergi in siguranta pe sosea iei SX4 Edited by Baxon, 22 May 2019 - 12:24. |
#57
Posted 22 May 2019 - 12:26
In general la drumurile noastre "asfaltate" e bine sa ai garda la sol cat mai mare. Personal "pe camp" nu imi ajung 210cm dar asta e, ma multumesc cu ce am. Ca dotari insa ai perfecta dreptate.
In rest pana acum m-am simtit in siguranta in Duster, fara nici un fel de probleme in trafic fie pe sosea sau prin munti. Referitor la curbe...scartaie anvelopele in viraj dar nu se rastoarna. Mergi si tu cu unul din astea de serie mai noua si dupa sa vii cu impresii reale. Eu am din 2012 si inca nu am reusit sa il dau cu rotile in sus ! Si ce a vazut la viata lui... Edited by bumpocbum, 22 May 2019 - 12:30. |
#58
Posted 22 May 2019 - 12:33
bumpocbum, on 22 mai 2019 - 12:26, said:
In general la drumurile noastre "asfaltate" e bine sa ai garda la sol cat mai mare. bumpocbum, on 22 mai 2019 - 12:26, said:
.In rest pana acum m-am simtit in siguranta in Duster, fara nici un fel de probleme in trafic fie pe sosea sau prin munti. Edited by Baxon, 22 May 2019 - 12:32. |
#59
Posted 22 May 2019 - 12:35
Baxon, on 22 mai 2019 - 12:31, said:
Asta e o tampenie ! Tu crezi ca garda la sol mare te scuteste de inlocuire piese la suspensie/directie daca dai in gropi ? Tot asa se strica , ca si una cu garda mica . Nu stiu cu ce masini ai circulat tu dar eu am ajuns la 70 mii km si am dat prin toate gropile posibile si imposibile. Inclusiv am mers prin albii de rauri cu el. Nu am scuturi suplimentare si NU am schimbat absolut nimic. Si garda la sol e bine sa fie mare altfel risti sa spargi grupu spate ! Care nu e chiar ieftin. Si nu numai. Edited by bumpocbum, 22 May 2019 - 12:36. |
#60
Posted 22 May 2019 - 12:40
bumpocbum, on 22 mai 2019 - 12:26, said:
Eu am din 2012 si inca nu am reusit sa il dau cu rotile in sus ! Si ce a vazut la viata lui... bumpocbum, on 22 mai 2019 - 12:26, said: Mergi si tu cu unul din astea de serie mai noua si dupa sa vii cu impresii reale. bumpocbum, on 22 mai 2019 - 12:35, said:
eu am ajuns la 70 mii km si am dat prin toate gropile posibile si imposibile. Inclusiv am mers prin albii de rauri cu el. Deci va alege in functie de unde se va plimba cu auto . |
#61
Posted 22 May 2019 - 12:50
Baxon, on 22 mai 2019 - 12:33, said:
Daca mergi cu 50 km/h , e normal sa te simti in siguranta ; cand treci de 100 km/h o sa te simti altfel , opusul sigurantei . De fapt pe asfalt merg cam cu 100-110 km/h, exceptand autostrada unde urc in limite legale. Daca afirmi ca e acelas confort ca in Dacia papuc e clar ca nu ai mers cu asa ceva. Sau ca tai piroane. Apropo de viteza...nu toti merg linistit cu dusterul... Baxon, on 22 mai 2019 - 12:40, said:
Mda, punctul tau de vedere e cam praf..dar ce poti sa iti cer ? Pentru initiator: Incerca un drivetest pe Dusterul de 150Cp si unul pe SX4. Te lamuresti singur. Pareri despre masini folosite la firme acu cativa ani sunt irelevante. S-au modificat multe si practic Dusterul actual este alta masina. Attached FilesEdited by bumpocbum, 22 May 2019 - 12:56. |
#62
Posted 22 May 2019 - 12:58
Baxon, on 22 mai 2019 - 12:03, said:
Evita Dacia . Evita Duster cu siguranta inexistenta si finisaje din topor , garantie foarte mica , masina proiectata sa traga caruta pe camp la cules de pepeni . Pt garda la sol si 4x4 iei SX4 nou cu dotari la care un duster doar viseaza , ca ii mai trebuie vreo 30 de ani de evolutie . SX4 4x4 are garantie 10 ani fara limita de km , maxim punctaj la siguranta , consum mic benzina . |
#63
Posted 22 May 2019 - 13:11
Octavian_SK, on 22 mai 2019 - 08:09, said:
Deci ai acum sa dai 20k+ pe o masina si te preocupa daca peste tz ani pierzi niste bani la revanzare. Cat poti pierde? 1000, 5000? who cares? mai mult iti cumperi masina dupa parerile unor necunoscuti ; eu as lua ce masina imi place si asta e; nu conteaza cu cat sau daca o mai vand peste niste ani; sa fim noi sanatosi pana atunci ca fiare cu roti oricum sunt pe toate drumurile |
#64
Posted 22 May 2019 - 13:14
Cum zici tu si....
Baxon, on 22 mai 2019 - 12:03, said:
SX4 4x4 are garantie 10 ani fara limita de km Baxon, on 28 octombrie 2018 - 16:45, said:
Data de Încetare a Garanției Extinse Termenul de garanție începe să curgă în prima zi calendaristică după expirarea termenului de garanție acordată de producător și se termină În ultima zi a celui de-al 10-lea an calculate de la data începerii termenului de garanție acordată de producător sau La atingerea unui număr de maxim 200.000 km, în funcție de care dintre aceste condiții este prima îndeplinită. PS: Doar anumite repere au garantie extinsa ! Garantia de baza este de 3 ani .... Edited by bumpocbum, 22 May 2019 - 13:22. |
|
#65
Posted 22 May 2019 - 13:27
marr, on 21 mai 2019 - 16:37, said: Skoda Octavia Style 1.5 TSI DSG este la aproape acelasi pret (mai ieftina chiar cu cca. 150-160 Euro) cu Octavia Style 2.0 TDI manual. _-livio-_, on 22 mai 2019 - 13:11, said: surpriza, pt unii conteaza valoarea de revanzare sau buy-back. Mie la skoda dupa un an si vreo 15000km, au calculat 40% devalorizare. Daca mai pune si casco (costuri in plus) chiar nu mai conteaza pretul de revanzare, ca oricum baga in urmatorii ani cateva mii de euro in asigurari. Tot cu gandul la revanzare.. valoarea aia e blocata in fier.. ca ti-o vandalizeaza pe strada, o fura, sau o faci praf.. cum ti-e norocul. Edited by tfmercedez, 22 May 2019 - 13:28. |
#66
Posted 22 May 2019 - 13:39
1.5 tsi este apropiat de 2.0 tdi ca performante.
1.6 tdi este echivalent cu 1.0 tsi. |
#67
Posted 22 May 2019 - 14:00
bumpocbum, on 22 mai 2019 - 12:50, said:
S-au modificat multe si practic Dusterul actual este alta masina. La Suzuki garantia e in functie de oferta eu am 5 ani fara limita de km masina cumparata de noua in 2017 . Mai nou vad ca garantia e de 3+7 ani . La duster ai 4 ani sau 100k km . Deci daca faci 101k km in 2 ani , pa tai si pusi garantie . Initiatorul trebuie sa precizeze cum va folosi masina , cat % pe sosea si cat % in afara ei . In functie de asta alege . |
#68
Posted 22 May 2019 - 14:02
tfmercedez, on 22 mai 2019 - 13:27, said:
pai compari mere cu pere. Exista si octavia 1.6 tdi. Nu e mai potrivit sa compari 1.5 tsi cu 1.6 tdi? oau! Buy back, unde , in ce tara? Ca la noi la buy back sunt niste preturi de te ia greata. ..... Ba compar masini cu performante similare ! 1.5 TSi si 2.0 TDI au, fiecare, cate 150 CP. 1.6 TDI e la grupa mica cu cei 115 CP - nu am gasit in configurator 1.0/1.2 TSI DSG pe Octavia ca sa facem o comparatie. Edited by marr, 22 May 2019 - 14:04. |
#69
Posted 22 May 2019 - 14:05
tfmercedez, on 22 mai 2019 - 13:27, said:
oau! Buy back, unde , in ce tara? Ca la noi la buy back sunt niste preturi de te ia greata. Mie la skoda dupa un an si vreo 15000km, au calculat 40% devalorizare. Daca mai pune si casco (costuri in plus) chiar nu mai conteaza pretul de revanzare, ca oricum baga in urmatorii ani cateva mii de euro in asigurari. Tot cu gandul la revanzare.. valoarea aia e blocata in fier.. ca ti-o vandalizeaza pe strada, o fura, sau o faci praf.. cum ti-e norocul. daca pt tine nu conteaza nu inseamna ca pt nimeni nu conteaza. pana la urma unii si la telefoane se gandesc la pret de revanzare. Edited by _-livio-_, 22 May 2019 - 14:06. |
|
#70
Posted 22 May 2019 - 14:13
Baxon, on 22 mai 2019 - 14:00, said:
Suzuki spune ca: Perioada Garanției Extinse 84 de luni pana la 200.000 km (3+7 ani/200.000 km). Data de Încetare a Garanției Extinse Termenul de garanție începe să curgă în prima zi calendaristică după expirarea termenului de garanție acordată de producător și se termină În ultima zi a celui de-al 10-lea an calculate de la data începerii termenului de garanție acordată de producător sau La atingerea unui număr de maxim 200.000 km, în funcție de care dintre aceste condiții este prima îndeplinită. Sursa: https://www.suzuki.r...es/garantie-37/ Deci tragand linie si calculand, garantia Suzuki e mai mica. Edited by cristiany, 22 May 2019 - 14:14. |
#71
Posted 22 May 2019 - 14:24
Baxon, on 22 mai 2019 - 14:00, said:
Tu stii cu puterea mintii nu ca ai fi condus cel de 150CP ; inca conduci un Duster din 2012 , nu ? Tot un gunoi este cu 3 stele euroncap . O masina restilizata insa pe partea de sigurana nu valoreaza 2 bani gauri cu tunul , pe sosea ca pe camp nu ai nevoie de siguranta , ca sansele unui accodent sunt zero exceptand cazul in care e condus de un idiot . La Suzuki garantia e in functie de oferta eu am 5 ani fara limita de km masina cumparata de noua in 2017 . Mai nou vad ca garantia e de 3+7 ani . La duster ai 4 ani sau 100k km . Deci daca faci 101k km in 2 ani , pa tai si pusi garantie . Initiatorul trebuie sa precizeze cum va folosi masina , cat % pe sosea si cat % in afara ei . In functie de asta alege . Cu piftia ta de suzuki nici macar o bordura mai serioasa nu poti sa urci. La duster am avut garantie 5 ani, oricum mult prea mult ca nu am avut ce sa schimb la ea pana acum. Daca nu aveam 5 ani probabil ca demult aveam GPL pe ea. Apropo pe forestiere abrupte doar un idiot poate sa gandeasca ca posibilitatea de accident ar fi 0. Au fost destule cazuri in care oameni cu experienta in off-road si-au rupt gatul. Referitor la bazaconiile tale cu puterea mintii... unii mai au si colegi de discutii pe care poti sa pui baza. Ca idee..dar ai lipsit de la asta...am recomandat initiatorului sa faca un drivetest. Edited by bumpocbum, 22 May 2019 - 14:40. |
#72
Posted 22 May 2019 - 15:19
marr, on 22 mai 2019 - 14:02, said: Ba compar masini cu performante similare ! 1.5 TSi si 2.0 TDI au, fiecare, cate 150 CP. 1.6 TDI e la grupa mica cu cei 115 CP - nu am gasit in configurator 1.0/1.2 TSI DSG pe Octavia ca sa facem o comparatie. Iar pentru mine singura relevanta o are cilindreea. Puterea este variabila in functie de turatie. Caii aia putere multi nu sunt nici la ralanti si nici sub 2000rpm, la benzinare dupa 4000 de ture sau pe acolo. Cat despre 1.0 tsi, la motorul ala ii lipseste un cilindru, asa ca nu se ia in considerare. Cel putin pentru mine, motoarele trebuie sa aibe nr de cilindri multiplu de 2 sa nu zic 4. _-livio-_, on 22 mai 2019 - 14:05, said: daca pt tine nu conteaza nu inseamna ca pt nimeni nu conteaza. pana la urma unii si la telefoane se gandesc la pret de revanzare. Edited by tfmercedez, 22 May 2019 - 15:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users