Benzina sau diesel ? Buget +/- 20.000 euro
Last Updated: Jun 26 2019 21:30, Started by
idromega
, May 21 2019 13:46
·
0
#37
Posted 21 May 2019 - 18:39
Ai 5.7 pe 6000 mersi mai mult pe autostrazi, lasa-ma cu exemplele subiective. Mixt olaie, ce mixt? Cand masina nu o folosesti in oras? Si 65 viteza medie e putin pt mers extraurban.
|
#38
Posted 21 May 2019 - 18:48
cavaliere, on 21 mai 2019 - 18:23, said:
Aprox 5 . Eu zic ca e ceva diferenta. Si totusi mersul pe autostrada cu 130 e mai economic decat mersul pe un Dn cu depasiri ca sa scoti o medie orara decenta. La mers constant diferente or fi de 1,5 -2 litri, care cresc pe masura ce se merge mai alert, sau cu cat masina e mai incarcata/ clasa mai mare. La suv cu atat mai mult. Apoi nu e concludent ca ai mers 3 km cu 160 si in rest cu 135. Depinde media de viteza si depinde si cat de aglomerat este un traseu. Ca una e medie de viteza 100 pe un drum liber, alta medie 100 pe drum aglomerat. La o prima vedere pare acelasi lucru insa e diferenta mare. Nu vorbeam de 3km cu 160km/h. Traseul a fost Viena-Herborn(Germania, ma rog un satuc de langa Herborn) si retur - asta include sectorul Passau - Frankfurt pe A3 - una din cele mai aglomerate autostrazi din Germania. La dus am facut 8 ore si jumatate(800km), si am oprit sa si mancam rapid la un Mc la un moment dat, plus scurte pauze de luat o cafea/cola si mers la toaleta cam la 2 ore. Si se lucreaza in vreo cateva zone pe langa Regensburg si Nurnberg. Nu stiu ce masini conduceti voi, dar eu n-am vazut pana acu masini sa consume mai putin la mers pe autostrada in regimul descris de mine, fata de mers pe DN cu 100-120 si eventuale sprinturi in depasiri pana spre 140. Ca deja mai mult, fara suparare dar esti kamikaze si pericol pentru ceilalti. Din nou, vorbesc de masini de 20.000E, nu SUV-uri de peste 2 tone... Edited by dasca, 21 May 2019 - 18:50. |
#40
Posted 21 May 2019 - 18:59
Pai ti-ai raspuns singur, zone unde se lucreaza, deci foarte multi km/zeci cu mers cu 60-80, deci consum minim.
Mersul tare pe Dn in Romania este mai solicitant la consum decat a merge constant cu 130 pe autostrada. Nu trebuie decat sa probezi singur, nu e vreo descoperire. zile_san, on 21 mai 2019 - 18:56, said:
dastăr full. nou, garantie, plan de servis. te-ai scos |
#41
Posted 21 May 2019 - 19:16
cavaliere, on 21 mai 2019 - 18:59, said:
Pai ti-ai raspuns singur, zone unde se lucreaza, deci foarte multi km/zeci cu mers cu 60-80, deci consum minim. Mersul tare pe Dn in Romania este mai solicitant la consum decat a merge constant cu 130 pe autostrada. Nu trebuie decat sa probezi singur, nu e vreo descoperire. Sunt sigur ca aia 30-40km cu consum de 4.5-5% au avut un impact extraordinar asupra consumului. Ca n-au fost mai multi, dar avand in vedere ca s-au facut cam 8h jumate(din care aprox 50-60 min au fost pauze) imi da o medie cam de 107-110km/h. Din experienta, pe vremea cand faceam destul de des Timisoara-Budapesta si mergeam pe CC cu 125-130 in functie de trafic scoteam medie cam 95km/h pe 300km. La 800km sa scoti media aia trebuie sa mergi semnificativ mai tare. Nu mai insist, stiu foarte bine in ce conditii am mers si cat era de incarcata masina. |
#42
Posted 21 May 2019 - 19:17
Azi am vazut o Skoda Scala (clasa compacta) in showroom si merita atentia pentru ce ofera. Poti sa comanzi pachetul "caroserie ridicata (PDG)" si are garda la sol 161 mm. Este spatioasa si la interior si la portbagaj (467 litri).
|
#43
Posted 21 May 2019 - 19:22
codesmm, on 21 mai 2019 - 19:17, said:
Azi am vazut o Skoda Scala (clasa compacta) in showroom si merita atentia pentru ce ofera. Poti sa comanzi pachetul "caroserie ridicata (PDG)" si are garda la sol 161 mm. Este spatioasa si la interior si la portbagaj (467 litri). |
#44
Posted 21 May 2019 - 19:34
Scala este o masina pe sasiu mic facuta sa para mare. Inlocuieste vechiul rapid, care nu o sa mai fie in catalog. Este teoretic pe sasiu mai mic decat Octavia, gen sasiu de polo.
Masina cu sasiu primitiv, suspensie primitiva, facuta sa fie spatioasa, daca doriti o masina ieftina, cost saving la greu. |
#45
Posted 21 May 2019 - 20:05
Deenman, on 21 mai 2019 - 19:34, said:
Scala este o masina pe sasiu mic facuta sa para mare. Inlocuieste vechiul rapid, care nu o sa mai fie in catalog. Este teoretic pe sasiu mai mic decat Octavia, gen sasiu de polo. Masina cu sasiu primitiv, suspensie primitiva, facuta sa fie spatioasa, daca doriti o masina ieftina, cost saving la greu. |
#46
Posted 21 May 2019 - 20:36
Octavia, golf, și leon au punte spate indepdententa. Doar la motorizările mici nu au.
Skoda skala va avea doar motoare mici de 1-1.6 litri max, doar punte fixa pe spate, mașina este pe șasiu mai mic decât cel de leon, golf, Octavia. Alea sunt pe mqb iar scala e pe șasiu mqb a0 castrat și mai mic. Da mașina este mai spațioasă iar dotările sunt mai evoluate pt că vorbim de o mașină lansată în 2019 iar golf, leon și Octavia au fost lansate in 2012-2013. Așteaptă să vezi golf 8 la dotări că să compari cu ceva scala. Scala va fi o mașină ieftina de duzină, de familie cu un preț mai mic decât o, leon golf și cu materiale, insonorizare, și opționale sub ele. O mașină ieftina la.care eu nu m as uita la 20.000e. un Talisman sau o Mazda 6 cu vechime de 2 ani și încă în garanție o sa bata din orice punct de vedere un low cost poziționat intre Fabia și Octavia. |
|
#47
Posted 21 May 2019 - 21:12
Bine, Scala Scala, dar pretul? Se încadrează în bugetul propus? Ce nu a menționat la început este bugetul anual pentru întreținere. Una e revizie la reprezentanta si alta la serviceul de cartier.
În Germania pretul pentru cea mai ieftina Scala, varianta Activ este "ab" 21500 euro. Varianta cât de cât apropiată de bugetul propus sare cu mult peste. Second hand?! Nu prea cred Edited by Buxelm, 21 May 2019 - 21:13. |
#48
Posted 22 May 2019 - 04:53
Deenman, on 21 mai 2019 - 20:36, said:
Octavia, golf, și leon au punte spate indepdententa. Doar la motorizările mici nu au. Skoda skala va avea doar motoare mici de 1-1.6 litri max, doar punte fixa pe spate, mașina este pe șasiu mai mic decât cel de leon, golf, Octavia. Alea sunt pe mqb iar scala e pe șasiu mqb a0 castrat și mai mic. Da mașina este mai spațioasă iar dotările sunt mai evoluate pt că vorbim de o mașină lansată în 2019 iar golf, leon și Octavia au fost lansate in 2012-2013. Așteaptă să vezi golf 8 la dotări că să compari cu ceva scala. Scala va fi o mașină ieftina de duzină, de familie cu un preț mai mic decât o, leon golf și cu materiale, insonorizare, și opționale sub ele. O mașină ieftina la.care eu nu m as uita la 20.000e. un Talisman sau o Mazda 6 cu vechime de 2 ani și încă în garanție o sa bata din orice punct de vedere un low cost poziționat intre Fabia și Octavia. Buxelm, on 21 mai 2019 - 21:12, said:
Bine, Scala Scala, dar pretul? Se încadrează în bugetul propus? Ce nu a menționat la început este bugetul anual pentru întreținere. Una e revizie la reprezentanta si alta la serviceul de cartier. În Germania pretul pentru cea mai ieftina Scala, varianta Activ este "ab" 21500 euro. Varianta cât de cât apropiată de bugetul propus sare cu mult peste. Second hand?! Nu prea cred |
#49
Posted 22 May 2019 - 08:09
idromega, on 21 mai 2019 - 13:46, said:
Ati cumpara la momentul actual un autoturism de 20.000 euro cu motor diesel ? Presupune un risc sau nu ( financiar vorbind desigur ) ? Multumesc. |
#50
Posted 22 May 2019 - 08:09
O comparatie la indemana Benzina vs Diesel.
https://www.auto-dat...0-cp-90hp-27404 https://www.auto-dat...-dci-90hp-27421 |
#51
Posted 22 May 2019 - 08:56
Octavian_SK, on 22 mai 2019 - 08:09, said: Deci ai acum sa dai 20k+ pe o masina si te preocupa daca peste tz ani pierzi niste bani la revanzare. Cat poti pierde? 1000, 5000? who cares? mai mult iti cumperi masina dupa parerile unor necunoscuti ; eu as lua ce masina imi place si asta e; nu conteaza cu cat sau daca o mai vand peste niste ani; sa fim noi sanatosi pana atunci ca fiare cu roti oricum sunt pe toate drumurile |
|
#52
Posted 22 May 2019 - 11:53
Octavian_SK, on 22 mai 2019 - 08:09, said:
Deci ai acum sa dai 20k+ pe o masina si te preocupa daca peste tz ani pierzi niste bani la revanzare. Cat poti pierde? 1000, 5000? who cares? mai mult iti cumperi masina dupa parerile unor necunoscuti ; eu as lua ce masina imi place si asta e; nu conteaza cu cat sau daca o mai vand peste niste ani; sa fim noi sanatosi pana atunci ca fiare cu roti oricum sunt pe toate drumurile Pentru a va face o idee privind devalorizarea unui autoturism prin sistemul de evaluare ( DAT ) al asiguratorilor: Pret masina noua ( benzina ) in 2008: 30.450 euro Valoare de piata stabilita de asigurator in 2019: 5772 euro |
#53
Posted 22 May 2019 - 11:54
Nu e cazul sa te ingrijorezi legat de achizitionarea unei masini diesel, va avea motorizare euro 6 si va fi vandabila si peste 5 ani. Alege o masina care sa iti placa, cu o motorizare performanta, cu dotarile pe care le doresti, nu lasa treaba asta cu diesel vs benzina sa iti influenteze alegerea.
La noi trebuie sa se faca intai curat la gioarsele de peste 10-20 ani si dupa aia sa ajungem se penalizam cumva motoarizarile euro 6 diesel. |
#54
Posted 22 May 2019 - 12:03
Evita Dacia . Evita Duster cu siguranta inexistenta si finisaje din topor , garantie foarte mica , masina proiectata sa traga caruta pe camp la cules de pepeni .
Pt garda la sol si 4x4 iei SX4 nou cu dotari la care un duster doar viseaza , ca ii mai trebuie vreo 30 de ani de evolutie . SX4 4x4 are garantie 10 ani fara limita de km , maxim punctaj la siguranta , consum mic benzina . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users