Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Subaru XV MY2018 Dark Blue
Last Updated: Apr 26 2024 13:04, Started by
marr
, Mar 05 2019 15:11
·
2
#91
Posted 18 September 2019 - 15:45
Pai, Motul e uleiul lor ”de casa” !
Cu toate astea, cred ca incepand cu urmatoarea revizie am sa trec pe Amsoil. |
#93
Posted 19 September 2019 - 15:44
Grea intrebare !
In principiu, datorita faptului ca multi colegi au avut experiente placute cu Amsoil (eu inca nu ma pot pronunta - am doar cca. 2000 km cu Amsoil-ul din Impreza). Si mie unul nu mi-a placut prea mult cum se manifesta Motul-ul la diesel (e drept ca asta nu-i foarte relevant avand in vedere faptul ca actualele-s benzinare). In plus, am vazut pe undeva niste comparatii facute de cineva care se pricepe si reiesea ca, marginal, Amsoil-ul ar fi ceva mai bun pe partea de ungere la turatii ridicate. Pe de alta parte, Subaru recomanda Motul. De ce ? Nu stiu ! Si cei de la Auto Kino pun exclusiv Motul in mtoarele Subaru. Oricum, pana la urmatoarea revizie mai studiez problema - decizia inca nu-i luata. |
#94
Posted 19 September 2019 - 22:52
Sincer sa fiu,am folosit Motul in Legacy 2008 2.0 benzină și ultimul schimb l-am făcut cu Ravenol,aceeași norma de 5w-30 recomandata de producatorul mașinii.Parca e o diferență în bine între cele două subiectiv vorbind,însă sunt marginale.Consum?La fel.Acum,nu știu cum o fi cu adevărat la partea de ungere.Te țin la curent.
P.S.-cred că ești cam ultimul mohican cu Subaru cumpărat nou și e de admirat cu cât suflet povestești despre ea.Iti vine manusa,se vede din felul în care transmiti.Oricum pe mine marca asta nu m-a convins(sau am avut așteptări nerealiste)in afară de tracțiune,in rest la fiabilitate mă așteptam să exceleze.Din păcate nu e așa,iar service-urile...sa zicem că foaaaarte greu găsești loc pentru revizie,trebuie să suni cu vreo 2 săptămâni înainte.Ma refer la reprezentante.Daca ai vreo urgență,îți mai trebuie încă o mașină până rezolvi treaba.Pacat că Subaru nu da 2 bani pe consumatorii din Europa și nimic pe cei din Romania. |
#95
Posted 20 September 2019 - 15:21
Pe mine m-a convins si m-a si virusat in acelasi timp !
Am incercat si altceva, pentru perioade scurte de timp si tot la Subaru m-am intors. Bine, eu am stiu exact ce si de ce cumpar ! Si da, e mare pacat ca Subaru neglijeaza piata din Europa. Eu cred ca-i un cerc vicios - vand putin pentru ca nu ofera modele dedicate pietei europene / nu dezvolta modele dedicate pietei europene pentru ca vand putin ... In acelasi timp, vand foarte mult in SUA si Canada (cel putin in SUA vand intr-o luna mai mult decat vand in Europa intr-un an) si cerere-i in crestere in timp ce capacitatile lor de productie sunt fortate la maximum. In plus, sunt probleme si costuri mari cu adaptarea la legislatia europeana privind emisiile ce s-a schimbat foarte brutal si rapid in ultimii ani (mai ales dupa scandalul dieselgate). XV-ul actual este o masina extrem de bine facuta, foarte echilibrata si cu potential de a fi un succes de vanzari si in Europa. Dar de aproape un an sunt probleme cu stocurile - nu au facut anul trecut WLTP-ul pentru noile motoare de 2.0, urmand sa le faca doar dupa noile norme ce intra / au intrat in vigoare de anul acesta. Abia spre sfarsitul anului acesta pare-se ca-si vor reveni pe partea asta, odata cu lansarea comerciala a noului Forester. Ma tem sa nu-si bage picioarele si iasa complet de pe piata europeana ! PS: Sa stii ca nu-s chiar ”ultimul mohican” - in ultima vreme am vazut pe drumuri surprinzator de multe XV-uri noi ! Ultimul chiar in urma cu doua zile, la intoarcerea de la Timisoara. Edited by marr, 20 September 2019 - 15:23. |
#96
Posted 20 September 2019 - 15:41
Personal cred că nu mai are viață lungă în Europa marca asta din păcate.XV cum ai tu este excelent pentru nevoile mele,mai puțin 2 lucruri pe care le consider enervante-cutia CVT(deși e cea mai buna din categoria ei pe care am condus-o) și consumul deloc mic.Pentru naveta pe care o fac și o voi face,nu e deloc alegerea inspirata.Altminteri,surprinzator sau o fi doar senzația mea,pare mai spațios decât Kia Sportage.
P.S.-am testat modelul tau. |
#98
Posted 20 September 2019 - 17:02
Am vazut si prin zona cateva bucati de XV. E misto masina dar sa-mi frec una ce peste mana e sa bati 350km pina la revizie/garantie/etc. Ma uit si la Mazda mea... am la iasi un service (mai bine nu) si urmatorul e la braila, bucuresti, brasov, cluj - adica tot un kkt. Cam tre sa fii pasionat/nebun/tampit sa cumperi masini exotice (eu's).
|
#99
Posted 20 September 2019 - 17:06
marr, on 20 septembrie 2019 - 15:21, said: Si da, e mare pacat ca Subaru neglijeaza piata din Europa... . . Ma tem sa nu-si bage picioarele si iasa complet de pe piata europeana ! Si nu ar fi fantastic de bine? Adica sintem europeni iar cum EU(RSS) ne recomanda prin toate canalele cum ca pentru a avea locuri de munca trebuie sa cumparam “Made in EU” zic ca hahalerele alea stiu cel mai bine... vali, on 20 septembrie 2019 - 16:54, said: Ar fi tragic, cred... Deja avem o Supra cu motor de ca.ca.t. De bambeu, pardon... |
#100
Posted 20 September 2019 - 18:06
Pai Toyota are cota parte din Subaru.Dpdv al motoarelor,sa-mi fie cu iertare,dar nu sunt ceva deosebit astea de Subaru.Dupa părerea mea ca utilizator al unui astfel de motor boxer,nu aduce nici un avantaj,ba din contra,numai probleme.Cand zic probleme,mă refer la faptul că nu se baga multă lume la ele sa le repare pe de o parte,iar de cealaltă au cuplu mic și sunt,repet,gurmande.De fiabilitate nu mă pot plânge,dar am rulaj mic cu el.(140k km)
|
|
#101
Posted 20 September 2019 - 19:15
dantt, on 20 septembrie 2019 - 18:06, said:
Dpdv al motoarelor,sa-mi fie cu iertare,dar nu sunt ceva deosebit astea de Subaru. Corect, nu sint. Dar sint cinstite... dantt, on 20 septembrie 2019 - 18:06, said:
Cand zic probleme,mă refer la faptul că nu se baga multă lume la ele sa le repare... Ex-ce-lent! Cum ar fi ca un mecanic cocalar, roman sau german sau aiurea, sa incerce sa-si puna creierii neantrenati contra unei turbine ceramice HKS sau IHI. N-ar fi pacat de Dumnezeu? dantt, on 20 septembrie 2019 - 18:06, said:
...au cuplu mic și sunt,repet,gurmande. Mda, alta scoala dupa parerea mea. Termodinamica japoneza spune ca o masina japoneza, la un 5000 - 6000 ture/min, treapta a 3-a, un turbo de 2.0 - 2.5l, consuma spre 25l/100km. Termodinamica europeana spune ca o masina europeana echivalenta cu cea de mai sus, la aceeasi turatie ca mai sus, va consuma sub 5l/100km... |
#103
Posted 20 September 2019 - 19:28
Sa spunem ca sint "coroziv" in comentariile pe care le fac... :-)
|
#104
Posted 20 September 2019 - 19:49
marr, on 19 septembrie 2019 - 15:44, said:
Subaru recomanda Motul. De ce ? Nu stiu ! Nu stiu cum e cu motoarele Subaru aspirate dar alea turbo "zburda" cu Motul. Vorbesc de uleiurile facute "cu dedicatie"... Nu sint genul care sa "rupa fisul" dar sint "echilibrate"... Agregate Subaru turbo, 2001 respectiv 2016, 6000 ture si peste: Motulul se aude "onctuos", daca pot spune asa, pe cand cu un ulei HKS, dedicat racing, motoarele "pufnesc", "scrisnesc", in fine, hardcore... Chestia este ca virgula cu Motul agregatul e aproape mereu pe la 115 grade pe cand cu HKS fierul nu trece de 100 de grade... |
#105
Posted 18 February 2020 - 16:31
Hai sa mai sterg praful ... ca s-a adunat ceva !
Nu am mai scris pe aici din mai multe motive. Unul ar fi ca eu am ajuns sa circul rar cu XV-ul (a fost ”confiscat” de jumatatea mea mai buna). Al doilea - ca n-am prea avut timp (si nici cheful nu m-a impins de la spate). Nu in ultimul rand, n-am prea avut noutati - masina merge superb, probleme nu sunt (cu exceptie unor urme de portiere incasate prin parcarile supermarket-urilor). O hestie pentru care m-am felicitat a fost investitia in aparatoarele de noroi - desi aveam dubii cu privire la eficienta lor, in decembrie, dupa niste zile cu ploaie si lapovita am costatat ca-si fac foarte bine treaba ! Dupa cateva zile de alergatura cu ocazia Sarbatorilor, masina era relativ curata si am scapat de jegul adunat pe praguri si transferat pe pantaloni la fiecare urcare/coborare din masina. Singurul eventiment notabil, a fost intalnirea anuala a Subaru Fan Club, unde am testat pentru prima data XV-ul in conditii grele ! Am facut o urcare de la lacul Gura Raului spre Paltinis, pe un drum inzapezit (am fost primele masini care au trecut pe acolo dupa nisoare) ! Cand aproape am ajuns in Paltinis, era un jandarm montan pe ATV care ne-a intrebat ce facem pe acolo. Cand i-am spus ca am urcat de la Gura Raului, a zis ca nu se poate, drumul este impractiabil ca l-a verificat el in acea dimineata !!! Cateva poze din zapada : XV Snow 11.jpg 138.03K 104 downloads Coloana XV 3.jpg 75.01K 105 downloads XV Snow 2.jpg 174.03K 90 downloads XV Snow 4.jpg 94.68K 89 downloads Cam asa arata zona cea mai dificila (un pod peste un parau, cu gheata acoperita de zapada): XV pod.jpg 210.24K 91 downloads PS: ODO : 18.159 km Avand in vedere ca masina implineste 1 an si cu Foresterul faceam 30-35k km/an, e putin, foarte putin ! Dar, aparent, anul trecut am avut de lucru mai mult prin jurul casei, nu am mai avut lucrari imprastiate de la Baia Mare la Constanta si de la Iasi la Corabia. PPS: Cu ocazia drumului prin zapada, am testat (pentru prima data) si X-Mode. Masina s-a comportat excelent, dar nu stiu cat a fost X-Mode si cat S-AWD. Singura chestie sesizata dupa cuplarea X-Mode a fost faptul ca tinea motorul mul mai turat. Daca pana atunci, la viteza de deplasare de 20-25 km/h, motorul era pe la 120 rpm, cu X-Mode cuplat, la aceeasi viteza, motorul statea la peste 2000 rpm ( la cca 2200 - 2400 rpm). Si nu, ESP-ul nu a fost dezactivat - dar este posibil sa fi intrat mai tarziu decat in conditii normale. Edited by marr, 18 February 2020 - 16:39. |
|
#106
Posted 06 March 2020 - 14:30
Salut,
Am cumpărat în ianuarie un XV din Germania. 1.6 benzina, AWD, cutie CVT, an 2019, zero km,echiparea CONFORT, dark grey. Preț de lista 26900 euro. Mi-au făcut reducere 5600 euro. Preț de factura 21490 euro. |
#107
Posted 08 March 2020 - 09:04
Felicitări !
Cum ți se pare mașina ? Nu am condus motorizarea asta si-s tare curios cum se comporta. Nu ne-o prezinți si noua ? Edited by marr, 08 March 2020 - 09:06. |
#108
Posted 23 April 2020 - 12:31
Cum ieri am scos la munca XV-ul, cu o tura pe la doi clienti (unul in Cluj si celalat in Turda - de, incercam sa optimizam deplasarile in perioada asta), am schimbat ”prefixul” !
ODO: 20.197 km Cum in ultimele 5-6 luni am circulat (cu mici exceptii) doar cu Impreza, drumul asta m-a ”uns pe suflet” ! Uitasem ce fain se conduce masina asta !! Nu am urmarit consumul la acest drum (in sensul ca nu am resetat trip-ul la plecare), dar am facut plinul la iesirea din Cluj-Napoca (OMV-ul de pe Calea Turzii) si cand am ajuns la Alba Iulia, pe centura, autonomia indicata de CB era de 850. Avand in vedere faptul ca am fost si la un client pe langa Turda, estimez ca aveam deja parcursi cca. 110-120 km. Eu zic ca nu-i deloc rau ! Mai ales ca inca sunt incaltat cu bocancii de iarna - am tot amanat sa schimb cauciucurile, iar acum am reusit sa-mi fac programare abia saptamana viitoare. PS: OMV MaxxMotion 100 = 5,20 lei/l ! Prin februarie era 6,30-6,40 lei/l ! PPS: EXTREM de aglomerat drumul (cel putin autostrada Sibiu - Sebes si portiunea Alba-Iulia - Aiud). Cel mai important e ca au fost foarte multe TIR-uri ! Si astea nu se plimba goale, ca atare, unii produc si altii cumpara !! Ma asteptam ca, in vreme de pandemie, sa fie mai aerisite soselele ...da-i bine si asa rau ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users