Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Tesla Model 3 Performance

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
516 replies to this topic

#109
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Camera de bord: o aplicatie destul de simpla si banala. 15 euro m-a costat un pendrive pentru asta. Si 5 minute ca sa-l formatez si instalez. In seara asta a dat rezultate.
Primul accident care se desfasoara in fata ochilor mei si la cativa metri. Probabil ca daca mergeam cu 10 km/h mai repede ma lua din plin.
Autopilotul activat cu 1 minut inainte, viteza 5km/h sub limita maxima a drumului.
Deodata aud semnalul sonor de atentionare a Autopilotului, simt cum masina franeaza usor si vireaza putin dreapta. Cam in acelasi moment aud un scartait de frane si o masina imi taie fata. Venea din stanga, depasindu-ma, iar la reintrarea pe banda cred ca a pierdut controlul. Cred ca a trecut la 2 metri de mine si s-a izbit in parapet. Miscarea de evitare catre stanga, dupa ce acea masina s-a lovit de parapet si a revenit pe banda, am facut-o eu. Insa primul viraj usor si prima franare usoara sunt 100% sigur ca nu le-am facut eu, pentru ca nu sesizasem nici un pericol. Abia cand l-am vazut in fata mea mi-am dat seama ce se intampla.
Am vazut multe filmulete pe youtube cu Autopilotul Tesla care evita accidente dar ma gandeam ca poate unele sunt exagerari sau reactiile conductorului. Acum m-am convins ca intr-adevar functioneaza si face tot banii. Fara reactia autopilotului poate chiar m-ar fi lovit sau ar fi fost foarte aproape.
Sper sa mearga uploadul clipului.

Attached Files


Edited by inuendo0, 11 March 2019 - 01:45.


#110
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,496
  • Înscris: 18.06.2007
Wow. Da, a fost o conjunctură ciudata din care ai ieșit f bine. Fara astfel de evenimente pe viitor

#111
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,170
  • Înscris: 13.11.2017
Asta ar trebui postată și pe topicul cu obligativitatea introducerii frânării de urgență. Știu că sistemul de pe Tesla reprezintă mult mai mult dar poate înțeleg ceva și cei care critică asemenea sisteme de siguranță fiindcă le strică placerea condusului

#112
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007
Ba esti nebun?
Inuman!
Eu vad in clip o corectie/reactie care tu nu prea aveai cum s-o faci decat daca erai cu ochii lipiti in oglinda, f tare.

PS: farurile bat tare, nu sunt lumanari

#113
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Foarte fain comportamentul mașinii.
Și calitatea camerei e impresionanta. Totul clar, chiar și în zonele fără iluminare directa. Camera mea de bord nu se vede asa deși nu e un model ieftin.

#114
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,683
  • Înscris: 30.10.2003

View Postinuendo0, on 11 martie 2019 - 01:44, said:

Camera de bord: o aplicatie destul de simpla si banala. 15 euro m-a costat un pendrive pentru asta. Si 5 minute ca sa-l formatez si instalez. In seara asta a dat rezultate.
Primul accident care se desfasoara in fata ochilor mei si la cativa metri. Probabil ca daca mergeam cu 10 km/h mai repede ma lua din plin.
Autopilotul activat cu 1 minut inainte, viteza 5km/h sub limita maxima a drumului.
Asa-ti trebuie, daca ti-ai luat Tesla. Acum vei fi bantuit de nebuni care tind sa faca accidente, iar masina ii va evita. Daca aveai masina normala nu se intampla. Posted Image

Edited by Bursul, 11 March 2019 - 08:50.


#115
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

View Postinuendo0, on 11 martie 2019 - 01:44, said:


Autopilotul activat cu 1 minut inainte, viteza 5km/h sub limita maxima a drumului.


Dar oare daca nu era activat autopilotul ar m-ai fi franat si evitat coliziunea automat ?

#116
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Habar nu am. Cert e ca fara Autopilotul activat daca iesi de pe banda te atentioneaza auditiv, vizual si prin vibratii in volan si se repliaza pe banda de pe care iesi. Insa nu de fiecare data. Uneori doar vibreaza volanul, uneori toate cele mentionate mai sus. Cred ca are de-a face cu  viteza cu care iesi de pe banda.

#117
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Bine ca ai scapat fara probleme, si tu si masina, dar la cei 25 km/h sau ce alta viteza de mers cu avariile pornite aveai pe acolo, si eu as fi fortat o depasire, probabil cu mai mult succes ca nenea ala. Jucariile astea se testeaza pe autostrazi sau unde sunt benzi, daca o sa te tarai ca melcul pe pilot pe drumuri cu o banda pe sens, o sa mai vezi dinastia zburand prin jurul tau.

Edited by Mihai_mb, 11 March 2019 - 14:04.


#118
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostMihai_mb, on 11 martie 2019 - 14:01, said:

dar la cei 25 km/h sau ce alta viteza de mers cu avariile pornite aveai pe acolo,
Nu stiu cum interpretezi tu viteza din punctul de vedere al unei camere dar acolo nu erau 25Kkm/h .... cel putin 40 as zice.

Uite cum se vede din masina mea la 40Km/h.... nu pare similar?

Edited by ro_explorer, 11 March 2019 - 14:10.


#119
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Zice ca mergea cu 5 km/h sub limita, deci ori limita era de 30 si mergea cu 25, ori de 40 si mergea cu 35, nu prea sunt limite decat in increment de 10, iar mai mult chiar nu parea sa aiba.

View Postro_explorer, on 11 martie 2019 - 14:08, said:

Uite cum se vede din masina mea la 40Km/h.... nu pare similar?
Da, poate avea vreo 30-35. Dar uite si conditiile total justificate in care practicai tu viteza aia. Acuma na, fiecare merge cu cat considera, nu putem acuza cu nimic initiatorul in cazul asta, dar am considerat intotdeauna ca daca mergi prea incet, te expui unor riscuri inutile. Mai ales in tari cu sange latin / elin / est-european etc. Pe la nordici, e alta treaba.

Edited by Mihai_mb, 11 March 2019 - 14:15.


#120
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostMihai_mb, on 11 martie 2019 - 14:01, said:

Bine ca ai scapat fara probleme, si tu si masina, dar la cei 25 km/h sau ce alta viteza de mers cu avariile pornite aveai pe acolo, si eu as fi fortat o depasire, probabil cu mai mult succes ca nenea ala. Jucariile astea se testeaza pe autostrazi sau unde sunt benzi, daca o sa te tarai ca melcul pe pilot pe drumuri cu o banda pe sens, o sa mai vezi dinastia zburand prin jurul tau.
Te bagi in seama degeaba fara macar sa fii atent la ce vezi in clip.  Avariile se observa ca le-am pus dupa impact. Viteza  mea era de 55, drumul fiind limitat la 60. Ma scuzati ca nu sunt zmeu ca tine sa merg la viteza maxima permisa, si sa depasesc pe linie continua cum zici ca ai fi facut tu.
Daca tot crezi ca aveam viteza prea mica vezi viteza ceiluilalt care derapeaza...nu pare cam mica, in reluare? Probeaza tu daca poti derapa asa la 25 sau cat zici.
Cum zicea si ro_explorer, imaginile unor camere par luate cu incetinitorul.

Iar celelalte "observatii pertinente" cu probatul  jucariilor, si mersul ca melcul,  ce sa zic...felicitari, atat poti.

Edited by inuendo0, 11 March 2019 - 14:22.


#121
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
@inuendo, captura este prin camera centrala de deasupra oglinzii ? Ma surprinde faptul ca nu se vede deloc capota.
Mi-as dori sa pot captura si eu imaginile camerei centrale dar BMW nu ne lasa sa fim asa avansati :( ... trebuie sa stau cu camera proprie in geam.

#122
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostMihai_mb, on 11 martie 2019 - 14:11, said:

dar am considerat intotdeauna ca daca mergi prea incet, te expui unor riscuri inutile. Mai ales in tari cu sange latin / elin / est-european etc. Pe la nordici, e alta treaba.
Cel care m-a depasit e, coincidenta, tot un roman. Diferenta intre noi e ca eu mergeam legal, nu eram beat si nici zmeu. Asadar?
Iti dau numarul lui sa-l inttebi daca mergeam ca melcul?

View Postro_explorer, on 11 martie 2019 - 14:24, said:

@inuendo, captura este prin camera centrala de deasupra oglinzii ? Ma surprinde faptul ca nu se vede deloc capota.
Mi-as dori sa pot captura si eu imaginile camerei centrale dar BMW nu ne lasa sa fim asa avansati :( ... trebuie sa stau cu camera proprie in geam.
E una din cele trei camere. Banuiesc ca e cea pentru distante medii, asadar cred ca are un pic de "zoom" nativ, sau care o fi termenul corect.

Edited by inuendo0, 11 March 2019 - 14:32.


#123
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016

View Postinuendo0, on 11 martie 2019 - 14:18, said:

Te bagi in seama degeaba fara macar sa fii atent la ce vezi in clip.  Avariile se observa ca le-am pus dupa impact. Viteza  mea era de 55, drumul fiind limitat la 60. Ma scuzati ca nu sunt zmeu ca tine sa merg la viteza maxima permisa, si sa depasesc pe linie continua cum zici ca ai fi facut tu.
Daca tot crezi ca aveam viteza prea mica vezi viteza ceiluilalt care derapeaza...nu pare cam mica, in reluare? Probeaza tu daca poti derapa asa la 25 sau cat zici.
Cum zicea si ro_explorer, imaginile unor camere par luate cu incetinitorul.

Iar celelalte "observatii pertinente" cu probatul  jucariilor, si mersul ca melcul,  ce sa zic...felicitari, atat poti.

Din dimensiunile standard europene de marcaj ( 3m pauza cu dunga de 1,5m ), confirmate si de dimensiunile Astrei G in momentul in care ajunge perpendicular pe drum, reiese din clip cf distantei parcurse pe secunda cam 11 m/s deci vreo 40 km/h , cu posibile mici erori, desigur. Dar conteaza prea putin, bine ca esti tu ok, am vrut doar sa atrag atentia asupra faptului ca oricand avem de invatat ceva dintr-o situatie, chiar daca legal / moral nu suntem cu nimic vinovati. Cel din spate avea intr-adevar viteza mare si ideea romaneasca de a-si pune cauciucurile bune pe fata, probabil de aceea s-a si invartit. Nu zic ca as fi depasit pe continua, dupa cum se observa, momentul in care incepe si el depasirea e apropiat de indicatorul de sfarsitul restrictiilor.

Edited by Mihai_mb, 11 March 2019 - 14:37.


#124
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,498
  • Înscris: 17.09.2007

View Postro_explorer, on 11 martie 2019 - 08:34, said:

Foarte fain comportamentul mașinii.
Și calitatea camerei e impresionanta. Totul clar, chiar și în zonele fără iluminare directa. Camera mea de bord nu se vede asa deși nu e un model ieftin.
Aici te contrazic, ca vad ca ai aceeasi camera cu a mea (g55) si consider ca se vede mai bine la noi. De altfel cam asa retin si ca era opinia lui Fred relativ la dashcam-ul M3, calitatea e buna, nu exceptionala.
Diferenta e ca ma astept ca la update-uri de soft la M3 sa apara si bucurii gen salvarea in inregistrare a vehiculelor/obiectelor recunoscute de Autopilot, ceea ce nu vei avea la un dashcam obisnuit.

Oricum, groaznica intamplarea, bine ca ai scapat fara probleme inuendo0.

#125
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Aah acum sunt 40 km/h, nu 25 cum ziceai mai devreme...

#126
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostHansolo, on 11 martie 2019 - 14:39, said:

Aici te contrazic, ca vad ca ai aceeasi camera cu a mea (g55) si consider ca se vede mai bine la noi.
Asa e , se vede "mai bine" adica mai "cinematic" pe garmin dar in inregistrarea de la M3 mi se pare detaliile mai clare. In caz de ceva vrei sa vezi detalii mai mult decat "cinematic". Camera de la M3 are over-sharpening, ceva control pe expunere si are si putin zoom aparent, deci e oarecum firesc sa se vada mai bine detaliile. Poate ca are si un timp de expunere mai mic pentru a permite mai putin "motion blur" . G55 in conditii de noapte mareste timpul de expunere si ISO-ul tare rezultand in "blurry mess" cand e vorba de detalii fine.

Sincer, mi-as dori o camera ca cea de la M3, gata integrata in masina, decat sa stau cu placinta lipita de parbriz Posted Image ... chiar daca e mai frumos de uitat la inregistrari dupa aia. Oricum, am revazut filmarea pe pc si am comparat-o cu G55 si ai dreptate, G55 are rezolutie semnificativ mai mare si se vede mai placut. Sper sa nu experiemntez pe cont propriu cum se vede in caz de accident Posted Image .

Edited by ro_explorer, 11 March 2019 - 14:50.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate