Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Lansare joc android - Inside The Maze
#1
Posted 01 December 2018 - 20:31
Va salut. Continui traditia de a cere parerea pe acest forum, la lansarea celui de al treilea meu joc. Asa cum am mai spus, lucrez la genul asta de proiecte acasa, in timpul meu liber, din placere si pasiune si nu pot spune ca sunt mai mult decat un amator. Cel de-al doilea meu joc pe care l-am lansat prima oara tot pe acest forum, Red Ball Evolved (https://play.google....brocry.happyend), a fost modificat major in urma sfaturilor voastre, indreptandu-se acum spre 300.000 download-uri. Jocul incarcat aseara pe Google Play, se numeste Inside The Maze si este un joc tip labirint. Ca sa ajungi la sfarsitul fiecarui nivel, trebuie sa te folosesti de obiectele din jur si sa te feresti de pericolele aparute in cale. Ca si pana acum, accept sfaturile si parerile voastre atat pozitive cat si negative, pe principiul ca laudele incurajeaza iar critica este constructiva Sunt sigur ca sunt greseli care mi-au scapat. Jocul poate fi descarcat de aici https://play.google....s.InsideTheMaze. Ma puteti sustine cu un scurt review sau stelute si pe pagina jocului. Va multumesc.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t7BBoqFhD9A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/usbdRx0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/RK2uIA8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/h8Du4ZH.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/zskh4fW.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/sbO9qbz.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/3jncmp5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/uarMFL7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/WBWIVo7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 01 December 2018 - 21:54
Felicitari pentru joc! Imi place foarte mult aspectul grafic si sunetul. Cat despe gameplay, pare interesant, insa trailerul pare putin cam lung si repetitiv, nu prea am inteles care era diferenta intre nivele. Am dat sa imi instaleze jocul pe telefon si o sa revin cu mai mult feedback dupa ce il joc.
Felicitari inca odata pentru finalizarea si lansarea jocului! |
#3
Posted 01 December 2018 - 22:07
Ms Buleandra. Sa stii ca m-am gandit ca trailerul s-ar putea sa fie cam lung si chiar ma gandeam sa il scurtez sub 1 min. Astept feedback-ul
|
#4
Posted 02 December 2018 - 02:25
sorry for being that guy... dar asta parca seamana cu marea majoritate a jocurilor cu care a fost suprasaturat magazinul play... care e noutatea?
anyway... felicitari... dar vino cu ceva mai original... Edited by zyppster, 02 December 2018 - 02:25. |
#5
Posted 02 December 2018 - 08:21
Asa cum spui si tu zyppster, Google Play este suprasaturat de jocuri si este greu sa vii cu noutati. Mie imi place sa cred ca jocul meu intr-adevar, poate nu este o noutate dar este diferit si chiar credeam ca este destul de original. Eu sunt adeptul jocurilor de logica, dar un joc cu labirint, in genul asta, in care interactionezi cu obiectele din jur eu nu imi amintesc sa fi jucat. In afara faptului ca jocul este pe baza unui labirint, nu stiu cu care alt joc din magazin l-ai putea asemana. Poate putin cu Miseria sau Freeze. Dar totusi gameplay-ul este complet diferit. Si jocurile cu Red Ball au suprasaturat magazinul dar al meu are ceva succes. Eu cred ca daca reusesti sa faci ceva frumos, oamenii il vor juca, daca este genul lor. Ai incercat sa il joci? Sau ti-ai dat cu parerea doar din prezentare? Oricum, apreciez parerea ta, dar speram sa primesc ceva feedback-uri si de la cei care il joaca.
Edited by dobrocry, 02 December 2018 - 08:23. |
#6
Posted 04 December 2018 - 07:14
Joc cu Labirint si sa te feresti de obstacole, pai exista deja, vezi originalul Maze - The Runner, facut dupa celebrul Film.
|
#7
Posted 04 December 2018 - 21:43
Am instalat jocul si m-am jucat cam 10minute, insa nu este genul meu. Primele nivele sunt putin cam usoare, iar apoi la cele mai grele mai mult incerc diverse solutii pana o gasesc pe cea buna, nu prea stau sa ma gandesc care e solutia corecta inainte sa incep. Ca feedback mai direct, cateodata simt ca se invarte prea incet ecranul, poate ar trebui sa fie mai rapida animatia, devine plictisitor sa astept sa se invarta ecranul dupa fiecare mutare.
Imi place grafica jocului, insa cum s-a spus si mai sus, ca si gameplay nu simt ca este ceva original. De asemenea, lipseste meta-game-ul (posibilitatea de a debloca diverse skin-uri/fundaluri), deci nu simt ca progresez cand trec de la un nivel la altul. (sper ca imi amintesc corect, l-am jucat acum 3 zile dar am uitat sa las comentariul). |
#8
Posted 05 December 2018 - 16:19
Primele nivele sunt mai usoare pana se obisnuieste jucatorul cu stilul de joc. Apoi urmeaza nivele de diferite grade de dificultate alternate si nu asezate in ordinea cresterii dificultatii. Nu am urmarit sa fac un joc in care trebuie sa progresezi. Dupa cum spuneam eu sunt adeptul jocurilor de logica si sunt multumit sa depasesc cat mai multe nivele, fara a fi nevoie sa deblochez chestii noi. Ca sa nu intervina rutina si plicitiseala, la fiecare cateva nivele apar obiecte si mecanisme noi, care te pun la incercare si aduc mereu un grad de noutate. Multumesc Buleandra pentru ca l-ai incercat si ti-ai exprimat parerea.
Edited by dobrocry, 05 December 2018 - 16:20. |
#9
Posted 05 December 2018 - 21:35
Scuze hwplanet. Abia acum am observat postul tau. Asa e, ai dreptate. Sunt multe jocuri cu labirinturi. Dar eu nu stiu nici unul in genul asta, in care trebuie sa te folosesti si sa interactionezi cu obiectele. Exemplul tau este de fapt un runner si nicidecum un joc de logica.
|
#10
Posted 06 January 2019 - 13:41
Se pare ca numele meu de dezvoltator semana prea mult cu cel al unei companii software de prin Rusia, astfel incat Google m-a obligat sa il schimb si sa relansez jocul. Acum poate fi descarcat de aici https://play.google....s.InsideTheMaze
Edited by dobrocry, 06 January 2019 - 13:42. |
|
#11
Posted 08 January 2019 - 13:32
@dobrocry - Felicitari pentru joc, am vazut jocul. Ne poti spune sincer daca jocul suporta maximinizare ferestrei in emulatoare de android si la folosirea tekefoanelor pe post de pc prin monitor ? Sau nu se poate redimensiona fereastra?
Pe personaj ai putem numi ( porecla ) Biluta ? Jocul tau are 4,5 din 5 stele ceea este foarte bine. |
#12
Posted 09 March 2019 - 20:48
Multumesc gt_express si scuze de o intarzierea mare cu care iti raspun. Am avut o multime de ghinioane cu jocul si foarte putin timp liber. Si cred ca am ratat cateva notificari importante. Jocul suporta orice rezolutie mai mare decat raportul 4/3 si poate fi jucat si in emulatoare. Fereastra se redimensioneaza in functie de ecranul telefonului. Personajul l-am numit deja neoficial Spark dar ii poti pune orice porecla Tocmai am lansat un nou update si am refacut si filmuletul de prezentare.
Edited by dobrocry, 09 March 2019 - 21:11. |
#13
Posted 28 March 2019 - 18:33
Ce tare , banuiesc ca nu esti chiar amator dupa felul cum arata jocul . Sincer mi-as dori si eu sa fac asa ceva pe calculator , insa am alte pasiuni , oricum e extraordinara treaba , se vede ca stii ce faci , bravo !
|
#14
Posted 29 March 2019 - 16:25
Dezvoltarea unor jocuri 2D pe Android sau iOS nu e asa de mare branza din punct de vedere al programarii, daca folosesti librariile potrivite.
Exemplu: Cocos 2D pentru grafica, Box2D pentru fizica. Din punctul meu de vedere, treaba grea e in a avea o idee buna pentru joc si in partea artistica/design. Nici macar un joc 3D nu e chiar foarte mare filosofie pe partea de programare. |
#15
Posted 30 March 2019 - 00:42
parabellum, on 29 martie 2019 - 16:25, said:
Dezvoltarea unor jocuri 2D pe Android sau iOS nu e asa de mare branza din punct de vedere al programarii, daca folosesti librariile potrivite. Exemplu: Cocos 2D pentru grafica, Box2D pentru fizica. Din punctul meu de vedere, treaba grea e in a avea o idee buna pentru joc si in partea artistica/design. Nici macar un joc 3D nu e chiar foarte mare filosofie pe partea de programare. 1) Se numesc "biblioteci" nu "librarii". 2) O idee de joc valoreaza 0. ZERO. Implementarea este totul. 3) Nu inteleg ce vrei sa zici prin comentariul tau. Da, oricine poate sa faca jocuri in ziua de azi, exista Unity, Unreal si restul. Daca zici "un joc 2D" sau "un joc 3D", nu spui mai nimic despre joc, spui doar cum randezi obiectele pe ecran, conteaza mult mai mult tipul jocului jocului (strategie, simulator, RPG) si daca este un joc single-player, co-op, MMO, etc. Programarea este doar o unealta in crearea unui joc si, cum ai spus si tu: cea mai mare grea parte este game design-ul si stabilirea tuturor componentelor ce constituie jocul, pana la cele mai mici detalii. Cei mai multi dezvoltatori de jocuri sunt si programtori si game designeri, poate chiar si artisti, iar linia dintre programare si game design devine foarte subtire, de multe ori, chiar si in companiile mai mari, programatorul adauga/modifica elemente de game design fara ca acestea sa fie planuite in avans, astfel programarea devine o "mare branza" Edited by Buleandra94, 30 March 2019 - 00:45. |
|
#16
Posted 30 March 2019 - 11:23
1. Le numesti cum vrei tu. Poti sa le zici si birou daca vrei. Da, biblioteca e 'mai corect', cum si 'soarece' e mai corect
2. Te rog sa implementezi 'totul' cu exact zero idei. Sa vedem ce-ti iese. 3. Spui o gramada de lucruri despre joc, un joc 2D se implementeaza mai usor decat unul in trei dimensiuni. Si din punct de vedere al programarii, si din punct de vedere al asset-urilor. De fapt, aia de zici tu ca trebuie sa faca totul sunt indie developers. Ceva 'elemente', la un joc de-ala de firma mare, chiar daca sunt 'adaugate' (dar nu neaparat create) e foarte departe de a face design la ceva complex, cu animatie cu tot. Iar treaba cu 'mare branza' e o chestie de perspectiva. Pentru mine nu e mare branza, e o banalitate plictisitoare. Pentru tine poate e. |
#17
Posted 30 March 2019 - 21:27
parabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:
1. Le numesti cum vrei tu. Poti sa le zici si birou daca vrei. Da, biblioteca e 'mai corect', cum si 'soarece' e mai corect parabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:
2. Te rog sa implementezi 'totul' cu exact zero idei. Sa vedem ce-ti iese. parabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:
De fapt, aia de zici tu ca trebuie sa faca totul sunt indie developers. Ceva 'elemente', la un joc de-ala de firma mare, chiar daca sunt 'adaugate' (dar nu neaparat create) e foarte departe de a face design la ceva complex, cu animatie cu tot. Iar treaba cu 'mare branza' e o chestie de perspectiva. Credeam ca despre indie devs vorbim, intrucat OC este o singura persoana, nu o companie. parabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:
Pentru mine nu e mare branza, e o banalitate plictisitoare. Pentru tine poate e. Pentru mine de exemplu nu e chiar o banalitate sa implementez un sistem de networking a.i. sa suporte sute de jucatori pe un server single-threaded a.i. jucatorii sa aiba 0 input lag, chiar si cu 100-200ms latency catre server. Sau, am stat cateva saptamani sa implementez un sistem care sa randeze la 60FPS geometrie dinamica (ce se modifica la fiecare frame), a.i. sa mearga pe dispozitivele cu placi video integrate, daca foloseam o "librarie", nu avea peste 20FPS. Acuma, daca tu cand spui joc te referi la X si O, e normal sa nu reprezinte o mare branza, fie el 2D sau 3D. Una este sa faci un joc de dragul de a invatat sa programezi si complet alta este sa faci un joc de calitate. Ai cateva exemple cu jocurile de succes pe care le-ai facut, la care nu a fost mare lucru sa lucrezi? Edited by Buleandra94, 30 March 2019 - 21:34. |
#18
Posted 31 March 2019 - 23:33
Quote
poate ca ei platesc ca sa foloseasca acele biblioteci Quote
OC este o singura persoana, nu o companie Quote
Pentru mine de exemplu nu e chiar o banalitate sa implementez Da, as avea si exemple, dar numai de-al dracului nu o sa le dau. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users