Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

Lansare joc android - Inside The Maze

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Va salut. Continui traditia de a cere parerea pe acest forum, la lansarea celui de al treilea meu joc. Asa cum am mai spus, lucrez la genul asta de proiecte acasa, in timpul meu liber, din placere si pasiune si nu pot spune ca sunt mai mult decat un amator. Cel de-al doilea meu joc pe care l-am lansat prima oara tot pe acest forum, Red Ball Evolved (https://play.google....brocry.happyend), a fost modificat major in urma sfaturilor voastre, indreptandu-se acum spre 300.000 download-uri. Jocul incarcat aseara pe Google Play, se numeste Inside The Maze si este un joc tip labirint. Ca sa ajungi la sfarsitul fiecarui nivel, trebuie sa te folosesti de obiectele din jur si sa te feresti de pericolele aparute in cale. Ca si pana acum, accept sfaturile si parerile voastre atat pozitive cat si negative, pe principiul ca laudele incurajeaza iar critica este constructiva Posted Image Sunt sigur ca sunt greseli care mi-au scapat. Jocul poate fi descarcat de aici https://play.google....s.InsideTheMaze. Ma puteti sustine cu un scurt review sau stelute si pe pagina jocului. Va multumesc.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t7BBoqFhD9A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/usbdRx0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/RK2uIA8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/h8Du4ZH.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/zskh4fW.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/sbO9qbz.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/3jncmp5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/uarMFL7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/WBWIVo7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007
Felicitari pentru joc! Imi place foarte mult aspectul grafic si sunetul. Cat despe gameplay, pare interesant, insa trailerul pare putin cam lung si repetitiv, nu prea am inteles care era diferenta intre nivele. Am dat sa imi instaleze jocul pe telefon si o sa revin cu mai mult feedback dupa ce il joc.

Felicitari inca odata pentru finalizarea si lansarea jocului!

#3
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Ms Buleandra. Sa stii ca m-am gandit ca trailerul s-ar putea sa fie cam lung si chiar ma gandeam sa il scurtez sub 1 min. Astept feedback-ul :)

#4
zyppster

zyppster

    viața este o contradicție

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,989
  • Înscris: 02.02.2008
sorry for being that guy... dar asta parca seamana cu marea majoritate a jocurilor cu care a fost suprasaturat magazinul play... care e noutatea?

anyway... felicitari... dar vino cu ceva mai original...

Edited by zyppster, 02 December 2018 - 02:25.


#5
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Asa cum spui si tu zyppster, Google Play este suprasaturat de jocuri si este greu sa vii cu noutati. Mie imi place sa cred ca jocul meu intr-adevar, poate nu este o noutate dar este diferit si chiar credeam ca este destul de original. Eu sunt adeptul jocurilor de logica, dar un joc cu labirint, in genul asta, in care interactionezi cu obiectele din jur eu nu imi amintesc sa fi jucat. In afara faptului ca jocul este pe baza unui labirint, nu stiu cu care alt joc din magazin l-ai putea asemana. Poate putin cu Miseria sau Freeze. Dar totusi gameplay-ul este complet diferit. Si jocurile cu Red Ball au suprasaturat magazinul dar al meu are ceva succes. Eu cred ca daca reusesti sa faci ceva frumos, oamenii il vor juca, daca este genul lor. Ai incercat sa il joci? Sau ti-ai dat cu parerea doar din prezentare? Oricum, apreciez parerea ta, dar speram sa primesc ceva feedback-uri si de la cei care il joaca.

Edited by dobrocry, 02 December 2018 - 08:23.


#6
hwplanet

hwplanet

    Cont sters.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,641
  • Înscris: 05.07.2018
Joc cu Labirint si sa te feresti de obstacole, pai exista deja, vezi originalul Maze - The Runner, facut dupa celebrul Film. :)

#7
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007
Am instalat jocul si m-am jucat cam 10minute, insa nu este genul meu. Primele nivele sunt putin cam usoare, iar apoi la cele mai grele mai mult incerc diverse solutii pana o gasesc pe cea buna, nu prea stau sa ma gandesc care e solutia corecta inainte sa incep. Ca feedback mai direct, cateodata simt ca se invarte prea incet ecranul, poate ar trebui sa fie mai rapida animatia, devine plictisitor sa astept sa se invarta ecranul dupa fiecare mutare.

Imi place grafica jocului, insa cum s-a spus si mai sus, ca si gameplay nu simt ca este ceva original. De asemenea, lipseste meta-game-ul (posibilitatea de a debloca diverse skin-uri/fundaluri), deci nu simt ca progresez cand trec de la un nivel la altul. (sper ca imi amintesc corect, l-am jucat acum 3 zile dar am uitat sa las comentariul).

#8
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Primele nivele sunt mai usoare pana se obisnuieste jucatorul cu stilul de joc. Apoi urmeaza nivele de diferite grade de dificultate alternate si nu asezate in ordinea cresterii dificultatii. Nu am urmarit sa fac un joc in care trebuie sa progresezi. Dupa cum spuneam eu sunt adeptul jocurilor de logica si sunt multumit sa depasesc cat mai multe nivele, fara a fi nevoie sa deblochez chestii noi. Ca sa nu intervina rutina si plicitiseala, la fiecare cateva nivele apar obiecte si mecanisme noi, care te pun la incercare si aduc mereu un grad de noutate. Multumesc Buleandra pentru ca l-ai incercat si ti-ai exprimat parerea.

Edited by dobrocry, 05 December 2018 - 16:20.


#9
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Scuze hwplanet. Abia acum am observat postul tau. Asa e, ai dreptate. Sunt multe jocuri cu labirinturi. Dar eu nu stiu nici unul in genul asta, in care trebuie sa te folosesti si sa interactionezi cu obiectele. Exemplul tau este de fapt un runner si nicidecum un joc de logica.

#10
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Se pare ca numele meu de dezvoltator semana prea mult cu cel al unei companii software de prin Rusia, astfel incat Google m-a obligat sa il schimb si sa relansez jocul. Acum poate fi descarcat de aici https://play.google....s.InsideTheMaze

Edited by dobrocry, 06 January 2019 - 13:42.


#11
GT_Xpress

GT_Xpress

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 18.07.2018
@dobrocry -  Felicitari pentru joc, am vazut jocul. Ne poti spune sincer daca  jocul suporta maximinizare ferestrei in emulatoare de android si la folosirea tekefoanelor pe post de pc prin monitor ? Sau nu se poate redimensiona fereastra?
Pe personaj ai putem numi ( porecla ) Biluta ?   ;)  :)   Jocul tau are 4,5  din 5 stele ceea este foarte bine.

#12
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Multumesc gt_express si scuze de o intarzierea mare cu care iti raspun. Am avut o multime de ghinioane cu jocul si foarte putin timp liber. Si cred ca am ratat cateva notificari importante. Jocul suporta orice rezolutie mai mare decat raportul 4/3 si poate fi jucat si in emulatoare. Fereastra se redimensioneaza in functie de ecranul telefonului. Personajul l-am numit deja neoficial Spark dar ii poti pune orice porecla Posted Image Tocmai am lansat un nou update si am refacut si filmuletul de prezentare.

Edited by dobrocry, 09 March 2019 - 21:11.


#13
MihailDev

MihailDev

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.03.2019
Ce tare , banuiesc ca nu esti chiar amator dupa felul cum arata jocul . Sincer mi-as dori si eu sa fac asa ceva pe calculator , insa am alte pasiuni , oricum e extraordinara treaba , se vede ca stii ce faci , bravo !

#14
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,454
  • Înscris: 06.01.2010
Dezvoltarea unor jocuri 2D pe Android sau iOS nu e asa de mare branza din punct de vedere al programarii, daca folosesti librariile potrivite.

Exemplu: Cocos 2D pentru grafica, Box2D pentru fizica.

Din punctul meu de vedere, treaba grea e in a avea o idee buna pentru joc si in partea artistica/design.

Nici macar un joc 3D nu e chiar foarte mare filosofie pe partea de programare.

#15
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007

View Postparabellum, on 29 martie 2019 - 16:25, said:

Dezvoltarea unor jocuri 2D pe Android sau iOS nu e asa de mare branza din punct de vedere al programarii, daca folosesti librariile potrivite.

Exemplu: Cocos 2D pentru grafica, Box2D pentru fizica.

Din punctul meu de vedere, treaba grea e in a avea o idee buna pentru joc si in partea artistica/design.

Nici macar un joc 3D nu e chiar foarte mare filosofie pe partea de programare.

1) Se numesc "biblioteci" nu "librarii".
2) O idee de joc valoreaza 0. ZERO. Implementarea este totul.
3) Nu inteleg ce vrei sa zici prin comentariul tau. Da, oricine poate sa faca jocuri in ziua de azi, exista Unity, Unreal si restul. Daca zici "un joc 2D" sau "un joc 3D", nu spui mai nimic despre joc, spui doar cum randezi obiectele pe ecran, conteaza mult mai mult tipul jocului jocului (strategie, simulator, RPG) si daca este un joc single-player, co-op, MMO, etc.

Programarea este doar o unealta in crearea unui joc si, cum ai spus si tu: cea mai mare grea parte este game design-ul si stabilirea tuturor componentelor ce constituie jocul, pana la cele mai mici detalii. Cei mai multi dezvoltatori de jocuri sunt si programtori si game designeri, poate chiar si artisti, iar linia dintre programare si game design devine foarte subtire, de multe ori, chiar si in companiile mai mari, programatorul adauga/modifica elemente de game design fara ca acestea sa fie planuite in avans, astfel programarea devine o "mare branza" :)

Edited by Buleandra94, 30 March 2019 - 00:45.


#16
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,454
  • Înscris: 06.01.2010
1. Le numesti cum vrei tu. Poti sa le zici si birou daca vrei. Da, biblioteca e 'mai corect', cum si 'soarece' e mai corect :)
2. Te rog sa implementezi 'totul' cu exact zero idei. Sa vedem ce-ti iese.
3. Spui o gramada de lucruri despre joc, un joc 2D se implementeaza mai usor decat unul in trei dimensiuni. Si din punct de vedere al programarii, si din punct de vedere al asset-urilor.

De fapt, aia de zici tu ca trebuie sa faca totul sunt indie developers.
Ceva 'elemente', la un joc de-ala de firma mare, chiar daca sunt 'adaugate' (dar nu neaparat create) e foarte departe de a face design la ceva complex, cu animatie cu tot. Iar treaba cu 'mare branza' e o chestie de perspectiva. Pentru mine nu e mare branza, e o banalitate plictisitoare. Pentru tine poate e.

#17
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007

View Postparabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:

1. Le numesti cum vrei tu. Poti sa le zici si birou daca vrei. Da, biblioteca e 'mai corect', cum si 'soarece' e mai corect Posted Image
Poti sa numesti orice cum vrei, poti sa spui ca un "monitor" se numeste de fapt "caine", nu prea iti inteleg rationamentul. Am auzit pe multi ca foloseasc termenul de "librarie", poate ca ei platesc ca sa foloseasca acele biblioteci.

View Postparabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:

2. Te rog sa implementezi 'totul' cu exact zero idei. Sa vedem ce-ti iese.
Legat de idei, cam toate jocurile de success sunt jocuri "copiate", avand exact aceeasi idee, insa cu o implementare mult mai buna (eg. League of Legends e copie DOTA; PUBG, jocul cu cei mai multi jucatori concomitenti din istorie are la baza aceleasi idee folosite in zeci de alte jocuri din genul Battle Royale create cu multe inainte, etc.).

View Postparabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:

De fapt, aia de zici tu ca trebuie sa faca totul sunt indie developers.
Ceva 'elemente', la un joc de-ala de firma mare, chiar daca sunt 'adaugate' (dar nu neaparat create) e foarte departe de a face design la ceva complex, cu animatie cu tot. Iar treaba cu 'mare branza' e o chestie de perspectiva.

Credeam ca despre indie devs vorbim, intrucat OC este o singura persoana, nu o companie.

View Postparabellum, on 30 martie 2019 - 11:23, said:

Pentru mine nu e mare branza, e o banalitate plictisitoare. Pentru tine poate e.

Pentru mine de exemplu nu e chiar o banalitate sa implementez un sistem de networking a.i. sa suporte sute de jucatori pe un server single-threaded a.i. jucatorii sa aiba 0 input lag, chiar si cu 100-200ms latency catre server. Sau, am stat cateva saptamani sa implementez un sistem care sa randeze la 60FPS geometrie dinamica (ce se modifica la fiecare frame), a.i. sa mearga pe dispozitivele cu placi video integrate, daca foloseam o "librarie", nu avea peste 20FPS. Acuma, daca tu cand spui joc te referi la X si O, e normal sa nu reprezinte o mare branza, fie el 2D sau 3D. Una este sa faci un joc de dragul de a invatat sa programezi si complet alta este sa faci un joc de calitate. Ai cateva exemple cu jocurile de succes pe care le-ai facut, la care nu a fost mare lucru sa lucrezi?

Edited by Buleandra94, 30 March 2019 - 21:34.


#18
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,454
  • Înscris: 06.01.2010

Quote

poate ca ei platesc ca sa foloseasca acele biblioteci
Uneori da, se plateste. Cateodata bani grei.

Quote

OC este o singura persoana, nu o companie
Jocul ala nu e mare branza.

Quote

Pentru mine de exemplu nu e chiar o banalitate sa implementez
Lasand la o parte ca faci deja varza intre 'op e indie' si 'sute de jucatori cu 0 input lag', 60 fps geometrie dinamica... ceea ce nu se reflecta in programul OP, e problema ta.

Da, as avea si exemple, dar numai de-al dracului nu o sa le dau.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate