Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Lansare joc android - Inside The Maze

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
dobrocry

dobrocry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 23.12.2006
Din pacate nu prea am mai avut timp in ultima perioada, astfel incat raspund cu intarziere.

View PostMihailDev, on 28 martie 2019 - 18:33, said:

Ce tare , banuiesc ca nu esti chiar amator dupa felul cum arata jocul . Sincer mi-as dori si eu sa fac asa ceva pe calculator , insa am alte pasiuni , oricum e extraordinara treaba , se vede ca stii ce faci , bravo !
Multumesc Mihai. Avansat nu pot sa ma consider, atat timp cat lucrez numai de acasa si numai in timpul meu liber, timp care este tot mai putin. Imi place sa lucrez in amanunt, atat cat stiu eu, pana sunt multumit cum arata. Chiar ma bucur ca iti place.

View Postparabellum, on 29 martie 2019 - 16:25, said:

Dezvoltarea unor jocuri 2D pe Android sau iOS nu e asa de mare branza din punct de vedere al programarii, daca folosesti librariile potrivite.
Probabil ai dreptate, atat timp cat dezvoltatorul lucreaza sau studiaza in domeniu. Depinde din perspectiva cui privesti. Pentru mine nu este chiar o banalitate. Asta si din cauza ca serviciul, studiile sau anturajul meu nu au nici o legatura cu dezvoltarea aplicatiilor. Este adevarat ca programe precum GameMaker, pe care il folosesc eu, iti usureaza mult munca.

View Postparabellum, on 29 martie 2019 - 16:25, said:

Din punctul meu de vedere, treaba grea e in a avea o idee buna pentru joc si in partea artistica/design.
Intr-adevar cel mai mult timp il pierd la partea grafica si de design. Mult mai mult timp decat in programare. Nici cu efectele sonore nu este usor. Iar dintre ideile bune, trebuie sa o aleg pe aceea pe care o pot implementa intr-un joc. Dar toate sunt in van, daca nu beneficiezi de reclama buna.

View PostBuleandra94, on 30 martie 2019 - 00:42, said:

Programarea este doar o unealta in crearea unui joc si, cum ai spus si tu: cea mai mare grea parte este game design-ul si stabilirea tuturor componentelor ce constituie jocul, pana la cele mai mici detalii. Cei mai multi dezvoltatori de jocuri sunt si programtori si game designeri, poate chiar si artisti, iar linia dintre programare si game design devine foarte subtire, de multe ori, chiar si in companiile mai mari, programatorul adauga/modifica elemente de game design fara ca acestea sa fie planuite in avans, astfel programarea devine o "mare branza" Posted Image
Si mie mi se intampla frecvent sa modific elementele de grafica la care am muncit deja, pentru ca nu reusesc sa le implementez corect in joc. De obicei improvizez destul de mult pe parcursul dezvoltarii jocului.

#20
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Din pacate, ai atins un punct sensibil, partea cu reclama. Poti sa faci un joc fenomenal, se 'scufunda' imediat in app store, daca nu ai reclama cum trebuie (si probabil si ceva noroc). Asta pe langa partea cu ideile si grafica. Programarea e o foarte mica parte din tot, ca sa ai succes.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate