Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#13015
Posted 27 January 2022 - 21:13
Pna la urma, care e autonomia maxima a unei masini electrice?A ajuns la 700-800 km? Sa mai zic ca am mers dublu in aceeasi perioada (peste 55k in 1 an jumate) iar costul a fost maruntis? Te rog ramai la fosila ta ca sa nu ma incurci la incarcat... Edited by raven75, 27 January 2022 - 21:17. |
#13016
Posted 27 January 2022 - 21:20
raven75, on 27 ianuarie 2022 - 21:13, said: Nu, dar am scapat de EGR, turbine, filtru de particule, AdBlue, sonde, injectoare, tacheti si alte kakatisuri care ma tot disperau la fostele masini...me happy. Sa mai zic ca am mers dublu in aceeasi perioada (peste 55k in 1 an jumate) iar costul a fost maruntis? Te rog ramai la fosila ta ca sa nu ma incurci la incarcat... Dar ce cazane ai avut de tot te disperau? Te bagai tu sub masina sa repari sau cum? Mare scofala,mers la service si gata. Aveti si voi astia cu electrice niste frustrari maxime.Nu toti dar destui. Parca sunteti aia cu Iphone.Sa nu zici ceva de firma aia ca sar posesorii in sus. |
#13017
Posted 27 January 2022 - 21:44
#13018
Posted 27 January 2022 - 23:14
raducut123, on 27 ianuarie 2022 - 20:54, said:
Pna la urma, care e autonomia maxima a unei masini electrice?A ajuns la 700-800 km? da boss, dar n-ai tu material pt. asa ceva. revino in cativa ani pe forum. raven75, on 27 ianuarie 2022 - 21:13, said:
Nu, dar am scapat de EGR, turbine, filtru de particule, AdBlue, sonde, injectoare, tacheti si alte kakatisuri care ma tot disperau la fostele masini... nu stiu ce-ai avut inainte, dar eu n-am avut niciodata probleme cu cele mai sus enumerate..in zeci de ani. |
#13019
Posted 27 January 2022 - 23:41
Groh, on 27 ianuarie 2022 - 21:20, said: Aveti si voi astia cu electrice niste frustrari maxime.Nu toti dar destui. Parca sunteti aia cu Iphone.Sa nu zici ceva de firma aia ca sar posesorii in sus. Damit! Ce ma fac, am și Electrica și IPhone… sunt blestemat! și iată primul vapor electric: https://www.kongsber...nt=yarasomefilm! |
#13020
Posted 27 January 2022 - 23:54
taci ca-i liniste pe front. Musk si-a cam dat azi cu tesla-n...actiuni.
FSD or nothing. Fuck the 25K car, who needs it? Hello???!!!! apropo, ia uite cata tehnologie germana e in model 3: [ https://pbs.twimg.com/media/FKIZ8zcXEAIaNk0?format=jpg&name=large - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by zeroice, 27 January 2022 - 23:59. |
#13021
Posted 28 January 2022 - 06:27
zeroice, on 27 ianuarie 2022 - 23:14, said: nu stiu ce-ai avut inainte, dar eu n-am avut niciodata probleme cu cele mai sus enumerate..in zeci de ani. Mie mi-a crăpat egr-ul la 65k km și valva PCV la 75k.. schimbul de ulei și filtre aferente la 10k, nu ca acum la 30k. Distribuția s-a rupt după 110k și am venit acasă cocoțat pe platformă. Lucrurile astea lasă urme... Să nu uit: Mazda 6 cu euro4 fără dpf, care era și mai problematic. Edited by CRG, 28 January 2022 - 06:28. |
#13022
Posted 28 January 2022 - 07:44
funny cum toti pe aici au ICE de ultima generatie, fara nicio problema. si daca te uiti pe forumurile mono-marca te iei cu mainile de cap la masinile model nou.
da, e doar o proportie din realitate..dar vai...nu e nimeni real care sa aiba probleme cu ICE. anyway, iar mai apare un flamer, iar mai arunca fitilu..iar sariti.. si numarul de electrice creste ca si numarul de tastaturisti pe aici. |
#13023
Posted 28 January 2022 - 08:14
raven75, on 27 ianuarie 2022 - 21:13, said:
Nu, dar am scapat de EGR, turbine, filtru de particule, AdBlue, sonde, injectoare, tacheti si alte kakatisuri care ma tot disperau la fostele masini...me happy. Sa mai zic ca am mers dublu in aceeasi perioada (peste 55k in 1 an jumate) iar costul a fost maruntis? Te rog ramai la fosila ta ca sa nu ma incurci la incarcat... Daca iti castigi painea cu volanul te inteleg....nu mai comentez.... Edited by raducut123, 28 January 2022 - 08:16. |
#13024
Posted 28 January 2022 - 08:40
wrc2007, on 28 ianuarie 2022 - 07:44, said:
funny cum toti pe aici au ICE de ultima generatie, fara nicio problema. si daca te uiti pe forumurile mono-marca te iei cu mainile de cap la masinile model nou. da, e doar o proportie din realitate..dar vai...nu e nimeni real care sa aiba probleme cu ICE. anyway, iar mai apare un flamer, iar mai arunca fitilu..iar sariti.. si numarul de electrice creste ca si numarul de tastaturisti pe aici. |
|
#13025
Posted 28 January 2022 - 10:33
raducut123, on 28 ianuarie 2022 - 08:14, said:
Da ce nu incarci la casa...sau stai la bloc? Daca iti castigi painea cu volanul te inteleg....nu mai comentez.... |
#13026
Posted 28 January 2022 - 14:12
Sunt in discutii cu sotia cu privire la achizitia unei a doua masini, prima ramane si va fi ingropata in curte. Sunt atent la cum pun problema, nu vreau sa mananc bolovani fierti.
Cum vremurile sunt asa cum sunt ziceam minim un hibrid (inclin spre PHEV) sau chiar una electrica. Acum am benzina+GPL. In ordinea numerelor de pe tricou cred ca prima optiune e ZOE cu minusurile ei (clasa, autonomie)... apoi altele de genul Kona. Stiti daca anul asta apare vreo eletrica avand capacitatea bateriilor marita fata de ce e acum pe piata? Desi stau la casa parca ma cam limiteaza in drumurile de peste 400 de km, am oarecari emotii... Ar fi oportuna o electrica acum, sa mai astept bateriile alea mai mari saU sa merg pe HEV/PHEV? Nu m-as duce mult peste 25000 de euro. |
#13028
Posted 28 January 2022 - 14:54
In banii și nevoile expuse, tot Kona de 64 recomand și eu.
Dar da, un test drive înainte .. |
#13029
Posted 28 January 2022 - 15:13
Am fost anul trecut la Hyundai si mi s-a parut cam micuta, sotia a cam strambat din nas cand a vazut-o insa femeile aleg masinile dupa marca si culoare, apoi restul.
Megane iese din schema, e prea scump. Ma gandeam poate aveti informatii cum ca ar aparea modele noi anul asta care au capacitati crescute ale bateriilor de acumulatori. |
|
#13030
Posted 28 January 2022 - 15:18
In bugetul de 25.000 nu prea ai variante cu autonomie mare in afara de Kona
La fel si eu a trebuit sa iau aceeasi decizie in bugetul asta. Hyundai-Kia au cam cele mai eficiente motoare din segmentul electrice. Da, vin si cu dezavantaje, insa sincer la 25.000e nu prea ai ce sa iei mai bun. Pentru oras, portbagajul si spatiul interior e suficient. Am facut si drumuri lungi cu 4 persoane cu Kona. Daca scoti podeaua din portbagaj obti suficient spatiu pentru un troller si 2-3 bagaje mari de mana |
#13031
Posted 28 January 2022 - 15:24
Neaparat test drive si vazuta masina, pentru ca poti sa ai surprize. De pilda, in ID3 ai spatiu mai mare la genunchi fata de un Golf 8, dar foarte mic la cap. Cu alte cuvinte spatiul la genunchi suplimentar este degeaba, inutil pentru persoanele scunde si inutil, de asemenea, pentru cele inalte (de peste 1.85m), care ar sta cu capul direct in plafon. La Golf nu ating plafonul, la ID3 ar trebui sa stau cocosat in masina. Inadmisibil pentru un monovolum/crossover. Pentru cineva de 1.75m inaltime nu e o problema.
In buget gasesti Kona/ID3, ZOE e prea mica, mai ales la drum lung. |
#13032
Posted 28 January 2022 - 15:28
Depinde si de mixul de deplasare extraurbana vs naveta zilnica. Daca masina e folosita preponderent pentru naveta si fataiala in jurul casei, fara doar si poate o electrica. Mai ales ca poti sa montezi si "o benzinarie" pe acoperis.
Daca in schimb o mare parte din kilometri ii faceti pe coclauri extraurbane (si implicit distante mari), mai ales avand in vedere ca e singura masina in familie, va recomand un PHEV. Gasiti suficiente modele in plaja de pret ~25Keur. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users