Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
1.6, 102 HP, 75KW, SO2 FL, problema GPL
Last Updated: Jul 20 2019 21:53, Started by
YOUR_GOD
, Sep 07 2018 22:07
·
0
#1
Posted 07 September 2018 - 22:07
Salut! Am pus titlul intentionat asa, pentru ca am nevoie de ajutorul unor cunoscatori.
Am pe masina din titlu, GPL din 2012. Am mers exclusiv pe gaz, alimentand, in peste 95% din timp, dintr-un singur loc. Dupa ce am observat ca fac cam putini km cu un plin si am mers cu masina la verificare, mi s-a sugerat ca am se poate sa fiu tras in piept la..pompa. Masina nu a returna erori la diagnoza. Zilele trecute, am facut un drum mai lung si am mers pe benzina. Dupa vreo 40 km pe benzina, 40-70, nu stiu exact, mi s-a aprins simbolul de verificare motor. Am mers la mecanic, a verificat masina cu testerul, rezultat: amestec sarac. Mi-a sters eroarea dar mi-a spus ca va reaparea, pana pun gaz din alta parte. Dupa ce am plecat de la el, in vreo 15 km, drum intins, s-a aprins si ESP-ul (masina cu doua urme). Am sunat mecanicul, mi-a zis sa opresc si repornesc motorul si acel simbol ar trebui sa dispara. Zis si facut. A disparut. In seara aceasta, la un drum scurt, a reaparut. Mai mult, motorul se aude altfel (mi-a zis mecanicul ca nu suna bine, tot de la gaz) si nu tine bine relanti-ul, adica uneori urca turatiile la 1200-1300, cu de la sine putere. Mecanicul la care merg, bine, nu am prea avut nevoie, dar il stiu, preinta incredere. Poate fi calitatea gazului necorespunzatoare si daca alimentez cu altul, sa-si revina masina? Am vorbit si cu cei care mi-au montat GPL. Dansii vor sa fac o programare. Eu as face, dar vreau sa stiu sigur, dupa ce consum gazul si alimentez de altundeva, ca nu acesta este problema. |
#2
Posted 07 September 2018 - 23:08
Si masina se numeste: 1.6 sau 102 HP sau SO2 FL sau problema GPL?
Sa o folosesti sanatos ca e faina rau. Probabil ca e o Skoda Octavia 2 facelift (asa a indicat globul de cristal). Despre problema ta inca nu a indicat vreo solutie. Bafta. Edited by bc74abs, 07 September 2018 - 23:13. |
#3
Posted 07 September 2018 - 23:10
Quote Salut! Am pus titlul intentionat asa, pentru ca am nevoie de ajutorul unor cunoscatori. |
#4
Posted 07 September 2018 - 23:18
Cred ca mai repede gasesti ajutor pe forumul dedicat marcii tale de masina (vwforum: https://vwforum.ro/forum/189-skoda/)
Succes |
#5
Posted 07 September 2018 - 23:24
Din alta parte nu ai pus sa vezi daca se manifesta la fel ?
De asta nu sunt adeptul GPL... prefer diesel sau un benzinar mai eficient |
#6
Posted 08 September 2018 - 01:24
YOUR_GOD, on 07 septembrie 2018 - 22:07, said:
Salut! Am pus titlul intentionat asa, pentru ca am nevoie de ajutorul unor cunoscatori. Am pe masina din titlu, GPL din 2012. Am mers exclusiv pe gaz, alimentand, in peste 95% din timp, dintr-un singur loc. Dupa ce am observat ca fac cam putini km cu un plin si am mers cu masina la verificare, mi s-a sugerat ca am se poate sa fiu tras in piept la..pompa. Masina nu a returna erori la diagnoza. Zilele trecute, am facut un drum mai lung si am mers pe benzina. Dupa vreo 40 km pe benzina, 40-70, nu stiu exact, mi s-a aprins simbolul de verificare motor. Am mers la mecanic, a verificat masina cu testerul, rezultat: amestec sarac. Mi-a sters eroarea dar mi-a spus ca va reaparea, pana pun gaz din alta parte. Dupa ce am plecat de la el, in vreo 15 km, drum intins, s-a aprins si ESP-ul (masina cu doua urme). Am sunat mecanicul, mi-a zis sa opresc si repornesc motorul si acel simbol ar trebui sa dispara. Zis si facut. A disparut. In seara aceasta, la un drum scurt, a reaparut. Mai mult, motorul se aude altfel (mi-a zis mecanicul ca nu suna bine, tot de la gaz) si nu tine bine relanti-ul, adica uneori urca turatiile la 1200-1300, cu de la sine putere. Mecanicul la care merg, bine, nu am prea avut nevoie, dar il stiu, preinta incredere. Poate fi calitatea gazului necorespunzatoare si daca alimentez cu altul, sa-si revina masina? Am vorbit si cu cei care mi-au montat GPL. Dansii vor sa fac o programare. Eu as face, dar vreau sa stiu sigur, dupa ce consum gazul si alimentez de altundeva, ca nu acesta este problema. |
#7
Posted 08 September 2018 - 08:16
fqx, on 08 septembrie 2018 - 01:24, said:
Se testeaza relativ simplu.Daca erorile apar doar la functionarea pe gaz, e gazul sau instalatia de gaz.daca apar si la functionarea pe benzina, e mai mult ca sigur ca ai o problema la motor.eroarea de ESP, nu are nici o treaba cu gazul sau benzina folosita.Mergi un plin pe benzina, fara sa schimbi deloc pe gaz si apoi vezi daca face la fel. Chiar in noaptea aceasta m-am gandit la soluitia ta. Cand am avut odata probleme cu presiunea, se apindeau cele doua chestii, de aceea am dedus ca sunt legate. Mi s-a spus ca din caua a nu stiu ce, imi taie acceleratia. Nu mai stiu exact cum s-a numit defectiunea, dar niste inele de cauciuc de sus de deasupra motorului, patru la numar, se rupsesera.O sa merg pe benzina si vad apoi. |
#8
Posted 08 September 2018 - 08:16
Ar fi doua variante:
-gaz slab calitativ (teoretic, gazul are cifra octanica de minim 89 si ori de unde alimentezi are 89 sau mai putin, plus ceva impuritati) -instalatia de gpl are ceva bube (nu este reglata bine, trage aer fals, revizie mefcuta/filtre necorespunzătoare). Mie mi s-a intamplat cu gazul de la LukOil. Au benzinarii proprii, dar si in fanciza. La cele in franciza de obicei îmi rontaia gazul (ca expresie). Dupa ce am facut revizia, am început sa pun de la Rompetrol (care îmi e in drum) sau OMV si rulează mult mai bine (am evitat sa mai alimentez de la Luk sa vad cum va fi la urmatoarea revizie). LE: Sa nu traga aer fals pe la pistoane. Edited by Pololica, 08 September 2018 - 08:17. |
#9
Posted 08 September 2018 - 08:32
Ai fost foarte inspirat cu titlul acesta deci tu cauti sa-ti dea sfaturi doar cineva cu acest model de masina si care are instalatie GPL pe ea si intra pe acest forum si a avut aceeasi problema cu a ta.
Eu am Logan pe GPL deci poate imi dau cu parerea degeaba Nu cred ca trage aer fals pe la pistoane/garnitura. Asa cum s-a mai spus ceva la gaz ori filtre neschimbate ori probabil un injector de gaz defect ori GPL slab calitativ Senzorul ABS nu are nimic de-a face cu instalatia GPL verifica poate ai vreun rulment defect sau placute de frana subtiri si trebuies schimbate Edited by Nytro84, 08 September 2018 - 08:41. |
#10
Posted 08 September 2018 - 08:57
Posibil sa ai un injector de gaz care nu functioneaza. Mergi la o testare a instalatiei GPL.
Dupa cum ti s-a mai spus, fa un drum doar pe benzina si vezi daca mai apar erori. |
|
#11
Posted 08 September 2018 - 09:13
Am schimbat filtrele acum o lună. Tot atunci a fost și verificată. Totul OK.
Problema e că sună altfel motorul. Rontăie, vorba colegului. |
#12
Posted 08 September 2018 - 09:27
Mai mult ca sigur gaz slab calitativ
Oricum nu strica sa mai verifici inca odata filtrul de stare lichida cateodata cand la benzinarie nu mai ramane mult gaz in cinsterna iti muta toata mizeria tie in rezervor si apoi ajunge la filtrul mic Asa am patit si eu odata am schimbat filtrul cu o saptamana inainte si apoi l-am desfacut si era plin de spam din cisterna benzinariei |
#13
Posted 08 September 2018 - 09:45
Amestecul sarac se datoreaza mersului exclusiv pe GPL. Trebuie resetat ECU benzina, mers pe benzina 300-500km (ca doar n-o fi asa problema) ca sa-si refaca parametrii. Dupa ce ai parcurs distanta asta, mergi la service GPL sa-ti recalibreze ECU gaz.
|
#14
Posted 08 September 2018 - 09:50
#15
Posted 08 September 2018 - 09:58
Pai rezolva cu resetul ECU benzina si intre timp mergi fara GPL. Eu asa am facut si n-am treaba cu ea. Ceva similar am avut si eu la a mea. Erau diferente mari de mers (harta) intre benzina si gaz.
|
|
#16
Posted 08 September 2018 - 10:12
Reste ECU face oricine, sau e ceva mai complicat? Nu stiu meseriasi in calculatoare si parca nu e ceva in care sa umble oricine.
Edited by YOUR_GOD, 08 September 2018 - 10:19. |
#17
Posted 08 September 2018 - 13:59
Pai fa in felul următor: schimba pompa (de fapt totemul) si intre timp fa o programare la service-ul gpl. Daca e o problema timpul, pe cartea de service ai o lista cu cei agreati si vezi daca pot face o programare cu timp mai bun tie.
LE: Daca vre, iti trimit in privat adresa unde am pus eu instalatia de gaz. Programarile se fac la nivel de saptamana (daca vrei o anumita ora mai matinală), in rest, pentru revizii cam de la 10 la 16 (montajul e prioritar, evident). Edited by Pololica, 08 September 2018 - 14:01. |
#18
Posted 08 September 2018 - 15:41
Sper că se vede.
Întâmpin aceeași problemă și pe benzină. Am mers, să zic 15 km și la fel. Se turează pe loc, sună ciudat. Cineva îmi spunea că trebuie curățat EGR-ul. Să fac asta? Luni mă programez la GPL. Mă duc unde am montat-o. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users