Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Parere aspirator robot - Roomba, Xiaomi, Dyson etc
Last Updated: May 03 2024 14:47, Started by
Ahasverus
, Aug 16 2018 22:53
·
84
#1693
Posted 04 March 2023 - 14:29
Azi S7 s-a oprit din curatenie si a dat un mesaj, "Eroare 1, LIDAR. Asigurati-va ca turela cu laser se roteste liber."
Ati intampinat la vreun model de la Xiaomi problema asta ? |
#1694
Posted 04 March 2023 - 16:54
https://www.hardrese...Alm5up336E7azIE
Aveți aici toți roboții posibili. Folosiți mod desktop pentru a vedea tab-urile importante de mentenanță. În link găsiți orice rezolvare a erorilor cu tutoriale, inclusiv de schimbare a bateriilor. Spor! Apropo, este valabil pentru orice produs electronic. |
#1695
Posted 04 March 2023 - 17:14
Problema a fost asta si se poate rezolva asa daca nu merge simplu prin a invarti cu mana si a debloca senzoru rotativ cu laser. Eu am rezolvat in modul simplu.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/emvIGNTyUhY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vroiam sa stiu daca a mai avut cineva problema asta. |
#1696
Posted 17 March 2023 - 09:47
Buna ziua,
Aveti idee de un aspiratul de genul dar simplu de folosit ? Pe ideea, il pun in camera, apas un buton pe el si el isi face treaba in camera respectiva. M-ar interesa sa fie usor de folosit intrucat e pentru cineva in varsta si nu prea le are cu aplicatii pe telefon si cu alte tehnologii ) Si sa fie relativ usor sa poata sa il ridice si sa il puna manual din camera in camera. Camerele sunt departite de praguri si trepte, nu o sa poata aspiratorul sa treaca singur. Multumesc |
#1697
Posted 17 March 2023 - 10:31
Am testat un Roborock S6, dar l-am returnat dupa ~2 saptamani de teste. Motivul cel mai mare a fost ca nu poate aspira covoare de culoare inchisa. Solutia cu acoperirea sensorilor de prapastie nu mi s-a parut una ok pentru produs la asa pret. Daca mai ai de curatat si 2 nivele (unde exista un pericol real de cadere a aspiratorului) — tot procesul se complica mult prea tare. Mai bine deja dau cu un aspirator fara fir.
|
#1698
Posted 17 March 2023 - 11:46
@luckybastard cred ca nu ai luat ce trebuie. Eu am S7 si pe orice covor pe care il am, se descurca excelent. Am si portiuni de covor inchise la culoare, maro inchis dar si presuri albastru foarte inchis si se urca pe ele si le aspira fara nicio problema. Poate ca il ajuta si faptu ca S7 are senzor de detectare a covoarelor, care le recunoaste instant si le marcheaza si pe harta.
|
#1699
Posted 17 March 2023 - 16:31
Cosmo13, on 17 martie 2023 - 09:47, said:
Buna ziua, Aveti idee de un aspiratul de genul dar simplu de folosit ? Pe ideea, il pun in camera, apas un buton pe el si el isi face treaba in camera respectiva. M-ar interesa sa fie usor de folosit intrucat e pentru cineva in varsta si nu prea le are cu aplicatii pe telefon si cu alte tehnologii ) Si sa fie relativ usor sa poata sa il ridice si sa il puna manual din camera in camera. Camerele sunt departite de praguri si trepte, nu o sa poata aspiratorul sa treaca singur. Multumesc Rowenta are aceasta optiune: fie controlezi din app fie il duci pozitie si apesi pe buton dar intretinerea/curatarea e alta poveste ... |
#1700
Posted 17 March 2023 - 16:50
#1701
Posted 07 April 2023 - 18:23
Salut, mi-am cumparat de curand un robotel viomi v3 si as vrea sa ma lamuriti / ajutati cu cateva informatii:
1. Robotelul trebuie sa stea tot timpul in dock cand nu lucreaza si este incarcat 100% ? 2. Am vazut ca in aplicatie imi scrie "fully charged", dar el ramane pornit (adica ramane ledul pornit), consuma curent ca si cum s-ar incarca incontinuu (aici nu ma refer la led)? 3. Daca il las neconectat la dock se stinge ledul dar am observat in aplicatie ca se descarca fara sa fie folosit... 4. Ledul pot sa il opresc daca il tin conectat la dock (nu gasesc niciunde in aplicatia Xiaomi Home) ? Pana la urma cum se foloseste acest robotel cand este in repaus, se scoate dock-ul din priza si pur si simplu il las sa se deconecteze/descarce dupa un anumit timp si automat nu il mai pot folosi din aplicatie la distanta? Multumesc frumos |
#1702
Posted 07 April 2023 - 20:30
1. Nu neaparat. Insa producatoru recomanda, daca robotu e folosit des, zilnic sau la cateva zile, pentru performanta bateriei, sa stea conectat.
3. E logic sa se descarce (lent) daca nu mai e in priza. 4. Incearca sa tii apasat butonul Home, de doc si cu docul in priza. Robotul se va incarca mai greu, va sta fara leduri aprinse si fara conectare wifi. Edited by MMike, 07 April 2023 - 20:24. |
|
#1703
Posted 07 April 2023 - 21:37
Mie îmi pare că nu se descarcă chiar lent (in 20 minute a ajuns la 100% de la 90%), am scos dock-ul din priza și l-am decuplat de la dock. In aplicație îmi arată că este în standby (led-ul este aprins)
In ritmul asta până dimineața e bateria goala... Edited by dragosmurgescu, 07 April 2023 - 21:38. |
#1704
Posted 08 April 2023 - 06:46
În toate manualele aspiratoarelor inteligente scrie ca este de preferat să stea permanent în priză (dock). Oricum are protecție la încărcare.
Eu am de 4 ani aspiratorul și este permanent în priza. Still working. |
#1705
Posted 08 April 2023 - 07:45
dragosmurgescu, on 07 aprilie 2023 - 21:37, said:
Mie îmi pare că nu se descarcă chiar lent (in 20 minute a ajuns la 100% de la 90%), am scos dock-ul din priza și l-am decuplat de la dock. In aplicație îmi arată că este în standby (led-ul este aprins) In ritmul asta până dimineața e bateria goala... Edited by johnnickelby, 08 April 2023 - 07:46. |
#1706
Posted 08 April 2023 - 07:58
Salut! Am un Mi Mop Pro si de 2 zile nu se mai aprinde nici un led pe el, in aplicatie apare online, apas pe Start nu se intampla nimic dar daca apasa pe Pause se aude o confirmare audio pe robot un sunet, nu voce). Am incercat sa tin apasat butonul Power 3-5-10-20 secunde nimic, butonul Home la fel nimic, ambele butoane, tot nimic. Il am de 2 ani nu am avut nici o problema cu el pana acum. Exista vreun buton de hard reset? Am tot cautat pe el dar nu am vazut nimic. Vreo sugestie? A iesit din garantie acum 3 saptamani )
|
#1707
Posted 08 April 2023 - 08:06
Cand il bagi la doc, te anunta ca se incarca? Se aprinde ledul?
Daca nu, inseamna ca te-a lasat bateria, ca tocmai vorbeam pe aici. Dar verifica si docul. Edited by johnnickelby, 08 April 2023 - 08:07. |
|
#1708
Posted 08 April 2023 - 08:18
Nu se aprinde nimic, nu se aude nimic cand il pun/scot de la incarcat. Nu cred ca m-a lasat bateria, daca il scot din dock si il pun oriunde in casa, tot apare pe aplicatie si se aude acel sunet cand apas pe Pause ( in aplicatie)
L.E. Acum apare offline in aplicatie, il pun in dock nu mai apare in aplicatie nu se mai aprinde nimic. Deci s-a dus bateria? Cat ar costa una noua? Edited by vibecatalin, 08 April 2023 - 08:22. |
#1709
Posted 08 April 2023 - 08:21
Cat la suta este incarcat, daca te uiti in aplicatie?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DgNv5VjuZJA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by johnnickelby, 08 April 2023 - 08:26. |
#1710
Posted 08 April 2023 - 11:40
am un xiaomi mi robot vacuum cleaner, unul din primele modele facute de astia.
merge prin casa si tot anunta error 10, curata sau inlocuieste filtrul. am pus filtru nou, am resetat tot din aplicatie, aspiratorul functioneaza ok, cu exceptia faptului ca mai anunta eroarea la cateva minute. in afara de filtrul dreptunghiular, peria de sub el, care se invarte, eventual peria aia rotativa de pe lateral, mai pot curata altceva, sa scap de eroarea zece? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users