Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie masina de familie
#19
Posted 13 August 2018 - 19:23
GabrielAK, on 13 august 2018 - 19:15, said:
Multumesc pentru calcul. Il ajustez eu acum cu preturile din Brasov. GPL: 120L x 2.25 Ron = 270 Ron, ceea ce rezulta 22 de luni. pretul unei revizii este de 180 lei la 12 luni. Pentru o masina ce am de gand sa o tin 10 ani de zile, eu zic ca merita. Cine este contra inseamna ca nu are montata o astfel de instalatie si nu stie despre ce este vorba sau il dau banii afara din casa ) Eu o am si sunt multumit. Sa lasam aceste calcule deoparte, ca la montarea GPL nu renunt. GabrielAK, on 13 august 2018 - 19:20, said:
Concurenta nu exista cind e vorba de vag (sa vezi ce scatoalce-mi iau)
Edited by mihalexmihalex, 13 August 2018 - 19:24. |
#20
Posted 13 August 2018 - 19:26
Eu am SO2, fac sub 15000 pe an, dar am GPL. Imi place sa ma urc in masina, fara a ma uita la consum. Am fost la plimbare patru zile, aproape 400 km, mai am gaz de 150, cel putin. Cand merg pe benzina, de verificare..in 30000 km, am mers, poate 50, imi vine sa plang de cum se consuma. Am facut eforturi sa pun GPL, am luat masina sa o tin, merita cu varf si indesat. Niciun Disesel nu ma bate la lei pe km. Sa nu zic de bezina.
|
#21
Posted 13 August 2018 - 19:35
YOUR_GOD, on 13 august 2018 - 19:26, said:
Eu am SO2, fac sub 15000 pe an, dar am GPL. Imi place sa ma urc in masina, fara a ma uita la consum. Am fost la plimbare patru zile, aproape 400 km, mai am gaz de 150, cel putin. Cand merg pe benzina, de verificare..in 30000 km, am mers, poate 50, imi vine sa plang de cum se consuma. Am facut eforturi sa pun GPL, am luat masina sa o tin, merita cu varf si indesat. Niciun Disesel nu ma bate la lei pe km. Sa nu zic de bezina. Am citit acel topic cu 1.0 TSI acum. Eu consider ca este un motor prea mic pentru o familie cu 2 copii si o bunica dupa ei. 5 Persoane in masina, cu bagaje, eventual si 2 biciclete puse pe masina, vor omora masina aia in mai putin de cei 10 ani, cat vreau eu sa o tin. |
#22
Posted 13 August 2018 - 19:48
A mea este de 1.6, dar tot micuta c aputere. Totusi, pe cuvant iti spun ca nu simt nevoia pentur mai mult, intrucat se potriveste stilului meu de condus. Am un copilas de doi ani si conduc, oricum lejer. Pot depasi daca este cazul, ma multumeste perfect.
|
#23
Posted 13 August 2018 - 19:51
Cred ca esti cu capul deoarece:
VAG face motoare TSI- benzina turbo, cu injectie directa. Instalatia GPL pe langa ca iti freaca tipul asta de motor cu injectie stratificata, in etape, nu iti merge pe GPL niciodata, decat un mix de GPL+ benzina. Economia o sa se simta dupa 5-6 ani poate, sau la un rulaj foarte mare de genul 25-30.000km/an. Doi la mana, tu vrei cutie automata, pe masinile mici de la VAG (1.6 tdi. 1.0 tsi, 1.2, tsi. 1.4 tsi) s-a pus cutie automata DSG7 cu ambreiaje uscate, care are mari probleme de fiabilitate. Daca iti iei masina noua e ok, ca ai garantie 4 ani la tot, insa daca o iei second nu cumpara DSG7. DAca iti cade ceva in cutie, ambreiaje=4000ron, mecatronic=5000ron, total 9000ron. 2000euro. Nu merita. Orienteaza-te spre o alta masina. Skoda rapid este un polo cu suspensie si sasiu prost, de masina mica. Octavia e o clasa peste, dar tot masina proasta. In ultimele 4 zile am facut 1500km cu 1.4 tsi manual in concediu, consum mediu 5.8 % cu jante pe 18, daca aveam jante pe 16 era cam 5.1-5.2% consum. Ce gpl iti mai trebuie? viteza medie 92km/h pe 1500km, cu tot cu orase, portiuni de reparatii drum, si stat la vama. Edited by Deenman, 13 August 2018 - 19:53. |
#24
Posted 13 August 2018 - 20:06
Deenman, on 13 august 2018 - 19:51, said:
Cred ca esti cu capul deoarece: VAG face motoare TSI- benzina turbo, cu injectie directa. Instalatia GPL pe langa ca iti freaca tipul asta de motor cu injectie stratificata, in etape, nu iti merge pe GPL niciodata, decat un mix de GPL+ benzina. Economia o sa se simta dupa 5-6 ani poate, sau la un rulaj foarte mare de genul 25-30.000km/an. Doi la mana, tu vrei cutie automata, pe masinile mici de la VAG (1.6 tdi. 1.0 tsi, 1.2, tsi. 1.4 tsi) s-a pus cutie automata DSG7 cu ambreiaje uscate, care are mari probleme de fiabilitate. Daca iti iei masina noua e ok, ca ai garantie 4 ani la tot, insa daca o iei second nu cumpara DSG7. DAca iti cade ceva in cutie, ambreiaje=4000ron, mecatronic=5000ron, total 9000ron. 2000euro. Nu merita. Orienteaza-te spre o alta masina. Skoda rapid este un polo cu suspensie si sasiu prost, de masina mica. Octavia e o clasa peste, dar tot masina proasta. In ultimele 4 zile am facut 1500km cu 1.4 tsi manual in concediu, consum mediu 5.8 % cu jante pe 18, daca aveam jante pe 16 era cam 5.1-5.2% consum. Ce gpl iti mai trebuie? viteza medie 92km/h pe 1500km, cu tot cu orase, portiuni de reparatii drum, si stat la vama. Doresc instalatia GPL pentru ca fac majortatea km in oras, unde consumul nu va scadea sub 7, asta este clar, plus ca este mai ieftin sa ma plimb cu familia prin tara. Degeaba imi spun toti ca le consuma masina 5, ca ala este consum de extern. Ai dreptate in privinta amestecului de benzina+gpl. Raportul este 25% benzina si 75% gpl in oras si 10% benzina -90% gpl in afara. In concluzie...imi recomanzi sa nu ma apropii de DSG, si sa ma orientez catre o alta gama de motoare. Ai o recomandare, te rog? Edited by GabrielAK, 13 August 2018 - 20:07. |
#25
Posted 13 August 2018 - 20:17
#26
Posted 13 August 2018 - 20:18
1.4 tsi consuma intr-un oras de 100.000 oameni 6-7%.- Baia Mare.
In Bucuresti consuma 7-8-9%. Cat crezi ca iti ia pe gaz? ca sa echivalezi costurile de achiztie a gpl-ului? in parcare subterana nu ai ce cauta cu gpl. Apoi vad ca esti fixat de-a dracului pe gpl-ul ala de zici ca e ceva sfant. Faci 10.000km pe an. ti se amortizeaza achiztia gpl la ratia de 30% benzina/70% gaz dupa 5-6 ani.... dupa aia mergi pe plus. IN 5-6 ani se pot intampla multe, nu gandesti bine. Traiesti in prezent, nu in viitor. Nu stiu ce masina sa-ti recomand, ramai la masina actuala pana schimba astia legile. Masina ta consuma 10 % gaz in oras. Asta inseamna 23 lei sau cat naiba e litru. 23 lei /5.4 = 4.2% consum pe benzina. Cu o benzinara consumi 6-7%. Economie e de 2.8 litri la 100km parcursi, la 10.000km pe an inseamna 280 litri= 1500ron. O instalatie GPL e 5500ron= asta inseamna 4 -5 ani ca sa echivalezi diferentta aia de 1500ron/an. Doar ca vezi tu la ecuatia de mai sus, masina ta noua pe GPL nu va consuma 10% gaz, ci va consuma 7% gaz si restul benzina, deci ajungi la 0 dupa 6-7 ani. Nu merita. In plus, tu faci naveta in oras 5-10 minute la locul de munca. O masina pe benzina turbo, va crapa rapid la modul asta de folosire, deoarece masina nu atinge temperaturile de lucru optime, si in mod sigur o sa cada una alta, in special turbo. Benzina aspirat +gpl. La 15.000euro ai Ford, Kia, Hyundai, Fiat, Citroen, Suzuki, Opel acu vezi tu care fac masini cu motoare aspirate. Sau pastrezi actuala masina. Edited by Deenman, 13 August 2018 - 20:18. |
#27
Posted 13 August 2018 - 20:34
Octavian_SK, on 13 august 2018 - 20:17, said:
se stie VAG e Mnezau pe pamant Si totusi, o recomandare de model aspirat? Break/SUV/monovolum cu portbagaj mare, nu mai veche de 2014-2015, in limita a 15.000 euro? Deenman, on 13 august 2018 - 20:18, said:
1.4 tsi consuma intr-un oras de 100.000 oameni 6-7%.- Baia Mare. In Bucuresti consuma 7-8-9%. Cat crezi ca iti ia pe gaz? ca sa echivalezi costurile de achiztie a gpl-ului? in parcare subterana nu ai ce cauta cu gpl. Apoi vad ca esti fixat de-a dracului pe gpl-ul ala de zici ca e ceva sfant. Faci 10.000km pe an. ti se amortizeaza achiztia gpl la ratia de 30% benzina/70% gaz dupa 5-6 ani.... dupa aia mergi pe plus. IN 5-6 ani se pot intampla multe, nu gandesti bine. Traiesti in prezent, nu in viitor. Nu stiu ce masina sa-ti recomand, ramai la masina actuala pana schimba astia legile. Masina ta consuma 10 % gaz in oras. Asta inseamna 23 lei sau cat naiba e litru. 23 lei /5.4 = 4.2% consum pe benzina. Cu o benzinara consumi 6-7%. Economie e de 2.8 litri la 100km parcursi, la 10.000km pe an inseamna 280 litri= 1500ron. O instalatie GPL e 5500ron= asta inseamna 4 -5 ani ca sa echivalezi diferentta aia de 1500ron/an. Doar ca vezi tu la ecuatia de mai sus, masina ta noua pe GPL nu va consuma 10% gaz, ci va consuma 7% gaz si restul benzina, deci ajungi la 0 dupa 6-7 ani. Nu merita. In plus, tu faci naveta in oras 5-10 minute la locul de munca. O masina pe benzina turbo, va crapa rapid la modul asta de folosire, deoarece masina nu atinge temperaturile de lucru optime, si in mod sigur o sa cada una alta, in special turbo. Benzina aspirat +gpl. La 15.000euro ai Ford, Kia, Hyundai, Fiat, Citroen, Suzuki, Opel acu vezi tu care fac masini cu motoare aspirate. Sau pastrezi actuala masina. Multumesc de raspuns. Actuala masina nu o pot pastra pentru nu mai este suficient de mare pentru necesitatile familiei, plus ca vreau ceva mai nou, mai dotata. Daca motoarele cu turbo nu sunt bune pe navete scurte, atunci va trebui sa ma orientez catre alte modele, sa explud VAG pentru ca la ei toate sunt cu turbo. Voi lua in calcul totusi si varianta eliminarii instalatiei GPL atata timp cat consumul este decent. |
#28
Posted 13 August 2018 - 22:39
Bine, nu a pus nimeni in calcul garnitura la chiuloasa si motorul, care NU au fost preparate din fabrica sa mearga pe gaz, ca in cazul celor vin echipate direct cu instalatie !
Dar na, placerea omului, mai e o cucoana de a dat peste 2000 de euro pe instalatie si plange pe forum ca i s-a footat motorul... Spor la ales ! On : eu m-as uita la o Mazda 6 -motor mare pe benzina , aspirat, 2.0 sau 2.5 litri , ala da , merge gazat. Bine, o sa zici ca e impozitul mare, dar e si diferenta la dinamica ... |
|
#29
Posted 14 August 2018 - 00:50
YOUR_GOD, on 13 august 2018 - 19:26, said:
.... Am facut eforturi sa pun GPL, am luat masina sa o tin, merita cu varf si indesat. Niciun Disesel nu ma bate la lei pe km. Sa nu zic de bezina. GabrielAK, on 13 august 2018 - 20:06, said:
Doresc instalatia GPL pentru ca fac majortatea km in oras, unde consumul nu va scadea sub 7, asta este clar, plus ca este mai ieftin sa ma plimb cu familia prin tara. Degeaba imi spun toti ca le consuma masina 5, ca ala este consum de extern. Complicat. Intradevar, sub 5% la motorina ai doar pe extern. Dar la GPL ce consum ai pe intern ? Pui GPL secvential sau vrei sa-ti pui un BRC pe injectie ? Eu am o rabla de O1 pe motorina si cu toate ca stiu cu ce se maninca GPL-ul, parca nu as schimba dizelul pe GPL. Adevarul este ca ma omoara faptul ca dizelul este folosit de sotie in oras si am ajuns sa fiu hornar. Am muncit 2 zile sa-i curat admisia. De evacuare inca nu m-am atins. Ca si spatiu in portbargaj, pot spune ca rabla mea bate pe oricine. M-am intors din concediu cu portbagajul plin pentru 5 oameni si cind a fost sa mut bagajul la 2 oameni intr-un Audi mai lung decit skoda mea, sa dovedit ca bagajul ala nu prea incape. Audi a fost gindit sa incapa oameni si nu bagajele. Drept este ca pasgeri din spatele unei O1 au de suferit, ca este gindita pentru bagaje. |
#30
Posted 14 August 2018 - 06:47
M0sGerila, on 13 august 2018 - 22:39, said:
Bine, nu a pus nimeni in calcul garnitura la chiuloasa si motorul, care NU au fost preparate din fabrica sa mearga pe gaz, ca in cazul celor vin echipate direct cu instalatie ! Dar na, placerea omului, mai e o cucoana de a dat peste 2000 de euro pe instalatie si plange pe forum ca i s-a footat motorul... Spor la ales ! On : eu m-as uita la o Mazda 6 -motor mare pe benzina , aspirat, 2.0 sau 2.5 litri , ala da , merge gazat. Bine, o sa zici ca e impozitul mare, dar e si diferenta la dinamica ... Nici actuala masina nu are motorul gandit sa mearga pe GPL si merge super bine, fara probleme. Nici masinile de taxi nu sunt facute sa mearga pe GPL si de asemenea nu au probleme daca au o instalatie puna si pun GPL de calitate. Voi lua si Mazda in calcul, multumesc. Din pacate vad ca in tara nu sunt aduse mazda 6 wagon, afara vad ca sunt din 2013/2014. Cu actuala masina pe GPL, intern am consum de 10%. cu un plin de 90 lei fac 400-450 km. Intr-adevat Skodele sunt gandite pentru familie. As alege una. Dar totodata as vrea sa fie cutie automata. Si acestea au cutia uscata? Este vre-un site de unde pot afla daca este uscata sau umeda? |
#31
Posted 14 August 2018 - 07:27
#32
Posted 14 August 2018 - 07:45
Toate motoarele tsi au turbo, toate au injecție directă care nu se împacă bine cu gpl. Taxi urile nu au nici unul motoare tsi, au motoare mpi aspirate fara turbo. Ce taxi urî ai văzut tu cu tsi? Probabil care o Fabia care are motor non turbo.
Toate mașinile vag cu până in 250nm cuplu au dsg7 cutie cu ambreiaje uscate. Adică se mojareaza fara lubrifiere. Se știe că are fiabilitate slabă. Că să știți și voi pe viitor tsi= turbo stratified injection. mașinile vag ( Skoda, VW, seat, Audi) au fost fiabile și bune și ușor de reparat. Însă nu mai e cazul sunt praf la capitolul fiabilitate, durabilitate a materialelor de interior și așa mai departe. Multe piese schimbate pe garanție la un km foarte mic (15-30.000km). Cum.sa se uzeze volanul și schimbătorul la Skoda Octavia noua în 20.000? Sunt 4 oameni care au schimbat deja pe garanție. E inadmisibil să schimbi piese pe garanție. La a mea au schimbat pe garantiea 30.000km butucul de cheie de pe volan. Fail. Eu nu mai cumpăr mașini Vag, slabe. Mazda 6 2.0 benzina aspirat sau Honda Accord 2.0 benzina aspirat. Edited by Deenman, 14 August 2018 - 07:36. |
#33
Posted 14 August 2018 - 08:00
Deenman, on 14 august 2018 - 07:45, said:
Toate mașinile vag cu până in 250nm cuplu au dsg7 cutie cu ambreiaje uscate. Adică se mojareaza fara lubrifiere. Se știe că are fiabilitate slabă. Ce inseamna fiabilitate slaba? Adica 110.000 km si 4 ani cum e? E bine, e rau? Si vezi ca ai ratat acordul. Si verbul. Edited by izometric, 14 August 2018 - 08:01. |
|
#34
Posted 14 August 2018 - 08:07
GabrielAK, on 13 august 2018 - 17:37, said:
Salut. Familia se mareste cu un al doilea copil, portbagajul actualei masini nu este destul de incapator pentru ceea ce va urma sa intre in el, deci se impune achizitionarea unui autovehicul nou. Acum conduc un Renault Fluence 1.6 16v pe GPL si sunt foarte multumit. De 150.000 km de cand o am nu am avut probleme cu ea. In cea mai mare parte a timpului circul in oras, fac aproximativ 10.000 km/an. Locul de munca este aproape de casa, 5-10 minute de mers cu masina, de aceea as dori sa iau automata, pe benzina (motorul diesel nu este recomandat pe distante scurte, pana ce motorul nu se incalzeste un pic) si totodata i-as pune si instalatie GPL. Bugetul meu este de 15.000 euro. Din cautarile mele mi-a placut A4 avant cu motor de 1.8 sau 2.0 tfsi, dar dupa multe pagini citite pe forumuri am aflat ca are un consum foarte mare de ulei, lucru ce m-a facut sa mai caut. Imi plac de asemenea si VW Golf/Pasat, Skoda Octavia sau Seat Leon, dar au aceleasi motoare de VAG, nu stiu daca au si acestea aceeasi problema cu consumul de ulei. Aveti idee? Ce alte recomandari aveti de masina spatioasa, portbagaj mare, motor pe benzina, pana in 15.000 euro, sa nu fie mai veche de 2014? Mi-ar placea sa fie o masina dotata (navigatie, eventual mirrorlink sau Android Auto, faruri led/xenon, bluetooth, senzori lumina/ploaie, faruri automate). Deci vrei masina de la VAG care sa nu aiba motor de la VAG? |
#35
Posted 14 August 2018 - 08:11
izometric, on 14 august 2018 - 08:00, said: Ce inseamna fiabilitate slaba? Adica 110.000 km si 4 ani cum e? E bine, e rau? Si vezi ca ai ratat acordul. Si verbul. Îți mulțumesc pentru corecție. De când m am mutat din tara am uitat limba romana. Ungurii fac des dezacorduri, iar de când cu germana am genurile diferite fata de romana. Ce sa faci. |
#36
Posted 14 August 2018 - 08:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users