Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Jimny 2019. Dupa 20 de ani, un nou model. Cum vi se pare? :)
Ultima postare: iul 18 2018 16:01, Inițiat de
Write&Run
, iul 13 2018 14:24
·
0
#20
Publicat: 18 iulie 2018 - 12:29
Nu ai cum sa mergi cu asa ceva cu 110 decat pe drumuri cu 2 benzi pe sens sau slab circulate.
De fapt ai, dar e obositor si degeaba. Jimny ramane una din cele mai incete masini de pe piata (viteza si acceleratie la viteze de extraurban), chiar si cu motorul de 100 de cai. Vei face acelasi timp pana la destinatie ca atunci cand mergi cu 100 si vei consuma 1-2l de benzina in plus depasind aiurea, stand cu motorul turat, masinile care merg cu doar 10km/h mai incet decat tine adica mai mult de 2/3 din masinile din trafic. A, dupa ce le depasesti opresti musai la o tigara sau un pipi ca sa o iei de la inceput. Din pacate cam asa sta treaba cu 110le in Romania. Abia de pe la 130 simti ceva la timp, dar nesemnificativ - vreo 5 minute pe ora fata de restul traficului. Asta daca nu te depasesc in sate aia care merg cu 100 si afara si in sat. Editat de underb, 18 iulie 2018 - 12:36. |
#21
Publicat: 18 iulie 2018 - 12:36
100% de acord. Ziceam 110 MAX. Dar asa e, in Ro, unde nu sunt drumuri, asta e o vitza mare. De aia ziceam eu initial ca un astfel de Suzuki se preteaza ff bine pentru Romania ca un allrounder. Ai parcare facila in oras, pe sosele e ok pentru ca nu exista autostrazi si nici drumuri lungi de facut, e la el acasa in offroad, ai fiabilitate, preturi mici la revizii si pret mic de achizitie. Deci pentru Romania e un soi de best-buy, chiar daca suna incredibil. Acum depinde si de nevoile tale de transport, dar in general vorbind, poate fi o solutie fantastica.
|
#22
Publicat: 18 iulie 2018 - 12:44
Daca ai peste 1,80 si peste 80 kg nici nu incapi la volan cu scaunele date la maxim in spate .
Arata bine in varianta " macheta " asteptam si originalul - cam asa se pune problema .... ! Dpmdv e buna pt nani sau persoane de statura mica desi pretul de achizitie nu ii face cinste si cine alege asa ceva pt sosea , cand exista alte variante mai spatioase , se scalda in bani . Eu is fan Suzuki dar Jimny e prea mic . |
#23
Publicat: 18 iulie 2018 - 12:45
Si mie mi-ar placea dar am nevoie de 4 locuri SI de portbagaj, de 4x4 / 4WD care merge si pe moale dar SI pe asfalt. Daca avea fata permanent si cuplai spatele la nevoie, nu ma deranja. Nici nu exista din cate stiu - a nu se confunda cu 4WD cu cuplaj. Vb de cutie de transfer si reductor.
Editat de underb, 18 iulie 2018 - 12:46. |
#24
Publicat: 18 iulie 2018 - 16:01
Baxon, probabil ca exista variante mai spatioase, dar ideea e tocmai de unii care nu vor variante mai spatioase si nici 5 sau 7 locuri. Si vor ceva "parcabil" in oras. Si ceva de fun.
In rest de acord, o sa o vedem in realitate cum e si cum se conduce. Daca e zgomot de tren in ea la 130/h, atunci clar pot sa si-o f**a. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi